Hirdetés
- A komplett platformot kínáló cégeknek kedvez Donald Trump vámpolitikája
- ASUS ROG Flow Z13: A világ (egyik) legdurvább táblagépe
- Az AI-ra fókuszál idén a Computex
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Leszámol a fekete képernyős hibákkal a GeForce driver gyorsjavítása
- OLED TV topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt is tárgyaltuk már itt, hogy az AFR-re két lehetőség van. A frame smoothing magasabb input laggal és a smoothing nélküli megoldás az input lag minimalizálásával. Ez nem az erős idegzetűeknek nem ajánlott, hanem azoknak, akik nem értik meg, hogy az AFR soha sem működhet jól, mert a technikának vannak korlátjai és nem a CF-nek illetve az SLI-nek. Az AMD az alacsony input lagot tartja szem előtt, míg az NVIDIA a frame smoothingot. Ezek különböző előnyökkel és hátrányokkal járnak. Éppen ezért nem fogja az AMD kivenni a driverből a mostani AFR-t, hanem mellé építi a másik megoldást, és a két mód között majd lehet váltani. Ha magas input lag jó, de egyenletesebb frame megjelenítést akarsz, akkor be lesz vezetve a frame csúsztatás. Ha idegenkedsz attól, hogy a virtuális fejlövéshez esetleg az ellen feje elé kell célozni ilyenkor, akkor pedig ott az alacsony input lagra optimalizált verzió.
Tényleg ne hidd, hogy ezekről nem tudnak semmit a rendszerprogramozók. Ezek mind ismert jelenséget, csak nagyon nehéz eldönteni, hogy a usernek melyik lesz a szerethetőbb verzió, mert olyan pro-kontra érvek cserélnek helyet, amelyeknek alapvetőnek kellene lennie. Ezért panaszkodtak egy időben az SLI tulajok, hogy kikerült a driverből a pre-render frame limitálás. Nekik ez fontos, mert az SLI AFR megvalósítása miatt a normál pre-render paraméterek mellett hátrányt élveznek. A Radeon tulajok ilyenért sosem panaszkodtak, mert az AMD CF megvalósítása eleve az input lag csökkentését tartja szem előtt.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest