- Apple MacBook
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Mennyibe fog kerülni a Steam Machine?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Fogta magát és bedőlt az ígéretesnek tűnő linuxos Snapdragon notebook
- Itt a Valve GŐZGÉP — Steam Machine, mi vagy te? 🧐
- Mini PC
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
yxcv
tag
válasz
spanyoll
#12512
üzenetére
EZ időben mennyit takar? Melyik cégnél sikerült elérned azt, h levásárolhattad az árát?
Én iPonnál rendeltem, és garanciafutárral vinnék el vagy igazándiból azt sem értem, h külön szervízelérhetőséget adnak meg asusnak és acernek. Ezeken nem tudok kiigazodni, h pontosan hol is kezdjem el a szervízelést és h minél rövidebb ideig tartson és persze sikerrel is járjak :S -
-
adDis
csendes tag
válasz
spanyoll
#12454
üzenetére
Örülök, hogy happy end lett

Két kérdésem lenne (kíváncsiságból
:
1.Te mennyiért vetted anno a k52je-t?
2. Ugyanannyiért néztél új gépet, vagy hozzáraktál? (Melyik Acert vetted?)Én még nem láttam hozzá a szervizes procedúrához, mert a leányzónak - akié a laptop - még kell a vizsgaidőszakban, de annyit megtettem, hogy az árukeresőn leoltottam az egész szériát

-
#76500480
törölt tag
válasz
spanyoll
#12333
üzenetére
fogyasztóvédelemmel max fenyegetőzni lehet, másra nem jók, sajnos mo-n alig érnek valamit, szevizek meg túl nagy teret kapnak. ( pl: 30napos eu-s szervizelési határidő eltörlése)
sony ezt kihasználva 2hónapig elvan egy konzoljavítással
.Addig én is küldök egy levelet az asusnak, hátha válaszolnak rá.
-
Michelij
csendes tag
válasz
spanyoll
#12318
üzenetére
Hali Spanyol. Sajnos én is vettem egy ASUS K52J kulát és vissza is küldtem a cégnek ahol vettem de én még a 3 vagy 7 napos időszakba tartozom, szóval nekem visszaadnák a pénzem. Nekem is fagy, ugyanazok a gondok mint amiket itt a fórumon írtak sokan. A gond az hogy a szervíz nem talál hibát. Hogyan tudnám bebizonyítani hogy fos? Légyszi segíts és sürgős lenne, mert ha sokat csúszok a végén elismerik a hibát de már csak cserélgetni meg foltozgatni fogják nekem meg nem kell ez a szar már sehogy...
-
-
Mr.Skynet
senior tag
válasz
spanyoll
#12134
üzenetére
Ha már balhé lesz a notik miatt, akkor nyugodtan harcolj egy K52JR gépért, már ha még kapható egyáltalán
. Ebbe kétlem, hogy csalódnál, konkrétan itt a fórumba sem tudom, hogy írt-e bárki, hogy gondja lenne vele. Mióta nálam van, egy rossz szavam nem lehet rá pedig aug. végén vettem használtan és az általam beletett 0 perces vinyó jelenleg 184 nap 21órát pörgött, az utóbbi 3 hónapot leszámítva szinte nonstop üzemelt betonstabilan... -
-
lacko22
aktív tag
válasz
spanyoll
#12109
üzenetére
Hallo Spanyoll. Ezek még mindig nem jöttek rá hogy mi a fészkes ...... van a K52JE sorozattal? Eladják az embereknek aztán vagy visszaviszik a hibával hogy fagy, vagy nem veszi észre a pa.aszt? Nem ismerik be hogy egy kotu az összes ami lejött a gyártósorrol nehogy olyat bukjanak mint az Intel a Sandybridge-dzsel. vagy lehet csak vagy 100.000 rossz van a 250.000 ből vagy ki tudja. Tehát zsákbamacska. Nekem ha visszaadják az árát én azt fogom választani. Mert persze nekem is az alaplapra hivatkoztak hogy cserélik és lejárt az egy hónap úgyhogy csere vagy lóvé, vagyis lóvé mert nem szerelhető meg nem érkezett meg az alaplap stb duma is megvolt, dettó mint a többieknek.
-
válasz
spanyoll
#11922
üzenetére
30 nap elteltével sem feltétlanül jár vissza a pénz automatikusan...
futo001; ahol a te notid(?) járt, azt lehet, hogy nem minden szempontból nevezik márkaszerviznek... amúgy ilyen szempontból még az sem mindegy, hogy eee pc, neti, vagy noti! más kérdés, hogy amennyiben a garis matrica - sértetlensége - melletted áll és igazad is van, úgy "kinyírandó" adott szerviz!

-
futo001
senior tag
válasz
spanyoll
#11915
üzenetére
Ma azt mondták, pereskedjek. Fogok.
Csak nem jutsz erre a sorsra Te is!
Asust soha többet nem fogok venni semmiből, ez biztos. Most a szűk családi körben van 5 Asus laptop, és egyéb PC alkatrészek. Nem ez volt az első negatív élmény a márkaszervízzel, de részemről az utolsó. Soha többet, inkább választok más gyártót.
-
válasz
spanyoll
#11860
üzenetére
attól függ, hogy miként vetted, mert netes/webshop rendelés esetén 8 napon belül esetlegesen vissza is lehet adni!
mit jelent az, hogy meghal? biztosan hardveres hiba? otthon orvosolható - szoftveres - nem lehet?
amúgy a hiba jellegétől is függ a javítási idő intervalluma, nehéz napra pontosan megmondani, de alapban 1 - 2 hét között lesz szerintem - ha nincs minősítő körülmény...
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple MacBook
- Autós topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Mennyibe fog kerülni a Steam Machine?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- MIUI / HyperOS topik
- Tesla topik
- További aktív témák...
- WYBOT C2 Vision AI vezérelt medenceporszívó
- ÚJ MSI CYBORG 15 A13VE - 15.6"FHD 144Hz - i5-13420H - 32GB - 1TB - Win11 - RTX 4050 -3 év garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Fujitsu Lifebook A3510 Laptop
- Honor 200 Lite / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12HÓ Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


.


. Ebbe kétlem, hogy csalódnál, konkrétan itt a fórumba sem tudom, hogy írt-e bárki, hogy gondja lenne vele. Mióta nálam van, egy rossz szavam nem lehet rá pedig aug. végén vettem használtan és az általam beletett 0 perces vinyó jelenleg 184 nap 21órát pörgött, az utóbbi 3 hónapot leszámítva szinte nonstop üzemelt betonstabilan...


Pyttawrx

