Hirdetés
- Home server / házi szerver építése
- Milyen monitort vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Logitech Z906
- Milyen notebookot vegyek?
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
d4d
tag
válasz szőröscica #52699 üzenetére
Nem tudom hány mosó van a közeledben de ha van lehetőséged kapd el a tulajt, üzemeltetőt, nem mindegyik gyökér és simán engedhetik hogy kézzel is moss. Csak nyilván ne akkor amikor sorban állnak mögötted.
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #52697 üzenetére
Vagy hagyom a pekbe, lemosom es megkuldom gyorsviasszal.
-
d4d
tag
Remélem nem haragszotok kicsit offolok itt a swift felni témával, de hátha másnak is hasznosak az infók. Nem egyszerű felnit szerezni rá, mármint új állapotút és gyárit, nem felújított, kókány, kályhaezüsttel telibefújtat. A Suzukinál még mindig rendelhető, ami nem semmi, tekintve hogy 20 éves a legfiatalabb régi swift is, viszont valami 26e ft/db. A halásztelki Suzuki boltos bácsi, ugyanezt 23-ért meghozná. Bontóban sikerült szerezni 2dbot, egyik nagyon szép, másik majdnem nagyon szép, mindkettő pótkerék volt eredetileg. 2500ft volt darabja, kb ajándék. Az üllői úton lenne márkakereskedésben olyan, amit valamikor új autóról szedtek le. Ez is kb új állapotú, de 20-at akartak érte. Az ott maradt egyelőre. A harmadik a saját pótkereke, annal azért jobb lenne valami szebb, bár így is jobb mint bármelyik ami jelenleg az autón van. Végülis egy hiányzik, de jobb lenne még kettő. És hogy minek egy 20 éves swiftre új acélfelni? Egyrészt az autó állapota miatt, megérdemli, másrészt kapja a vadonatúj gumikat. Szeptember utolsó heti gyártásúak még ki sem hűltek, hogy néznének már ki a régi felnin. Ebben a méretben sajnos már nem jött ki a gen3-as minta, de már ezen is rajta van az a hegycsúcsos hópelyes logo, ami azt jelenti hogy teljes értékű téli gumiként is használható, annak ellenére, hogy négyévszakos. Bár nálunk nincs nagy jelentősége csak olyan országban ahol seggbe rúghatnak ennek hiányában.
Ez az egyik 2500ft-os gyári Michelin, Made in France felni (spanyoloknál is gyártották),
-
szőröscica
addikt
válasz tibbike01 #52691 üzenetére
Van samponom, csak mindenhova ki van irva, hogy idegen anyagokat tilos hasznalni. De akkor viszek sampont.
IPA nincs. Az elozo automon se hasznaltam, megsem vettem eszre semmilyen gondot a Fussoval. Mi van, ha kihagyom?
Vegulis fel tudom vinni mosas utan is, max elhuzodik az estem a garazsban, es akkor nem porolodik.[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Petyal #52694 üzenetére
Annó 6-7 éve mikor kezdő voltam, itt kb mindenki Jar-al mosta a verdát wax előtt. Keress rá a Jar szóra. Én sem támogatom, de valahogy mégis jól működött. Tisztít és zsírtalanít egyben. Ma már én sem tenném, de ha valaki évi 1szer mos valami régebbi verdát kezdő szinten, oda jó lehet.
-
Petyal
tag
válasz szőröscica #52689 üzenetére
Ha jót akarsz az autónak, akkor vársz vele tavaszig. Így csak beleölöd a sok időt ,fáradságot, ráadásul még akár kárt is tehetsz a sok házi okossággal. Hidd el, jószandékkal írom ,segíteni szeretnék. Hagyd és tavasszal csináld meg rendesen.
#mindenki
Nem is értem ezeket a mosogatószeres dolgokat. Komolyan kérdezem, miért adtok ilyen tanácsokat? -
tibbike01
őstag
válasz szőröscica #52689 üzenetére
Jó lehet pár csepp Jar platinum is és szárazolás után legalább IPA+deszt víz 50-50 menj még át rajta és rögtön utána waxold, tehát ne másnap mert úgy a port fogod kenegetni...
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz szőröscica #52689 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint az az elképzelés, hogy a wax felrakása előtt tiszta és zsírtalan felületet kell készíteni. A sampon lehet egy jobb mosogatószer is, a feladatra ugyanis szerintem hibátlan. A dekontaminálás viszont ott nem ér véget.
Reprozsda, kártány/gyanta, szárazolás, IPA, wax.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
szőröscica
addikt
válasz tibbike01 #52579 üzenetére
Akkor mindenkepp vinni kell sampont? Nem jo, ha csak sima vizet viszek magammal es az aktiv hab lesz a “sampon”?
Szeretnem a hetvegen felvinni a Fussot a kocsira, de mar nem kertes hazban lakom, szoval az erinteses mosast csak egy este tudom megcsinalni landzsasban, utana masnap reggel pedig johet a Fusso.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Gaborkik #52687 üzenetére
Kipróbáltam végül a KC RRR-t. Egyelőre a hajam leteszem tőle. Arcra fektettem a felnit, a küllőkre fújtam egy-egy nagyon rövidet belőle és kb. egy perc után rámentem fogkefével. Aztán körbeszaladtam a durvább részeken azzal a mennyiséggel, ami a sörtékben maradt. Még úgy is működik a cucc. Szinte csak beleégett fékpor volt rajta.
A maradékra Eulex-szel mentem rá, majd IPA hogy semlegesítsen.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Gaborkik
tag
válasz Petyyyyy #52686 üzenetére
Én is ezt csinálom épp, bár fotókat nem lőttem. A barna foltokat mivel szedted le ? Nekem nagyon makacsak. Bilberry majd KC Eulex párossal mentem neki, nem mindenhol tudtam leszedni a foltokat. Ragasztóra jó az Eulex, de műanyag spaklival rá kellett segítenem.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Korábbi ragasztó maradékokat még le kell vakarnom valamivel, de 100% már nem lesz sajnos.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
d4d
tag
Előbb kellett volna beírnom, de hátha gyorsan tud valaki segíteni. A fenti 2001-es swifthez kellene szép, de inkább úgy mondom új állapotú gyári 13-as acélfelni. Ha valaki tud ilyet és itt van a környéken (Budaörs, Diósd, Vecsés, Kistarcsa) írjon rám legyen kedves. Arra gondoltam, hogy legjobb lenne a pótkerékből összeszedni négyet, azok lehetnek hibátlan gyári állapotban, ha nem voltak kivéve soha. Cserébe van ugyanilyen gyári szép felnim, szép de nem 100%ban tökéletes, mint ami nekem kellene, plusz valamit tudok fizetni is, megbeszélés kérdése.
Voltam bontóban is ezügyben, mesélték egyszer bevittek egy 20e km-t futott swiftet, az öreg leadta bontásra, mert hogy már "öreg" az autó.. gyakorlatilag új állapotban volt és ami a legjobb, nem akarom bántani a srácot, kérdeztem és ki vette meg végül? Gondoltam ilyen fogásra csak lecsapott valaki. Azt mondja ők nem foglalkoznak ezzel, elbontották. Majdnem tökön szúrtam magam.[ Szerkesztve ]
-
-
Petyyyyy
addikt
A Cockpit Care volt eddig az egyetlen Koch Chemie anyag és mivel az bevált, gondoltam adok egy esélyt a márkának.
Polirtechtől rendeltem egy Eulexet és egy RRR-t. 10-én leadtam a rendelést, ma délelőtt már az automatában volt. Ezt nevezem sebességnek.
Az Eulexet próbáltam ki ma este. Az illat valóban erős, de ezt kb. minden tesztben megírták. Voltak kétségeim a használatot illetően, mert egyik helyen a felületre permetezték, máshol mikroszálasra fújva dolgoztak vele. Utóbbit próbáltam és le vagyok nyűgözve.
Lassabban szárad el, mint a Gyeon Tar és pont emiatt sokkal kevesebb kell belőle.
RRR teszt majd alkalom adtán.Imádom a Gyeont a flakonjaik miatt és mert szerintem elég jó minőséget képviselnek. De azért a KC sem piskóta.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz MasterMark #52677 üzenetére
Kinek mi, te inkább motort gyűrűzöl szívesebben újra TV nézés közben?
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
d4d
tag
válasz Petyal #52679 üzenetére
Az a baj hogy egy átlagautó szinte sose fog "semmit" érni. Ha találsz rá valakit, aki személyesen vmi miatt kötődik a típushoz, akkor kaphatsz viszonylag jó árat. Mondok egy példát, ha lenne egy tényleg patent allapotú 30 év körüli fapados renault clio-d, mennyit érhetne reálisan? Max párszázezret kicsit többet, ha talász valakit akit az apja ilyenbe hurcolászott az oviba vagy bármilyen emlék köti hozzá és nagyon szeretne egy ilyen autót. De, ha ugyanez a Clio egy 94-es 2 literes 147 lovas Clio Williams lenne, akkor nyugodtan lehet számolni most már vagy 20-30x-os szorzóval az alap cliohoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Petyal
tag
Ez az érték dolog nem egyszerű kérdés. Édesapám így a 80-on túl most jutott el oda, hogy a felelősségérzete miatt nem vezet tovább. 41 éves autója van, amit kevés km-rel vett 1991-ben, de pl a féktárcsák, a kuplung még most is a gyári, az autó olyan állapotban van, hogy dicsérik, ahol megállok vele. Kérdezte tőlem, hogy szerintem mi legyen vele. Körbejártam a kérdést, hát néhány százezer Ft, esetleg egymillió a piaci értéke, úgyhogy marad. Ráadásul nem egy általános típus. Az utóbbi 15 évben ugyanilyet nem láttam sehol. Sokszor ezek az öreg autók nem túl értékesek, már ami a pénzügyi részét illeti.
-
d4d
tag
válasz MasterMark #52677 üzenetére
Annyiból és, hogy ennek az autónak az értékét az eredetisége, állapota adja és ezt egy komolyabb motorjavítás nem fogja növelni. Szép szép, de nem egy gti vagy vmi nagyobb motoros tele extrázott kivitel. Természetesen, ha magadnak akarod megcsinálni és "rajongója" vagy a típusnak, akkor örülni fogsz, hogy max egy kicsit javítgatni kell a motoron, azon kívül meg van egy közel újszerű 23 éves autód. Ezt elfogadom. Amúgy sokat dobna az áron legalább egy gyári könnyűfém felni, napfénytető és persze a klíma. Akkor érhetné a milliót is vagy akár kicsit többet is a megfelelő vevőnek. De én így 700-nál többet nem szívesen adnék érte, ahhoz még kevesebb km kellene, max 20-30e. Mentem hasonlókkal 12 ezret futott "kocka" ladával, 36 ezret futott, talán akkor 16 éves Mitsubishi Colttal ezek tényleg ilyen időutazásos élmények. Igazából csak hobbi célra kellene ilyesmi, sajnálnám elhasználni. Kb 2 éve volt nálunk egy 30 párezret futott Toyota Yaris (2006) teljes fapad, három ajtós, ezres benzines, még el. ablak se volt benne. Első tulaj, de egy dohányfészek volt az egész autó belül, egy kutyaszarral teleszórt udvarról hoztuk ki, vhonnan 180 kmerről. Végülis szépet lehetett belőle csinálni csak van ilyen is, hiába az extrém kevés km, annak úgy is kell kinéznie mint az újnak.
[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
válasz Petyyyyy #52675 üzenetére
Egy probléma lehet még, ha ez a 70 ezer városban került bele. Márpedig az öreg azt mondta hogy így használja, pályára kb sose mentek a mamával, szóval a motor elég sokat tölthetett hideg üzemben és ha ezt kombináljuk még egy nem megfelelő olajjal is (pl a szokásos elkénemárfelejteni 10w40), akkor ez a felhasználási mód jót nem tett a motornak az biztos, 70e km ide vagy oda.
-
d4d
tag
Kicsit off, de hátha mást is "lázba" hoznak ilyenek.
Ma futottam bele. Nyilvántartásból lekérve minden és beszéltem a tulajjal is. Klasszik bácsi autó. 2001es, magyarországi természetesen, valós 70 párezer km, első tulaj, sérülésmentes, szélsőséges időjárást, se túl meleget se telet nem nagyon látott. Garázsban tartva. Belül is mint az új. Motortérből enni lehetett. Hamarosan eladó lehet, de nagyjából tisztában volt vele a tulaj, hogy még ha nem is különleges csak egy sima 1.4 benzin, klíma nélkül, akkor is ezzel a múlttal, állapottal km futással még ér "valamit".
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Nem vagyok elégedett az eredménnyel. Iron remover és gyurma utáni eredmény. A "foltok" miatt szerintem rendelek egy Q2M Tar-t.
Illetve - ha tudtok ajánlani alternatívát, ami hatékonyságban ugyanazt tudja, csupa fül vagyok.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
d4d
tag
2001-es Swiften próbálom a gtechniq tricleant, nagyon szépen lehet vele dolgozni, erőlködés nélkül. Megérdemli. Valós 95e km, nyilvántartás szerint is egy tulaja volt (pár nappal ezelőttig). Nem volt törve (csak a két lökhárítón lenne fényezninvaló), alvázvédelem van stb így kiemelkedő állapotban van a kortársaihoz képest. Műszakilag szintén patent, végig dokumentált minden, végig Suzuki szervizbe hordta az öreg. Ma kapott friss olajat. Ez fontosabb, mint bármilyen esztétikai kérdés. Mindegy, a lényeg hogy a tri clean is erősen ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
stuka20
senior tag
Ha véletlen ki lett mosva a ruhákkal öblítővel a mikroszálas kendő az kuka vagy lehet azért még használni biztonságosan?
-
d4d
tag
válasz Petyyyyy #52665 üzenetére
A hivatalos videón nincs nagyon mit nézni, talán ezen, de ez is csak egy rövid demo
LinkMondanám, hogy hasonló, mint a valetpro bilberry vagy a p&s brake buster, de ezek mind lúgos (10+ph) szerek a reprozsdát sem oldják semmilyen szinten. A WheelX 5-6 közötti ph értékkel bír és a reprozsdát is oldja. Ha lesz belőle 4 literes kiszerelés ésszerű áron nekem érdekes lehet, de azért szeretnék még egy kicsit többet látni belőle.
[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
válasz hentes555 #52663 üzenetére
Arra a scrub padra én is pályázok csak jelenleg egy másik hobbira koncentrálok, most kevesebb jut erre. Mondjuk a black fridayes akcióra lehet rámegyek valamire a trc eunál, mert van egyszer 35 euronyi kedvezményem a korábbi vásárlások miatt plusz eleve lesz vagy 20-30% általános kedvezmény is.
-
hentes555
senior tag
Meg is jött két csomag, az adagolótól balra Addict Auto, jobbra Ahifi, még várok egy csomagot az Allegro-tól, abban pedig Monster Shine vödör tetővel, grit guardal, iletve Monster Shine Esteban applikátor plusz beraktam egy Fresso mikroszálast, hogy kijöjjön az összeg.
Ez a "magyar Allegro" nemrég jelent meg nálunk, regisztráltam a napokban és kaptam 3000 Ft-os utalványt, ami 9k vásárlás után lehet beváltani, plusz ingyen aktiválni tudod a "Smart szállítást", amivel 1 évig max. 8 esetben ingyenes a szállítás, ha 5000 felett vásárolsz, alatta pedig 690.Most egyelőre le is állok a rendelésekkel
A Labocosmetica Scrub Pad valami nagyon furán durva, de egyben puha tapintású cucc, biztosan jó lesz, majd kirpóbálom nemsoká
A Vikan kefe is teljesen már, mint egy normál körömkefe, sokkal kézreállób és érezhetően minőségibb cucc, köszönöm az ajánlást d4d kollégának"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
d4d
tag
A gyeon illatok már elérhetők a wax-it-nél is, ott kicsit bővebb leírás is van. Minden illat mellé jár 3 ilyen akasztós szarság, amire lehet fújkálni, és azt ígérik egyetlen fújást egy héten át vagy több mint egy héten át lehet érezni.. szőnyegen is ugyanúgy használhatók.
[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
válasz hentes555 #52660 üzenetére
A retyre tuti hogy izmosabb, ha a gumiabroncs tisztításáról van szó, másik hogy egy darabig eltart még mire ez megjelenik a boltokban, pláne itthon. Ne bosszankodj.
Szintén új, Gyeon illatosítók
[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
Újdonság
Carpro WheelX -
CharlieDrop
veterán
válasz Blindmouse_ #52655 üzenetére
Ki akar hinni egy Provokátor Ügynöknek?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MasterMark
titán
válasz Blindmouse_ #52655 üzenetére
Ilyet nem mondanak sehol. Azt a megfelelő kenőanyagokkal a megfelelő helyeken kell zsírozni.
Switch Tax
-
-
troll81
addikt
válasz MasterMark #52653 üzenetére
Akkor elbasztam minden autón itthon.
Mi a helyzet a hengerfej csavaral?
Az is szárazon? -
tibbike01
őstag
válasz MasterMark #52650 üzenetére
Miért is?
-
troll81
addikt
válasz MasterMark #52650 üzenetére
Kerámia paszta?mehet?
-
MasterMark
titán
-
joebacsi4
tag
válasz Motion_Blur #52648 üzenetére
Köszi!
-
Motion_Blur
félisten
válasz joebacsi4 #52647 üzenetére
Ha rozsdásak, akkor rozsdaoldó spray (WD40-nek is van ilyen), ha csak retkes akkor féktisztító spray + rossz fogkefe.
Aztán felrakás előtt vékonyan lítium kenőzsír vagy spay.
Legalábbis én így szoktam
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
joebacsi4
tag
Sziasztok!
Kerékcsavarok tisztítására van valami jó megoldás? -
addikt
válasz Petyal #52643 üzenetére
Viszont azért tudott volna ez is nagy csodát tenni, nagyon sok és durva oldószer lehet benne. A betétet ahogy említettem kivettem/kitakarítottam, alatta csak a fém teknő maradt, amiben vannak ilyen hangtompító fekete bitumen szerű csikok. Szemre ezek kenve vannak, jó vastagok. Na az alján levő 3db ilyen csikot feloldotta, puhák mint a gyurma és nyirkosak is (remélem kiszárad és visszakeményedik). Az oldalán levők viszont kemények, mint a kő. Ha lett volna alul valami kijárat, elektronikához, akkuhoz, kábelekhez, hát most be lennék szarva rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz stuka20 #52639 üzenetére
Mivel pont tegnap csináltam ezt:
A koszosakat kirázom, beteszem egy alapos öblítő programra több vegyszerrel. Majd egy alapos centri mert az öblítő program félig nedvesen hagyja.
Az újakat is kirázom, hozzá adom a centrizett használtakhoz, és kapja a 60 fokos 60 perces alapos mosást, közepesen kevés vegyszerrel. Kirázom megint, majd kímélő szárítás külön gépben a jobb szösz gyűjtő miatt. Mosó és szárító gépek elég szöszösen tudják hagyni szárítás után mert nincs dedikált össze gyűjtő.
Elrakáskor is rázok rajta egyet mikor hajtom össze, meg gyors átnézés hogy maradt e valami apróság rajta.
Mielőtt valaki szívrohamot kap, a 60 fok egyáltalán nem ártalmas modern mikroszálasoknak.
Illetve a szokásos semmi öblítő és adalék mentes csak mosószer, folyékony.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Petyal #52640 üzenetére
Nagyon köszi! GreenStar volt itthon, az is PH 12.5, gondolom hatás tekintetében jó lesz. Nekiestem, kapott két kört, még egyet nyomok. Gépem sajnos nincs, de kivettem az egészet, hagyom kiszáradni, meglátjuk milyen lesz.
Szerk.: közben látom, hogy a GS és az MZR ugyanaz a termék
Sidenote: Az S0 -hoz vettem egy spricnis fejet, és az okozta a gondot. A gödörben tudott valamennyire mozogni, és mivel magának a fejnek erősebb forgatónyomatéka van mint egy sima kupaknak, ezért simán csak lerázódott. Szóval érdemes erre figyelni, de még inkább arra, hogy felesleges waxot hurcolni (esetemben lustaságból benne hagyni, mert elfér ott...).
[ Szerkesztve ]
-
Petyal
tag
válasz zeus_2k14 #52631 üzenetére
A k2 roton felnitisztító ,fémes agresszív szennyeződésre ideális. Neked valamilyen oldószeres tisztítószerre van szükséged ,ha a körömlakk lemosó oldja. Ezért írtam a kátrány vagy ragasztó eltávolítót.
Kezdjük az elején: akár akril ,akár metál fehér szín, a gyári festés elég ellenálló szokott lenni (a kettő közül a metál ellenállóbb). Bírja a körömlakk lemosót és a nitrohigítot is. Azért kell óvatosnak lenni ilyenkor ,mert nem lehet tudni ,hogy az adott fényezés mennyire ellenálló (volt e újra fújva ,polirozva ,mennyire erős az oldószer ,amit használsz (nitrobol is van durvább ,gyengébb ), stb.
Az autóra szánt kátrány,gyanta ,ragasztó eltávolítóknál az egyik legfontosabb követelmény ,amit egy gyártó figyelembe vesz, hogy a festést ne bántsa .Inkább legyen a szer gyenge hitvány hatású ,de a fényezésben ne tegyen kárt.
Szóval a fehér színnel annyi történhet rossz esetben ,hogy egyszerűen letörlöd a lemezről . Ha egy színes rongyra teszel körömlakk lemosót ,óvatosan letörlöd vele a koszt és nem.lesz enyhén festékes a rongy, akkor elvileg nyugodtan törölgetheted azt az elemet. -
Petyal
tag
Ne hagyd kiszáradni! Fújd be lúgos tisztítószerrel (pl Koch MZR 1:20) Ha nem bántja a kárpit színét ,akkor lehet erősebbet keverni (1:10-ig).
Utána magasnyomású mosó .addig ismételgesd,amíg tiszta víz nem jön belőle. Kárpittisztító géppel kiszivod a tiszta vízet és kész.
Az a lényeg ,hogy lúgos ,vagy tisztítószerrel áztasd. -
stuka20
senior tag
Üdv!
Az új mikroszálas törölközőket, kendőket ki lehet mosni a koszosokkal együtt? (lehet butus a kérdés )
-
addikt
Sikerült nagyot alkotni, befolyt 1 liter Koch Chemie S0 wax a csomagtartóba.... Lebontottam a kárpitot fémig, úgy tűnik jól megúsztam, zárt teknő, onnét tovább sehova nem tudott folyni. Kitörölgettem, minden oké, a kár így most csak egy szép gyári biztonsági csomag (eü cuccok, mellény, háromszög, stb..), de ez könnyen pótolható, valamint maga a "teknő" alakú kárpit. Most szárítgatom, az oldószer gyorsan párolog belőle, elszíneződés sincs, szép fekete, de a viasz ott fog maradni utána, azt mivel tudnám kiszedni?
-
Morris
veterán
válasz Blindmouse_ #52635 üzenetére
Ja ok. Én azt hittem lakkos a felület
-
Morris
veterán
válasz Blindmouse_ #52633 üzenetére
Ezt most nem értem. Gondolom van lakk a felületén.
-
Petyal
tag
válasz fulton #52621 üzenetére
Az új Mazdáké pl egyre pocsékabb, még szemetes is akár. Vagy ott vannak az új Toyoták egy része össze-vissza álló lemezeken lehelet vékony puha lakkos fényezés. Aurison volt olyan pont, ahol 40 mikront lehetett mérni kalibrált műszerrel. És ez az alapozóval együtt ennyi.
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv
Alábbi problémával küzdök.. nem jön le, nem tudom mit csináljak vele. Van itthon K2 Roton pro. Esetleg az?
-
stuka20
senior tag
válasz Blindmouse_ #52625 üzenetére
Értem, köszönöm.
Nekem a sonax nyári folyadéka bevált, szépen letisztította, de nyilván az autó sem egy bogármágnes.Szüleim autójához sonax extreme-et vettem, de nem hozta le a bogarakat. Na az viszont egy bogármágnes.
Maradok akkor a sonax-nál, bogároldója a sonax-nak milyen? (Mert akkor az ablakmosóval együtt azt is rendelek, talán.) -
Blindmouse_
aktív tag
-
stuka20
senior tag
Lotus cleaning szélvédőmosó folyadékkal van valakinek tapasztalata? Vagy maradjak a sonax-nál?
-
-
blizzrd
aktív tag
Sziasztok!
Elfogyott minden gumiápolóm, viszont találtam itthon egy fél üveg Perl-t. Kb. 6-7 éves lehet. Meg tud ez romlani, vsgy tud kárt tenni a gumiban? Pakolom el a nyáriakat, de nem mertem még feltenni. Mi a véleményetek? -
fulton
addikt
válasz Blindmouse_ #52617 üzenetére
Értem. De kérdésre nem kaptam választ.
-
fulton
addikt
Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni. (Több független véleményre lennék kíváncsi ezért érdeklődöm).
Ajtó sérülés miatt az autóm szervizben volt ahol javítva lett az ajtó, majd fényezve. Mikor átvettem az autót igyekeztem minden szögből alaposan szemügyre venni és nem láttam semmi anomáliát. Viszont egy pár mosás után otthon egyre jobban feltűnő lett több folt többek közt az ajtón , de máshol is ahova mellé fény ment. Képet mellékeltem ahogy atvettem és utána. [kép] [kép] [kép]
ez miért lehet?
Megmondom őszintén szeretnék véleményt kérni mielőtt beleugrok abba hogy megint belenyúljanak az ajtóba és esetleg rosszabb legyen az eredmény mint most, így inkább alapos szeretnék lenni. a lakk réteg alatt lenne (?) .. kaptam olyan véleményt hogy csak kicsit meg kell polírozni, de én arra gondolok hogy ez csak lehet ideiglenesen tünteti el a hibát és pár mosás itán ismét előjönne. Elvégre mikor átvettem az autót nem látszott semmi.
Hiba jellegét tekintve legjobb és legrosszabb esetben mik a lehetőségek a javitásra? köszönöm -
Safranek
aktív tag
-
szabi325
tag
válasz tibbike01 #52606 üzenetére
Ahifi-ről rendelt már valaki olyan terméket ami "átmenetileg nem elérhető"?
Az oldal engedi kosárba tenni és gondolom egy régi áron kifizetni... (Gyeon Q2M WetCoat 1L)
Ha valaki rendelt olyat ami nem elérhető annak törölték a rendelését vagy ezen az áron pl 1 hónap múlva megküldték? -
d4d
tag
Most rákeresve pl a dirt lock itthon is elérhető, rögtön az első találat
[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
válasz hentes555 #52608 üzenetére
Igen a klasszik grit guard betét elsősorban arra jó hogy a mosopárna/kesztyű (vagy kendők beáztatásánál mosás előtt) ha beledobod a vödörbe ne közvetlen a szutyokkal érintkezzen. De amúgy nem hiszem hogy teljesen hatástalan. Nyilván lehet duvad módjára kikapni a szivacsot a vizből és olyan szívóerőt generálni ezáltal ami felkapja a kosz egy részét, de ésszel csinálva a semminél biztos jobb. Nekem is van de nem vödörben használom, pl nagyon jó hasznát veszem beltér takarításnál is, azon tárolom a kendőket vagy ecseteket is, ez főleg akkor jó, ha már koszos, nedves minden, ne érintkezzenek az ülés anyagával, eláztatva bekoszolva azt.
A dirt lock a kialakítása miatt sokkal hatékonyabb a szennyeződés vödör alján tartásában, lefele könnyen megy minden, de a túloldala, az alja úgy van kialakítva, hogy a visszaút meglehetősen nehéz bárminek is ami alá kerül.[ Szerkesztve ]
-
hentes555
senior tag
Uh bszki de szokatlan ez az avatar
Amúgy ez a grit guard ez egy tényleg hasznos cucc? Valamelyik nap láttam egy már meg nem melyik amcsi ismertebb ilyen detailer videóját, abban azt mondta, hogy ennek csak annyi az előnye, hogy fizikailag megakadályozza, hogy a szivacsot/kendőt lenyomd a vödör aljára, de amúgy ha nagyobbat mártasz, akkor ugyanúgy fel tudod keverni a koszt (átjut rajta felfelé).
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
d4d
tag
válasz tibbike01 #52605 üzenetére
Amikor ezeket vettem akkor itthon ebből nagyjából semmi nem volt elérhető (szerintem most sem). Külön az átlatszó fehér grit guard vödör, gamma seal fedél, snappy grip markolat, dirt lock betét ami a mai napig a leghatékkonyabb ilyen megoldás plusz a brutál masszív grit guard gurulós alátét. Olyan 120kg a teherbírása. Kb másfél évbe telt mire összeszedtem mindent. Még ezt is lehetne fejleszteni a dirt lockhoz létezik.180 és 360 fokos oldalfal, az alátéthez nagyobb átmérőjű kerekek, párnás ülőke a gamma seal fedélhez. A dirt lock is baromi jó minőségben van legyártva (kanadai), nem valami sorjás szar, ami majd szálanként tépkedi a mikroszálas mosópárna/kesztyű anyagát, amikor végig húzod rajta.
A microfiber madness cuccokat szintén nem lehet már beszerezni, volt magyar forgalmazó egy tök normális srác csinálta, de a covid időszak betett neki. Amikor épp eljutott volna odáig hogy mindenféle autós találkozókon és hasonló rendezvényeken is részt vehetett volna, kicsit reklámozta volna magát, akkor tiltottak minden összejövetelt. Le is húzta a rolót, azóta sincs magyar forgalmazó úgy tudom. De a mai árak mellett nehéz is lenne, főleg egy ilyen piacon, mint a miénk.
Mivel nekem ez hobbi (még mindig) ezért, ahogy más hobbinál is az ember, amennyire lehetséges szeretné ezt élvezettel és megfelelő minőségű eszközökkel művelni. Egy egyszerű horgászásnál is el lehet verni gondolom tíz és százezreket a profi botokra, orsókra, felszerelésre. Vagy akinek a szerelés a mániája, örül, ha kézbevehet egy proxxon, facom, knipex, wera mittudomén milyen márkák vannak még, fogót, villáskulcsot, csavarhúzót bármit. Szerszámokban is jellemzően ezt a minőséget nem találod meg a barkácsáruházakban. Mondjuk wera csavarhúzókat már láttam a bauhausban, vitrin mögött elzárva. De praktiker, obi stb felejtős ilyen téren.[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Petyal #52602 üzenetére
Én manapság az Automosó webshopban vásárolok, átveszem személyesen így nincs postaköltség, a termékek értékelés után és a vásárlások után is pontokat írnak jóvá és sokszor vannak tök jó akciók pl most is az összes ADBL-re, de ha 2őt veszel, akkor még lejön 30%. Már már nevetséges árakon jutok ezekhez és minden van, ami kell. Eszem ágában sem lenne külföldről rendelni. Ahifi és Polirtech szintén zseni.
-
bekiss
csendes tag
Srácok érdemes nézelődni az Allegro.hu oldalon most rendeltem k2 cuccokat nem azt mondom hogy fél áron de 30-40. % olcsóbban és 4 nap alatt itthon volt Lengyelből!
-
Petyal
tag
válasz hentes555 #52601 üzenetére
A mycarcleaning messze olcsóbb ,mint az EU-s webshopok és szállítanak Magyarországra + plusz az ügyfélszolgálat is korrekt. Viszont (elvileg) áfát kell fizetni pluszban és bizonyos összeg felett még vámot is, így meg már éppen nem éri meg.
Én az egyre rosszabb forint és a szállítási költség miatt mostanában nem rendelek külföldről, a magyar oldalakon meg sokszor hiányos a készlet. Sajna tényleg nem egyszerű. -
hentes555
senior tag
válasz tibbike01 #52600 üzenetére
Igen de ez is olyan, hogy nézegetni kell ha több mindent akarsz, ahogy az előbb is írtam, a Wet Coat pl. kifogyott AA-n, pedig alapból azt akartam, más külföldi webshopokban meg X márkából nincs semmi, stb.
Másik amit néztem amúgy az a Waxworld, ez egy holland webshop, ha jól néztem ott 50€ felett ingyenes a szállítás (bár lehet az csak Holland belföldre szállítva érvényes, nem csináltam végig a folyamatot).
Nem gondolom, hogy olyan magas szinten űzném ezt, csak felkeltette az érdeklődésem az Idrosave és akkor már megvettem a többit is innen. Sajnos ebben a témában többször ennyit el lehetne költeni könnyedén, ha tényleg többféle ecsetet, mikroszálast, vödröt, keféket, meg persze szereket akar az ember.
Ez a "szett" egy jó darabig ki is tart így nekem hobbi szinten, hogy nem tudok belőle pénzt visszakeresni, nem fogy úgy, stb.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest