- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
- 500 Hz-re képes, kvantumpontos OLED monitor érkezik a Samsung névjegyével
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple MacBook
- Gaming notebook topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- 500 Hz-re képes, kvantumpontos OLED monitor érkezik a Samsung névjegyével
- Apple asztali gépek
Új hozzászólás Aktív témák
-
jFox
addikt
Sziasztok!
Nemrég találtam erre a topicra. Én mondjuk szervizes vagyok, nem boltos de nekem is van ügyfelekkel dolgom (pl. kiszállás). Nekem az a véleményem, hogy az ügyfél az ügyfél, akármilyen hülye is. Azért azt nem felejtsük el, hogy belőlük élünk! Meg kell tanulni felmérni, hogy milyen szinten van az ügyfél és olyan szinten elmagyarázni neki a dolgokat.
Nekem is vannak nehéz pillanataim és én sem szeretem, ha egy akármilyen boltban érezhetően lenéznek a tudatlanságomért. Nem lehet mindenki mindenben profi. (Pl. ezért járok a város másik végén levő vizes boltba.) Az egy másik dolog, ha már eljöttem egy jót röhögnek, vagy azt mondják, hogy "ez mekkora hülye volt!", de amiről nem tudok az nem fáj.
Belátom vannak nehéz esetek, amikor azt hiszi a delikvens, hogy ő ért hozzá, közben meg elég messze jár a tudástól. De ezeket is le lehet kezelni. Amikor ide kerültem még ifjonc koromban, általában rám bízták az ilyen macerás ügyfeleket, mert türelmes voltam, uh. meg kellett tanulnom kezelni őket. Mert - és ebben igaza van a főnökömnek - 1 elvesztett ügyfél az nem 1 hanem sokkal több.Végezetül álljon itt egy történet az én tarsolyomból is:
Adott egy ügyfél.
-Szeretne venni egy IT eszközt.
- Mondjuk hogy xFt.
- De ő a Metróban, Tescóban, stb. 1000Ft-tal olcsóbban látta. Adjuk oda annyiért.
- Mondjuk, hogy sry, de nem tudjuk.
- Megveszi a M, T, stb áruházban. Egy hét múlva jön a telefon, hogy megvette, de kellene segítség beüzemelni.
- Mondjuk, hogy ok. 4500Ft+fa az óradíj.
- De hát, de hát....
- Ha nálunk vette volna a beüzemelés ingyenes.
Többet nem alkudott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- gerner1
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- OLED TV topic
- Hammer Construction 2 Thermal 5G - építő jellegű kritika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP Probook 650 G4 15,6 i5-8350u 8. gen. GYÁRI MAGYAR VILÁGÍTÓ BILL!!!
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest