Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aleister

    veterán

    Sziasztok!

    Egy gyors és egy kifejtősebb kérdéssel jöttem hozzátok. :)
    Hiába volt lezárva, 3 év alatt teljesen kiszáradt a Fusso wax-om. Összeesett, berepetezett és alig kenhető. Létezik valami praktika, amivel vissza lehet hozni az élők sorába?

    A másik érdekesebb téma. Akit érdekel itt az egész story, röviden ez volt az előtörténet:
    "...valamivel több, mint 3 hete vettem egy Tsla Model 3-at. Rétegvastagság mérővel ellenőrizve 90-170 nm között volt rajta a fényezés, kivéve a hátsó lököst, ott egy helyen 900-at mértünk. :) Ezzel még nem is lenne baj, hisz azért van, hogy az tőrjön ne az autó.
    A gond az, hogy az első mosásnál fura foltok jelentek meg -főként- a motorháztetőn. Elvittem egy ismert fényezőhöz, aki szerint kavicsfelverődések lettek rajta szakszerűtlenül javítva. Levegő juthatott a lakkréteg alá, am első körben csak esztétikai probléma, de a jövőben az adott elem korrozióját is okozhatja."

    Szerintetek?
    Fényezős cimbi szerint fekete pasztával simán el lehetett rejteni a dolgot, amit leszedett a lelkiismeretes kézi mosás.






Új hozzászólás Aktív témák