Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spanyoll

    addikt

    Nos . Akkor k52j sorozatú kálváriám lezárásaként szeretném leírni a végszót :)
    Asus oktalankodott, hogy ők bizony nem tudnak mit csinálni vigyem szervizbe a masinát. Bevittem, ott ígérgettek mindent, hogy van már nekik lap meg minden, hagyjam csak ott gyorsan megcsinálják. Otthagytam balgán, majd egy hét múlva kiderült, hogy még sincs lap és várjak 10 napot míg megjön stb stb ... Felb*sztam magam, írtam asusnak, hogy vagy kapok gépet vagy fogyasztóvédelem (természetesen udvariasan és jól megfogalmazva)
    Egy nap sem telt el jött a válasz-mail : a holland vezetőség úgy döntött , hogy természetesen nem kell végigvárnom a szervizt :D
    Hívom kiskert : ők még nem kapták meg a lét előző laptopért, így nem kapok gépet. Utánanéztem és kiderült, hogy én megkaptam a mailt a kártérítési kódról, ők nem.
    Mailt küldtem nekik múlt héten, most pedig itt gépelek egy frissen felrakott ACER gép előtt, ami tökkkkkéletesen működik (kopkopkop).

    Köszönjük Asus a soha viszont nem látásra :)

    "Super perfundo on the early eve of your day."

Új hozzászólás Aktív témák