- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple asztali gépek
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
"Na ezt magyarázzuk itt is egy ideje, de nem akarják emberek megérteni."
Megértjük, csak nem érdekel. Előfiozetőként elvárom, hogy azt kapjam amiért fizetek. UPC idejében ez éveken át működött, most meg nem. UPC idején fel tudtam hívni az üfsz.-t és 1 percen belül tudtam beszélni valakivel aki érdemben intézkedni volt képes,, most meg online 6 napja nem is válaszolnak, telefonon pedig 40perc zenélést követően sem lehet elérni senkit. Nem érdekelnek a két cég közötti üzleti szerződések. Jelenleg a vodafone a tulajdonos, vele állok szerződésben. Ő felel a szolgáltatás minőségéért és az ügyfélszolgálatért. Utóbbi egyértelműen az ő sara és nem a Liberty-é, ha pedig a technikai oldalon probléma van, akkor intézze el velük a vodafone, a felhasználókat pedig tájékoztassa rendesen!
Ezt meg Te nem érted meg...Arról nem beszélve, hogy naivitás elhinni mindent azonnal amit a vodafone közöl, mert eddig is jó eséllyel hazudoztak amikor az eleve szűkszavú közleményekben "néhány apróbb hibáról" beszélnek, miközben már az NMHH is elismerte, hogy rengeteg a panasz.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Bridgeman
csendes tag
válasz ArthurShelby #90512 üzenetére
Alkudozás esetén éveken keresztül is lehet kamuzni?Lemondásnál a telefonos ügyintéző nem nézi a digi honlapján hogy nálad valóban elérhető a szolgáltatás?Lakcímed alapján le tudja ellenőrizni.Nem?
Nekem a Balaton a Riviéra
-
maki1976
tag
Üdv mindenkinek! Székesfehérváron sincs net, telefon, központi hiba van sajnos. Nekem eddig csak kisebb hibák, lassulások voltak, de azok hetek óta, router restart minden nap. Sajnos a számlázásukkal is problémám van. UPC mobilt váltottam vodásra, a váltás után is kiszámlázták a vezetékeshez a mobil, plusz a vodáshoz is, ráaásul több, mint két hónapot. Asszem hamarosan lemondom a mobil előfizut, ha megjön a digis sim. Elég durva, amit a voda mostanában művel, bár én most 2perc alatt elértem az ügyfélszolgálatot, nem panaszkodhatok erre. Nagyon sok a hiba, meg a gond vellük. Megértem, h átállás, meg minden, de véleményem szerint ha én teljes árat fizetek egy szolgáltatásért, akkor ne hivatkozzanak állandóan az összeolvadásra, vagy adjanak valami kompenzálást, kedvezmény, de ehelyett csak sumákolnak, nem tájékoztatnak. Ez nem jó hozzáállás részükről sztem. Meddig akarnak az összeolvadásra hivatkozni még, meg az UPC-re mutogatni? Ez olyan, mintha a kocsmában kérnék egy felest, de csak 3 centet kapok a teljes árért, arra hivatkozva, h elfogyott és a szállító még nem hozott utánpótlást. Sajnos az ászf levédi őket teljesen, nem sok mindent lehet tenni. Csa aljas dolognak tartom, h ebbe kapaszkodnak, és nem tájékoztatnak normálisan. Meddig lehet ezt így folytatni? Mikor lesz elfogadható szintű a szolgáltatás, ügyfélszolgálat, stb? Még 2 évig az upc-re fogják, ha gond van?
-
Gubu0101
veterán
válasz maki1976 #90560 üzenetére
En kivarom az 1 evet, mivel muszaly a husegido miatt, ha nem lesz valtozas addig, akkor csere. A T. s optika ki van epitve a lakasba igy meg szereltetnem se kell, de, hogy a koaxot ugy kivagom mint a huza az is biztos
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)...Sony Xperia 1 VI…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
ArthurShelby
addikt
-
Bridgeman
csendes tag
válasz ArthurShelby #90562 üzenetére
Értem.Én már csak akkor voltam biztos ez ügyben,amikor már valóban megjelent az utcánkban a digi. Egyelőre elégedett vagyok a szolgáltatás árával/minőségével.Csak akkor váltok,ha az árak nagyon el akarnak szállni.
Nekem a Balaton a Riviéra
-
ates2
senior tag
válasz kabelmania27 #90559 üzenetére
Jah telon bemondjak,szar az egesz majd dolgozunk rajta,talan holnapra jo lesz. Persze sajnos nem igy hanem burkoltan
-
aktív tag
Nálunk elhárították a hibát, küldtek sms- t is. Gyakorlatilag egy este esett ki, ami még részemről elfogadható.
-
STC Speed
őstag
Sziasztok,
Friss előfizetésnél az új eszközöknél a horizon tv box és a fehér connect box modemet kapom majd? Csak azért kérdem mert régen sok problémáim voltak a modemekkel, ez a fehér connect boxnak örülnék újra.
-
norbertoth
senior tag
A my vodafone app-ba nem lesz integrálva a számlabefizetés?
• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S
-
pjen
félisten
válasz norbertoth #90571 üzenetére
Nekem az otthon profilban hozza a számlát,nem tudom lehet e ott fizetni.Külön utalok.
-
kabelmania27
Topikgazda
Ugyanezt mondták be nekünk is pár óra múlva este már volt jel.
Bridgeman: Ügyfélmegtartó csomagban elfogadható havidíjat szoktak adni ha kimondod a megfelelő varázsigét.
STC Speed: Amennyiben a tévében van CI+ modulfogadó és dvb-c mpeg4 kérhetsz médiacardot így kikerülheted a boxot, a cb modemet pedig használhatod modem üzemmódban amennyiben rendelkezel gigabites routerrel.
Ha mindenáron kiszeretnéd kerülni a cb-t hardveraprón lehet találni olyan modemet amely korábban UPC hálózatban működött, elvileg lehet a régi tipust regisztrálni.[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz MadMancs #90551 üzenetére
Ez igaz! Ezt én se vitatom. Eleve DOCSIS hálózatra OTT szolgáltatást ráengedni merész húzás volt.
A Vodafone TV csak akkor lesz teljesen hibamentes ha a jelenlegi koax hálózatot felszámolják és mindenki lakásáig optika megy majd ott egy "házi" mobil CMTS alakítja koaxra a hálózatot. Akkor elkerülhető a zajosodás, lassulás, időjárástól függően változó jelszint. Jelenlegi hálózaton csak nagy hálózati munkával érhető el a VodafoneTV stabil működése.
ED3.1 sem lesz erre megoldás.. -
viktorhu
veterán
válasz kabelmania27 #90576 üzenetére
A cb tud egyáltalán igmp-t?
Szerk: a mediacardot nem érintené, de a modem üzemmódban igazad van. Viszont akkor akinek kell a modem, maradna a kártyánál.
[ Szerkesztve ]
-
Beniii06
addikt
válasz viktorhu #90575 üzenetére
"Hogy lehetne kideríteni, hogy ott igmp-n megy-e?"
Úgy hogy ha saját eszközt használsz és nem igmp képes vagy nem kapcsolod be, akkor nem működik a tv adás megfelelően, kifagy.
Szerintem ne akarj iptv-t, az még rosszabb ettől a vodás ott-tól is, mert:
-eléggé elavult
-külön vlan kell hozzá
-csak a szolgáltató hálózatán belül működikEzzel szemben, ha a voda boxot telekomos netre kapcsolod, ugyanúgy működik tovább, csak annyi hátránnyal, hogy sávszélességet eszik.
"Got any other secret weapons?"
-
tomp
félisten
válasz woodworm #90581 üzenetére
Mivel a netflix nem folyamatosan tölti apró szeletekben az adatot...
Mikor nálam zajos volt a koax és lassú volt a box, szimplán átkötöttem Telenor 4G-re. Begyorsult a box. Azaz 4G hálózaton stabilabb volt a box mint koaxon.. Nem a sebesség számít ugye hanem a stabilitás.
500Mbit vs 80Mbit. Hiába volt 4G-n 15ms a ping koaxon pedig 9ms mégis mobilneten jobb volt. -
gduck
addikt
"UPC idején fel tudtam hívni az üfsz.-t és 1 percen belül tudtam beszélni valakivel aki érdemben intézkedni volt képes,,"
Ezt vitatom! UPC-s "időkben" sokszor hívtam az ügyfélszolgálatot és mindig 20-40 perc volt a várakozási idő. Szóval szerintem ebben a tekintetben nincs változás!
[ Szerkesztve ]
-
anglergab
addikt
Ha az utána kötött router támogatja az IGMP passthrough-t, akkor megy az IPTV esetében is bridge módban a modem.
De kétlem hogy OTT esetén a publikus hálózaton megoldható az IGMP, csak külön privát LAN-on (VLAN). Amit a fizikai rétegnek kellene támogatnia, azaz a DSL-nek. DOCSIS-nál ilyen nincs. A kábel telefon (PacketCable), Wi-Free is a "rendes" csatornán megy, mivel csak egy van, nincsenek VLAN-ok. A forgalom elválasztását VPN/IPSec protokoll végzi ilyen esetben.[ Szerkesztve ]
-
Farkassacred
őstag
Az első kerületben valami gyalázat amit ez a vodafone csinál.. mióta átvette papíron a upc-től ez a cég, azóta valami botrány az egész, bohózat.. főleg azért az árért ami kifizetek ezeknek..
Lassan váltás lesz ebből úgy érzem.
Egy router vásárlás se oldaná meg a jelenlegi helyzetet az egészen biztos..I'll meet you again through the eyes of our son.
-
kezo0
addikt
válasz anglergab #90585 üzenetére
Ennek a felét sem értem, de gondolom, hiába tudja a saját routerem az IGMP passthrough-t, ha a szolgáltató nem engedi bridge módba állítani a modemet. Én pedig csak annyit írtam, hogy tudtommal a T-nél ez a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Ronam
addikt
válasz Farkassacred #90586 üzenetére
Elso keruletben nalatok van valami mas opcio? Itt a DIGI offos, a Telekom 30 megabitet szolgaltat maximum, legalabbis itt az alagut kornyeken.. amugy nekem is elegem van beloluk, es meg "csak" 2 honapja hasznalom.
[ Szerkesztve ]
-
anglergab
addikt
Így van, ezért nincs "IPv6 passthrough", IPv6 esetén modem mód. Annyira speciális az IPv6 implementáció (DSLITE), hogy kevés router tudja (a managelhetők). Azaz mindenképp a szolgáltatónak kell végződtetnie, konfigurálnia, ami kicsit bonyolultabb mint egy DHCP, ezért nincs IPv6 esetén modem mód. Azaz a CB-vel garantálható a megfelelő IPv6 végződtetés, és csak azzal. Illetve a szolgáltató nem managelheti az előfizető routerét, és az előfizető sem a szolgáltatóét. Természetesen a szolgáltatói DHCP saját routerre, illetve egy alap konfiguráció CB esetén kivétel.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
anglergab
addikt
válasz szabogabor10 #90590 üzenetére
A jelenlegi "IPv6" dual stack valójában. Annak egy átmeneti, LITE implementációja. Persze az "átmeneti" jelenthet nagyon sok időt is.
-
Mik^
tag
Üdv,
érdekelne, hogy szerintetek 34000 Pre RS Errors/sec sok?
Részletek:
[link]
Szerintem sok... Pénteken leadtam hibára, meglátjuk. -
viktorhu
veterán
válasz anglergab #90585 üzenetére
- Nem elég, hogy igmp passthrough van a saját routerben, a legtöbb otthoni router nem is tartalmazza pl. az általad is említett VLAN-beállításokat az iptv-hez, ezért a T-nél is mindenképpen a szolgáltatói eszköz route-olja az iptv-t.
- Megoldották az IGMP-t külön csatornán docsison is, VLAN nélkül (pont ezért ugrik a bridge mód, de ott nincs is helyette media card alternatívának).
-
lm83
őstag
Én is erre lakok, tényleg semmi normális alternatíva nincs sajnos...
Az elmúlt pár hónap valóban borzasztó. Sokszor elmegy a net rövidebb, alig észrevehető időkre is.
Persze pont mikor játszok épp HS-t, mire visszajön már eltelt 1-2 kör és buktam a meccset.
Oldalak is sokszor csak sokadikra töltenek be.
Újraindul indul csak úgy a cb, nem is értem. -
viktorhu
veterán
válasz Beniii06 #90580 üzenetére
-eléggé elavult
A Telekom megoldása elavult, és valószínűleg a kiosztott embedded windowsos hardverek sem bírnák simán szoftveresen a modernebb megoldásokat, pl. jobb tömörítést, ott is tervben van a váltás, de ennek ebben a formában nincs köze a vodás szolgáltatáshoz.
-külön vlan kell hozzá
DSL-en igen, koaxon nem.
-csak a szolgáltató hálózatán belül működik
Ez szoftveres kérdés. Pl. ha elérhető az igmp, azt használja, ha nem, akkor OTT módban csatlakozik.
Óriási előnye lenne az igmp-nek, hogy jóval kevésbé terhelné a hálózatot, egy csatornát egy példányban kell sugározni, hasonlóan, mint a DVB-C esetében, ráadásul csak akkor, ha konkrétan nézi is valaki. OTT-nál ha 100-an nézik a szegmensen a szülejmánt, akkor az 100 stream.
Az OTT egyszerűbb infrastruktúrájának az előnye ott jön be, ha lejönnek az emberek a lineáris tévézésből, és akkor egy szolgáltatói és akár szolgáltatófüggetlen netflix lehet a VTV-ből, de egyelőre úgy tűnik, hogy az emberek nem on-demand akarják nézni a műsorokat, hanem akkor, amikor azt a tévécsatorna akarja, ehhez meg nagyon pazarló megoldás az OTT.
-
merqree
őstag
Május 24 óta kockásodnak a csatornák (Nick Jr (nem nevet, ezt nézzük ) 95%ban, a maradék 5% a hibaellenőrzés, hogy mely csatornák kockásak még (RTL II HD, M1HD, M2HD).
4 hibabejelentésem volt (4szer voltak nálam, a legelső és a legutolsó alkalommal is felvezetésre került, hogy már a bejövő jel sem megfelelő. Ezt kell igazából kierőszakolni a szerelőtől...), ma megerősítették az ügyfélszolgálaton, hogy a fenti dátumtól vagyok jogosult kötbérre.
Ebből inkább az legyen mindenki számára a tanács/javaslat, hogy tessék azonnal és többször az UPC/Vodafone szolgáltatónak jelezni a hibát, és ne itt próbáljunk meg modemértékekkel foglalkozni. Egy-egy hibabejelentés nekem 20-45 percet vesz igénybe.
Bármennyire is segítőkészek a topikgazdák, adminok és senior segítők, attól a hiba nem lesz megoldva.
Továbbra is inkább olvasok, és köszönöm továbbra is az aktív segítők munkáját, hozzászólásommal nem az ő érdemeiket akartam csorbítani, hanem segítőkészségüket kiemelni. Azonban a hibát sajnos nem ők fogják elhárítani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Vegyes filamentek PLA/PETG/ASA
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs