Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz kiserik #697 üzenetére

    Feltoltam Ghost-ra gyorsban, megnéztem pár kisebb és pár nagyobb tábort, mivel ugye visszakerül az ellenség a táborokba, mindegy, hogy megcsináltad a küldetést ott vagy nem. Ami nem volt baj így kicsit tudtam tesztelni. Viszont most a HUD-ot is kikapcsoltam, na az hozott nagy eltérést nem a Ghost fokozat. HUD nélkül a játék rettentően élvezetes, nézni kell a térképedet merre vezess (ja igen próbáltam minél kevesebbet teleportálni), sokkal többet kell bújkálni, taktikázni, igazából a Ghost fokozattal sem igen okosabbak ezek vagy nem tűnt fel, azért Division-ben még mindig jobb az intelligencia, ez sem rossz, azért lehetne rajta csiszolni. Gyakorlatilag felmentem egy épület tetejére aztán egyesével lelőttem mindenkit. Ez úgy ötödjére sikerült, mert bármikor akartam lopakodva leszedni mindenkit a társak úgy gondolták, hogy ők kemény legények aztán össze-vissza szaladgálnak az ellenség között. Roppant idegesítő.

    Ballisztákát azért említettem, mert nekem túl nehéznek érződnek a golyók, főleg a mesterlövész puskánál. Lehet, hogy a 4/10 picit túlzás volt. Nézd el nekem.

    @Dave567 Úgy értem, hogy túl hamar húz lefelé a golyó. Lehet, hogy más mesterlövész fegyvernél máshogy lesz, vagy egyes alkatrészek után változik, majd kiderül. Egyelőre béta szóval abból tudok csak ítélni.

    Mivel most toltam vagy 3 órát egyfolytában így volt időm a grafikát is jobban megvizsgálni, szép az, nekem roppant tetszett ahogy változott az idő, a világosság, picit játszanom kellett a brightness-el, de sikerült megtalálnom azt a pontot, ahol az éjszaka is rettentő élvezetes. Mondjuk az tényleg érdekes, hogy közeli részeknél jobban leesik az fps mint mikor a távolba nézek, gondolom ez a részletesebb textúrák miatt van. Sokszor látom, hogy előttem töltődnek be a textúrák meg az árnyékok, bár ez minden játéknál így van szinte. Legalábbis az Ubisoft-os játékoknál biztos.

    HUD nélkül a fedezék rendszer még zavaróbb volt. Bizony sokszor lelőttek fedezékben, a társak sem nagyon szeretik a fedezékeket. Próbáltam kihajolgatni, de az fps nézetben előttem volt a fedezékem, az ellenség meg simán lelőtt. Ezt talán valahogy tudják orvosolni.

    Megnézek majd pár tesztet, ajánlást ha kijön a játék. Ha jók lesznek akkor megvevős, ha sok lesz a lehúzás akkor is megvevős, de később majd valami leárazásnál.

    Egyébként imádom ezeket az open world játékokat.
    Nagyon élvezetes itt a lopakodás ha az ember nagyon, de nagyon lelassul hozzá és a társak nem rontják el az élményt. Nagyon tartok attól, hogy a co-op emiatt lesz problémás, mert mindenki rambózik majd. Watch Dogs 2 co-op-ot is azért untam meg.

    Ami még kicsit zavaró az az, hogy az autók fesorakoznak, ha rossz helyen parkolsz például. Szinte minden ilyen játékban ez van szóval. Az sem jó, hogy a holttestek gyorsan eltűnnek.

    Ha képesek random eventeket betenni és nehezebbek lesznek a több koponyás részek akkor simán meglesz a 9/10 vagy a 10/10. Ez függ a tartalomtól.

Új hozzászólás Aktív témák