Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz szmörlock007 #31514 üzenetére

    Alapvetően azzal van a gond, hogy benne van ez a fajta RPG fejlődés. Egy veterán játékos jobban ismeri a térképet, jobban tisztában van a játékban használható képességekkel, egyszerűen beleszokott már a játékba, és ez általában elég nagy előny szokott lenni bármelyik multi játékban. Na most erre rakj még olyan képességeket, extra fegyvereket, külön karaktereket, és ami a legdurvább, egyszerű stat növekedést(pl 40% sebzés, erősebb páncél, vagy csak simán ideiglenes sérthetetlenség) ami még azonos játékismeret mellett is utcahossznyi előnyt jelent, no ez az új játékosok életét pokollá teszi. Egészen addig a 30-50 óráig amíg az újoncok is fel nem oldják, vagy.. azon 5 percig amíg meg nem veszik ugyanezt az előnyt, mint a mellékelt videó mutatja. :U

    Első BF reboot játéknál is sok volt a panasz, hogy egyes előrendelői(deluxe?) fegyverek, vagy később feloldható dolgok túl erősek voltak a kezdő felszereléshez képest, de ebben a játékban már a látszatja sincs meg a játékegyensúly megteremtésének, "majd úgyis feloldod"(vagy megveszed ;] ) alapon bedobták a gyeplőt a lovak közé. :(

  • #85552128

    törölt tag

    válasz szmörlock007 #31514 üzenetére

    Semmi "divathaterkedés" nem volt ennél a játéknál. Sőt, megjelenés előtt pont azok védték foggal-körömmel akiknél végül kiverte a biztosítékot amit csináltak. Az, hogy ebből nagyobb ügy lett a névnek isköszönhető és nagyon is megérdemli már az iparág, hogy kapjanak egy ilyen balhét a nyakukba. Főleg az EA akiknél a többi AAA játékban is általánossá vált a fizetős előny... Túltolták a dolgot, mert az utolsót is leakarták húzni az SW franchiseról, visszájára sült el :C

Új hozzászólás Aktív témák