- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- iPad topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ggabor02
aktív tag
Ma megérkezett az első Július 1 utáni AE-s Kínában feladott csomagom.
Természetesen miután elindult, azonnal feltöltöttem az IOSS bizonylatot a posta weboldalán, megadtam a telefonszámom, email címem.
Ennek ellenére nem értesítettek, ma hozta a postás, 799 Ft+1200 Ft Áfa.
A reklamációs felületen ötödszörre sikerült beküldeni a panaszt. A 06-1-4217235-n minden ügyintéző foglalt.
Katasztrófa az egész. -
ggabor02
aktív tag
Közben sikerült beszélni az ügyintézővel.
Röviden:
- a NAV nem mindig fogadja el az alis IOSS adatokat
- miért vettem át, fizettem ki, ha szerintem nem jó így
- kérjem vissza a beszedett áfát az alis eladótól
- miért nem adtam meg a telefonszámom az eladónak (ott van a csomagon is)
- biztos nem +36-al volt írva (úgy volt írva)
- a csomagon levő telefonszámot ők nem látják a rendszerben, az egy másik rendszerBeadtam én is a panaszt. A +400 Ft miatt is.
Miközben fizettem, mesélte a postás, hogy mostanában elég sok 400 Ft-os utalványt kézbesít -
ggabor02
aktív tag
válasz feket663 #55454 üzenetére
Sajnos a posta 2021-ben még itt tart. Mindig más a hülye, ők még véletlenül sem. Nekem is elmagyarázta az ügyfélszolgálatos, hogy biztos volt szóköz a telefonszámban, vagy nem +36, hanem simán 36 volt az eleje, amely számot ők megkaptak. Nehéz lenne úgy megírni a szoftvert, hogy a szóközt kivegye a telefonszámból, esetleg a 36xxxxxxxxx elé odategye a + jelet?
Meddig tartana elkészíteni egy felületet, ahol a Tracking számot és mellé a elérhetőségünket előzetesen be lehetne írni, ha már egy szóköz megakaszt egy ilyen komoly gépezetet?
Ezt a rendszert közel fél évig készítették, mielőtt elérkeztünk a július elsejéhez.
Borzalom. -
ggabor02
aktív tag
Szerencsére egyre több eladó megelégelte a folyamatos reklamálást, így más úton küldi a csomagot. Ugyanaz az eladó ugyanazon terméke újból rendelve már ExpessOne szállítással jött. Nem az első, viszont érdekes, hogy az ő rendszerük hibátlanul kezeli az ali IOSS adatait. Van most egy ebay-es nagyobb értékű (120 USD) kínai csomagom, mely DPD-vel fog érkezni. Sima postás formátumú tracking szám, melyet a DPD hoz. Pedig már készültem a postás borzalom következő epizódjára.
Más: Két hete egy holland webshop rossz méretet küldött. Írta, hogy küldjem vissza a csomagot. (0.9 kg), majd küldi a jó méretet. Tippeljétek meg, hogy mennyiért szállítaná a posta vissza a fapapucsosokhoz?
-
ggabor02
aktív tag
-
ggabor02
aktív tag
Az utóbbi két-három évben nagyon sokat javult az EO. Egyébként pedig a futáron nagyon sok múlik. Nálam a lakáshoz járó UPS futár nagyon trehány. Már 3 alkalommal b@szott ki velem. Egész nap itthon várom, majd 16 óra 20 körül bekerült a nyomkövetéshez egy bejegyzés: kézbesítés módosítás. Azt tudni kell, hogy itt megy a ház előtt a depóba Vecsés felé, mindig lemegyek a ház elé, mikor hív, hogy jön. Az egész procedúra így 10 másodperc. Ez mellé minden alkalommal még kapott 4-500 Ft borravalót is. Ezek után az én csomagom nem hozza ki, mikor látja, hogy nem végez aznap az összes csomaggal. A munkahelyemre járó UPS futár már kétszer durván összeveszett a portással, miután várni kellet neki 25-30 másodpercet. Így már oda sem merem kérni. Mindkét címre (évek óta) a legnormálisabb futár a GLS-től jön. De az új EO-s idősebb futár is profi.
-
ggabor02
aktív tag
Nem csak az alis IOSS adatokkal vannak bajban a postánál:
[link] -
ggabor02
aktív tag
Tegnap vásároltam Aliexpress standard shipping kiválasztásával. Korábban ettől az eladótól vásárolva ugyanezen szállítási módot választva még a szokásos holland postás csomag jött. Most EO-s trackinget kaptam.
-
ggabor02
aktív tag
Nem Ali, hanem Ebay. Valaki kapott már francia eladótól ilyen csomagot?
La Poste - Colissimo Emballage International
Gondolom, hogy ezt a csoda posta hozza. -
ggabor02
aktív tag
Sziasztok,
Augusztus ötödikén adtam be egy felülvizsgálati kérelmet a postának alis vásárlás, majd dupla áfa miatt. Mindössze egy "Köszönjük, hogy kitöltötte űrlapunkat" visszajelzés volt, mikor ráklikkeltem az elküld gombra. Azóta semmi. Másnak is van közel 3 hónapos ügye velük? Tudom, hogy 120 nap a határidő. -
ggabor02
aktív tag
Tegnapi rendelésem szándékosan Standard Shipping-el kértem, pedig irgalmatlan magas volt a díja (közel 10 USD), erre egy LS.........NL trackinget kaptam. Ez lehetséges, hogy Standard Shipping? Az utolsó 20-25 rendelésem mind EO-s volt, ha standardot választottam.
-
ggabor02
aktív tag
válasz djsunstealer #58499 üzenetére
Nálam 08.06 óta semmi, hétvégén rászánom magam, írok nekik egy emailt.
-
ggabor02
aktív tag
válasz djsunstealer #59206 üzenetére
Igen, augusztus elején adtam be a felülvizsgálati kérelmet. Azóta semmi. Két hete írtam nekik egy panaszbejelentést, ez jött rá egy hét múlva:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Megkeresését a tárgyban (zárójelben) szereplő azonosítószámon rögzítettük.
A jelzett problémát illetően a jogszabályoknak megfelelően - legkésőbb a beérkezéstől számított 30 napos elintézési határidőn belül - tájékoztatni fogjuk.
Válaszunkig szíves türelmét kérjük. -
ggabor02
aktív tag
Sajnos nem Standard Shipping.
Ezt választottam:
Nem a 400/800 Ft miatt vagyok dühös. Az első kettő csomagom az új rendszer bevezetése után újból áfás lett. Ennyi volt. Megfogadtam, hogy a postával soha semmit többet. Minden EO-s csomagnál kap 400-500 Ft borravalót a futár. Inkább neki adok, mint ennek a lehúzós postának. Minden EO-s csomagom 14 napon belül itt volt, ez 31 napja nem ér ide.
-
ggabor02
aktív tag
válasz ggabor02 #59221 üzenetére
Megjött a posta válasz levele.
Az előzmény: augusztus ötödikén csomag jön, természetesen áfa (2000 HUF) ismét beszed, online fizetés nem volt elérhető.
Aznap beadtam a felülvizsgálati kérelmet. Pár hónap után telefonáltam, mondták a 120 napot. Pár hete írtam egy panaszt, erre ezt kaptam:Elnézését kérjük, hogy az RExxxxxxxCN azonosítószámú küldeménye esetében a felülvizsgálat eredményéről még nem kapott tájékoztatást.
A 2022. január 28-án tett panasza a felülvizsgálat elhúzódására vonatkozóan megalapozott. Informatikai hiba miatt a dokumentumok feldolgozása elhúzódott, ezért a felülvizsgálatok elintézési ideje meghosszabbodott.
Az elbírálásig további szíves türelmét kérjük.
Továbbá sajnálattal értesültünk arról, hogy nemzetközi ajánlott levele vámkezelése során megállapított díjakat nem tudta online kifizetni, az ÁFÁ-t pedig duplán fizette ki, azonban panasza jogvesztő határidőn túl érkezett.
A vámdíj online kiegyenlítését megakadályozó tényezőinek vizsgálatát, valamint a duplán beszedett ÁFÁ-t a hat hónapos határidő lejárta után, 2022. január 28-án tett bejelentésében kérte, ezért a vizsgálat lefolytatására már nincs lehetőségünk.
Panasz a postai küldeményhez kapcsolódóan a feladás napjától számított hat hónapos jogvesztő határidőn belül, sérelmezett tevékenység esetén az erről való tudomásszerzéstől számított harminc napon belül, de legkésőbb a tevékenység megvalósítását követő hat hónapon belül tehető. (Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei 7. 1/A pont)
Mit szóltok hozzá? -
ggabor02
aktív tag
"Az biztos, hogy ezentúl csak Aliexpress Standard Shippingel fogok csak rendelni. Ha azzal nem éri meg, akkor inkább hagyom"
Ezzel én is így vagyok, amennyiben nincsen ez a lehetőség, akkor hagyom a francba. Inkább adok az EO futárnak 4-500 Ft borravalót, mint szenvedjek a postával. Az ősszel azért ültem fél délutánt a bankban, mert a posta a bankkártyámat is elkeverte. A régi lejárt, az újat elvesztette a posta. -
ggabor02
aktív tag
Az új (webes) felületen a rendeléseknél nem látható a megjegyzés, melyet írtam az eladónak.
Néztem a korábbi rendeléseknél, ott sem látható. Most vásároltam, odaírtam, hogy kizárólag ali standard shipping-el küldje, de utólag nem látszik sehol a megjegyzés. Valaki megtalálta már, hogyan kell elővarázsolni? -
ggabor02
aktív tag
Munkatársammal kipróbáltuk:
Ugyanabban a percben, ugyanattól az eladótól vásároltunk ugyanabból a termékből. Én az általam preferált aliexpress standard, míg ő a china post-ot választotta. Mindkettőnk aliexpress fiókjában ellenőriztük az adatokat, minden kitöltve, minden ugyanúgy ugyanott beírva. Természetesen nála "nem kapott" a posta adatot, 799+ újbóli áfa. Józan paraszti ésszel gondolkodva: nem az alinál van a baj, ha nem jön adat. Nálam minden ok, 12 nap, EO hozta. Neki csak a magyar szakasz volt két és fél hét. -
ggabor02
aktív tag
-
ggabor02
aktív tag
válasz remi67 #62838 üzenetére
Bármelyik magyar webshopnál meglátom, hogy a Posta, vagy MPL szállít, már nyomom is a piros x-et. Ugyanez igaz az Ebay-en is, a német DHL-el feladott csomagoknál (itthon a posta hozza ki). 16 év Ebayezés alatt ezek fele eltűnt, vagy visszaküldték. Hermessel kérem, azt az EO hozza. Olcsóbb is. Az utóbbi tíz évben kétszer küldtem külföldre csomagot postával. Egyik elveszett, a másik három hónap alatt kézbesítődött.
-
ggabor02
aktív tag
válasz bobace #63186 üzenetére
Volt nekem ilyen CK....NL csomagom. Ott valóban Aliexpress Standard volt a szállítási mód. Kimondottam ezzel kértem, aztán meglepődtem. 11.94 USD szállítási díjjal egy nagyobb méretű cucc volt. Sajnos ismét variáltak a webes felületen, már nem tudom megmutatni a rendelésnél az adatokat, mert a szállítási mód már nem látszik lezárt rendelésnél. Az appban sem.
A legfurább az egészben, hogy az MPL hozta ki. -
ggabor02
aktív tag
válasz hroberto #64359 üzenetére
Semmit nem tudsz tenni. Beadtam én is az összes dokumentumot. Több hónapig semmi. Írtam nekik, hogy nem történt semmi. Majd írták, hogy 180 nap a benyújtás utáni ügyintézési határidő. Vártam, majd 180 nap után két héttel ismét írtam egy panaszbejelentést. Ekkor kaptam egy választ, hogy az ÁSZF alapján a küldemény feladása után 6 hónapon túl már semmilyen reklamációnak nincsen helye.
Messze el kell őket kerülni.
-
ggabor02
aktív tag
A posta semmit sem változott. Vásároltam az Ebay-en angol eladótól egy cuccot. Ritka dolog, csak neki van. Kizárólag Royal Mail-el postáz, azt pedig a posta hozza. Így bevállaltam a postai szállítást, melyet nagyon régóta messze elkerülök.Természetesen áfa újból kérés, valamint 499 Ft online díj. Viszont jött SMS az online fizetésről.
A kérdés: emelkedett a díj 399 helyett 499? -
ggabor02
aktív tag
Az angol eladó jóval kevesebb összeget adott meg, mint amennyibe (69 GBP) a termék került. Postaköltségre pedig nullát írt.
Így arra az általa megadott kb 15 GBP összegre számoltak itthon ÁFÁ-t. Ezért a visszakérés az Ebay-nél kicsit érdekes lenne, mikor beadnám az itthoni elszámolást, mely köszönő viszonyban sincsen az Ebay-es árral.
Ezért bosszantó ez az egész. -
ggabor02
aktív tag
válasz p@gabi #67372 üzenetére
Nekem az utolsó 25 MPL-es csomagból 24 problémás volt.
Miután már házhoz meg sem próbálom velük kihozatni, postapontra kértem. Ezt is elcseszték, a címben szereplő csomagpontra sem voltak képesek kivinni. Helyette két kerülettel távolabb landolt egy postahivatalban. Ezután több óra telefonos szenvedés után nagy nehezen áthozattam a kerületi 1-es postára. Nézem a csomagot, a rajta szereplő postapontos cím vastag fekete filctollal áthúzva....
Volt olyan is, hogy a nyomkövetésben szereplő posta helyett a kerület távolabbi pontján található másikban volt a csomag. Ezt kideríteni, a csomagot elővarázsolni sem volt egyszerű.
Mindig az a válasz: ők ezt nem tudják, hogy miért történhetett...
Egy futárt lehet elérni, ő veszi fel egyedül a telefont, akinek nem a 06-30-771-es kezdetű száma van, hanem egy 06-30-142xxxx.Múltkor ott várok az ablaknál a csomagomra, jön az MPL futár, hozza leadni az át nem vett csomagokat.
Indul a mátrixnyomtató, pörög ki a leporelló a gépből, majd egyenként pipálgatják, aláhúzzák, jelölgetik tollal a csomagokat. 2023-ban itt tart náluk a technikaEzentúl ez lesz az EO helyett. Jól megszívtuk.
-
ggabor02
aktív tag
Nem rendeltem ESC-t soha. Két darab postás újbóli áfázás, szerencsétlenkedés, fél évig nem válaszolás után kizárólag standard shippinget használtam. Inkább fizettem többet, néha sokkal többet a szállításért.
150-160 db standard shippinges között egy darab EO sem volt problémás. Ebay-en is kizárólag Hermes szállítást kérek a németektől, a DHL-t a posta miatt hanyagolom. Mint írtam az MPL esetén 25-ből 24 volt problémás. Volt elveszett is, visszaküldött is.MPL: 25/24 volt problémás
EO: 150/0 volt problémás
Ezért tartok ettől az új rendszertől.
Nincsen most akkor olyan szállítási mód, ahol garantáltan az EO hozza?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen