Hirdetés
- Csökkentik a fogyasztást a Google AI-adatközpontok, hogy ne legyen áramszünet
- Jövőre indul Európában a kínai robottaxi
- Fontos kísérleti kiterjesztést hozott a Vulkan API frissítése
- Elvette a PCI Express 5.0-t az egyes alaplapjaitól a Gigabyte
- Ismét új formájú Pulsar egeret köszönthetünk az ultrakönnyű halmazban
- Mini-ITX
- Fujifilm X
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
joysefke
veterán
Az egyetlen nehézséget az okozza ebben, hogy a Console.ReadKey() blokkol ha éppen nem volt megnyomva billentyű, ekkor addig vár amíg le nem nyomsz egy billenytűt, azt kiolvassa és csak azután megy tovább a végrehajtás. A
Console.KeyAvailable
segítségével ezt ki lehet küszöbölni, ennek akkor ha true az értéke, akkor volt lenyomva billentyű, amelynek az értéke bufferbe került, ezt ki lehet olvasni a Console.ReadKey()-jel, anélkül, hogy az blokkolna.using System;
using System.Threading;
// NonblockingReadKey
class Program
{
// N > 1
static void Count(int N)
{
//this will store the pressed key
ConsoleKeyInfo consoleKey;
// counter will be the running variable
// starting to count down from N
int counter = N;
// when true: counting down
// when false counting up
bool countingDown = true;
// ends one below zero when counting down and one above N when counting up
while (!(counter==-1 && countingDown) && !(counter == N+1 && !countingDown) )
{
Console.Clear();
Console.Write(counter);
Thread.Sleep(250);
// Console.KeyAvailable == true only if there was a keypress
//in the console
if (Console.KeyAvailable)
{
// reads the keypress
consoleKey= Console.ReadKey();
// reads any remaining keypresses from the buffer
// if you have pressed more then one keys during sleep-time
while (Console.KeyAvailable) consoleKey = Console.ReadKey();
// Immediatelly breaks at reading ESC key
if (consoleKey.Key == ConsoleKey.Escape)
{ Console.Clear(); break; }
//switches the counting direction
// true -> false
// false -> true
// countingDown ^= true; ;)
countingDown = !countingDown;
}
//increments or decrements the counter according to
// the value of countingDown
if (countingDown == true) { --counter; }
else { ++counter; }
}
Console.Clear();
Console.WriteLine("Finished!!!");
}
static void Main(string[] args)
{
Count(100);
}
}
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Apple iPhone 13 Pro / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 85% akku
- Samsung Galaxy S24 Ultra / 12RAM 1024GB / Gyárifüggetlen / 12hó Garanciával
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest