Hirdetés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Egér probléma
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Titán TUF módra: teszten az NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti!
- Milyen RAM-ot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Komoly technikai frissítést kap a Grand Theft Auto V
- Akciókamerák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #17063 üzenetére
Ezekről még nem lehet beszélni, de jön pár olyan dolog a Polarisban, amelyek évek óta kutatási alapnak számítanak minden gyártónál, de senkinek nem sikerült még a gyakorlatban implementálni. Ezeknek a dolgoknak a többsége a hatékonyság drasztikus növelését célozza. Később más is előáll majd hasonló konstrukciókkal, amint végigfutnak a kutatások, és ténylegesen bevethetők lesznek. Itt azért van egy olyan időbeli probléma, hogy az AMD már 2012-ban tesztelte, hogy mi kell az explicit API-ra, míg a többiek csak 2014-ben tudták meg, hogy hol vannak a GPU-kban a szűk keresztmetszetek ezekkel az új irányokkal. Nyilván az egyes problémákra csak akkor lehet reagálni, ha ki tudod azt mérni.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.