Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz daveoff #779 üzenetére

    Persze, hogy arra késztet, de azért van, hogy mellé lövök, nem is egyszer volt és hirtelen mind tudja, hogy honnan lőttem igaz hasalok valahol a magasban olyan messze amennyire lehet. Persze rájuk küldhetem az osztagom, csak hát Ghost fokozaton azok is elhullottak, mint a legyek, mert hát nem okosak azért valljuk be. Így maradtam én, és mondom mindenki tudta, hogy én honnan lőttem. Szóval olyan 10 ellenség jött rám. Itt jött elő az AI ostobasága, az egyik, hogy elfeküdtek a csapattársaim a másik meg, hogy mind tudta, hogy hol vagyok mégis le lehetett őket egyesével vadászni. Itt jött elő még a fedezékrendszer idiótasága is. Mert feljöttek azért hozzám, már aki eljutott odáig, de persze hogy bebújtam valami mögé és mikor megpróbáltam őket leszedni, na akkor hopp first person nézet a távcsőbe/célzóba és én mit láttam, hát a fedezékem, míg az ellenség meg lazán leszedett. Na kösz. Azért voltak ilyen idegesítő dolgok, nem egyszer, nem kétszer.

    Attól függetlenül élvezhető a játék, de ahhoz nagyon olyan állapotban kell lenni, hogy élvezzük azt, hogy lopakodunk dús növényzeben, fákkal körülvéve. Szépen kivárva, megtervezve minden lépésünk. Sajnos ezt szabotálja a hülye AI, társak és az ellenség is, mert nem mindig mehet minden simán.

    És akkor még ott a hiba, hogy valamelyik lövést be sem adja, rossz a hit box itt-ott. Division-ben is van sok ilyen, hogy belelősz aztán semmi szóval ez nem egyedi eset. Viszont számomra ez a fedezékrendszer és AI ezek borzasztóak. Kicsit a fedezékrendszeren csiszolnának azt mondom még elmegy, legalább lehessen megválasztani, hogy most fedezékbe akarok-e bújni vagy nem. Kihajolásra, amúgy én sem jöttem rá, sokszor haltam meg miatta pedig.

    A Division-höz azért van hasonlítva, mert láthatóan sok dolgot vettek át onnan, kissé módosítva. Mint ahogy mondva lett a Watch Dogs 2-ből és a Far Cry-okból is van bőven. Just Cause 3-ból is. Most erre mit lehet mondani, egy összeheggesztett játék, ami nagyon jól is elsülhet ha javítanak egy csomó hibát.

    Én biztos vevő leszek rá, a kérdés, hogy mikor.

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz daveoff #779 üzenetére

    Hagyjuk mar. :D Remelem csak viccnek szantad, mert ha nem akkor az durva lenne...

    Azt ne mond mar, hogy attol mert lopakodos jatek (amitol olyan messze van megvalositasban, mint Mako Jeruzsalemtol) meg nem kell bele egy Division szintu fedezekrendszer, hogy kilass a fedezekbol viszonylag normalisan/realisan, annak a celjabol, hogy tovabb lopakodhass.

    Mond ezt a SAS-nak, vagy barmelyik specialis egysegnel, hogy fedezekbol ne kukkoljatok, mert a lopakodas a lenyeg. Viccnek is rossz.

    Tudod mi a lopakodos jatek? A Dishonored... Ebben meg nem am meglat valaki, hanem 5 masodpercig latod, hogy megy ossze ket vonal es ha osszeert, akkor lat csak meg. :D Marha nagy motivacioja van igy a lopakodasnak.

Új hozzászólás Aktív témák