- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
- Kriptobányászatra használta az AI-ra vásárolt hardvereket a Northern Data?
- Steam Deck
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- RAM topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz
fekeandras #877 üzenetére
Jah, ezért nem állunk ki vele. Engem meg zavar egy kicsit, felkapcsolom a fűtést és kiakad a vízhőfok műszere, jobb tudni mennyi a víz valójában.
-
_ocsisajt
őstag
válasz
fekeandras #867 üzenetére
jo lenne
csak sima gt allando 4wd+zarhato diffizarral... a gt-r a kovetkezo szeriaban volt es 240 lovas volt gyarilag
(nekem meg BFes van)
a kovetkezo szeriaban volt mar gtx meg gtr elnevezes(a gyengebb verzio volt az x ha jol tudom)... -
_ocsisajt
őstag
válasz
fekeandras #860 üzenetére
mondjuk az ódi eleg gaz, hogy nem jott le
Felraknam szivesen az kis csopp(ezekhez kepest) Mazdamat
mit produkalna
Eddig ahol kellett szepen megindult az allando osszel, gondolkodas nelkul... semmi elektronika meg ilyen himbilimbik
mechanikus osszkerek FTW! (meg a kapcsolhato diffizar)
-
fekeandras
őstag
válasz
fekeandras #863 üzenetére
Mondjuk vehették volna a fáradságot és rátolhattak volna egy olyan Audit is amiben van hátsó differenciálzár mert a bmw-ben van A8-ban nincs, csak rendelhető.De gondolom még az esp is ki volt nyomva.Jó kis promo video.Csak kicsit átlátszóra sikeredett.
#864: Egy sima 15+ éves gömbölyű Audi 90-est kellett volna rátolni azokra a görgőkre.Az gyárilag elöl-hátul diffizáras.Simán lejön róla.Az az igazi quattro nem ez a divat összkerekes bálna.Viszont diffizár nélkül árulni egy 24millás kocsit.Több mint kínos.
-
E-Max
tag
válasz
fekeandras #860 üzenetére
X-Drive jó, de szerintem sokkal gyengébb, mint a Quattro.
De pl a volvo féle AWD az meg úgy ahogy van egy sz@r.
Alapból lehet érezni, hogy csak az elsőket hajtja, fullra kormány eltekerve, majd padló első kerekek kikaparnak, meg lehet csúsztatni a kocsit, stb... -
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #824 üzenetére
köv 7vége szeged-kübekháza (cool túra?)
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #822 üzenetére
megint okosabb lettem valamivel
szombaton sopronba jöttök?
-
dokar
addikt
válasz
fekeandras #804 üzenetére
a korom a legveszélyesebb kibocsátás autóknál. lehet, hogy neked a könyöködön jön ki és le se szarod, de vannak sokan, akik rosszindulatú daganatos betegségben szenvednek. a feleségem már kétszer legyőzte a kort.
-
dokar
addikt
válasz
fekeandras #795 üzenetére
A füstöt meg magasról leszarom akinek nem tetszik az megelőz vagy lemarad...
Ezt nagyon nem kellett volna, ennyire nem lehetsz önző.
-
lsc
nagyúr
válasz
fekeandras #795 üzenetére
Füstöl a dízel?És?Ki nem szarja le!Amíg nem lépem vele túl a gyári értéket pont magasról ... Csak én érzek ellentmondást ? Vagy a gyár eleve füstölősre állítaná ? Az adagolós volt kollégám nekem mondta el a véleményét, nem egy vevőnek, kuncsaftnak . A Kiss Zoli biztosan rendes gyerek, de mondjuk Szombathelyről nem igazán alternatíva . Az 1,9 motorra, ha annyira jó lenne akkor csinálhattak volna hozzá egy normális főtengely csavart a vezérműhöz, de már az sem sikerült . A t4-ekben az 1,9es szoft turbó motorok nem bírtak 200-at megbontás nélkül, akkor nem értem miről beszélsz . Vagy az nem az a motor ? Ráadásul nem egy kiragadott példa minősít valamit, de gondolom ezzel nem mondtam újat, vagy igen ? Arra a golfra kíváncsi lennék mennyi féltengelyt és kuplungot fogyasztott a 80e alatt .
a fogyasztás is 1-1,5literrel lesz több. Igen, ez az ugyanannyit vagy kevesebbet eszik dolog . Tehát füstöl és többet eszik, akkor valamelyik hsz-ed hülyeség . -
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #799 üzenetére
úgy tünik
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #797 üzenetére
amikor még a bizalom gerjesztő környéken (putri közepe) volt azt hisszem egy igen csak sorból kilogó két állásos műhelye?
divatba hozom DFX aláírásokat?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #795 üzenetére
miért kéne 4000 fölé pörgetni?
kell egy 2,8-as motor egy GT35/30-as turbo vagy egy G-tőltő aztán szívhat a 200lovas tdi.
szar A/R ide vagy oda tapasztalatamúgy meg Kiss zoli tényleg egy segítőkész nem lehúzós ember(nem = azzal hogy olcsó, de csak minőségi munkáért kér pénzt), és nagyon érti a dolgát.
-
lsc
nagyúr
válasz
fekeandras #793 üzenetére
A fórumokat talán hagyjuk, akinek olyan van nyilván nem fogja megmondani az igazat, max ha eladta . Van nem egy ismerősöm aki csak addig dicsérte a német dízelt amíg volt neki, ráadásul az egyik adagolós, van tapasztalata is . Szívesen olvastam volna cáfolatot arra amit írtam, de ezek szerint érdemesebb mellébeszélni, értem .
-
lsc
nagyúr
válasz
fekeandras #791 üzenetére
Csak jelzem, nagyobb teljesítmény csak nagyobb turbónyomással nem lesz, több üzemanyag is kell . A több üzemanyag tudtommal növeli a fogyasztást, de lehet rosszul tudom . A kormolást meg bevallod, magyarázni lehet, de a lényeg hogy van . Az élettartamra meg elég érdekes a meglátásod .
-
CYBERIA
őstag
válasz
fekeandras #788 üzenetére
Vagy 1.8 T: 150->190 LE
Ha már... -
lsc
nagyúr
válasz
fekeandras #788 üzenetére
És természetesen ez nem jár kormolással és nagyobb fogyasztással, a motor alkatrészeinek az élettartalmát meg kifejezetten növeli
.
-
CYBERIA
őstag
válasz
fekeandras #786 üzenetére
Olcsóbb, mint egy motorcsere, ráadásul a kétliteres nyolcszelepes sem biztos, hogy jobb motor (115 LE körül).
-
FD
újonc
válasz
fekeandras #733 üzenetére
próbát megér,kösz
-
bambano
titán
válasz
fekeandras #713 üzenetére
Nem akarok szövegértelmezési vitát szítani, de azt írtad: ott tuningról volt szó, semmi másról. Majd bemásolsz négy adatot, kettőt benzinesre, kettőt dízelre, egyik a gyári állapotú motor fajlagos fogyasztása (dízelre és benzinre), másik a tuningolt. Ebben, akárhogy is akarnám másképp olvasni, benne van a gyári, tehát a nem tuningolt motor fajlagos fogyasztása is. Vagyis az az állítás, hogy kizárólag tuningról volt szó, nem igaz.
A másik része a dolgonak, hogy az én tapasztalatom azt mutatja, a gyári állapotú motorok esetén a dízel favorizálása sem mindig helyes döntés. Ettől te még olyan motorú autóval jársz, amilyennel akarsz, nem az én dolgom. Viszont ha megjelenik egy cikk, hogy x.y által reprodukálhatóan mért dízel fogyasztás több, mint az én benzinesemé, akkor bizony röhögni fogok, nagyokat.
Szerk: volt 1.6-os benzines borám, azóta nekem a vw benzines motorjai nem etalonok.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #713 üzenetére
hát akkor jó magyaros elektronika van rajta
mert akkor se szoktak 10le körüli + fogyasztást el érni ha GT28RS-t vagy GT30 raknak rá.
ez a fránya VR6 turbo is csak 20-22le fog enni igaz (ez több mint 2x erősebb lesz mint a széria) a széria meg ha folyamatosan 200km/h fölött autózól vele akkor 15, egyes golf tégla kasztniba meg 16l kajol.
azt meg senki ne akarja velem megetetni még mindig hogy ha folyamatosan 3000 felett tartom egy rommá húzott TDI-nek a fordulatát akkor 7l eszik, mert oké amég nincs turbo nyomás a, de ha treplizem akkor az simán bekajálja a 10-12litert.
-
bambano
titán
válasz
fekeandras #711 üzenetére
Én mást látok a #700-ban.
-
bambano
titán
válasz
fekeandras #709 üzenetére
Arról, hogyha összevetem abban a cikkben pontosan megadott paraméterek között mért adatot a saját mérésemmel, kiderül, hogy valójában a dízel hatásfokról és az alacsony fogyasztásról szóló hiedelmek abban a vezetési szituációban tévesnek bizonyultak.
Régebben, amikor még nem ez volt az üzemanyag árak között az arány, kiszámoltam, hogy nagyon szerencsés esetben még az is előfordulhat nagy ritkán, hogy 6-8 év alatt megtérül egy dízel az én vezetési szokásaim szerint. Azóta nagyot változott a világ azon része, ahol az üzemanyagárakat kalkulálják, így az lenne a számítás eredménye, hogy a dízel drágább induláskor és folyamatosan többe kerül.
Nekem továbbra is benzin az üzemanyag, és mélyen egyetértek az M főnökkel.
-
bambano
titán
válasz
fekeandras #700 üzenetére
Nemrég volt a belsőségen egy cikk, amiben leírták, hogy milyen körülmények között és mennyit zabált nekik a mazda6 dízel. Mivel pontosan ugyanolyan körülmények között én is járok és nagyjából ugyanannyit, vagy kicsit kevesebbet fogyaszt a benzintemetőm, csak röhögök a dízeleken.
Meg jó lenne ugyanolyan műszaki szinvonalon álló autókat hasonlítgatni. Tehát turbódízelt turbós benzineshez.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #700 üzenetére
a dizelnek emlékeim szerint majdnem 3x jobb a hatás foka innentől kezdve szerintem nincs miről beszélnünk, mert ha a körülmények jók akkor dizel én is azt mondom de aki nem autózik annyit annak teljesen felesleges, az csak azért vesz dizelt mert azt pártolja..
de mint ahogy nekem se fogod meg magyarázni hogy miért jó az ha max egy 3000rpm tartományban a csomiba érzem a vesém és én se neked milyen amikor mindenki málna keverőzik én meg vígán elvagyok 2 váltással és már meg is előztem az autósok jelentős részét...
Új hozzászólás Aktív témák
- Dreame D9 Max Gen 2 robotporszívó, 2030-ig garanciával
- Új elekrtomos rollerek 2/3 áron és e-bike dobozban, 1 év garanciával:
- Kukirin G2 elektromos roller
- ÚJ Cascade Bora 2.5kW és 3.4kW Klíma - Ne várja meg a 2026-os áremelkedést!
- ÚJ TCL Elite 2.6kW és 3.5kW Klíma - Ne várja meg a 2026-os áremelkedést!
- Honor X6b 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Nyugdíjazott laptopok :) Ingyen Foxpost!
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) ADATA XPG Lancer RGB 7200MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! PowerColor RED DEVIL 6900XT Ultimate 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest