- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- Valami baja van a tápomnak
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Milyen joysticket vegyek?
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz VikMorroHun #265 üzenetére
Elképszetőek vagytok.
-
Rony949
őstag
válasz VikMorroHun #338 üzenetére
Igen, viszont az Ubersampling-el még a mai napig nem lehet kihozni a fix 60 fps-t. Legalább is mikor múltkor kipróbáltam a GTX 770-el, nem volt meg a 60.
Itt is van. Eléég haszontalan grafikai beállítás, mert alig látni különbséget, de cserébe lefelezi az fps-t kb.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz VikMorroHun #338 üzenetére
"Witcher 3 után nem egy FPS csőjátékot vártam ettől a csapattól (Sasa így jellemezte)"
Sasának hagyták hogy végigtolja a game-et? Vagy ezt is a 45 perces demóból sikerült neki megállapítania így valószínűsíthetően kb. 1 évvel a megjelenés előtt? Mert arra, hogy nem csőjáték lesz, már most kötök fogadásokat nagy pénzben. Eleve open world játékként reklámozzák, nem?[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #338 üzenetére
Akkor ezt alaposan félreértetted, mert nem azt mondta hogy ez egy "FPS csőjáték" lesz, hanem hogy a játékvilág a cső FPS játékokra jellemző részletességgel van kidolgozva, ami lefordítva annyit jelent, hogy egy-egy kisebb terület is olyan iszonyatos részletességgel, aprólékossággal van kidolgozva, mint a nem nyílt világú játékokban (amelyekben a kisebb játéktér miatt nyilván jóval több idő/energia jut az ilyesmire).
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz VikMorroHun #450 üzenetére
2020 előtt semmiképpen se lesz ebből játék, de még akkor is nehezen, hiába mondták azt, hogy a jelenlegi generációt célozzák be.
Paranormal Cocktivity
-
Kicsimix
őstag
válasz VikMorroHun #496 üzenetére
Hát én egy ideje felveszem poénból de az ismétlődést még nem találtam meg.. Kb 1perc:20 másodperc alatt rak tele egy képernyőt. Kb~72 karakter van egy sorban és 27 sor van függőlegesen is.(ennek az össz mérete kb 2Kb egy txt-ben.) Ha ez a file pár mb-os akkor még nem lehetett ismétlődés. Ilyen tempóval sztem több nap kirakni egy pár mb-os filet-t .. Kb 50kb / óra adat jön ki a stream-ben számolt sebességgel..
Egy pár száz kb-os file talán megismétlődhetett 1x 8 óra alatt : )
Persze igaz ettől még lehet .png azt elismerem meg a mérete is lehet más...micsoda számítás...
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
-
Kicsimix
őstag
válasz VikMorroHun #503 üzenetére
A bemásolt szöveg ráadásul biztos nem teljes mert hiányzik belőle olyan rész ami a streamben lement : ) Most ellenőriztem. Na mindegy majd meglátjuk...
Pár napig tolják ezt mindenki róluk fog beszélni azt még a végén nézettségi rekordot döntenek : )
Szerk;
#5042 órája is ezeket írogatták : )
[ Szerkesztve ]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
cyberkind
félisten
válasz VikMorroHun #516 üzenetére
Lehet korai lett volna hype szempontjából? Így jövőre mehet még (több) az E3-on, ősszel meg pottyanhat ki a polcokra.
(#519) k-adi
Ha nem siklik félre mint a legutóbbi Deus Ex, akkor máris jobb, aztán saját véleményem meg az, hogy egyik Deus Ex-et se jut eszembe elővenni valamiért.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
k-adi
nagyúr
válasz VikMorroHun #516 üzenetére
igen ez jókérdés... nyilván kész volt már E3-ra is ez a demo, kétlem hogy 2 hónap alatt történt volna valami fontos még a demoval
valószínűleg marketing miatt, köv. e3-on másik demoval jönnek[ Szerkesztve ]
-
Snooker
senior tag
válasz VikMorroHun #545 üzenetére
Az lenne a legjobb persze. Úgy mint a Falloutok esetében is van (F3-tól)
-
Topikgazda
válasz VikMorroHun #545 üzenetére
Összesen 88 szavazat van eddig, finoman szólva is kis merítés (azokat mozgatja meg inkább, akiknek nem tetszik az FPS nézet, és TPS nézetet szeretnének).
Egyébként berakni az FPS és TPS nézetet is azért nem olyan egyszerű, hiszen rögtön mindkét nézetben lehet tesztelni, például hogy a videóban is látott párbeszédeknél hogyan néz ki a TPS nézet (gondold el, hogy a kamerát lehet folyamatosan "alagútba" terelni, például ha autóba ülsz, most ez nem probléma)...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Vesa
Topikgazda
válasz VikMorroHun #545 üzenetére
Remélem ez csak valami vicc. Ha mégis kizárólag TPS lesz, akkor mégsem veszem meg és nagyjából el is felejtem a játékot...
A tudomány a valóság költészete!
-
Topikgazda
válasz VikMorroHun #613 üzenetére
Mintha nem lett volna még kismillió sikeres FPS nézetű szerepjáték...
A Bethesda játékai (The Elder Scrolls sorozat, a Fallout-ok többsége), System Shock-ok, Vampire, Deus Ex...Beágyazható Youtube videón a likek száma sem számít sokat (ezért szokták a "like" vadászok letiltani a beágyazást)...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
kwzatz
őstag
válasz VikMorroHun #613 üzenetére
"YouTube-on 4 nap alatt 6,6 millióan nézték meg a demót, abból kemény 334 ezren mondták, hogy tetszik is nekik."
Ez pedig 3-szor olyan jó arány, mint a nézettségi rekordokat döntő Avengers: Infinity War trailernek a like/megtekintés aránya. (208 millió megtekintés, 3,3 millió like) Egyéb kérdés? -
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #613 üzenetére
Az E3-as trailert több mint 2x ennyien látták a hivatalos csatornán, és ugyanennyi like-ja van. Szóval egészen szép és biztató szám az a 344000 like, ahol most áll a videó.
Egyébként meg valszeg nagyon sokan vannak vele úgy mint én, hogy pécéről YouTube-oznak, és egyszerűen basznak belogolni csak azért, hogy lelájkolják.
Amúgy meg a like/dislike arány ami bármit is számít, nem a like-ok száma. Az meg teljesen rendben van.[ Szerkesztve ]
-
válasz VikMorroHun #646 üzenetére
A piac nem a nézdahátam igényből áll első lépésben, másodikban meg lehet breakelni és háton pörögni aki tud jobbat csinálja meg maga
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Topikgazda
válasz VikMorroHun #646 üzenetére
A piaci igényeket te honnan is ismered ennyire jól? Ha érveket írunk le az nem is számít, csak mantrázod a zöldségeket tovább...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #646 üzenetére
"ezen meg kétszer annyian dolgoznak, ha jól emlékszem, tehát drágább lesz"
Nem tudom honnan szeded ezeket a pszeudo ok-okozati összefüggéseket. Az hogy kétszer annyian dolgoznak rajta még önmagában tökre nem jelenti azt, hogy ezért lesz drágább, vagy hogy drágább lesz egyáltalán.
A piaci igényeket meg hogyan sikerült felmérned? Volt már róla szó, hogy akik kitöltögetik ezeket a pollokat, azok leginkább azok az arcok, akik tps-t szeretnének.
Aki fps-t szeretne azt nem izgatja különösebben a dolog és nem fog ikszelni, mert fps-nek készül a játék alapból. -
kwzatz
őstag
válasz VikMorroHun #658 üzenetére
"Abból a feltevésből indultam ki, hogy a játékfejlesztőknek fizetnek az elvégzett munkáért."
Kicsit több tényezős a dolog, mint az, hogy hányan dolgoznak rajta.
Csak néhány: Meddig dolgoznak rajta? (fogalmunk sincs, hogy mikor hányan dolgoztak a projecten, attól függetlenül, hogy tudjuk, régóta készül, lehet, hogy teszem azt 3 évig csak a tervezés, ötletelés ment 15 emberrel) A munkabéren kívüli költségeket tudták-e csökkenteni? Mennyi megy marketingre? Emellett most kaptak állami támogatást is hozzá. Ettől függetlenül ők is azt nyilatkozták, hogy többe fog kerülni. Meg azt is, hogy sokkal többet fog visszahozni.A piaci igényeket elég jól felmérhették, ha körbenézel, csordogálnak szépen a sci-fi/cyberpunk sorozatok, filmek, könyvek és az emberek csak úgy habzsolják őket, igazán überfaszán sikerült AAA játék ebben a témakörben meg nem túl sok van. A gameplay trailert negyedannyi idő alatt 30%-kal több ember nézte meg (és like-olta), mint a Red Dead Redemption 2 trailerét, miközben azt a játékot is messiásként várják az emberek és az utóbbi idők legsikeresebb játékának (GTA V) készítőjétől származik. A gameplay reveal a legnézettebb twitch stream volt, ami egy érkező játékhoz volt köthető, és összességében is 7. a játékok tekintetében idén. Szerinted mire utal ez, ha nem valószínűsíthető sikerre?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz VikMorroHun #658 üzenetére
Eddigi állításaid és azok tényekkel való kapcsolata:
#565: Ugye tudod, hogy már benne van a játékban a működő TPS nézet?
Nem, nincs a játékban működő TPS nézet, leszámítva az átvezető animációk egyes részeit és az autóvezetéskori opcionális lehetőséget, még idézve is lett a játékfejlesztőktől (Kyle Rowley: "Just cut scenes and vehicles (optional). ")
#613: Aki FPS-t játszik, azt nem fogja érdekelni a hosszú, több féle módon teljesíthető küldetések. Csak lövöldözni akarna. Szerepjátékosoknak nem kell annyira a belső nézet, anélkül is bele tudják élni magukat.
Fel lett sorolva egy nagy adag FP nézetű szerepjáték (The Elder Scrolls-széria, Deus Ex-széria, System Shock-játékok, Vampire, stb.), amelyek eléggé sikeresnek mondhatóak...
YouTube-on 4 nap alatt 6,6 millióan nézték meg a demót, abból kemény 334 ezren mondták, hogy tetszik is nekik.
Hogy ez a következtetés marhaság, meg lett cáfolva a #626, #628 és #631-es hsz.-ekben.
#658: Abból a feltevésből indultam ki, hogy a játékfejlesztőknek fizetnek az elvégzett munkáért. Ha a CD Projekt Red meg tudta oldani, hogy ne kelljen, az más. A piaci igények felmérése viszonylag egyszerűen ment: ők maguk ismerték el, és eddig 3* voltak kénytelenek nyilatkozni róla. 1-2 év és kiderül, nekik bejön-az, ami tudomásom szerint eddig még senkinek nem sikerült.
Mármint micsoda? Üzletileg sikeres FP nézetű szerepjátékot csinálni? Nézz már körül!
A Skyrim (szintén PEGI 18+ besorolás, tehát még ez sem lehet korlátozó tényező) esetében az első két nap 3.4 millió példányt adtak el, 2011 év végéig (vagyis nagyjából 2 hónap alatt) pedig 10 milliót. Ha ezt az adatot hozza a Cyberpunk 2077 (amire az általános hype és a gameplay illetve a trailer nézettsége alapján minden esély megvan), akkor cirka 500-600 millió dolláros bevétel lesz, ebből nagyjából 300-400 millió dollár maradhat az ő zsebükben (a többi az értékesítési csatornák részesedése). Csendben jegyezzük meg, hogy a Skyrim-ből több, mint 30 millió példányt értékesítettek a 2016 novemberéig .
Most térjünk vissza a te saját becslésedre (#646), mely szerint a The Witcher 3 játék 81 millió dollárba került, és itt dupla annyian dolgoznak. Számoljunk 200 millió dollárral, mert ez egyértelműen nagyobb játék lesz, tovább készül, stb. Ha csak 50%-os részesedéssel számolunk, és 60 dolláros árral (vagyis példányonként 30 dollár folyik be a CD Project Red-hez), akkor 6,666 millió példányban kell értékesíteniük a játékot ahhoz, hogy nullszaldón legyenek...
Hát... majd meglátjuk, a pesszimista véleményed mennyire fogja megállni a helyét...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #658 üzenetére
Tökre lehet, hogy most nem szükséges technológiára, fejlesztésekre, license-ekre akkora összegeket elkölteniük, mint a W3 esetében. Tökre lehet, hogy egy 1.5-2x akkora csapat a már rendelkezésre álló dolgokból építkezve kevesebb mint fele annyi idő alatt készül el a játékkal, mint amennyi a W3 fejlesztéséhez kellett (ha visszaemlékszünk, 2 éve még arról szóltak a hírek, hogy megy a brainstorming, de kb. sehol sem tart még a fejlesztés - ehhez képest ma már láthatóan eléggé előrehaladott állapotban van a játék, fő szál is végigjátszható, stb.).
Lehet hogy marketingre sem kell annyit költeni, mint a W3 esetében. Évek óta óriási a hájp a játék körül, pedig egészen idén júniusig senki nem láthatott belőle semmit.
Rengeteg GOTY díjat nyert a W3, a stúdió is begyűjtött minden létező szakmai elismerést. Marketing területen talán ezekből a dolgokból is lehetséges előnyt kovácsolni, és a költségekből faragni. Szóval tényleg árnyaltabb kettővel ez az egész."ők maguk ismerték el, és eddig 3* voltak kénytelenek nyilatkozni róla"
Ezen már nem érdemes pörögni. Láthatóan fontosabb számukra a saját integritásuk, mint a szerinted a piaci igényeket reprezentáló, tps módért síró arcok halmaza.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz VikMorroHun #676 üzenetére
"konzol exkluzív (tehát a piac harmadát kihagyó)"
Ezen felröhögtem. Azért, mert a játék konzol exkluzív, akkor anélkül már a trailert sem lehet megnézni PC-n? Én is megnéztem kétszer is konzol nélkül, sőt, megmutattam 3 másik embernek, akiknek szintén nincs. A Rockstart ismeri mindenki, a GTA-k voltak PC-n, így ezt is megnézi ugyanúgy a legtöbb PC játékos is, mint bármilyen más trailert. És nem szimplán 30%-kal többen nézték meg, hanem negyedannyi idő alatt. (mára már inkább 50% és harmadannyi idő)Azt is leírták már neked kb. 5-en 10-féleképpen, hogy az, hogy többen dolgoznak rajta, önmagában nem jelenti azt, hogy többe fog kerülni, mert egy csomó másban (technológia, marketing, munkaidő stb.) költséghatékonyabbak lehetnek. Ettől függetlenül többe fog kerülni, ők is nyilatkozták, de gyakorlatilag borítékolható, hogy többet is fog hozni.
Amit pedig ezek után írtál, az egy katyvasz.
-
Topikgazda
válasz VikMorroHun #1535 üzenetére
Danke!
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
tomazin
veterán
válasz VikMorroHun #1769 üzenetére
Akkor biztos tudsz egy jobb jatekot mondani, ugye?
Ertem en,ha mosollyal le akartad vedeni a dolgot, de pont ebbe belekotni... -
k-adi
nagyúr
válasz VikMorroHun #1769 üzenetére
A fetch questeket lehet jól és rosszul is csinálni.
A lényeg, hogy ha szép a táj és közben szembejön még másik 3 quest, karakter, esemény, akkor a fetch quest máris más lesz.
Én rengeteget barangoltam ilyen fetch questek közben, mindig közbejött egy újabb quest, mindig találtam valami új barlangot, vagy érdekes karaktert stb.A fetch questekkel akkor van baj, ha nagyon sok van belőlük, illetve csúnya a táj és nem tudsz "elveszni benne"
-
alratar
addikt
válasz VikMorroHun #1769 üzenetére
Nem mindegy, hogy az a quest, hogy menj hozz 15 bogyót és fejlődhetsz egy szintet/növekszik a séta skilled.
Vagy
Menj a rétre, ahol találsz egy démont, akit megölhetsz, vagy leveheted róla a rontást, ha összeszedsz tizenöt, általa kedvelt virágotUgyan az a gyűjtögetés mind a kettő, viszont a második nem időhúzó és más a körítés.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
félisten
válasz VikMorroHun #3011 üzenetére
- a Crysis valóban tartalmazott egy elég limitált szintű rombolhatóságot, de nem tudtál krátereket robbantani a földbe, egyszerűen bizonyos épületek előre elgondolt darabokra törhettek. A fákat tényleg ügyesen megoldották viszont. (Red Faction Guerilla minden szempontból leveri az asztalról amúgy, ha fizikáról van szó, de az egy játék).
-
- Valóban sokat segített a kisebb stúdióknak a sok könnyen hozzáférhető engine. Viszont azt látni kell, hogy nem szokott lenni tapasztalatuk, idejük, és elég emberük sem arra, hogy mindent kihozzanak belőle.
Illetve ha bejönne valami valóban game changer fizikai / vizuális feature, elég biztos vagyok benne, hogy nem lenne azonnal ingyen hozzáférhető. -
zkxdn
őstag
válasz VikMorroHun #3069 üzenetére
Álmodni lehet.......
(de egy kicsit már unalmas) -
cyberkind
félisten
válasz VikMorroHun #3069 üzenetére
Én meg kakálni meg pisilni akarok a játékban, úgyhogy szeretettel várom!
Paranormal Cocktivity
-
Carlos Padre
veterán
-
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #3271 üzenetére
Az mondjuk tény, hogy voltak olyan hírek az első halasztás környékén, hogy az eredeti X One-on sokszor még a 20 fps sincs meg...
Engem mondjuk az sem izgat különösebben, ha 10 fps-el fog futni 360p-ben szexboxon, a konzolokhoz kb. annyi közöm volt az elmúlt 20 évben, hogy vettem 360 meg DualShock 4 kontrollert, pécéhez (jah, meg volt GBA-m is vagy 20 éve )...viszont annak nagyon nem örülnék, ha a konzolok miatt megint csúsznának. -
cyberkind
félisten
válasz VikMorroHun #3271 üzenetére
Itt eltudnám hinni, a The Witcher 3 a mai napig nem az igazi, hiába készült azokra is. A CP2077-et meg lehet csak fejlesztették és kész, nem is gondoltak bele, hogy ez meg az sok lehet, ettől függetlenül meglehet csinálni, csak a végeredmény minősége a kérdés, pláne, hogy nekik ez a 2. játékuk lenne, ami jön mindenre.
Paranormal Cocktivity
-
jonnyjoker01
veterán
-
LK
addikt
válasz VikMorroHun #3436 üzenetére
Hát nekem is magasabb az ingerküszöböm, mint hogy ezen nevessek. Nagyon unatkoznak a srácok.
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
félisten
válasz VikMorroHun #3655 üzenetére
Nem nagyon van miről beszélgetni, mert eléggé spórolnak a médiával még mindig a játékból.
-
LK
addikt
válasz VikMorroHun #3655 üzenetére
Jó, hát aki hetente méltóztatik ide látogatni. Én egy órán belül értettem.
Ja, és köszönöm a magyarításokat. Már ha te vagy az a hírös embör."óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
cyberkind
félisten
válasz VikMorroHun #3996 üzenetére
De miért gondolja mindenki azt, hogy ez egy fps lesz, mert a kameranézete az? Ezenkívül minden rpg elem, nem a nagyon régi klasszikus, hanem az átdolgozott, ami számomra is jobb. Illetve ha én a TES meg Fallout 4-et fps-ben akarom játszani akkor úgy fogom, de azok is rpg játékok, legalábbis a TES biztosan.
Paranormal Cocktivity
-
Peace
nagyúr
válasz VikMorroHun #3996 üzenetére
Csúcs szerepjátékot lehet összehozni modern belső nézetes grafikával! Lásd: "Kingdom Come: Deliverance". CDPR is azért választotta, mert sok általuk használni kívánt játékelem megvalósításához/megjelenítéséhez ezerszer jobb a belső nézet.
-
Topikgazda
válasz VikMorroHun #3996 üzenetére
Tippre azért, mert akik kedvelték a külső nézetes Witcher játékokat, azok nem biztos, hogy belső nézetes lövöldét akartak kapni.
A CDPR viszont sose állította, hogy a CP2077 egy Cyberpunk skinnel felvértezett Witcher játék lesz. Tehát ilyen szempontból nem hiszem, hogy ez nagyon releváns...Elég megnézni a pár héttel ezelőtti Nvidia tech bemutató videót. Sehol nincs megemlítve, hogy ez nem FPS lesz. Viszont pont úgy néz ki.
Egyetlen más nV által promózott játéknál sem írják ki vagy említik meg, hogy milyen stílusú. Odaírják a játék címét, és a nézőre bízzák, hogy a többinek utánanézzen.
Ha valaki a nV videójából értesült arról, hogy egyáltalán létezik a CP2077 (ha van ilyen halmaz egyáltalán), és ebből azt szűri le, hogy ez egy FPS lesz, az szerintem meg is érdemli...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
gyimger
őstag
válasz VikMorroHun #4011 üzenetére
Jaj, ez már viszont elég elrugaszkodott gondolat.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
félisten
válasz VikMorroHun #4011 üzenetére
Most őszintén, neked mi bajod? Ha autizmus vagy túlzott öregség / fiatalság, ilyesmi, akkor bocs a kérdésért.
Játékdefiníciók:
GOG: Action - Role-playing - Sci-fi
Steam: Cyberpunk Open World RPG Futuristic Sci-fiMindenhol fel van tüntetve, hogy ez micsoda, ahogy a digitális platformok indulása óta minden játék esetében.
Hogy az nvidia mit demóz és hol és mit tüntet fel, elég erősen le van fosva, max nekik lehet bajuk belőle, de még ez is extrém nehezen elképzelhető, hisz ha egy nvidia demó alapján valaki megveszi valahol ezt a játékot, újfent látni fogja a tageket.Az ilyen hsz-ek után szoktam amúgy úgy felállni a géptől, hogy oké, ennyi internet elég lesz mára.
-
nubreed
veterán
válasz VikMorroHun #4011 üzenetére
Ezt most viccnek szántad ugye?
Mégis milyen jogon jelentenék fel???We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
félisten
válasz VikMorroHun #4125 üzenetére
Ez ugyan nem válasz a kérdésre, de örülök a ténynek!
-
jonnyjoker01
veterán
válasz VikMorroHun #4125 üzenetére
Az hogy milyen műfajú a játék nem egy vélemény hanem egy tény
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Laraxior
titán
válasz VikMorroHun #4575 üzenetére
...és ki tudja, hogy melyik az?
Én egyszerű vásárló vagyok, beütöm googleba, és amit kidob onnan veszem. Ebayen is találtam most 38EUR-ért kulcsot. Van másfél oldalnyi blabla mellé, hogy így küldi, úgy küldi, ilyen megbízható stb... De kutya nem tudja a forrást...- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Topikgazda
válasz VikMorroHun #4681 üzenetére
A videók alapján a reális(abb) fizikát itt sem várnék, ahogy az irányítás sem igazán lesz szerintem sokak ínyére szvsz (túl sokan várnak GTA5-öt Cyberpunk skinnel szerintem...).
Az összefoglalót esetleg a topikgazda tudja javítani, megtörtént.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
cyberkind
félisten
válasz VikMorroHun #5504 üzenetére
2025 talán reális is lehet, nem is igazán értem mit pihentettek ezen ennyit, mert ugye motort se cserélnek, mivel annyira jó lesz a talán még jobban módosított Creation engine.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
nubreed
veterán
válasz VikMorroHun #5810 üzenetére
Az elvileg nem lesz. És moddolni sem lesz egyszerű rá.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
_ak_
addikt
válasz VikMorroHun #6061 üzenetére
Ugyan nem játékfejlesztő ként, de el tudom képzelni, hogy mit éreznek a fejlesztők a CDPR-nél. Szvsz ők a legnagyobb vesztesei ennek, a prémium nem kompenzálja a kiégést és meg csak egy Cyberpunk-ot sem várhatnak, hogy legyen mivel levezetni az év végi hajrát.
Meg amikor valami így elcsúszik, sosem a managerek nevét veszik a szájukra a tömegek, hanem a fejlesztők a bénák, mert ennyi idő alatt nem tudták ezt megoldani.
Let's begin, de gozaimasu!
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Crypto Trade
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dacia topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...