Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bozont
veterán
válasz
Executioner #4299 üzenetére
Oh, én a raktár nyitvatartását néztem.
-
bozont
veterán
válasz
-=Jam=- #4290 üzenetére
Nekem a Special Edition volt már lefoglalva november óta. Gondoltam majd meló után szépen bemegyek érte, de még pénteken sem jött semmi értesítés, hogy mi a helyzet. Mire úgy voltam, hogy megrendelem máshol a Satandard+ verziót, addigra vége lett az előrendelői akcióknak is (hétfőn).
Miután hazaértem hívtam őket hogy mi a helyzet, a hölgy szerint nagyon sok a megrendelés (külön erre a játékra is) és folyamatosan dolgozzák fel őket. És amúgy is aznap jelent meg a játék szóval legyek türelemmel. Érdekes hogy más üzletek megtudták oldani hogy a megjelenés napján kiszállítsák, áttudják venni az emberek a játékot.
Ma már jött egy e-mail, hogy kb du4 órától lesz átvehező a boltban. Nem a világvége, de lenne más dolgom is ma, ez az út nem volt belekalkulálva.Egyáltalán nyitva vannak ma? Az oldal szerint szombat, vasárnap zárva vannak.
-
-
GZoli7
senior tag
válasz
-=Jam=- #4290 üzenetére
Két hete folyamatosan érdeklődök, telefonálok és email-t küldözgetek, hogy mi van vele.
Egy összefüggő mondatot nem tudnak mondani/írni.
Az egyik ügyintéző ezt mond, a másik azt.
Ekkora pöcegödör nincs még egy, mint az alza.
Ehhez képest a sokat szidott edigital egy csúcs.
Várom a telefonbeszélgetések kiadását és már küldöm is a megírt levelet a fogyasztóvédelemnek.Bocs, de két hete szívok miattuk, volt más is amit rendeltem, persze nagy vonalúan azt is "b@szták" küldeni.
Persze a pénzemről is hallgatnak, ha nem hívom őket, akkor vissza sem utalják.Lehet, hogy jó volt a kuponozás, de jelenleg ez a leghitványabb bolt, amihez eddig szerencsém volt, pedig nem kevés helyről rendelek.
-
-=Jam=-
őstag
Van olyan aki Last of Us 2 Standard Plus Edition rendelt elő, és ma át tudja venni, vagy mindneki beszívta, aki ezt rendelte?
Most kicsit mérges vagyok, hogy elő volt rendelve 19-ére írták, most meg várjam az SMS-t, majd talán holnap, hát kapják be...
-
starmanl0l
újonc
Akkor várok még egy kicsit az emailre. Ha nem kapok semmit írok az ügyfélszolgálatnak. Köszi
-
Darko
senior tag
válasz
starmanl0l #4287 üzenetére
Először kurtán, röviden "tájékoztatnak", majd később jön egy email hogy mit kell tenned.Én is kaptam egy rövid emailt majd jött nemsokára egy másik. Bár nekem két hetes elállásom volt ma, egy kicsit már eljárás mint a tied.
Akit érint mostanában: készpénz visszafizetés nincs, tehát azonnali pénzvisszaadás sincs. Délután 5kor vittem be egy memória kitet, 7kor már jött az email, hogy adjam meg a bankszámlaszámomat, majd 1 óra múlva már el is utalták a pénzt, amit mint írták 3 munkanap múlva kapok meg. Gondolom ez akár lehet rövidebb idő is.
-
starmanl0l
újonc
Sziasztok!
Szeretnék kicseréltetni egy billentyűzetet, alza által okozott félreértés miatt (angol kiosztás volt írva az oldalon, nyilvánvalóan amerikait kaptam, szerintem nem is létezik belőle angol). Kitöltöttem az online reklamációs űrlapot, a reklamáció státusza jóváhagyva.
Na most nekem marhára nem egyértelmű mit kéne tennem. Emailt nem kaptam. Az RMA szám az a reklamáció száma? Külön sehol nem látom feltüntetve. Postázzam el nekik?
-
Vertigo18
addikt
válasz
ScomComputer #4283 üzenetére
Bocsánat, jogos!
-
Megrendeltem bolti átvétellel egy Ryzen 3600X processzort, megjelent a lincenszek menüpontban az ajándék Horizon játék, alatta ez a felirat olvasható: "A megrendelés kifizetése után a licensz letölthető."
Ez azt jelenti, hogy közvetlen kártyás vásárlás után egyből megjelenik a kód, vagy csak a procit átvételét követően?
-
ivcsi86
tag
Sziasztok!
Van még nyitott alzás TheLastOfUs2 standard+ editionos csoport? -
KRoy19
őstag
válasz
Piftuka #4276 üzenetére
A tápegység ventillátora volt kimozdulva a helyéről amit valószínűleg egy leejtés okozott, legalább is erre gyanakszom az alábbiak miatt.
A számítógép összeszerelése észrevettem, hogy a tápegység kattogó hangot ad ki. Ezek után kiszereltem a gépházból és azt tapasztaltam, hogy a ventilátor nincs rendesen a helyén, lötyög, ha megmozgatom így nem képes forogni, csak abban a pozícióban amikor felül van a ventilátor.
Aztán megreklamáltam a hibás terméket és kérték, hogy készítsek képeket a dobozról és a tápról.
A képek készítésekor észrevettem, hogy a táp dobozán egy kisebb lyuk van amit valószínűleg egy leejtés következtéban maga a dobozban lévő tépegység sarka ütött, mivel a táp sarkán is látszott egy kisebb nyomódás.
A nagy dobozon és a többi alkatrész dobozán nem volt sérülés így valószínűleg a csomagolás előtt történt a leejtés.Ezt leírtam nekik az elállási nyilatkozatba és egyáltalán nem akadékoskodtak, rögtön visszautalták a teljes vételárat.
-
lacko6
senior tag
válasz
ScomComputer #4274 üzenetére
A covid miadt mem.Beviszed leadod.,es majd utalnak.
-
Piftuka
veterán
Sajnálatos, hogy így jártál!
A szakadt doboz kivételével (mert bontott, újracsomagolt, elállásból visszavett használt terméknél ez nem róható fel hibaként) teljesen jogos a reklamációd.
Viszont nem szabad felháborodnod. Hívd fel őket nyugodt, kedves stílusban, jelezd, hogy nem megfelelő tartalmú csomagot kaptál.
Biztos vagyok abban, hogy gyorsan, és különösebb probléma nélkül intézik neked a cserét, vagy a vételár visszautalását a számládra.
-
ScomComputer
veterán
Na ez nagyon jó hír,mondjuk,velem is nagyon korrektek voltak mindig !
MÁS:
Működik még az alzánál,hogy ha beviszek valamit 14 napon belül akkor ott rögtön visszaadják a pénzt,nekem volt már ilyen egyszer és így működött a dolog?
Ki szeretnék valamit cseréltetni,nagyobbra visszavinném és hoznám a másikat.... -
Jalapeno
lelkes újonc
Sziasztok!
Nem tudom, hogy volt már róla szó, vagy sem.
Hangprojektor vásárlás előtt állok és nézelődés közben feltűnt, hogy van diákkedvezmény. [link]
Viszont nem tudom, vagy nem találom a listát, hogy ez mikre érvényes.
Jelenleg nincs ilyen nemzetközi diákom, de több 100ezer ft-os tételeknél az a 10-15% gyorsan visszahozná a kártya árát.
Tehát esetleg, ha valaki aki jobban képben van ezzel a témával és tudna segíteni, mire is lehet használni a kártyát, akkor hálásan megköszönném. -
KRoy19
őstag
Én most kellemeset csalódtam az Alzában.
Rendeltem tőlük alkatrészeket.
A táp hibás volt. (leejtették és kimozdult a helyéről a ventillátor)Tegnap előtt vissza küldtem nekik a VGA-val együtt (a vga esetében elálltam a vásárlástól)
Ma írták is az email-t, hogy elindították a vissza utalást mindkét alkatrész esetében. Nem számítottam ilyen gyors ügyintézésre, le a kalappal.
-
Rendeltem egy újracsomagolt vive pro-t.
A doboz szakad (mi más), kábelek hiányoznak (usb és dp), orrvédő is hiányzik.
Konkrétan használhatatlan az egész.
Kösz szépen alza 380.000 Ftért, legszívesebben behajítanám a szép csillivilli székházuk ablakán. -
-
ScomComputer
veterán
Az milyen már....rendeltem 4db sz.gép alkatrészt, és mind a 4db-ot külön-külön adták fel,külön csomagszámokon....egy számlán szerepel, de külön-külön lett feladva, 1db megjött a kiszállító depóba, de nem hozzák ki,mert várják a többit....nemhogy 1 dobozba rakták volna,és egy szállítással jönne...neeeeeem,nekem mindegy csak jó legyen a cucc...
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Mivel szükségem volt a rendelésre, biztosra mentem, és felhívtam az ügyfélszolgálatukat a tisztázásért.
Azt a tájékoztatást kaptam, hogy valóban változtattak a megrendelés módján, tehát mostantól a megrendelés várt szállítási ideje, és a szállítási cím alapján választja ki a rendszerük a megfelelő szállító partnert.
Erre azért volt szükség, mert előfordult, hogy adott lokációban és címen a korábban megjelölt partner 180 km-es körzeten belül nem volt elérhető, tehát annyit kellett még pluszban "utaztatni" a rendelést.
Ígyekeznek tehát mindig azt a szállító partnert választani a meglévő háromból, amely nekik és nekünk vásárlóknak is a lehető leggyorsabban tudja teljesíteni a megrendelést.
Szvsz ez így abszolút érthető.
-
Segal
veterán
válasz
Piftuka #4254 üzenetére
Igen vartiáltak. Én is vásárolni szerettem volna pár napja 1 terméket tőlük és nálam meg a készpénzes fizetés opció nem volt sehol.
Mivel azt írták a terméknél hogy azonnal átvehető így bementem hozzájuk és ott mondta az információs leányzó hogy össze-vissza kavarásztak, de ő ott meg tudja venni nekem készpénzes termékként.
Aztán mutatta is hova lett elrejtve az opció... Valószínűleg ezt az opciót is jól eldugták érdemes a többi opciót is végigpásztázni. -
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Az ALZA változtatott mostanában a megrendelés, illetve a szállítás módján? Ha jól emlékszem, korábban választani lehetett az "MPL" és a másik futár között...
Most a megrendelésnél két opciót ajánl fel: "személyes felvétel 2790 helyszínen", vagy "a legkényelmesebb szállítás".
Utóbbit választva egy sabolszöveg fogad, hogy melyik 3 partnerükkel dolgoznak, és jövő heti, valamint jövő hét utáni időpontokat tudok kiválasztani. Szállítót nem.
Ezek szerint kiválasztok egy időpontot, és ők az alapján valamelyik partnerüket küldik?
-
-
lafaty80
addikt
fahrii: független ettől a 14 napos elállás
Silent77: én is most kaptam
-
Kam1kaze
tag
Igen, amit interneten keresztül rendelsz meg, függetlenül attól, hogy új, vagy újracsomagolt, valamint, az átvétel módjától is független (személyes, házhoz kézbesítés, stb.). Alzánál ez a termékek adatlapján is fel van tüntetve:
"A terméket visszaküldheted hozzánk a vásárlástól számított 14 napon belül." -
Újracsomagolt termékekre is érvényes a 14 napos elállás?
-
lafaty80
addikt
Sziasztok, azt lehet tudni, hogy mi van most az alzával? Fura volt, hogy 05.30-án leadott rendelésemet csak a 06.05-re tudtam leghamarabb kérni futárral (volt hogy másnap megjött 4-6 hete). Aztán azóta a megrendelés állapota sem változott, holnapi kiszállításhoz képest. Írtam nekik a chat-en, de arra sem reagáltak még, korábban ez is 2-5 perc volt. Csak én vagyok most ilyen heylzetben, vagy más is?
-
tpeter77
addikt
-
mzso
veterán
Helló!
Az mi a retekért van, hogy törölni akarok egy rendelést, de csak annyit ír ki ez a szerencsétlen weboldal, hogy a "A megrendelés törlése sikertelen volt":
Másnak volt már ilyen. Mi kínja van a webshopnak?
-
-
Kam1kaze
tag
válasz
tpeter77 #4229 üzenetére
Emlékeim szerint, 2 napon belül visszakaptam, de az 2-3 éve volt. Régebben az e-mailre válaszolás is pár órán belül megtörtént, meg a rendelések is gyorsabban érkeztek meg. Anno, ha hajnal 3-kor rendeltem, akkor is át tudtam venni, még aznap. Legutóbb, tavaly vittem vissza valamit, akkor még utalásra se kellett várni, mert felajánlották, hogy helyszínen kp. visszafizetik.
Így elég random, hogy kinek, mikor fizetik vissza, nekem eddig nem volt ilyen gondom (meg mással se, az Alzával kapcsoltaban).
-
tpeter77
addikt
válasz
jozsi252 #4212 üzenetére
Szia, nekem azt írták adjam meg a bankszámlaszámom és a nevem, s 4-5 munkanapon belül utalják a pénzt.
Ez általában gond nélkül meg szokott történni? Csütörtökön írtam meg a választ, pénteken még nem történt semmi de szerdánál előbb nem is várom a pénzt, úgy tippelem ennyi idő kell nekik.Aki már kapta vissza a pénzét, azoknak a véleményére lennék kiváncsi. Köszönöm!
-
Alza.hu-s The Last of Us Part II Standard Plus Edition Oszd meg és spórolj link, most nyitottam, tehát még 14 érdeklődő hiányzik.
Konzoljáték The Last of Us Part II Standard Plus Edition - PS4 1 db 16 990 HUF
+ INGYEN Bögre The Last of Us II. Rész - Ellie tetoválás exkluzív bögre
+ INGYEN Promo elektromos kulcs The Last of Us Part II - előrendelői bónusz
Szállítás - Budapest XIII. - Róbert Károly krt. 54-58 1 db 599 HUF
Teljes fizetendő összeg (beleértve az % ÁFÁ-t) 17 590,00 HUF -
jozsi252
veterán
válasz
Motion_Blur #4215 üzenetére
Használt termékek felejtősek, legalábbis én ezt vallom! Inkább akkor várok a vásárlással de ki tudja előtte az a terméket hogy használták. Nem mondom hogy nem járhatsz jól, de nagyon emberfüggő hogy előtte ki használta.
Casoli
Írtam egy mailt megint nekik, ha nem lesz semmi akkor kénytelen vagyok valamit csinálni mert ez kezd nevetséges lenni. Én hibáztam ez teljesen rendben is van, nem várom hogy 3 nap alatt utalják az árát vissza, de hogy 1 hónap telt el és még mindig semmi, nevetséges az egész..Legutóbbi jó pár hónapba legalább 400k értékbe vásároltam tőlük termékeket, minden frankón gördülékenyen haladt, erre most itt egy kis hiba és le van szarva a vásárló.
-
jozsi252
veterán
válasz
Motion_Blur #4213 üzenetére
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Szerintetek itt mit jelenthet az hogy újszerű: [link]
Utána oda van írva hogy "új"
Mi a különbség az újszerű és bontott között?
21 hó garit írnak - ez azt jelenti hogy 3 hónaps a cucc? akkor hogyan került vissza hozzájuk?
-
jozsi252
veterán
Napra pontosan 1 hónapja várok arra hogy Alza visszautalja a pénzem. Tényleg ennyire nehéz tőlük pénzt kicsikarni?
Én voltam a balfék mert AlzaBox-ba vettem át a csomagot, és nem vettem észre hogy nem egy csomagba van a rendelésem hanem kettőbe, és az első csomag kivétele után becsuktam az ajtót. Sajnos alsó fiókba volt elhelyezve a csomag, és nem guggoltam/térdeltem le hogy benézzek legbelülre. Jeleztem is azonnal nekik, de 1 hónapja nem képesek visszautalni a vételárat. 3x hívtam őket miatta, de semmi.. Mit kellene tennem még szerintetek? -
tpeter77
addikt
-
Kam1kaze
tag
válasz
tpeter77 #4208 üzenetére
Ahogy Vertigo18 is írta, első körben a bolttal kell egyezkedni, ha nem akarja cserélni, mint jelen esetben, megírni nekik, hogy nem fogadod el a pénzvisszafizetést, továbbra is cserére tartasz igényt (mert javítani se tudják), mivel továbbra is forgalmazzák az adott terméket.
Közben érdemes megkérdezni a GVTI-t, amit linkeltem. Nem kerül semmibe.
A fejlemények alapján, akár Békéltető Testület, vagy Fogyasztóvédelem. Mielőtt megléped ezt, érdemes megemlíteni az Alzának, hátha hat rájuk. Arra készülj fel, hogy ez a két folyamat körülbelül 3-6 hónapot is igénybe vehet. Pár éve még 3 hónapon belül megvoltak, tavaly már fél évig is elhúzódott, meg idén is, egy januári fogyasztóvédelmi ügyem, még mindig tart. Mondjuk az utóbbi részemről kb. 2 hónapja lezárult, mert ahogy eljutott a fogyasztóvédelmi vizsgálat a céghez (nem Alza), rögtön be tudták szerezni az adott megrendelt terméket, amit ezelőtt nem tudtak. Csak még folyik a vizsgálat, elméletileg jön majd a bírság.
Még a fentebb említett gyártó felkeresése is működőképes lehet, sőt! Én még idáig nem jutottam el, mert a Békéltető Testület, Fogyasztóvédelem, vagy a Gazdasági Versenyhivatal (utóbbi itt nem aktuális), intézkedései után, általában megoldódott a probléma.
Viszont, több ilyet olvastam már, hogy például egy drága Logitech termék elromlott, nem tudták javítani, cserélni pont ezért nem akarták (nem Alza, másik cég), mert azóta drágább lett. Vevő felvette a kapcsolatot a Logitech-el, és szó nélkül cserélték neki. Vagy régen, Samsung HDD vagy SSD (nem emlékszem pontosan) elromlott, itt azt mondta a Samsung, hogy nem garanciális a javítás. Vevő felvette a kapcsolatot egy külföldi (azt hiszem Angliai) Samsunggal, érdekes, náluk garanciális volt és cserélték is, küldték az újat.Adata SSD-t vettem, amire hivatalosan 5 év van, de az Alza arra csak 3 évet adott, viszont itt jóval olcsóbb volt, ezért vettem Alzánál. Előtte, azért megkérdeztem közvetlen a gyártót, ha elromlik a 3 és 5 év között, akkor tudom náluk érvényesíteni a garanciát (jótállást), azt mondták, hogy igen, el tudom küldeni nekik. Itt mondjuk nem nagy összeg merül fel, mert egy M.2-es SSD nem nagy méretileg, így nem horror a szállítási költség.
Majd meglátod, hogy halad az ügy, és mérlegelsz, mi éri meg neked (főleg időben). Végül lehet a legegyszerűbb, amit írtál, hogy ráfizetsz 6 ezret egy Corsair RM650x (2018) tápra, ha maradni szeretnél ennél a típusnál. Az nézem, hogy az most eleve jó árban van, mert más üzletek, 50 ezerért árulják.
-
Vertigo18
addikt
válasz
tpeter77 #4174 üzenetére
Egyébként ez pont egy olyan probléma, ahol előbb a bolttal kellene elkezdeni egyezkedni, aztán könnyebben tudunk segíteni, hogy lehet-e máshova is fordulni, ha nem vagy elégedett!
Nekem anno egy memóriamodulnál volt ez, hogy élettartam garanciát írtak rá. Jó 10 év múlva tönkrement, gondoltam poénból felveszem a kapcsolatot a külföldi képviselővel. A vége az lett, hogy küldtek egy másik memóriát ehelyett, ami nem DDR1-es volt, mint az enyém, hanem DDR2-es (jó, nem mostanában volt).
Szerintem sok esetben érdemes bepróbálni, egyetlen tételről van szó, a gyártó/forgalmazó lehet benyeli az árkülönbséget, hogy a vevő utána jó szájízzel távozva ezt a sztorit mesélje évekig - akárcsak én! -
tpeter77
addikt
válasz
Kam1kaze #4187 üzenetére
szia!
Holnap írok nekik. Hasonló táp, erre is 10 év garancia jár Corsair RM550x
2 éve vettem még 30.500 Ft-ért, de ami fura, hogy a 650W ára csak 36ezer. Ha nem jutok dűlőre velük, megrendelem azt. -
#24845312
törölt tag
válasz
windlord #4202 üzenetére
Ez sajnos mindenhol máshol is így van, én pl. több "nagynevű" bolt esetében is jártam úgy RAM-okkal, hogy amikor a duplájára drágultak, nem cserélték ki a hibás RAM-ot, hanem csak a vételárat fizették vissza (ami kb fele annyi volt, mint amennyiért akkor tudtam volna másik ugyanolyant venni).
De volt ennek a fordítottja is, amikor megfeleződtek a RAM-árak, és akkor persze szó sem lehetett a vételár visszakapásáról, mindenképp cserélték a hibás RAM-ot.
(A RAM-árrobbanás idején épp nem az Alzától vettem a RAM-okat, így hogy náluk mi a helyzet ilyen téren, azt nem tudom, de más egyéb, régen a piacon lévő, nagynevű webshopok esetében ez volt a bevett gyakorlat kivétel nélkül.)A garanciális igényedet 100%, hogy tudni fogod érvényesíteni, méghozzá a jogszabályokban leírtak szerint.
Ha visszakapod a pénzed, arra nem kötelezhetnek, hogy náluk vásárold le.Ügyfélszolgálatosok terén vannak közöttük 10/10-esek, meg vannak tényleg kritikán aluliak is, ezt már én is megtapasztaltam, de ez máshol is így van sajnos. Én e-mailben szoktam velük kommunikálni, ha valami nem oké, mindig írok később is az ügyben, mert akkor már más fog válaszolni, és volt már arra is példa, hogy 3 ügyfélszolgálatos 3 különböző dolgot mondott. Emberek dolgoznak ott is, vannak közöttük felkészültebbek, a feladatra alkalmasabbak, meg vannak kevésbé alkalmasak/felkészültek.
-
Darko
senior tag
válasz
raziel01 #4200 üzenetére
Az újnak nem is látom hogy mennyi a garanciája, a bontottnak 1 év. Volt. Érdekes ez idő alatt ~15 perc már nincs is meg a bontott alaplap, pedig 2 db is volt. Egyébként erről van szó.
Most valaki jól járt, de úgy gondolom inkább magamat kíméltem meg a kellemetlenségektől. Jó pár kört lehet futni egy elrontott lap miatt, igazad van annyi időm nekem pont nincs -
#24845312
törölt tag
A nem vadonatúj alaplapokkal sajnos többször volt már problémám náluk (hiányos, hibás, stb.), viszont mindig, minden esetben problémamentesen visszaadták az árát. Azt kell eldöntened, hogy időd van több, vagy pénzed? Ha időd, akkor nyugodtan belevághatsz, legfeljebb visszaviszed, ha kifogsz egy problémás darabot. Ha viszont pénzed van több, akkor vedd meg inkább a vadonatúj, bontatlant.
-
windlord
őstag
válasz
#24845312 #4201 üzenetére
Csak kerdes, hogy ervenyesiteni tudod e naluk.
Dragul 5% az ar (pl inflacio) es utana mar penz vissza es vedd meg (de lehetoleg toluk) meg egyszer, dragaban a kinalatukbol.
Ez minden, csak nem tul szep.
Igen, nekem az ugyfelszolgalatos ezt ki is mondta a maga stilusaban. Jo, hogy nem kiabalt velem
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- További aktív témák...
- Samsung 32" M8 4k Smart Monitor!32"/4k/VA/Smart Remote/DEX /Airplay/Type-C/Slimfit Kamera/Beszámítá
- VW/ Skoda fejegység Android 13, 6/64gb eladó
- Lenovo Loq Gaming 15IRX9
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Panasonic Toughbook CF-MX4-1 12.5" Érintős- - Akár 8-10 órás akkuval
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- GIGA AKCIÓ!!! AKTIVÁLATLAN iPad Air M2 11" WiFi + CELLULAR 512GB!!! KÉK
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest