Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Gaming notebook topik
- Már az MSI is figyel arra, hogy mit vár egy átlagfelhasználó a klaviatúrájától
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Egy rövid ideig még féláron tudsz hirdetni, előfizetni!
-
PROHARDVER!
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ripper17
tag
DNAC workshopon ültem Cisco Liveon, "API first development" és társai, de látszott az (egyébként elég kompetens, szoftverfejlesztő előadón): patikamérleggel kimérve, alaposan, előre preparált scripteket futtatott le, épp csak magát nem tapsolta meg. 2 ilyen "siker" között jött 2 slide: melyik funkció nem működik még API-on, ami GUI-n/CLI-n igen, mi az ami csak API, mi az amire van API de egy kilométeres rekurziót kell írnod arra, ami a GUI-n egy kattintás. Természetesen minden is road-map, stb...és egyébként ezen funkciók jó része olyan, amikre még jóval jobb órabérben lévő, nyugati kollegák is azt mondták: inkább végigtolják kézzel, mint hogy a totálisan bugos, hiányos API-n leautomatizálják, ami aztán meghívja az eszközök bugos szoftverét, és a végén mehetsz ki on-site.
Konkrétan 12 éve, egy nem igazán ismert, olasz távközlési gyártó termékeinél láttam ugyanezt: van, amit a Flash alapú NMSből, van, amit saját webGUIról, van, amit egy másik NMS szoftverből tudtál csak bekonfigurálni. Mindenhol ott volt a gomb, a paraméter mező, csak nem történt semmi...
A szoftverekben látják a pénzt, milyen kényelmes licencek, subscription-ök, stb.k után beszedni a pénzt, ha valami nem működik addig is fizet a kedves ügyfél szépen...sajnos egyébként cloud szolgáltatóknál is ez a modell, van egy case-m nyitva most 19 napja: időhúzás, handabanda, aktiváljam le ezt a cloud komponenst is, call, még egy call, megoldás nincs, kihozzák hogy a user a hibás, de azért másnap reggelre csak működik az, ami "user error"...ja, közben meg kerek 300 dolcsit lepörgettek, a szolgáltatás felkonfigurálva, de nem működik, debug üzenetet nem kapsz, mert "as a Service", meg "software defined".
nem csodálom egyébként, hogy az IT-nak ez az ága nem is igazán vonzó, mindenféle műszaki szemlélet kihal lassan a szakmából, csak a sales megy ezerrel meg a nagyotmondás, füst eregetés, bármi. a mérnök meg valahogy oldja meg, égesse ki magát, aztán utána mosolyogjon nagyot a menedzsmenttel együtt, "hát megoldódott, nem? mi itt a gond? mi mondtuk, hogy jók ezek a termékek, csak AKARNI KELL"....
Új hozzászólás Aktív témák
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3048, 94% Akkumulátor
- PS4 + VR szemüveg / Számla / Garancia /
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! Asus ROG Flow Z13 +ROG XG RTX 3070- i9 12900H 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3050Ti 4GB + RTX 3070 W11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest