- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bluetooth hangszórók
- Eldurvul a Nova Lake-kel az Intel-féle hibrid dizájn
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- Canon MILC: EOS R és M topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
www.dynoproject.hu Ők a legprofibbak.
-
fekeandras
őstag
válasz
_ocsisajt #866 üzenetére
Valóban gáz. Nem teljesen értem ez hogyan történhetett mert úgy reklámozták a quattro-t, hogy a torsen hajtásnak köszönhetően elméletben akár egyetlen tapadást találó kerékre tudja juttatni az erő 100%-át is. Na persze az elmélet és a gyakorlat néha köszönő viszonyban sem állnak egymással.
Ennek a videónak a végén jól látszik a Haldex hajtás gyenge pontja. Nevezetesen hiába osztja a nyomatékot első és hátsó tengely között ha az egy tengelyen lévő kerekek közt nincs zárás. A két bal oldali kerék elforog míg ezalatt a két jobb oldali kerék valószínűleg áll és ezen a bekapcsolt ESP sem segít sokat. Egy hátulsó differenciálzárral orvosolható a dolog.
Egyébként 323 GT-R -ed van?
-
fekeandras
őstag
válasz
fekeandras #863 üzenetére
Mondjuk vehették volna a fáradságot és rátolhattak volna egy olyan Audit is amiben van hátsó differenciálzár mert a bmw-ben van A8-ban nincs, csak rendelhető.De gondolom még az esp is ki volt nyomva.Jó kis promo video.Csak kicsit átlátszóra sikeredett.
#864: Egy sima 15+ éves gömbölyű Audi 90-est kellett volna rátolni azokra a görgőkre.Az gyárilag elöl-hátul diffizáras.Simán lejön róla.Az az igazi quattro nem ez a divat összkerekes bálna.Viszont diffizár nélkül árulni egy 24millás kocsit.Több mint kínos.
-
fekeandras
őstag
A bmw topik egybehangzó (mellesleg jogos) kérésére tekintettel folytassuk itt az awd kontra rwd dolgot.
Azért nem rossz az az X-Drive sem.Szerintem nagyon hamar avatkozik be az elektronika de átlag embernek pont ezért lesz bolondbiztos az az autó.
-
fekeandras
őstag
Nem vagyok önző.Gyári értékre értettem nem erre.Akkora már a rinyálás, hogy így füstöl meg úgy füstöl a dízel és különben is rákot okoz stb... Ugyanmár majd pont ettől fog bárki is meghalni mert füstölnek a dízel autók.Annyira elcsépelt dolog már ez komolyan a könyökömön jön ki.Bezzeg a benzines kocsik friss hegyilevegőt fosnak ki magukból...
A legviccesebb az volt mikor egy ismerősöm kifejtette, hogy a dízel motorból származó szénpor valójában milyen veszélyes is és bla bla bla...
Amíg engem próbált győzködni 3 szál cigit szívott el.Akkor miről is beszélünk, mi a veszélyes? -
fekeandras
őstag
Kérlek olvass visza egészen az 1.6 benzines Bora hsz ig.Eleve chiptuningról beszéltünk.A chiptuningra írtam azt ha személyre szabottan van optimalizálva egy motorra a vezérlés akkor azonos vezetési stílus mellett ugyanannyit vagy akár kevesebbet fog fogyasztani.Nem kell kiforgatni az ember szavait.Azzal, hogy meg van chippelve nem fogja átlépni a gyári környezetvégelmi értéket vagyis szemre pontosan annyi füst fog kijönni belőle mint széria állapotában.Nem állítja füstölősre a gyár de eleve füstöl.Egy tizenéves dízelmotortól mit vársz?Hogy friss levegőt eregessen?
A golfra visszatérve, 1 kuplung felújítás lett volna esedékes de inkább egy erősebbre lett cserélve a gyári.A féltengelyhez nem lett hozzányúlva tökéletesen teszi a dolgát, köszöni jól van.Az egy átalakított motor és igen füstöl is.Állította valaki az ellenkezőjét?Ne vond egy kalap alá a hardveres átalakítást egy mezei chiptuningal mert ég és föld a kettő közt a külömbség.
A flame keltésedre meg nem vagyok vevő.Úgyhogy normális hangnemben kérném a választ.Köszi -
fekeandras
őstag
-
fekeandras
őstag
Nézd erre mit mondjak?Engem abszolút nem érdekel olyan ember véleménye (az "adagolós") aki azon van, hogy minnél jobban megkopassza a mezei autóst mert valljuk be minden adagolós ezt teszi.Ebből él, ebből fizeti a rezsijét, ebből járatja iskolába a gyerekést, stb...Szóval pont sokadrendű szempont számomra, hogy mi a véleménye egy mezei adagolósnak...
Nekem ha adagolóhoz kell segítség elmegyek Dunaújvárosba a Kiss Zolihoz.Ő saját maga tök egyedül olyan adagolópadot épített amiért németországból utaztak ide mérnökök, hogy megnézzék.Továbbá dakarra (rtl motorsport team) és tereprali ob -ra is épít dízel versenyautókat úgyhogy engedd meg, hogy az ő véleményét és közel 30éves szakmai tapasztalatát előrébb helyezzem egy profitorientált adagolósénál...
Azon, hogy az emberek burokban élnek és a dízel autót a hangosan kerregő lomha és füstöt okádó fiat unoval meg a zöldséges mercivel azonosítják csak röhögök.A nagy dízel fikázók meg csak járjanak továbbra is olyan szarokkal amiket 4000fölé kell forgatni, hogy produkáljanak valamit ráadásul akkor már zabálnak is mint a szar.Ez legyen az ő bajuk.Füstöl a dízel?És?Ki nem szarja le!Amíg nem lépem vele túl a gyári értéket pont magasról ...
Egyébként meg pontosan a vag dízelesek azok akik szinte minden apró részletet megoszatnak egymással mert ez viszi előre a dolgokat.És ne feledd itt teljesítménynövelésről van szó.Tartós, jó konstrukció az 1.9 tdi motor.Barátom autójában egy 200lóerős (ahu 90le) motor van, teljesen gyári motorbelsővel! csak az adagolón van némi módosítás, a turbó van lecserélve egy nagyobbra és a kipufogó leömlője van kicserélve egy 110lovas tdi-ére.Ez a konfig így egy kettes golfban 90% városi használattal eszik 6-6,2l-t.Átalakítás óta belehajtott az ember több mint 80.00kilómétert úgy, hogy sosem volt gond a motorral.Akkor miről is beszélünk??Fillérekből megvan a 200ló/400Nm úgy, hogy a motor nem fog 1év alatt széthullani és a fogyasztás is 1-1,5literrel lesz több.Tényleg!De szar is az a 16éves motorkonstrukció ...
Nincs itt semmilyen mellébeszélés.
A füstöt meg magasról leszarom akinek nem tetszik az megelőz vagy lemarad... -
fekeandras
őstag
Kevesebbet vagy legrosszabb esetben pont ugyanannyit fog fogyasztani, kormolni csak akkor fog ha turbólyukban lepadlózza az ember ha felépült a nyomás akkor nem fog jobban füstölni mint gyári állapotában.Az élettartamhoz az ég világon semmi köze sincs, tartós és megbízható marad mint a széria tdi motorok...
A tuningolt dízelek a race csúcs miatt füstölnek annyira továbbá azért mert 3000 felett tölt rá rendesen a turbó és addig csak kapja a kaját megfelelő levegő nélkül.ezért csak füst jön nem az erő. -
fekeandras
őstag
Önmagában 15%-ot semmiképpen sem lehet nyerni vele.Úgy +8% körül lenne reális.A gyújtást is módosítani kéne, e mellett egy jobb fajta sportlégszűrő is elkelne.Szerintem úgy 115-120lóerő környékére fel lehetne tornázni.Bár ettől nem táltosodna meg az autó.Azonos vezetési stílus mellett elképzelhető, hogy valamivel valóban kevesebbet fogyasszon.Az élettartama semmit sem fog változni.Ez csak sima motorvezérlő elektronika optimalizálás így nem kell tartani károsodástól.Én 50ezer körüli összeget nem költenék rá.
-
fekeandras
őstag
Utolsó csavarig a Röthe Motorsport által átépített autó.Osztrák fiatal srác volt vele Kaposújlakon gyorsulni.Csilli-villi szép, gyári kinétetű ezüst G4 GTi módosított motorral, futóművel és fékkel.A tulaj szerint ha hajtja is akkor városban vagy német autópályán 20liter felett eszik.Mikor mondta mennyibe került a tuning majdnem seggre estem (kb. 1,4Millió
).Viszont mellette szól, hogy adnak garanciát minden átalakításra, nem valami házi modding.
-
fekeandras
őstag
Rosszul látod... Adott pl. a Golf4 1.9TDi 150le-vel és 1.8 20VT szintén 150le-vel.Ha mindkét motort felhúzzák 250lóerőre és rendesen meghajtják mindkettőt akkor a dízel kb. +2-4literrel fog többet enni 100kilóméterenként, a benzines minimum! +8-10literrel többet mint széria állapotában./ezt azért merem így kijelenteni mert mindkettőhöz volt már szerencsém/.
-
fekeandras
őstag
bambano
#707) Te miről beszélsz?
-
fekeandras
őstag
-
fekeandras
őstag
VR6-Fan-nak: "Amiben a dízel felülmúlhatatlan a benzines vetélytársaival szemben, a fogyasztás: egy jó dízel 200g/kWh alatt fogyaszt, és ez nem változik jelentosen a tuningtól, míg a legjobb benzinmotorok is 300g/kWh felett fogyasztanak, ami rohamosan nõ a teljesítményemeléstõl. Ráadásul a kúton literben mérnek, tehát ha a fajsúlykülönbséget is figyelembe vesszük: 0.24 l/ kWh és 0.42 l/ kWh ideális esetben a különbség, és ez hétköznapi üzemi feltételek mellett (alapjárat, hidegüzem, részterhelés stb) még nagyobb lesz."
Forrás: www.krezidiesel.hu
-
fekeandras
őstag
Fábry-ban milyen 'faja zsigulit mutogatnak.Csilli villi.Eredeti minden.F@x@!
-
fekeandras
őstag
válasz
AMD Power #657 üzenetére
Egy ismerősömnél Fiat Ritmo-nál detto ugyanez volt a szitu.Szép lassan csipegette a vizet és nem jött rá hogy hogyan.Az egész rendszer korrektül fel volt újítva.Sehol nem szivárgott egy kicsi sem (már itt gyanúsnak kellett volna lennie).Aztán kb fél év múlva hülye fejjel autópályán 130-140el hajtotta 1órán át és hengerfejes lett.A szerelő egyből mondta mi a baj de első autó volt, fogalma sem volt az mit hogyan kell...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Zalaegerszeg és környéke adok-veszek beszélgetek
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Crypto Trade
- Gyúrósok ide!
- Ford topik
- Állítólag megérte kitiltani az okostelefonokat az iskolákból
- Bluetooth hangszórók
- Eldurvul a Nova Lake-kel az Intel-féle hibrid dizájn
- További aktív témák...
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Apple iPhone 16 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű - 1 töltési ciklus - 2026. 05. 13.-ig Apple gar
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest