- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Vezetékes FEJhallgatók
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
válasz
AtHoS #104833 üzenetére
Azt hiszem távgyógyászok dolgoznak Vodánál!
A napi rendszerességű de rendszertelen kábelmodem újraindulás bejelentésemre 3-szor hívott automatika, hogy nem látják a hibát illetve jelenleg fenn áll-e.
Ma délután pedig kaptam egy levelet miszerint mivel nem tapasztalták a hibát le is zárták az ügyet:"Kedves Ügyfelünk!
2021.03.30-án érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük.
Amennyiben a hibát wifin tapasztalta, kérjük, tesztelje a szolgáltatását közvetlen kábeles kapcsolat segítségével is. Tájékoztatjuk továbbá, hogy vezeték nélküli kapcsolatra sajnos nem tudunk garanciát vállalni, szerződésünk alapján csak kábelen keresztül garantáljuk a sebességet.
Amennyiben ismét tapasztalna problémát a modemén, végezzen el az eszközön egy teljes gyári visszaállítást, azaz a modem hátulján lévő "reset" gombot nyomja meg egy arra alkalmas hegyes eszközzel. Ennek hatására a modem visszaáll a gyárilag beállított értékekre, tehát töröl minden beállítást, amit korábban már módosítottak: wifi név, jelszó, port továbbításokat.
Amennyiben a hiba wifin újra tapasztalható, ellenőrizze az alábbiakat:
1. Böngészőjében nyissa meg a http://192.168.0.1 weboldalt, és adja meg a modem alján található jelszót (Settings password).
2. A nyelvválasztásnál válassza ki a magyar nyelvet.
3. Kattintson a "Haladó beállítások"-ra azon belül a "Vezeték nélkül"-re azon belül pedig a "Vezeték nélküli jelerősség"-re.
4. A 2,4 Ghz-s wifinél a csatornát állítsa át egy másikra, majd az oldal alján nyomja meg a "Módosítások alkalmazása" gombot.
(Javasoljuk, próbáljon ki több csatornát, és amelyiken a legjobb sebességet méri, azt használja.)Reméljük, minden szükséges információt megtalált levelünkben! Esetleges további kérdéseit várjuk a www.vodafone.hu/kapcsolat oldalunkon vagy a 1270-es számon.
Üdvözlettel:
Vodafone"Napi szinten folyamatosan mentettem az 5 soros hálózati naplót. Szívesen elküldeném az ügyintéző V...P...-nek az újraindulások logolt megtörténtét és megkérdezném tőle, hogy
- ezeket a log részeket látják-e távolról?
- ha látják, akkor mennyire rendeltetés szerű működés a napi legalább egyszeri spontán restart?
- ha nem rendeltetés szerű, akkor mi a k--va anyjáért kell lezárni egy hibabejelentést, amihez ki sem jöttek a helyszínre?
- hogyan próbálták a spontán restartokat távolról diagnosztizálni?Van olyan központi email amin keresztül ezt szépen higgadtan meg tudom nekik írni? Mert ugye noreply@-ról küldte a levelet VP, így nincs hozzá közvetlen elérhetőség
Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Lenovo ThinkBook 14 G2 - 14"FHD IPS - i5-1135G7 - 12GB - 256GB SSD - Win11
- Csere-Beszámítás! Playstation 4 Slim 1TB + 2 Joystick! Olvass!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T590 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- ASUS RT-N12+ 300Mbps router
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest