Hirdetés
- Itt a Valve GŐZGÉP — Steam Machine, mi vagy te? 🧐
- Olcsó vs. drága egér: melyiknél érzed meg igazán a különbséget?
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mennyibe fog kerülni a Steam Machine?
- Projektor topic
- OLED TV topic
- Azonnali fotós kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
1,6 SR (8V változó szívó cső hossz)?
édes apámnak ez a motor van (seat toledo) kapot egy chipset (befecskendezéssel meg a gyujtással játszottak picit).
lóerőben nem lett szerintem számít tevőbb, de a teljesítmény görbe kb 500rpm-el ellett tolva lefele (alacsonyabbról húz).
4000 fölé nem kell pörgetni, ha nyugis a forgalom bőven elég 2500-nál váltogatni, és úgy is "dinamikus" a kocsi.
fogyasztásba azzal hogy nem kell forgatni annyit kb 1l-t hozott.
motor élettartalma nem csökken.
direkt szűrő meg felejsd el, miért is? mert baromi sűrűn kell mosogatni hogy maximum 1% érjen, több koszt szívbe a motor mint a gyárival, jah és az a motor tér melegét szívja csak be ami feleslegesen terheli a motor és rontja az oxigén szegény levegő az égés hatásfokát (gondolom nem akarod a motor téren kivűlre elhelyezni?).
motor bontás nélkül még a kipuf rendszer komplett cseréjével tudsz javítani valamit a teljesítményen. (ez persze viszi fel a fogyasztást is..)
50k felső plafon, és csak akkor ha nem tetszik a chips akkor vissza kapod a pénzt meg az eredeti progit.
-
CYBERIA
őstag
Szívó motornál nem sokat változtat, egy pár lóerőt rátesz, éppen meg lehet érezni.
Fogyasztáson meg elvileg egy nagyon kicsit talán javítana, de gyakorlatilag úgy is ki fogod használni a plusz erőt, szóval nem fog feltűnni.
Füstölni inkább a Diesel chiptuningolt autók szoktak.Egy-két turbós motornál nagyon sokat számít, főleg közepes fordulatszámon.
Amúgy ahogy Bandi írta.
-
fekeandras
őstag
Önmagában 15%-ot semmiképpen sem lehet nyerni vele.Úgy +8% körül lenne reális.A gyújtást is módosítani kéne, e mellett egy jobb fajta sportlégszűrő is elkelne.Szerintem úgy 115-120lóerő környékére fel lehetne tornázni.Bár ettől nem táltosodna meg az autó.Azonos vezetési stílus mellett elképzelhető, hogy valamivel valóban kevesebbet fogyasszon.Az élettartama semmit sem fog változni.Ez csak sima motorvezérlő elektronika optimalizálás így nem kell tartani károsodástól.Én 50ezer körüli összeget nem költenék rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Itt a Valve GŐZGÉP — Steam Machine, mi vagy te? 🧐
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Suzuki topik
- Olcsó vs. drága egér: melyiknél érzed meg igazán a különbséget?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Google Pixel 10 Pro 5G Porcelain AI-fotó varázs, Super Actua 120 Hz 128 GB
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3432
- BESZÁMÍTÁS! MSI B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 2TB SSD RTX 5070Ti 16GB Asus ROG Strix Helios GX601 750W
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


