- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
vigyory71
tag
válasz
AtHoS #105084 üzenetére
Nem nézik meg a logokat. Kamuznak. Én ugyanezzel a hibával jelentettem be a fehér CB-met. 6-8 óránként újraindult. Halálos magabiztossággal állította az ügyintéző, hogy ő bizony nem lát semmi gondot. Én ugyan nem offline, hanem telefonvonalban voltam vele, és kértem, hogy akkor most legyen kedves olvassa fel, mit lát a logokban. Én is nézem vele együtt.... (egyértelműen ott voltak benne az összes reboot nyomai) Őőőő... kapcsol egy szakértő kollégát....
A szakértő kollégának is elővezettem, hogy mi a gondom, és hogy a kollégája állítja, hogy nem lát elvileg problémát. Megnézné legyen kedves a logokat, és elmondaná, hogy mit lát?Hát valóban... vannak újraindulások....
Na, és ez akkor így feature, vagy bug? Ez a normális működés?
2 nap múlva itt volt az új, csere CB.Amikor a telefonos visszahívást kapod, hogy ők nem látnak semmit, és lezárnák, akkor ott van lehetőséged, arra, hogy azt válaszold, NEM, A HIBA MÉG FENNÁLL!
Ha elfogadod, hogy ők nem látnak hibát, akkor simán leszarják, hogy van kínod, vagy nincs. A hibajegyek lezárása fontosabb, mint a probléma tényleges megoldása. Nem ítélem el őket, mert ezt várják el tőlük is. A lezárt, "megoldott" hibajegy alapján mérik, értékelik őket. Nem pedig az ügyfél elégedettsége alapján.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- OLED TV topic
- Hálózati / IP kamera
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- További aktív témák...
- Custom YMDK 60% + MF17 halkított, átvilágítós magyar bill. + numpad, Outemu Silent Peach v2 switchek
- Asus ROG Strix GTX1060 6GB OC
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- YouTube PC! i3 7100///8GB///1TB
- Lenovo Legion 5 - 15.6" FHD IPS 165Hz / Ryzen 5 6600H / 16Gb DDR5 / RTX 3050 Ti / GARANCIA