- Házimozi haladó szinten
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
VikMorroHun
senior tag
Hát, én már jónéhány akció/RPG játékon túl vagyok (az összes Uncharted, Witcherek, Mass Effectek, 3 db Elder Scrolls), plusz játszottam 3 Crysisszal (2-t végig). Ezek alapján azt mondom, hatalmas hiba a kizárólagos belső nézet. Elder Scrolls játékokban előfordul időnként, hogy belső nézetre váltok, de a külső jobb. Amióta ez kiderült, már nem is várom igazán ezt a játékot.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Erről eszembe jut a Witcher 2 esete az Ubersamplinggal. Oda írták a magyarázó szövegbe, hogy ez a jövő videokártyáinak szól, mert amikor megjelent a játék, kb. semmi nem tudta volna játszható formában futtatni a játékot ilyen beállítással. Aztán eltelt pár év, lett olyan videokártya, ami elbírta, szereztem a netről ultra++ beállításokat, és helyenként jobban néznek ki a karakterek, mint a Witcher 3-ban alapból.
Hogy ne csak off legyen:
Valószínűleg beszerzem azért egy 50%-os akcióban, majd valamikor megjelenés után, de tény, hogy egy Witcher 3 után nem egy FPS csőjátékot vártam ettől a csapattól (Sasa így jellemezte).Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
-
VikMorroHun
senior tag
-
VikMorroHun
senior tag
Csak azt nem értem, hogy ezt miért nem lehetett ez E3-on bemutatni.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
A CD Projekt Red fórumon van egy szavazás ezzel kapcsolatban. Kb. 8 féle válaszlehetőség van, a külső nézetet preferálók olyan 40%-kal vezetnek. Azt mondjuk nem tudom, hányan szavaztak. Egyébként megírtam nekik a megoldást: mindkét nézetet bele kell tenni a játékba, és a játékos egy billentyű lenyomásával döntsön, hogy neki épp melyik tetszik.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Ugye tudod, hogy már benne van a játékban a működő TPS nézet? A demóban is mutatták. Mindössze annyit kellene tenni, hogy bizonyos képességek (zoom, ellenség gyenge pontjainak felderítése, stb.) ne működjön vele, illetve ne korlátozzák csak a vezetésre a használatát.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Bennyboy #599 üzenetére
Kíváncsi vagyok, üzletileg bejön-e a dolog. Aki FPS-t játszik, azt nem fogja érdekelni a hosszú, több féle módon teljesíthető küldetések. Csak lövöldözni akarna. Szerepjátékosoknak nem kell annyira a belső nézet, anélkül is bele tudják élni magukat. YouTube-on 4 nap alatt 6,6 millióan nézték meg a demót, abból kemény 334 ezren mondták, hogy tetszik is nekik.
A Microsoftnak sem jött be az stratégia, hogy megmondják a piacnak, mi kell neki.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Fitzgerald #651 üzenetére
Abból a feltevésből indultam ki, hogy a játékfejlesztőknek fizetnek az elvégzett munkáért. Ha a CD Projekt Red meg tudta oldani, hogy ne kelljen, az más. A piaci igények felmérése viszonylag egyszerűen ment: ők maguk ismerték el, és eddig 3* voltak kénytelenek nyilatkozni róla. 1-2 év és kiderül, nekik bejön-az, ami tudomásom szerint eddig még senkinek nem sikerült.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
(#659) kwzatz: Egyetlen Google keresésből kiderült, hogy 2017 márciusában már legalább 300-an dolgoztak rajta, és ezt még bővíteni akarták. 30%-kal többen nézték meg a Cyberpunk 2077 bemutatóját, mint egy konzol exkluzív (tehát a piac harmadát kihagyó), külső nézetes western játékot (amiről mellesleg a kiadó is elismerte, hogy valószínűleg nem fogja hozni a GTA V számait)? Jó.
Fel lett sorolva egy nagy adag FP nézetű szerepjáték (The Elder Scrolls-széria, Deus Ex-széria, System Shock-játékok, Vampire, stb.), amelyek eléggé sikeresnek mondhatóak...
Igen, de az Elder Scrolls játékokban van külső nézet is, tetszőlegesen lehet váltogatni közöttük.
...nekik bejön-az, ami tudomásom szerint eddig még senkinek nem sikerült.
Mármint micsoda? Üzletileg sikeres FP nézetű szerepjátékot csinálni? Nézz már körül!
Nem, hanem eredményesen szembe menni a piaci igényekkel/folyamatokkal. Pár példa: Microsoft+Windows 10. Annak is lenyomták a torkán, aki nem is akarta, és messze nem sikerült elérni a tervezett 1 milliárdos darabszámot (jó, ebben benne van a mobilos üzletáguk bukása is). Xbox One mindenféle korlátozások a kezdetekkor - hatalmas felháborodás, visszatáncolás, messze elmaradtak a PS4 eladásoktól.
Venezuela gyakorlatilag teljes csőd. Törökország nagy léptekkel afelé halad; ezt mi is megéreztük, de a jegybank nálunk sem hajlandó azt tenni, amit a normális országok (követni az amerikai jegybank által elindított folyamatot) - meg is látszik a forint árfolyamán.
Abban egyetértünk, ha két hónap alatt eladnak a Cyberpunk 2077-ből mondjuk 10 millió darabot, akkor nyilván nyereséges lesz.
Nem, nincs a játékban működő TPS nézet, leszámítva az átvezető animációk egyes részeit és az autóvezetéskori opcionális lehetőséget, még idézve is lett a játékfejlesztőktől (Kyle Rowley: "Just cut scenes and vehicles (optional). ")
Most akkor van, vagy nincs? Nálam az külső nézetnek számít, amikor a demóban, autóvezetésnél külső nézetre váltott a kamera.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Fitzgerald #1083 üzenetére
Amikor ilyen oldalakkal találkozok, egy könnyed mozdulattal rákattintok a címsorban levő "olvasó nézet" gombra. (Valami vízszintes vonalakkal ábrázolják.) Nem lesz tőle szép az oldal, de az információ, amiért odamentem, megjelenik.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Fitzgerald #1368 üzenetére
Aki ennyire ezen a 30%-on pörög, attól megkérdezném, hogy miért nem egyenesen a gyártótól veszi a terméket? Mert akkor nincs közvetítői, kereskedői, szállítói díj/árrés/jutalék, hanem a teljes összeg ahhoz kerül, aki előállította az adott terméket. Ez természetesen nem csak a digitális vásárlásokra értendő.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Csabee86 #1395 üzenetére
Elvileg az előrendelés azt jelenti, hogy kifizeted most, megkapod, amikor elérhető lesz. De van, ahol előrendelés címén csak vásárlási szándékot regisztrálnak. Pár napja "előrendeltem" egy Blu-Ray filmet az Amazonnál. Meg sem próbálták levonni a pénzt, csak visszaigazolták az előrendelésem. Gondolom, majd két hét múlva, amikor megjelenik, akkor kell fizetni.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
"CDPR minden létező módot megragad, hogy bevételhez jusson" - biztos, hogy ez van a háttérben. Megjelenés előtt 5-6 hónappal szokták elkezdeni az előrendeléseket. Náluk ez 10 hónap lett, és úgy emlékszem, nemrég volt róla hír, hogy még több dolgozót kell felvenniük, hogy tartani tudják a határidőt. Az pedig nem lesz olcsó, az eddigi 400+ dolgozójuk mellé.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
-
VikMorroHun
senior tag
válasz tomazin #1770 üzenetére
Jobb játékot, mint a Witcher 3? Talán a Mass Effect 2, vagy The Last of Us. Egyébként igen, pont ebbe a kijelentésbe kellett belekötnöm, mivel a tények ellentmondanak a fő küldetésszerkesztő (vagy kitől is származik ez az idézet) véleményének.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Most nincs kedvem kiválogatni, mely hozzászólásokra reagálok, csak így ömlesztve:
- rombolhatóság: a Crysis 2007-es játék, ha jól emlékszem, és remekül megoldották benne a környezet rombolhatóságát. (Az egyik kedvencem a lebegő fa - ami persze egy hiba volt, bizonyos fizikai beállítás, és a megfelelő helyekre leadott lövések után. ) Azóta sem láttam ilyen játékot.
- Cyberpunk 2077 külső nézet: csodálkoztam is, hogy a legutóbbi demóban (valaki más emlékét lehetett átélni, elemezni az ott látottakat) külső nézetben játszódott majdnem az egész. Mondom, mi történt, elfelejtették az indoklásukat, hogy ez miért nem lesz?
- csúcstechnológia nehezen érhető el "normális" (gondolom, független) fejlesztők számára: tudomásom szerint mind a CryEngine, az abból kifejlesztett Lumberyard, sőt, még az Unreal Engine is ingyen hozzáférhető bárki számára. Most csak az utóbbit ellenőriztem, 1 millió dollár bevétel után kell nekik fizetni 5% jogdíjat. Úgyhogy ez nem lehet akadály. Tény, meg kell tanulni használni ezeket a fejlesztő eszközöket. Meg az sem árt, ha egy kis csapat tisztában van a korlátaival, és nem bénázzák el, mint az Opal Squad a zseniális ötletüket (egy olyan RPG, amiben a szörnyekkel kell lenni, nem a hősökkel - egy pár fős csapat 1 év alatt összedobta volna Unityben. Ők meg már 3 év késésben vannak, és felélték a Kickstarteren összegyűjtött pénzüket.)Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Ma azt álmodtam, hogy addig húzták-halasztották a játék fejlesztését, hogy a végén a megváltozott fogyasztói igényekhez igazodva csak belerakták a külső nézetet...
Bírnám, ha bejönne.Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Vallásos műfaj? Hol? Esetleg az Örök Tűz Egyházára gondolsz, akik között vannak vallási fanatikusok, meg pár küldetés kapcsolódik hozzájuk? Ők már a Witcher 1-ben is benne voltak.
gyimger:
Tippre azért, mert akik kedvelték a külső nézetes Witcher játékokat, azok nem biztos, hogy belső nézetes lövöldét akartak kapni. (Én sem. Mondom ezt úgy, hogy a héten kezdtem újra a Far Cry 4-et, és még mindig tetszik.) Persze a fejlesztők rögtön leszögezték, hogy ez nem belső nézetes lövölde lesz, csak úgy néz ki. Kíváncsi leszek, mennyien fognak felháborodni, miután megjelenik a játék, mert ők meg FPS-t akartak, és nem azt kapják. (Elég megnézni a pár héttel ezelőtti Nvidia tech bemutató videót. Sehol nincs megemlítve, hogy ez nem FPS lesz. Viszont pont úgy néz ki.)Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz FoxiestFox #4013 üzenetére
"Most őszintén, neked mi bajod?"
Nem vagyok birka, akinek megmondják a véleményét, és csak bólogatni tud rá.Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Na, ez jó hír (feltéve, hogy könnyen lehet szerezni fordító cuccot). Már az AC Originsben is baromi zavaró volt az a sok görög/egyiptomi karattyolás. Mondjuk a Ghost of Tsushima japán hanggal megy nálam, annak ellenére, hogy csak 1-2 szót tudok japánul. De azt jó hallgatni.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz [Prolixus] #4572 üzenetére
Ezért kell letiltani a lopott kulcsokat. Más kérdés, hogy amikor a Ubisoft ezt megcsinálta, akkora felháborodás lett belőle, hogy kénytelenek voltak visszakozni.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
-
VikMorroHun
senior tag
Nem értem, mi a bajod azzal a fizikával. Tök jól nézett ki, amikor kb. 80 km/h sebességnél megdobta az útpadka a kocsit, majd rögtön utána belém csapódott egy oldalról jövő másik kocsi, és pörögve felrepültem a negyedik emeletig...
Összefoglalóban: "A párbeszédek hogy fognak működik?"
Esetleg javíthatná valaki.Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz eL Geri #4936 üzenetére
Az semmi. Láttad volna, amikor - külön megrendelve a plusz védőcsomagolást 100+ valahány Ft-ért - megjött az egyik netes áruházból rendelt SSD. Belerakták egy kartonpapírba. Még csak nem is dobozba. Hű, mondom, még jó, hogy rendeltem plusz borítást, mert különben lehet, hogy csak úgy natúr küldték volna a gyári csomagba zárt SSD-t...
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Bad Pritt #5482 üzenetére
Az Elder Scrolls VI azért nem jó példa, mert ugyan dolgozgattak rajta, de ha ténylegesen azzal foglalkoztak volna, már kint kellene lennie (vagy új konzolokhoz nyitó cím lenne), nem pedig "majd a Starfield után valamikor" lenne a megjelenése.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Bizony. Aztán Skelligén volt egy nyomozós küldetés, aminek a végén csapdába sétáltunk, és attól függően álltak mellénk, vagy lettek ellenségeink a szörnyek, hogyan döntöttünk korábbi mellékküldetésekben. Zseniális.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Én meg csak simán beállítom a monitoron a Game Mode-ot.
(Van olyan játék, ahol direkt koromsötétet csináltak bizonyos helyeken, hogy ne lehessen látni, max. fáklyával. Így meg remekül lehet ott tájékozódni.)Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz FoxiestFox #5798 üzenetére
Még én sem rendeltem meg. Megvárom a TPS modot. Vagy nem.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz BoneDragon #5819 üzenetére
Gyanús is volt, amikor bejelentették, hogy "mostantól kezdve crunch, szombaton is dolgozni kell a megjelenésig". Aztán 1 hét múlva "OK, aranylemezre került a játék".
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz m0h0senator #5866 üzenetére
Erről eszembe jutott egy ősrégi idézet (valami ilyesmi): Egy okos félork csak háromszor vagy négyszer dől be egy őszintének látszó tekintetnek. De legfeljebb tizennégyszer.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Azon gondolkodom, kéne indítani egy #timetoletCP2077go kampányt, de nincs hozzá párezer fős botnet hálózatom. Bár lehet, hogy ebben a helyzetben nem is lenne rá szükség.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
-
VikMorroHun
senior tag
-
VikMorroHun
senior tag
válasz juliensorel #6624 üzenetére
Én meg azon csodálkozom, a vírustagadók mivel magyarázzák, hogy sorban telnek meg a kórházak, úgy, hogy sokkal komolyabb védelmi intézkedéseket/lezárásokat kénytelenek alkalmazni a kormányok, mint egy sima influenza járvány esetén (arról nem beszélve, hogy utoljára 100 éve volt a Covid-19-hez hasonlítható világjárvány, tehát eleve baromság az évente jelentkező influenzához hasonlítani).
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz jonnyjoker01 #6977 üzenetére
"Bármiféle hátrányod keletkezik a csúsztatásból?"
Bizony, megfosztottak minket egy csomó játékélménytől.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek