Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
Adams84
aktív tag
Van esetleg olyan fórumtárs, aki a 11.28-i fizetési határidejű számláját még mindig nem tudja megnyitni? Ha igen, kapott valaki infót az ügyfélszolgálattól, hogy mikor lesz hozzáférhető?
"Hoppá...Valami rosszul sikerült! Próbáld újra később..." és "pdf generálás folyamatban..." hibaüzeneteket kapok az app-ban és weben is.
A számlaértesítő e-mailt és SMS-t természetesen már november 15-én megkaptam, mely szerint megtekinthető és kifizethető a számla ... -
Adams84
aktív tag
válasz
roger92 #124295 üzenetére
Lehetőségek:
1.) Kérj a Telekomtól is egy jó ajánlatot, általában velük is lehet egyezkedni/alkudozni, főleg ha van konkurencia… (Gondolom, azért kapcsolják le a rézhálózatot, mert már kiépítették az optikát.)
2.) Rendeld meg a magasabb áron a szolgáltatást a Vodafone-tól, és utólag (is) tegyél majd panaszt, hátha elfogadják majd a reklamációdat (de az is előfordulhat, hogy elutasítják és legalább 1 évig fizetned kell a magasabb díjat).
3.) Ha van mobilod (és nem köt hűség), akkor vidd át a mobil számod is a Vodafone-hoz, és kaphatsz 20% “Vodafone One” kedvezményt, amennyiben a fizetett havidíjaid összege eléri a 14.500 Ft-ot.Talán én az 1-es verziót választanám …
-
roger92
tag
Kedves fórumozók!
A segítségetekre lenne szükségem.
Szolgáltatás megrendelésével adódott probléma!
Cegléden 2022. november végén lekapcsolja a Telekom a régi rézhálózatot, így technológiaváltás és ebből adódóan új szerződés megkötése szükséges, különben megszűnik minden a hó végén.
Azonban a Vodafone kecsegtetett egy kedvező ajánlattal egykor.
Nagyon megörültem a kedvező októberi ajánlatuknak, mert az Internet M + TV HD Plus 1 db Smartcard-dal valamint Telefon Nonstop L korlátlan vezetékes telefon díjcsomagjuk mindössze 8 990 Ft-ot tett volna ki egy év határozott idejű szerződéssel.
Számhordozással hoznám át a vezetékes telefonszolgáltatást, ahol csak 1 hónapot engedett kiválasztani az áthordozási időablakban a megrendeléskor.
Munkatársuk javaslatára, így csupán egy kicsivel későbbi időpontban próbáltam volna megrendelni a szolgáltatást, ahol a döbbenet fogadott. Ugyanezért most 12 390 Ft-ot kellene fizetni havonta, ahol még jövő év januárjától ezen közel 10%-ot emel a szolgáltató!!!
A különbség mértéke. Vezetékes telefonra Nonstop L nem érvényesül a Vodafone Home együttes csomagkedvezmény megrendelésénél. Így 3 000 Ft helyett 5 500 Ft-ért akarja adni a szolgáltató.
Valószínűleg rendszerhibát követhettek el, hiszen a vezetékes telefonnál, akár önálló szolgáltatásként vagy több szolgáltatás csomag részeként mind a Nonstop S (2 490 Ft) és Nonstop L (5 500 Ft) tarifacsomagoknál nem érvényesül a kedvezmény! Ami ellentmond a jelenleg november 10.-től is hatályos saját ÁSZF 7. számú melléklet Akciók: 5.8.2 Önálló telefonajánlatok valamint az 5.7. Akciós Vodafone Home csomag ajánlatokhoz választható további telefon díjcsomagokkal. Nonstop S-t 500 Ft-os havidíjon és Nonstop L-t 3000 Ft-os havidíjon adhatnák, akár csomag részeként, akár önálló szolgáltatásként!
https://multimedia.vodafone.hu/pdf/aszf/20210630Utan/lakossagi/2022/2022-11-10/ASZF_7_melleklet_hatalyos_20221110.pdf
A weboldaluk és a telefonos ügyfélszolgálat szerint kedvezményes Vodafone Home csomagokat biztosítanak. Azonban a csomagkedvezmény a vezetékes telefonra mégsem érvényesül. Ezzel nem törődnek, ők csupán csak azt ajánlják fel, amit a rendszer mutat, az ÁSZF-fel nem foglalkoznak.
Számtalanszor hívtam az ügyfélszolgálatot. Október 24-én zárva volt az értékesítési osztály rendszerkarbantartás miatt, valamint a munkatársnőjük azt mondta, biztosítva lesz a kedvezményes havidíj. Erre tessék, sehol semmi.
Ezért október 26-án panasztétel történt.
Közel egy hónapos várakozás után ma – november 18-án - kaptam egy semmitmondó lekapcsoló választ a Vodafone-tól.
„A weboldalunkon szereplő kedvezményes Nonstop L tarifacsomag időközben visszavonásra került, így a korlátlan beszélgetést biztosító csomagunkat 5500 Ft havidíjon tudjunk nyújtani, határozatlan idejű szerződéssel.”
Ezt mégis, hogy voltak képesek leírni?! A mostan jelenlegi hatályos ÁSZF szerint is biztosítani kellene nekik a kedvezményes havidíjat, pláne Októberben is ugyanezek az árak voltak.
A számos telefonálgatás során csupán ma egy ügyintéző adott nekem igazat és ismerte el a hibát a Vodafone részéről. Azonban neki nincs joga belenyúlni a rendszerbe.
Kapcsolt a panaszosztályra, ahol a kisasszony még a hibajegyet is képtelen volt felvenni, először le akart koptatni azzal az indokkal, hogy fáradjak be a személyes ügyfélszolgálatra, majd el kezdett váratni, később megszakította a vonalat.
Nem hagytam magam! Ismét újrahívtam őket. Azt mondták, sajnálják a korábbi panaszomat, azonban ezt megoldottnak tekintik, ellenben felvesznek egy újabb hibajegyet ismét 30 nap várakozási idővel.
Mondom hölgyem, én várnék, de egy hét múlva kikapcsolnak nálunk mindent és nem szeretném veszni, a már 30 éve meglévő telefonszámunkat. Azt mondta, nagyon sajnálja, nem lehet mit tenni, egy korábbi panaszjegyet nem lehet visszanyitni, mert ők ezt lezártnak és megoldottnak tekintik.
Le vagyok döbbenve. Még nem is vagyok ügyfél, de órákat várakoztatnak, össze-vissza kapcsolgattak és folyamatosan meg akarnak vezetni. Eddig csupán 3 kompetens ügyintézővel találkoztam a tucatnyi telefonbeszélgetés során.
Fontos hangsúlyozni, hogy emberi hibák előfordulnak, na de azért nem notórikusan kérem!
Mit tegyek?
Forduljak békéltető testülethez? Annak is megint egy hónap az átfutási ideje?
Életemben nem volt még soha senkivel sem gondom. Azonban nagyon becsapva és megvezetve érzem magam és nem akarom ezt a dolgot veszni hagyni. A cég mégis a saját hatályos ÁSZF-ével mond ellent!
Egy hét alatt várható még némi csoda?
Elismerik a hibát, mégsem történik semmi sem? Ezt mégis, hogy?!
Köszönettel fogadom a tanácsokat!
Üdvözlettel:
Tibor -
AtHoS
nagyúr
válasz
Louro #124293 üzenetére
Hozzám július vége óta nem sikerült médiakártyát beüzemelni, de lehet idén már nem is fog beleférni nekik....szerencsétlenkednek azóta is
pedig beltérit már rég leadtam, le se szarják, hogy nem lehet igénybe venni az azóta is fizetett TV szolgáltatást. Nekik elég, ha be van csengetve a díj, többire magasról...
-
Louro
őstag
válasz
cocka #124292 üzenetére
Igen, csak ő. Én is kérdeztem az ügyfélszolgálatost, mondván elmegyek érte, ha kell. De csak a technikus a megoldás :(
Itt szerintem a regisztráció miatt kell. Amit persze lehetne a háttérben is. Gondolom sokan szerencsétlenkednek és így spórolnak a médiakártyákon. Lehet erősen limitált van készleten.
-
cocka
veterán
válasz
Louro #124290 üzenetére
Jó de hibajelzésre ment ki, ezt értem.
De ha nincs hiba, akkor is csak technikus hozhatja a kártyát?
És az hogy lehet hogy a vtv boxot valami random futár beadta az ajtón, technikus a láthatáron se volt? LOL Tehát egy sokkal komplikáltabbnak tűnő boxos szereléshez embert se kapsz, oldd meg ahogy tudod, egy médiakárdhoz meg jön az ember? Amit csak be kell dugni a foglalatba még fél évet várni a felconfigolására. Ha neked nem megy egyedül sehogyse, a technikus mivel fog többet tudni? Nem értem. Na mindegy ezek ilyen kvázi költői kérdések, ha akarsz válaszolsz, ha nem, nem.
-
-
Louro
őstag
Na úgy látszik meglett a megoldás. A régi UPC-s kártya 1.0-ás volt. Most kaptam egy 1.2-es kártyát. Már meg is jelent a telepítés és végig is ment. Már csak a rendszerükben kell helyretenni dolgokat, mert a kártyacsere közben lefagyott a programjuk. Szegény technikust sajnáltam, pedig lelkiismeretesen küzdött.
-
gregory91
senior tag
Analóg csatornák? Nálunk egy leányálom, mikor behozták mifelénk a koax-ot (3-4 éve) már akkor nem volt alapból.
-
vigyory71
tag
Megkaptam én is a számlámat, és ezzel együtt a januári áremelés mértékéről is tájékoztattak.
Eszerint a következőképpen alakul majd:
FilmBoxPro 900 -> 984,51 (9,4%)
TVHDPlus 3.500 -> 3.820 (9,14%)
Internet L 1.590 -> 2.100 (32,1%)Arról nincsen szó, hogy az HBO Pack-om (1.990) és a CI+ kártyám díjával (500) mi történik.
Ha ezek nem változnak, akkor 8.480 -> 9.395 (10,8%). Ha változnak, akkor még magasabb az emelés százalékos aránya.
Mindezt az alábbiakkal indokolják:
"Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Vodafone Magyarország zrt. Általános Szerződési Feltételeinek (továbbiakban: ÁSZF) 7.2.2 pontja alapján, az abban foglalt, a fogyasztói árindex változása miatti díjkorrekciós mechanizmusra tekintettel a jelen értesítésben megnevezett díjcsomag(ok)hoz tartozó Előfizetői Szerződése(inek) havi előfizetési díja(i) 2023. január 2. napjától a jelen értesítésben foglaltak szerint automatikusan kiigazításra kerül(nek).
Az ÁSZF 7.2.2. pontja szerinti átlagos fogyasztói árindex változás mértéke (9,39%) az alábbi havi fogyasztói árindex változások átlagaként került meghatározásra:"
És itt következik a táblázat a fent már leírt adatokkal, de csak a FilmBoxPro-ra, TVHDPlus-ra, és Internet L-re.
Nyilván nem dőlök a kardomba, tudtuk, hogy emelni fognak, tudtuk, hogy nem erősségük a matematika, sőt, számítottam arra is, hogy a 9,39%-ot szinte biztosan elég nagyvonalúan fogják majd kezelni. De azért az a 32%-os Internet L csomag díj emelés megremegtette a pilláimatBarátkozom a magasabb díjak gondolatával. Január 6-án lejár a hűségem. Meglátjuk.
-
tomp
félisten
Aaz titok!
6900Ft a teljes havidíj hűség nélkül amiben ezek vannak:
TV Premium
HBO Pak
+1 Mediacard a voda box mellé
1000Mbps-es net -
Adams84
aktív tag
válasz
szabi__memo #124274 üzenetére
Valószínűleg azért, hogy ne egyszerre érje sokk az előfizetőket. Ha egy napon kapcsolták volna le az összes analóg tv csatornát Budapesten, valószínűleg nem bírta volna az ügyfélszolgálat a megnövekedett bejövő megkereséseket (reklamáció, plusz box/kártya igény).
Megszűnések időrendben:
2022. május: Eurosport 1, National Geographic, Sport1, AXN, Comedy Central
2022. november eleje: Viasat 3, TV4, Sport 2, Spektrum, Discovery, TLC
2022. november közepén: TV2, RTL, ATV, Muzsika TV, RTLII, Cool (esetleg valamit kihagytam?)
-
Toth_Jani
őstag
Szerintem (vagyis én) már biztos hogy nem csinálnék semmit, januárban felmarkolnám a 700 milliárdot oszt' oldjátok meg.
Majd az lesz a kérdés, hogy melyik ágat viszik tovább ezt vagy a Digi félét, ahol nincs kódolás.
Mert nagy ostobaság lenne egy csatornának 2x 700 ezer előfizetőért fizetni amikor mondhatják azt is hozok 1,5 millió nézőt alkudjunk. -
MiZo1990
aktív tag
válasz
szabi__memo #124269 üzenetére
1; Nincsenek.
2; Nincsenek és nem is lesznek.
3; Nem.A felszabaduló frekvenciákat lehet használni a kábeles internet javítására és természetesen később új digitális TV csatornákhoz is.
-
cocka
veterán
válasz
szabi__memo #124269 üzenetére
a folyamatos analóg lekapcsolások
Azért egy hozzávetőleges leírást szívesen olvasnék arról, hogy mely területeket érint ez, mert nekünk itt vadkeleten már rég lekapcsolták, még asszem augusztus elején vagy talán július végén, már nem emlékszem. Azt tudom, hogy Budapesten még mindig dívik az analóg sugárzás, de más településeken sincs még lekapcsolva?
Esetleg újabb kódolatlanok?
Szerintem éppen ma vagy tegnap este írtam erről korábban, hogy mennyire lófütty a kódolatlan kínálat.
Ami abból a szempontból teljesen érthetetlen, hogy annó egy előfizetési díjért, ha egy vételi helyen nézted vagy ha 3 vételi helyen nézted, akkor is ugyanannyit fizettél. Aztán rájöttek, hogy micsoda biznisz ezzel is a népet fejni.
-
zzola
titán
válasz
szabi__memo #124269 üzenetére
Persze, megy fel az ára...
-
szabi__memo
nagyúr
Egyébként a folyamatos analóg lekapcsolások mellett a digitális változik?
Vannak új csatornák?
Esetleg újabb kódolatlanok?
Vagy átrendeződés?
Ezek közül bármi??? -
cocka
veterán
válasz
Toth_Jani #124263 üzenetére
Ki a franc vesz egyszerre 1 kg trappistát? Mondjuk egy négytagú család megzabál belőle fél kg-t egyszerre, aztán megunják és ott penészedik meg a maradék a hűtőben.
Már bocs, hogy ezt írom, de azért trappistán kívül bőven el tudnék képzelni olyan sajtot is, amiből szívesen vennék akár fél kg-t is, ami talán még 2 napig se tartana, de mocsok drága. Pl. raclette az nagyon fincsi nekem. De arról meg én nem tehetek, hogy a magyarok sajtfogyasztási kultúrája a béka feneke alatt van egy fényévvel, mert trappistákon túl nem látnak.
Ha már így... sajtozunk.
Hát arról az aprócska tényről nem beszélve, hogy a drágább sajtok folyamatosan ugyanazt az ízt hozzák, a trappisták és olcsóbb sajtnak látszó élelmiszerek íze pedig folyamatosan változik, mikor milyet fogsz ki.
-
cocka
veterán
Akkor csak úgy mellékesként jegyzem meg: nálunk 2990 az Internet 150, és abból vonják az epackot, így 1990. Szóval ennyi erővel akkor az Internet 150 is lehetne 1000 Ft.
De ahhoz már nincs pofám, hogy a 6490-es havi díjból még faragtassak mondjuk egy ezrest. Úgy, hogy mellesleg van TV Comfort és Nonstop L is mellette.
-
tillatrilla
senior tag
válasz
Pharaoh #124233 üzenetére
Köszi a válaszokat,már be tudtam lépni,jelszót megváltoztattam,mivel kérte a rendszer. IPv6 DS-Lite állapot jelenleg bekapcsolva. Ezt kellene telefonos segítséggel kikapcsoltatni? Amúgy ez mire szolgál? Pláne miért nincs a menüben kikapcsolási lehetőség,ha csak ezért kell megint 40percet várni,mire felveszi valami illetékes....?
-
z67
őstag
válasz
Toth_Jani #124263 üzenetére
Még egy dolog eszembe jutott ennek kapcsán, az inflációnak ott lesz vége, amikor az emberek kicsit visszafogják magukat és nem vesznek meg minden szart, gondolkodás nélkül, bármilyen áron. Sajnos amíg nem esik vissza a kereslet, addig mindenki tolja felfele az árakat. Részeről megteszem a lépéseket, van saját gondolatom, mi mennyit ér meg nekem.
-
z67
őstag
Amikor behozták a hűségidő alatti emelést az ASZF-be, akkor fel lehetett mondani a szerződést. Meg akartam tenni, de a üfsz. csaj akkor azt állította, hogy engem nem fog érinteni. Kikértem a beszélgetés számát és elbúcsúztunk. Persze nem úgy lett, így megtettem a panaszt és kikértem a beszélgetést. Most várok, hogy mi lesz, békéltető testületet járunk, vagy elfogadják a felmondást. TV-re nincs szükségem, az 500-as netnél elfogadom az 1089 helyett az 1200 Ft-ot, de ott 1600-at céloztak meg. Sokallom.
-
Dan-szan
senior tag
Üdv.
Ma próbáltam belépni megnézni a számlám (megemelték arra lettem volna kiváncsi) nem tudok. Olvastam,hogy ez gyakori probléma, járt így ma vagy a napokban valaki?
És ilyenkor mi a teendő, várom a megfelelő pillanatot vagy általában megszokott javulni egy idő után ? -
zzola
titán
"Nem számít a távközlési szolgáltatási szerződési feltételek módosításának az inflációhoz kötött díjemelés"
Egyébként az ÁSZF-ben megtalálható a kétoldali közös szerződésmódosítás, kérdés az, hogy az én jóváhagyásom a módosításra az hogyan működik? Ha nem jelzem külön, hogy nem, akkor igen? -
tomp
félisten
válasz
Louro #124253 üzenetére
Amúgy se tudnának az üzletben segíteni mivel NEM cserélhetik ki a kártyát.
Technikus cserélheti csak ki. Visz egy másikat. Ha az már friss tanusítvánnyal rendelkezik, azzal el fog indulni.
Anno nekem a már vodás kártyát sem fogadta el. Azt is visszadobta a TV. A technikus mondta, hogy találkozott már ilyennel korábban a Samsung modelleknél. -
Ledi
aktív tag
Tegnap felhívtam őket az áremelés miatt. Most a panasz gombot nyomtam. A kiscsaj azonnal az "illetékeshez" kapcsolt.
Mikor elmondtam, hogy az internet ára jóval meghaladja a 9,39%-ot kis türelmet kért, majd közölte hogy nem tudnak egyedi elbírálást adni.
De ha a weboldalon keresztül panaszt teszek és részletesen kifejtem a problémámat akkor kivizsgálják az ügyet.Megírtam a panaszt. Többek között azt is hogy hűségidő alatt egyoldalúan módosították a szerződésemet.
Most 30 napjuk van rá válaszolni.
Mondjuk tudom előre a választ.
Kíváncsi lennék a GVH mit szólna ehhez. -
tomp
félisten
válasz
Louro #124248 üzenetére
Nem fogadja el a TV a kártyát mert az régi tanúsítványt használ.
Anno volt nálam kint technikus és bejelentette a hibát de ezek szerint hiába...
Esetleg kérj cserét! Lehet csak a régi UPC-s kártyákat nem frissítették és az új Vodás kártyát már elfogadja.
Ha vodással se menne akkor régebbi fw-t kell felrakni ami esetleg elfogadja és utána azt OTA-n frissíteni. Így a hitelesítő adatok megmaradnak és menni fog a kártya. -
Louro
őstag
Nekem az előző tv-m nem volt a listán, mégis ment vele. Nagyon nem mai darab. Az új tv-n viszont valami furcsaságot produkál. Igaz ez sincs a listán, de másoknak megy. Csak nem emlékeznek, hogy mit is csináltak. Lövésem sincs minek kellene ott lennie, de az ügyfélszolgálat annyival lezárja, hogy nincs a listán.
Félelmetesen sokat romlott a cég a UPC felvásárlása óta.
-
Adams84
aktív tag
Most biztosan elég sok (plusz) box/mediakártya igény futott be egyszerre a Vodafone-hoz a budapesti analóg lekapcsolás miatt. Sokan az utolsó utáni percben szembesültek azzal, hogy cselekedni kell
Holott az analóg adás hivatalosan már 2021.08.31-el megszűnt Budapesten, erről minden ügyfél időben tájékoztatva lett a számlán ...
Mondjuk legalább egy e-mailes előzetes tájékoztatást kiküldhettek volna az elmúlt hetekben/napokban lekapcsolt analóg tv csatornák megszüntetésével kapcsolatban is, ahogy például 2022. áprilisában tették az Eurosport 1, National Geographic, Sport1, AXN, Comedy Central csatornák vonatkozásában. És akkor talán nem egyszerre zúdult volna rá a Vodafone-ra a tömeges box/kártya igény és az ügyfelek is elégedettebbek lennének
Ha szerencséd van, Vodafone ügyfélszolgálati irodában mediakártyát azonnal ki tudnak adni (amennyiben van készleten), és otthon be tudod üzemelni magadnak. (Legalábbis én így csináltam kb. 1 évvel ezelőtt...)
-
sz.j
nagyúr
válasz
kabelmania27 #124238 üzenetére
Köszi az infót.
Közben beszéltem a voda-val, (1ó 14 percig tartott!
) 500 Ft/hó lesz az ára és nem tudják (???), hogy mikor tudják kihozni/beüzemelni .....
-
kezo0
addikt
válasz
Adams84 #124242 üzenetére
Tudtommal az analóg műsorelosztásra vonatkozóan nincs ilyen kötelezettség.
tillatrilla: Ha soha nem állítottál be saját jelszót, akkor a gyári jelszó az valahol a HGW alján vagy oldalán olvasható (most nincs előttem, de mintha nekem egy, a CB oldalából kihúzható kis kártyán lenne). A felhasználói név pedig: admin.
-
cocka
veterán
válasz
kabelmania27 #124238 üzenetére
Ami jelenleg úgy néz ki, hogy:
Közmédia csatornáin kívül, Galaxy4, helyi TV-k, 3 rádiócsatorna TV csatornán keresztül sugározva. Slussz.
Ez aztán a kínálat!
És a netes adás meg olyan irdatlan adatmennyiségeket zabál, hogy egy néhány órás TV nézés vagy visszanézés simán eltapsol 10 gigát. És ez csak 1 nap. Napi 5 óra TV-zés mondjuk (este 9-től 2-ig) kb. ennyi. Ha csak havi 20 napban TV-zel 5 órát, az 1 hónapra laza kis 200 giga. Hát ez azért nem semmi. És ezt akarják megoldani koaxszal?!
Remélem a budapesti "hálózatátépítés" optikára való áttérést jelent, mert kétlem, hogy másképp ez az IPTV-szerű dolog életképes lesz, ha itt elindul a nagyüzemi élő adás nézés a netről mindenkinek.
-
kabelmania27
félisten
Üdv!
Egyes dvb-c csatornák kódolatlanul nézhetők kártya és box nélkül ha a tévében van dvb-c mpeg4 tuner, ügyfélszolgálati irodában vagy a 1270-es számon rendeled meg hamarabb megkapod az eszközt, elvileg létezik saját beüzemelés, médiacard/box szolgáltató tulajdonába marad, nem kell megvenni. Médicardhoz CI+ modulfogadó szükséges. -
sz.j
nagyúr
Szevasztok!
Két TV-nk van egy digitális és egy analóg vételi csatornával.
A tegnap este az analóg csatornás TV felkapcsolásakor ez a kép fogadott, melyben értesítettek, hogy az elosztott analóg csatorna műsorjele megszűnt. A digitális jel vételére médiaeszközre van szükség.Mivel a My Vodánba nem tudtam belépni így tájékozódni sem tudtam, ezért megkérdezném, hogy ilyenkor mi van
- ezt a médiaeszközt (modem) hol tudom a leggyorsabban beszerezni (újpesti vagyok)?
- ingyen adják (bár kétlem) vagy bérelni kell, esetleg meg kell venni?
- mennyibe kerülne?Köszönöm a válaszokat.
-
kezo0
addikt
válasz
szabi__memo #124235 üzenetére
Én ilyenről nem tudok. Inkább úgy volt, hogy már ennek az utoljára meghagyott négynek sem kéne elérhetőnek lennie. Az analóg teljes beszántását ígerték már jó régen.
-
Pharaoh
aktív tag
válasz
tillatrilla #124231 üzenetére
Vélem is ez volt, sőt még ipv6 ra is áttették. Így telefonálni kellett.
-
kezo0
addikt
válasz
tillatrilla #124231 üzenetére
192.168.100.1
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok! Mai napon szerződést hosszabbítottam,minden maradt a régiben,kedvezményt is kaptam. Valamit babrálhattak messziről a fehér CB-on,mert itthon lett a listán egy új wifi hálózat.Neve: Connectbox,Ati4 Hogy ezt az Ati4-et hogyan sakkozták ki,nem tudom,de tény,hogy az eddigi eszközeimen Ati1->Ati3 -ig van a hálózati azonosító.A CB utáni első eszköz router módban van,a többi AP módban felfűzve. A CB-ot valamikor régen modem módba állítottam,most központba átkapcsolhatták? Hogy is tudok belépni a CB felületére,ellenőrizni a beállításokat?
-
Harbinger85
aktív tag
Üdv!
Egy kisebb SOS kérdésem lenne. Van TV+net és mobil előfizetésem is, így szeretnék most egy mobilt venni részletre előfizetés nélkül. De most azt írja a rendszer hogy hosszabbítsam meg a hűségem, mert lejár februárban. Viszont csak külön-külön tudnám online felületen és a net pl. kétszerese lenne, bár az már Gigabites. Telefonon vagy személyesen kapnék reálisabb árat?
Sokat filóztam váltani kéne, de szerintem csak maradok. Egyébként találtam még Vodafone Home Pro csomagokat, ebből jó áron lenne, visszahívást kérek van megrendelés helyett. Érdemes kérni és hátha kapok egy jó ajánlatott?
A Gigabites nettel kapcsolatban azt kérdezném, hogy lehet rosszabb tőle a netem? Vagy max nem hozza a max sebességet? -
ztibor
senior tag
válasz
pkaresz #124218 üzenetére
Nálam 4 modemet kerestek a napokban. A voda felületén mai napig nem az modem van gyártási szám alapján ami nálam van.
Fejetlenség a legjobb szó arra ami a vodánál történik.
Természetesen a modem továbbra is újraindul. Viszont 1 hónapja leráznak azzal hogy IT probléma amin dolgoznak. -
Toth_Jani
őstag
Nálam a számla úgy jön hogy csoportos beszedés, de mivel már 2 hónapja visszavontam a banknál, szerintem a bank alapból kidobja.
Rögzítettem náluk (Banki oldalon) a bankkártyámat és ha megjön a számla 2 kattintással kifizetem, 1-2 perc alatt jóváírodik és nem is reklamálnak. -
pkaresz
őstag
Szia!
Igen, nekünk.
Igaz mobil számlának tüntették fel, de nem tartozás státusz. :-)Csoda történt!
Ma az ötödik ígéretre megjelent kettő technikus, azzal a kérdéssel, hogy két előfizetésünk van?
Ugyanis mind a kér modem aktív státuszban van a rendszerükben.
Így nem csoda, hogy újraindulás van, mondták Ők, kereste a rendszer a másikat!??
Nem értek hozzá!
Kimentek, valamit mókoltak, (nem vagyok otthon, nem voltam hajlandó újra feleslegesen várakozni ) jelenleg van net, mert látom a kamerák képeit. S ha minden igaz kicserélték a box távirányítót, kérésemre, telefonon beszéltünk, mert engem hívtak fel, a lányom volt otthon.Remélem jó lesz.
Üdv: Karesz
-
Zoz
őstag
Van olyan akinek le vonták már az októberi számlát csoportos beszedéssel?
-
zzola
titán
válasz
SzGee #124209 üzenetére
Részben igaz.
Ha valaki egyedi kedvezményt kap a hűségideje alatt (fel akarja mondani a szerződését, de az ügyfélmegtartó csoport kedvezményt ad neki) és lejár a hűsége, akkor ez a díj már nem illeti meg továbbá. Ebben a az esetben emelkedik a havidíj. Akinek egyébként nincsen ilyen kedvezménye, nekik nem változik a havidíj. -
szabonagyur
félisten
Na megjött a számla, januártól sima 1000-es net 5490-ből 6005 Ft lesz, 9,39% növekedés ahogy várható volt.
-
zzola
titán
válasz
tyielow #124212 üzenetére
Nem voltál elég rámenős! Nekem nyáron ugyanezt mondták, én közöltem ott a helyszínen, hogy vagy átveszik, vagy leteszem az üzleten belül az eszközöket.
Duzzogva átvették papír alapon, nem is lett belőle gond!Sürgőssen fel kell venned a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, kérd hogy stornózzák a számlát és add le az eszközöket. Talán sikerül.
Jobb lenne személyesen. Működnek már a rendszerek, le lehet adni személyesen is.
Sajnos hibát követtél el... -
cof
veterán
válasz
tyielow #124212 üzenetére
Ha lemondtad a szolgáltatást akkor persze, hogy nem tudsz belépni az ügyfélkapura, már nincs velük szerződésed.
Kötbérezték szépen az eszközöket mert nem juttattad vissza, postán kellett volna egyéb esetben ha ügyfélszolgálaton nem veszik át. Gondolom nem mondták el ott, hogy szükséges leadni mindenképpen.
-
tyielow
aktív tag
Sziasztok. Rühellem a vodát (upc), szerintem a legnagyobb kupac szar szolgáltató, ami létezik, nem egy panaszt tettem már náluk. Megkönnyebbülésemre június végén elköltöztünk, lemondtuk a szolgáltatást. Közölték, hogy adjam le bármelyik üzletben a mediaboxokat. 20p várakozás után közölték, hogy nem tudják átvenni, mert jaj rendszerátállás volt. Azóta nálam van a 2 készülék. Most, november közepén kaptam egy 125 ezres számlát. Belépni nem tudok az online felületen, mert kiírja h érvénytelen (mégis mitől?). Rányomtam 8x az új jelszó igénylésre, azóta se jött semmi. Meg se tudom nézni a számlákat. Ez most mi, vmi kötbér?? 5 hónap elteltével idedurrantanak 125 ezres számlát?
-
SzGee
aktív tag
válasz
zzola #124210 üzenetére
"A törvénymódosítás értelmében a hűségidő lejárta után az új, határozatlan idejű szerződés havidíja, illetve a szolgáltatás egyéb feltételei nem lehetnek hátrányosabbak a korábbi, hűségidős szerződésben szereplő feltételeknél, és az előfizető a határozatlan idejű szerződését bármikor jogosult azonnali hatállyal, jogkövetkezmény nélkül felmondani. "
[link] -
Nikaré
őstag
válasz
cocka #124207 üzenetére
Cáfolom a kijentésedet "ez nem igaz"
azzal, hogy ez nem igaz.
Épp tegnap maratoni váltó telefon hívások közepette pont ezt rendeztem velük.
Olvasva az itt leírtakat, hogy "nem kell hosszabbítani majd hívnak, nem változik az előfizetés díja"
Vártam, hogy hívjanak, nem hívtak.
Viszont megemelték az előfizetést.
Teljesen mindegy milyenben vagyok/voltam.
A lényeg, hogy ki kell fizetnem az emelt számlát. Kötöttem új szerződést, tegnap lezárult a szla. Mostanáig lesz egy tőrt számla és még egy a hónap végéig.
Tehát három számla érkezik mire beáll az új szerződés szerinti előfizetésem.
A mostani már minden hónap elsejéig tart és összevonva a mobiltelefon előfizetéssel együtt lesz.
Ne kérdezd miért volt a bünti, nem tudta megmondani az üzletkötő.
A vicc az egészben, hogy az ügyintézés közben háromszor szakadt meg a vonal, hallhatóan recsegő zajok közepette, de kitartóan visszahívott.
Remélem nem lesz káosz ebből a sok számlából. -
cocka
veterán
válasz
zzola #124190 üzenetére
Ha lejár a hűséged, akkor automatikusan megdobják a havidíjadat, mert lejárt a hűséged
Ez nem igaz. Legalábbis amikor a miénk lejárt nem dobták meg automatikusan a havi díjat. (látom már megerősítették)
Lehet jó árat kialkudni.
Melynek kulcsa, hogy nem kell megvárnod, míg hívnak, hanem neked kell hívni őket. Ez az alap, aztán hogy mit sakkoztok ki végül, az egy másik sztori.
-
hypno skate
senior tag
válasz
hypno skate #124199 üzenetére
Most vált letölthetővé a novemberi számlám.
Abba belerakták a díjkorrekciót ami decembertől fog élni. 7.975 Ft lesz a számla végösszege.
Ezzel még együtt tudok élni. -
Tomc000
újonc
Sziasztok!
Számlázással kapcsolatban lenne kérdésem.
2. hónapja, hogy nem kaptunk csekket.
Korábban volt már 1x hasonló, akkor egy hónap kimaradt (szintén nem kaptunk csekket) de a következő haviban hozzá volt adva az elmaradás.
Most sem az októberi, sem a novemberi csekket nem kaptuk meg. Felszólításokat, késedelmi kamattal fenyegetőzést persze küldik folyamatosan.
Az ügyfélszolgálatot 30-45 perc után sem érem el a héten 5x próbálkoztam. Emailt írtam, de 13 napja nem reagáltak rá semmit.
Volt valakinél hasonló? Fejér megye ha ez számít valamit. -
hypno skate
senior tag
-
Piftuka
veterán
válasz
hypno skate #124199 üzenetére
Téged kerestek előtte bármilyen ajánlattal? Esetleg azóta?
Vagy nem is beszéltél velük, hagytad lejárni a hűségidőt, és más nem történt?
Aktív témák
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Anime filmek és sorozatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Új Gigabyte 16 Aero 4K+ OLED i7-13700H 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4070 8GB Studio Win11 Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080TI 12GB ZALMAN I3 NEO GIGABYTE 850W
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest