- Valami baja van a tápomnak
- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- E-book olvasók
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Továbbra sem a milliszekundokról szól a dolog, de ezt fentebb szerintem már írtam. Aki ezt tudatosan veszi, annak kézzelfogható előnye lesz belőle.
Arról, hogy Pistike naív/tájékozatlan, nem a gyártó vagy a fejlődő technológia tehet, hanem a nevelés/művelődés hiánya, sokan meg csak a saját kárukon képesek tanulni. Vagy még azon sem; nem egy ilyet ismerek.
Kodiakot meg inkább hagyjuk. Amikor szponzor volt mögötte, egér témában olyanokat állított nagy meggyőződéssel, amire mindenki, aki nagyjából képben van, csak a fejét fogta. Egy régi ex CS 1.6 pro cimborám személyesen is megtapasztalta az embert; na, ő sem sok pozitívat mondott róla. -
CRTs
aktív tag
Ember te nem vagy tisztaban vele mi az hogy motion to photon latency. Az addig oke hogy a cikkbôl nem derült ki. Meg a faszi aki az ufos tesztet csinalja elegge zsebeben van a gyartoknak. Csak erre nem az a helyes reakcio hogy parasztvakitas, hanem minimum sanda gyanu hogy ezek valamit a framebufferesdivel elbasztak (el).
-
CRTs
aktív tag
ez q-ra nem számít hogy te weblapon nyomogatsz oxt kapsz róla egy számot xD
input lag az érzésre megy és q-ra nem parasztvakítás kategória. Ezt nem is lehet elmagyarázni annak aki 60hz-en hagyja a desktop-ot hogy az mennyivel másabb ha nincs vsync 144-en pl. Eleve ha 144-es input lagod van akkkor a képfrissítést le is veheted 48fps-re játékon belül és az q-ra nem ugyanaz mintha a képernyő frissitését vennéd le.
Elsősorban azé van 540hz mert gyorsabban van új kép nem az a lényeg hogy sűrűbben. Az senkit nem érdekel azt se látod ha kihagy csak érzed hogy akad.
-
PuMbA
titán
Why Higher Refresh Rates Matter - 30Hz vs 60Hz vs 120Hz vs 240Hz vs 540Hz
Ezt nézze meg mindenki, aki nem érti, hogy miért kell
Az LCD és OLED kijelzők sample and hold technológiára alapulnak, azaz a CRT-hez vagy Plazmához képest jóval nagyobb frissítési frekvenciára van szükségük, hogy ugyanazt a képélességet hozzák elmosódás nélkül és ezáltal mi emberek pontosabban tudjuk követni a képernyőn lévő dolgokat a szemünkkel és ezáltal jobban tudjunk célozni. A képernyőn nagyon gyorsan mozgó objektumok esetén így néz ki a dolog:
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Semmi köze a reakcióidődhöz vagy az input laghoz. Ha megvan a frame rate, az egész sokkal jobban folyik, sokkal jobban "térben van", plusz a mozgási elmosódás is jóval kevesebb, így a gyorsan mozgó dolgokat élesebben látod.
Persze az input lag is kevesebb, de az elhanyagolható.
"azt már meg sem merem pendíteni, hogy hány játéknál és milyen konfiggal lehet ezt az fps számot fixen elérni..."
Megkérdezheted. Itt egy R7 2700 @ 3,5 GHz + 16 GB DDR4-3200 + GTX 950-nel jellemzően 700-3000 között van a frame rate OpenGL alól, WAD-tól függően.
DSDA-Doom @ 640 x 480, bár a felbontás nem igazán számít.
Ha Quakeworldözgetnék még, ott fix 1000-rel játszanék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lg Ultragear 32' 180hz nano ips
- Samsung SyncMaster 930BF 19" 1280 x 1024 DVI!
- Alienware AW3423DW QD-OLED monitor - 2028. 01. 24-ig tartó ALZA jótállás
- Eladó: 2 db MSI MAG272CQR 27' Ívelt Gaming Monitor (csak egyben)
- Microsoft Surface Hub 2s - Interaktiv 4K monitor/ All in one PC - I5 8. generációs - Piaci ár alatt
- LG OLED & OLED evo Televíziók: BLACK NOVEMBER -30%
- Honor Pad X8 / 4/64GB / Wi-Fi / 12 Hó Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3722, 100% Akksi
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- BESZÁMÍTÁS! MSI H310M PRO i5 9600K 16GB DDR4 240GB SSD 2TB HDD RTX 2060 Super 8GB NZXT Source 600W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

Az LCD és OLED kijelzők sample and hold technológiára alapulnak, azaz a CRT-hez vagy Plazmához képest jóval nagyobb frissítési frekvenciára van szükségük, hogy ugyanazt a képélességet hozzák elmosódás nélkül és ezáltal mi emberek pontosabban tudjuk követni a képernyőn lévő dolgokat a szemünkkel és ezáltal jobban tudjunk célozni. A képernyőn nagyon gyorsan mozgó objektumok esetén így néz ki a dolog:


