- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Jókora gond volt az ASRock bizonyos alaplapjaival
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Submarine
senior tag
Üdv!
A standard shippinget még mindig az EO hozza?
Avagy melyik szállítási mód mondható megbízhatónak manapság? -
dethroner
veterán
Tudom, oké , de csak mostanra sikerült beszerezni
A vitát lezárta az ali, és a fellebbezést is elutasította. Van valami ügyfélszolgálat, ahová még el lehet küldeni, vagy ez már veszett fejsze?
Közben láttam még az eladónak tudok írni, csináltam képmentést a pdf fájlról, mert csak képet lehet csatolni. Írtam hogy mostanra van bizonyítékom és vagy adja vissza a zöldhasúakat, vagy küldje újra egy normálisabb, könyvelt szállítással. Kíváncsi vagyok, reagál-e. -
-
Rövid összefoglaló, ami talán segít a postások felé igazolás kérésre.
Vannak ezek a ECSCCA00…………. formátumú küldemény azonosítót kapott küldemények.
Amelyeknek így néz ki a címkéjük:A küldemény megérkezik Budapestre, a Cainiao itteni megbízott logisztikai cége levámoltatja, majd átadják annak a cégnek, amely a Magyar Postánál megrendeli és átadja kézbesítésre. Az átvevő postai részleg az 1005-ös postai egység. (NPKK Vecsés)
Megbízó a Cainiao és a postai konszolidátor (aki a Magyar Postát megbízza üzleti levélként történő kézbesítéssel) a European Chinese Supply Chain Zrt. röviden ECSC.
Látható, hogy van olyan írva DÍJ HITELEZVE Magyar Posta, ez azt jelenti, hogy a postások megelőlegezik a feladási díjat és hónap végén kiszámlázzák az összes ilyen levél feladási díját a megbízónak, aki az ECSC lenne.
Ez azért adja, hogy létezik valamiféle nyilvántartás, valójában a mezei leveleket is tudnák úgy könyvelni, hogy mi is lássuk, hogy hol tart, de ehhez nincs akarat a posta vezetésében, a technikai feltételek már most adottak ehhez a nyilvántartáshoz.
A küldemény típusa Üzleti e-kereskedelmi levél (ez Magyar Postai fogalom) és alatta az ECCSCCCA.... azonosító. Ez a küldemény mivel az 1005-ös budapesti postán lett feladva belföldi küldemény, nem külföldi.
A nyomkövetési információknál az Arrive at local delivery office dátum, időpont azt jelenti, hogy akkor adta át a Cainiao képviseletében az ECSC a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg.A Magyar Posta dolgozója kézbesíti a levél kézbesítési szabályok alapján. Ha a küldemény 24 mm-nél vékonyabb és behelyezhető a postaládába akkor a leveles postás kézbesíti, ha nem ilyen a küldemény (vastagabb 24 mm-nél vagy más okból nem helyezhető a postaládába) akkor értesítést kapsz (sms vagy papíros) és postán a hivatali kézbesítőknél veheted át.
Mivel csak normál levél, nincs nyomkövetési száma, ha nem kapod meg nem tudsz a Postán reklamálni.Persze véleményem szerint megkapják és ha nem is kézbesítik akkor is felszámolják a Cainiao felé az üzleti levél bérmentesítési díját. (Ennél átvesznek X küldeményt naponta és a hónap végén leszámlázzák az addig átvett X+X+X... számú üzleti levelet. Se kártérítés, se tételes elszámolás, csak nyereséges üzlet nekik.)
-
dethroner
veterán
Jött postától email, amiben van magyar nyelvű sajnálkozás és angol nyelvű igazolás. Magyarul ez van benne:
Sajnálattal értesültünk arról, hogy a 2023. augusztus 11-én tett és 17-én kiegészített bejelentésében jelzett küldeményt nem kapta meg.
A feladó nem könyveltként postázta az Önnek szóló levelet. A küldemény egyedi (ECSCCA...) azonosítójának a postai kezelésben nincs szerepe, ez csak a típusát azonosítja. Ez alapján úgynevezett nemzetközi üzleti levélként érkezett hozzánk.
Ügyfeleink az AliExpress webshop oldalán láthatják ezeket az azonosítókat, melyek kizárólag a Kína-Magyarország nemzetközi szállítási szakaszon azonosítják be a küldeményt. A magyarországi kézbesítési ágon ezeknek az azonosítóknak már nincs szerepük, ezért nem könyvelt - közönséges küldeményként kezeljük.
Ezeket a leveleket logisztikai folyamataink során regisztrálás nélkül továbbítjuk, egyedi azonosítószámmal nem rendelkeznek, így postai kezelésük körülményeit kimutatni nem tudjuk, hollétükről a nyilvántartásunk alapján nem rendelkezünk további információval, ezért vizsgálatukra nincs lehetőségünk.
A nem könyvelt küldemény elveszése esetén a postai szolgáltatókat nem terheli kártérítési kötelezettség.
A fentiek értelmében, mivel a küldeményhez nem társul részletes postai nyomkövetés, társaságunk nem vállal felelősséget a nem postai üzemeltetésű nyomkövetési oldalakon megjelenített adatok hitelességéért.
Kérésének megfelelően válaszlevelünk mellékleteként angol nyelvű igazolást biztosítunk, mellyel a feladót a történtekről tájékoztathatja.
Bízunk benne, hogy bár a panaszában foglaltakat a küldemény sajátosságai miatt igazolni nem tudtuk, Ön elfogadja válaszunkat. Amennyiben panaszának kivizsgálásával, illetve tájékoztatásunkkal elégedetlen, álláspontját alátámasztó bizonyítékaival jogorvoslati eljárást kezdeményezhet. (Jogorvoslati tájékoztató a lap alján.)
Kíváncsi vagyok, ha elküldöm az alinak, foglalkoznak-e még vele. -
cintula187
addikt
válasz
cintula187 #69000 üzenetére
Posta válasza az igazolásra.:
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Tájékoztatjuk, hogy az Ön által megadott ECSCCA kezdetű azonosító alapján a Magyar Posta nem vezet nyilvántartást a küldeményről, ezért annak a hollétéről nem rendelkezünk információval.
A Magyar Postához érkezést követően a küldeményen lévő címadatok alapján (nem könyvelt módon) levélszekrénybe kézbesítjük azokat, vagy postahelyen biztosítjuk az átvételt, ha a mérete nem teszi lehetővé a levélszekrénybe kézbesítést.
Postai nyilvántartásunkban kizárólag a könyvelt, ISO szabványnak megfelelő nemzetközi azonosítóval ellátott küldeményeket regisztráljuk. Az ilyen jellegű küldeményekkel kapcsolatban nem áll módunkban részletes kivizsgálást lefolytatni.
Amennyiben nem érkezett meg küldeménye, reklamációjával szíveskedjen közvetlenül a küldemény feladójához fordulni.
-
válasz
sunavlys #69009 üzenetére
A "megszakított" Cancel dispute (dispute megszakítása) esetén lehet másikat indítani, ha a buyer protection (vásárlói védelem) ideje még nem járt le.
Módosítani is lehet.
Mindaddig amíg az első feltétel nem teljesül vagy amíg be nem következik az AliExpress döntése.
Elnézést hogy nem ezt írtam rögtön. -
Buyer don't like ez neked miért nem valós? Nem fedi azt hogy nem felel meg neki? Felsorolt 4 féle opciót.
Írhatod az is hogy gyenge a minősége, de ugye nem a kereskedő gyártotta, akkor sem az ő hibája lesz.
De választhatod ami szerinted az igazság aztán mire fogsz menni vele, ő is el kezd kekeckedni. -
-Skylake-
addikt
helo
ilyet lattatok mar ? ha igen, van erre valami epkezlab magyarazat ?
utolso sor a lenyeg. ez egy 12.en leadott rendeles, aug 20.an kaptam egy bejegyzest trackingbe, hogy leaving china, eltelt par nap, utana mutattam egy isminek aki nagyon soakt rendel alirol, akkor keszult a bal oldali screenshot (aug24-25 kornyeke). eltelt az a 3-4 nap es jott egy email, hogy van update. rafrissitettem, es ugyan azt a bejegyzest latom utolsonak, csak megvaltozott a timestamp es mostmar 28. az a nap amikor elhagyta kinat, ertelemszeruen a 20.ai bejegyzes pedig eltunt (azaz ugy el nem tunt, csak mostmar mas timestamp van rajta).
kerdes : ez mi a f**zom ? -
ACE-
addikt
válasz
internetezoo #69006 üzenetére
Én sajnos 4 hónap után próbáltam ki egy MP3 lejátszót, ami semmilyen memóriakártyát nem ismer fel. Jeleztem chaten, nyilván más megoldás nem volt, a 4,4$-ba kerülő használhatatlan termék ellentételezése 3.23$ visszatérítés volt...
-
internetezoo
senior tag
AliExpress megtéríti a hamis pendrive összegét amit kb. 25 nap után jeleztem chaten.
-
válasz
cintula187 #69000 üzenetére
Eddig mindig mellékeltek egy angol nyelvűt ha az is meg lett mondva hogy kinek akarják eljuttatni ezt az igazolást.
-
sunavlys
senior tag
kaptam egy ilyet refundra:
Dear buyer, Sorry for bringing you inconvenience, maybe the item was damaged on the way, we will improve in the future. In order to guarantee your benefits, we will refund you first, but can you choose other dispute reason?
Can you choose reason "Personal Reason" or "Shipping method was not as described" to open dispute for asking refund?
Could you do us a favor and open dispute as following steps to get refund, please?
Step 1: Open dispute, choose “Only refund"
Step 2: Choose dispute reason" Buyer don't like it or buyer no longer need it or buyer find others cheaper" or "Shipping method was not as described" ( Any buyer personal reason is fine!!!)
Step 3: Contact us to pay you back directly, thank you!
Belemenjek, meg lehet bízni bennük? -
LouiS22
veterán
válasz
cintula187 #68998 üzenetére
Összefoglalót kellene olvasni.
-
cintula187
addikt
Sziasztok!
Tucatnyi Alis rendelés után most az alábbi problémám akadt. 2000ft alatti rendelés tehát nem nagy érvágás de bosszantó.
ECSCCA val kezdődő tracking számot kaptam amit semmilyen netes tracker nem talál és a postán az ügyintéző is mondta hogy ez nekik bukó.
Ali szerint 07.12 -én beérkezett a központba a csomag de sem értesítést sem csomagot nem kaptam. Az alis seller dispute elhajtott. Namonst vagy kamu az alis 07.12 -i dolog és még valójában úton van a csomag vagy eltünt.
Van még közvetlen Alin nyitott dispute -al kapcsolatban remény? -
sunavlys
senior tag
5-day Buyer Protection
Mi az az 5 nap?
-
ggabor02
aktív tag
válasz
spleenszuru #68994 üzenetére
Amúgy a zacskón van egy kék hátteres nagy L betű matrica, prime, és tracked feliratokkal.
Igen, ilyen feliratok nekem is voltak az előző ugreen-es csomagon.
A mostani viszont egyelőre eltűnt. Tegnap voltam a postán, nem találják. -
dzf007
aktív tag
Nekem is 10 napig "állt" valahol a csomagom...Elindult kínából és 10 nap után adott jelet magáról megérkezett Budapestre ECSCCA....csomagszámos..
-
spleenszuru
őstag
válasz
LouiS22 #68975 üzenetére
Végül csak kihozták. Gondolom elkeveredett tegnap a pénzügyön itt a cégnél, mert a kolleginák azt mondták tegnap, nem jött semmim.
Egy vékony dobozban van a termék, ill. egy nylon zacsiban.
Vékonyabb, mint 24 mm.Amúgy a zacskón van egy kék hátteres nagy L betű matrica, prime, és tracked feliratokkal.
Egy postNL matrica is van rajta, "Packet Tracked Standard" felirattal.
Hollandiából érkezett tehát a csomag.
-
Harcipocok84
tag
Sajna nekem sem mozdul a csomagom:
PNLUC125716640015900000000
Azért ilyenkor már szokott jele lenniés nagyon várnám hogy a héten beessen
Más:
Most én is sz*pó rolleren vagyok a Postával. Szerencsére iszonyat ritkán kerül hozzájuk csomagom. Múlt héten szerencsétlenségemre kettő is náluk kötött ki. Éppen nyaraltunk. Az egyik csomag belföldi volt, hívott a postás, mondtam hogy nem vagyunk otthon, vigye vissza a postára, majd bemegyek érte. Ennek ellenére még értesítést is hagyott. Korrekt volt. Másik csomag külföldi. Se hívás, se e-mail, se értesítés, csak az aliexpress szólt hogy sikertelen volt a kézbesítés. Bemenetem a postára, természetesen a csomag eltűnt, senki nem tudja hol van.. Nice!
Nyilván nem a postásokat és az ott dolgozókat hibáztatom, de kismillió csomagot kapok évente. 99%-ban EO vagy FedEx. Soha nem volt gond velük. A maradék 1% meg a magyar posta és szinte mindig csak a rohangálás megy a csomagjaim után. Katasztrófa -
-
Én egy jó paraméterekkel rendelkező mobilt vettem, persze egy olyat kaptam ami köszönőviszonyban sem volt vele. Ali döntött, hogy vissza kell fizetnie a visszaszállítási díjat is az eladónak. Visszaküldtem, természetesen nem volt hajlandó visszafizetni a szállítási díjat, Ali csak vonogatta a vállát, hogy nem kötelezheti az eladót, ezért kupont ad. Én fel tudtam használni a kupont, így nem lett veszteségem, de többet drágább műszaki cikket nem veszek innen.
Ezért van, hogy gond nélkül hazudnak, csalnak az eladók, mert max. visszaküldi a hülye vásárló a saját költségén. Ha igen, akkor az eladó csak a saját szállítási költségét bukja. Szerintem nagyrészt nem küldik vissza az emberek, betudják veszteségnek, ami az eladónak csak nyereség.
-
csuhi17
csendes tag
Nekem eddig 1 terméket sikerült visszajuttatnom az eladónak.
Egy szünetmentes táp 80k körüli ár, eu-s raktár.
Megjött, nem működött. Az eladó kérte hogy küldjem vissza és majd küld egy másikat.
Nem mentem bele, mert kellett a cucc.
Return/refund lett a vége.
+ mivel kellett még aznap rendeltem egy erősebbet tőle.
Mindent a GLS el intézett. Ő rendelte meg a háztól házigot a hibás termékre is.
De a másik 8-10 hibás termékem mind bukta lett, a részleges visszatérítés vált a legjobban nekem is be.Volt ahol az eladó inkább elküldött még egy terméket, igaz az is ugyanolyan hibás volt....
-
cof
veterán
Úgy kell alkudozni, hogy partial refund legyen a vége.
Pl. én is a 15$-ból 10-et kértem vissza a lesarkazott procira (amúgy működik) eladó jött azzal, hogy return/refund meg töltsek fel videót mert ők kiküldés előtt tesztelik...
Elutasítottam és ragaszkodtam az eredeti ajánlatomhoz, Ali meg is ítélte a partial refundot 2 nap múlva.
-
A két dolog eltérő.
1. magyar vevőknek nincs ingyenes visszaküldés, csak a 24 felsorolt országban élőknek.
2. az hogy nem működik az hogy az eladó fizeti a visszaküldés árát, annak ellenére hogy azt írja az AliExpress az megint más dolog.
Én azt nem tudom mit ellenőriznek, vagy mit nem, egyszerűen nem életképes a dolog. Van döntés, de csak ennyi.
Úgy vásárolok hogy tudom megy a kukába ha van valami gond, mert én bizony a saját költségemen vagy kupon fejébe ilyen drágán nem küldöm vissza. -
Nem azt írtam amit jól értenél, hanem azt hogy ez az eladó fizeti a visszaküldést az a gyakorlati tapasztalatok szerint nem működik az AliExpress-en.
Biztos van ilyen, sőt ingyenes visszaküldés is nem magyaroknak, csak éppen magyar vásárlók körében nem igazán találkoztam ilyennel.
Majd aki visszaküldött az beszámol róla hogy ő hogy járt. Személy szerint én nem ajánlom, mert tényleg nincs értelme. -
A legolcsóbb, vámköteles tartalmú levél 500 grammig 6240 Ft, 17,76 $ vagy 129,42 CNY
501- 2000 grammig 14100 Ft. 40,13 $ vagy 292,43 CNY (most aktuális piaci árfolyammal)
Ha 2 kg-nál több akkor már csomag, EMS Pack 21000 Ft 3 kg-ig, 10 kg-ig 34100 Ft.Nem fogja kifizetni, legfeljebb kapnál ott levásárolható kupont az adott értékben.
Nem igazán működik a dolog.
Megszerzése az eladó pontos visszaküldési címét mert amit ő ad meg az a biztos.
Becsomagolod, megcímzed, mellékelned kell CN22 kitöltött vámárunyilakozatot (ráragasztani) online is letölthető. Átadod, kifizetted. -
Gica
csendes tag
Az összefoglalót olvastam, de nem találtam arra infót, hogy mi módon tudom a terméket visszaküldeni? Kaptam az aliex döntéséről infót, hogy vagy részleges visszatérítés, vagy visszaküldés, és az eladó fizeti a visszaküldés árát, és a teljes visszafizetést. Kis értékű termékről van szó. Csak szeretném tudni, hogy mi a visszaküldés menete? (postai szállítást jelez az ali, kereskedelmi futárt nem preferál) A postán mit kell kérnem, kitöltenem, esetleg árat tud valaki, hogy fél kg alatti csomagnak kb. mennyi a visszaküldési ára nyomkövetéssel? Ha tudok valami közelítő árat, azt jelezni tudom az eladónak, hogy biztosan megéri-e neki a visszaküldés?
-
válasz
csuhi17 #68976 üzenetére
Meg van adva hogy meddig kell postáznia, ha addig nem teszi meg visszakapod a pénzt. Azt nem tudni előre hogy ha törölték mint eladó akkor el fogja-e küldeni, de miért is tenné meg, a pénzt nem kapja meg így nincs értelme.
De mennyi %-os értékelésű volt mert ha nem 90 feletti akkor vásárolni sem kellett volna tőle. -
csuhi17
csendes tag
Hali
Most volt egy furcsa vásárlásom.
Az eladó Diana EU store.
Több terméke volt, volt terméke amit többször is hirdetett 79-120 USD ig.
Megrendeltem a 79 eset, és rá 3-5 órára rá eltűnt a hirdetés, nálam még megvan a vásárlás To ship státuszban.
De az eladóra ránéztem és minden hirdetése eltűnt.
Egyébként nem volt semmilyen értékelése.Ez mi lehet? A terméket lehet hogy elküldi, vagy csak kamu? Ha kamu, mit ér el vele?
-
LouiS22
veterán
válasz
spleenszuru #68974 üzenetére
Ott lesz letéve, postás néni majd fellapozza a négyzetrácsos füzetét (illetve most már van szép táblázat nyomtatva), és hozni fogja pakkot.
-
spleenszuru
őstag
Nyilván bemegyek majd érte, ha érkezem, bár fogalmam nincs, meddig tárolják.
Nem hiába kérem mindenem címre, és nem postára.Ez ahogy nézem, a város legsz*r*bb fiókja, és szimplán nem szállítják ki (amit kéne sem), mert nincs emberük/kapacitásuk sem rá.
Nem tudok kézbesítővel beszélni, semmilyen kontaktom nincs, a céghez kértem, mint mindig, ahol dolgozom.
Magával a postával beszéltem még reggel, akkor még fogalmuk sem volt semmiről.Na mindegy, köszönöm mindenki tanácsát, azért majd megírom, mi lett a vége.
-
válasz
spleenszuru #68968 üzenetére
Ha vékony akkor beszélj a kézbesítőddel hogy kinek adta oda, de csak azoknál jelenik meg az hogy kézbesítve amelyek postán kerülnek átadásra,mivel a gyalog postás nem húzigálja a vonalkódot, azt csak a bentiek. Ezért is igaza lehet azoknak akik beküldenek a postára, de a neved és címed számít az LS... azonosító csak valami tájékoztató nekik
-
ggabor02
aktív tag
válasz
spleenszuru #68968 üzenetére
Volt pár hete egy Ugreen cuccom, ugyanilyen LS....NL TN-el. Sima kis borítékban volt. Egy kis tasakban volt a termék, már nem dobozban. Be volt dobva a postaládába. Én is meglepődtem.
A második éppen érdekes köröket jár, a mai tracking szerint az én kérésemre átszállítják egy másik postára. Természetesen nem kértem semmit:28 Aug 2023 06:34 Továbbítás másik kézbesítő postára (címzetti rendelkezés alapján)
-
oba
addikt
válasz
spleenszuru #68968 üzenetére
Ahelyett, hogy mindenkinek írsz vagy hívod, célszerűbb lenne szerintem bemenni a postára. A kínai eladó úgysem fogja tudni hogy milyen vastag a doboz/csomag.
-
LouiS22
veterán
válasz
spleenszuru #68968 üzenetére
Nem. Párszáz forintos dolog ára nem lesz pariban a max 15 napos szállítás valós árával.
-
spleenszuru
őstag
Köszönöm.
Átállítottam magyarra, úgy szó szerint "sikeresen kézbesítve".
Ez egy pendrive méretű Ugreen kártyaolvasó. Ugreent ismerve, dobozba szokták rakni a dolgaikat, ami szerintem vastagabb, mint az a méret.
Viszont ha csak valami bubis borítékba tették, bizonyára vékonyabb. Írtam a sellernek ezzel kapcsolatban, megvárom előbb, mit válaszol.Mivel ahogy látom, sikerült a lehető legrosszabb postára kerülnie a csomagnak.
Mostanában inkább a garantált 15 napos deliveryt választottam Alin, ami ugyan nem ingyenes, de pikk-pakk ment minden. Vagy EO, vagy MPL hozta.
Ez most nem olyan, sima free delivery. Kijelenthető, hogy a gyorsított szállítás nem lesz ilyen LS kezdetű rémálom?
-
LouiS22
veterán
válasz
spleenszuru #68965 üzenetére
Például elolvasod az itteni összefoglalót, amiben minden infót meg fogsz találni
-
válasz
spleenszuru #68963 üzenetére
Az LS kezdetű azonosítós küldeményeket csak akkor kézbesítik címen ha 24 mm-nél vékonyabb, a többi postán vehető át. Ez a 2017-ben kitalált szabályt 2019-től egységesen alkalmazzák mert ezeket nem tekintik könyvelt küldeményként.
Ha tudod a méretet akkor eldönthető hogy kézbesítve lett vagy a postán lesz átvehető, bár akkor nem kézbesítve lenne beírva. Gondolom az írná ha magyar nyelvű lenne a postai oldal. Az Összefoglaló 2 pontnál összegyűjtöttük a legfontosabb szállítási módok tudnivalóit. -
spleenszuru
őstag
Közben megnéztem ennek a konkrét postának az értékelését, 1.9*. Elveszett csomagok, sora, ezek java külföldi. 30-50 méteres sor, majd bunkó kiszolgálás, remek.
A postásaik meg sem próbálják elvileg kézbesíteni a csomagokat, stb.Volt már sok Alis rendelésem, ilyennel még nem találkoztam amúgy.
Van bármi módja egyébként, hogy az ember elkerülje a magyar postát, mint szállítót az országban, vagy ez örökké lutri marad? -
oba
addikt
válasz
spleenszuru #68963 üzenetére
Egyszerűbb ha bemész személyesen. Ott lesz az.
-
spleenszuru
őstag
válasz
LouiS22 #68962 üzenetére
Még ha ennyi lenne.
Felhívtam a postát - illetve, nyilván azért rendelem címre, mert állandóan hegyekben állnak az emberek a postákon - mire a csávó kb. csak makogott, hogy lehet itt van, lehet nincs, próbáljam meg a raktárat, de úgysem fogják felvenni, mert 1 ember van minden csomagra.
Nevetséges az egész, komolyan.
Megkérdezésem nélkül máshova szállítják a csomagom, és akkor még lehet, meg sincs. -
LouiS22
veterán
válasz
spleenszuru #68961 üzenetére
Bemész érte a postára.
-
spleenszuru
őstag
Sziasztok!
Ilyenkor vajon mi lehet? Címre kértem, mint mindig, nem postára, de a tracking azt írja, sikeresen szállítva:
(Az alis tracking megállt az utolsó előtti lépésnél).
Nem hívott eddig senki, hogy hé, vinnék neked csomagot.Köszönöm.
-
cof
veterán
válasz
dethroner #68956 üzenetére
Szomorú eset. Az én 08.01-es csomagomnak is annyi szerintem, majd kíváncsi leszek mi lesz belőle.
Sajna ez így elég érdekes eljárás mert ha átveszed ha nem akkor sem lesz több bejegyzés. Lehet azért is ragaszkodnak ehhez a posta által kibocsájtott papírhoz mert sokan visszaéltek vele. Papír által meg ők tudnak kártérítési igényt benyújtani talán a nem kézbesített csomagokra. Viszont azt sajnos nem tudják, vagy legalábbis gondolom hogy nem, hogy nekünk nem ezzel az ECSCCA azonosítóval kézbesítik hanem adnak neki egy saját számot. Nem értem egyébként miért jó ez mikor egyik sem postastandard azonosító. De hát nyilván a vezetés találta ki, azok meg nem értenek hozzá ilyen szinten, hogy belelássanak a helyi dolgokba.
Észrevettem egy régi eladómnál, hogy hozzánk már csak AE Standard Shipping-el postáz 3$-ért, kíváncsiságból ránéztem a szomszédos országokra, Szlovákiába pl. szállít AE Saver Shiping-el is ingyen. Rákérdeztem már miért nincs hozzánk Saver, azt mondta sok volt a panasz az eltűnt csomagok miatt és megszüntette.
-
dethroner
veterán
Én is csináltam képernyőmentést a postának küldött emailről, és a posta válaszáról, és ezt csatoltam a "bizonyíték" kéréshez. Nem tudom, néha azt érzem hogy meg kéne szüntetni az ilyen olcsó, nem könyvelt feladásokat. De akkor meg a sok néhány dolláros vacak eladhatatlan lenne.
-
Wolfram
aktív tag
"Ha nem kapod meg az AliExpress csak akkor fogadja el a meg nem érkezési dispute okot ha a dispute-hoz mellékelsz egy olyan postától származó igazolást, hogy ezt a ESC00xxxxxx számú küldeményt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére, nincs a postai nyilvántartásban, nem került hozzájuk és ezért nem is kézbesítették és bizonyítékként kell csatolni a dispute-hoz."
Kitől kell ilyen igazolást kérni? Ezt jó lenne beleírni az összefoglalóba is. Érdekes hogy a dispute-ban az van írva, hogy nekem kell bemennem a postára és felvenni a csomagot. 🤔 -
barry26
csendes tag
sziasztok, lassan 1 hete nem mozdult a csomagom, frissülhet még vagy már csak Express One fog értesítőt küldeni?
Tracking
158271900171602063609028
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Bontatlan MacBook Pro M4 Max 16" 36GB/1TB/1 ÉV Apple Gar./
- Seasonic Focus GX 850 Gold tápegység (garis 2033-ig)
- Chieftec SMART SERIES GPS-500A8
- Apple iPhone 14 128GB Akku: 87%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Apple Watch Ultra 2 49mm LTE Megkímélt, Karcmentes, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TURBO RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MOST NAPONTA -1000 FT: Thinkpad T480s 24GB RAM 1TB SSD (erős, könnyű, vékony gép) Windows 11
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest