Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Abu85 #613 üzenetére

    Nekem is nagyon tetszett a cikk, gratula!
    Viszont 1 dolgot nem értek: azt írod, hogy "A meghajtó az egymás után következő utasításokból, optimalizált végrehajtási sorrend felállítása után, hosszú és komplex 512bit-es VLIW mintákat hoz létre". Ez alatt azt érted, hogy az egy shader tömb által egy ciklus alatt végrehajtandó 5x16 elemi utasítás egy VLIW utasításként állítja elő a shader compiler?

    Ill. egy kis filozófia. Nagyon impresszív az R600 sebesség-fölénye a Global Illumination demo-ban, de ennek feltehetőleg főleg a cache megfelelő mérete az oka. Felmerül a kérdés, hogy ha nem egy 4x5x2.5-es (vagy mekkora) szobának a cube mapjét kell tárolni, hanem pl. a Bioshock víz alatti összekötő folyosóiét, akkor hogy fog a dolog működni a dolog? Van olyan hatékony a cache elő-töltése, hogy a shaderek továbbra is a cache-ből dolgozzanak, vagy az R600 is a memóriaolvasásokra kényszerülne ilyenkor?

Aktív témák