Hirdetés
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Gaming notebook topik
- Kompakt vízhűtés
- Mi történik, ha frissítés közben kikapcsolod a PC-t?
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- OLED monitor topic
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
- 
			
			  Gyuri27 félisten Nem akarok okoskodni. Két dolgot mondanék. Egy: nem nettó árat mondunk. Mert ez marad meg a fejében. Meg amúgy is inkább fizet 38k-t mint 45,6k-t. Kettő: előre ne mondj kb árat. Mert szintén arra fog, arra akar emlékezni. Három (kettőt igértem): Mikor kiderült mennyibe fáj, irass vele egy papirt, amiben megrendeli a javitást. Az tartalmazza mit és mennyiért javitasz/javitotok. Ha akkor nem fizet nem adod vissza jelen esetben a notit. 
- 
			
			  adik őstag válasz  eziskamu
							
							
								#10390
							
							üzenetére eziskamu
							
							
								#10390
							
							üzenetéreTapasztalat: bárminemű információ is a legkülönöbözőbb féle képpen transzformálódik az egyeztetés és a biznisz lebonyolítása között. És amikor a visszajátszott beszélgetéssel szembesíted, még akkor is csattog, hogy de hát nem erről volt szó! Ismered Te is a viccet, nem: "Drágám, most nekem hiszel, vagy a szemednek?!?" Ez most a mai magyar vásárlói kultura (tisztelet a kivételnek). 
- 
			
			  lúzer veterán válasz  mephi666
							
							
								#10391
							
							üzenetére mephi666
							
							
								#10391
							
							üzenetérena én meg szemüvegkeretet vittem be egyszer régen egy bp-i optikushoz. 
 megegyeztünk aztán mondom adjon papírt, hogy én hoztam a keretet.
 erre nekiállt üvöltözni, hogy mijazhogy nem bízok benne, és így nem csinálja meg.
 ennyi, elküldtem a csába, mentem a szomszéd optikushoz
- 
			
			  mephi666 nagyúr ez tényleg nagy parasztság volt... ha a boltos kölcsönös bizalmat feltételez és nem írat alá mindenről papírt, akkor ilyen vége is lehet köcsög vevők miatt...  ilyennel mi is találkoztunk már jópárszor... kereskedelemben dolgozok én is és vannak tényleg nagyon tapló vevők... a megoldás: mindenről papírt kell aláíratni az ügyféllel... csak ebből meg az jön le, hogy néhányan hőbörögni fognak... én vastelepen dolgozok... van vagy 20telephelyünk az országban és ha épp nincs valami áru, akkor elintézzük a vevőnek, hogy lehozzák... ha pedig méretre kell szabni valami vastagabb vaslemezt és kp-s vevő kéri, akkor általában előre kifizettetjük vele, mert történt már olyan, hogy valaki levágatta, aztán letagadta és nem is vitte el ilyennel mi is találkoztunk már jópárszor... kereskedelemben dolgozok én is és vannak tényleg nagyon tapló vevők... a megoldás: mindenről papírt kell aláíratni az ügyféllel... csak ebből meg az jön le, hogy néhányan hőbörögni fognak... én vastelepen dolgozok... van vagy 20telephelyünk az országban és ha épp nincs valami áru, akkor elintézzük a vevőnek, hogy lehozzák... ha pedig méretre kell szabni valami vastagabb vaslemezt és kp-s vevő kéri, akkor általában előre kifizettetjük vele, mert történt már olyan, hogy valaki levágatta, aztán letagadta és nem is vitte el kb hasonló helyzet... aztán meg örülünk, ha 1éven belül véletlenül valakinek pont akkora darab kell... csak hát ebből meg az jött le, hogy néhányan velem is nekiálltak bunkózni, hogy "miért nem vágjuk le neki előre, mert már x ideje nálunk szokott vásárolni?" (hozzátenném, az ilyen ügyfelek is tudnak irtó köcsögök lenni... nem kell őket félteni... pl a fuvarosuk úgy jön, hogy 3 kamion áll előtte és várnia kell, tolakodik, hívja a főnökét... az hívja a mi főnökünket és lebaszat, hogy: "mi az, hogy nem szolgáljuk ki soron kívül?" kb hasonló helyzet... aztán meg örülünk, ha 1éven belül véletlenül valakinek pont akkora darab kell... csak hát ebből meg az jött le, hogy néhányan velem is nekiálltak bunkózni, hogy "miért nem vágjuk le neki előre, mert már x ideje nálunk szokott vásárolni?" (hozzátenném, az ilyen ügyfelek is tudnak irtó köcsögök lenni... nem kell őket félteni... pl a fuvarosuk úgy jön, hogy 3 kamion áll előtte és várnia kell, tolakodik, hívja a főnökét... az hívja a mi főnökünket és lebaszat, hogy: "mi az, hogy nem szolgáljuk ki soron kívül?" ) )
- 
			
			  eziskamu addikt Csak egy kérdés, ezer százalék, hogy azzal a nővel beszéltél, vagy olyan jellegzetes stílusa/hangja volt? Egyébként meg lehet olyankor hívtad, amikor valamilyen szer hatása alatt állt (nem rosszra gondolni, akár gyógyszer vagy altató), esetleg aludt mikor hívtad, majd visszaaludt, és ezért nem emléxik. De általában a legegyszerűbb megoldás a nyerő. 
- 
			
			  liver tag válasz  dave93
							
							
								#10384
							
							üzenetére dave93
							
							
								#10384
							
							üzenetéreAz a baj,hogy a noti jogilag az ővé.Én max polgári peres úton követelhetem a 38 ezret és kb 5 év múlva meg is kapnám,de annyit nem ér az egész...marad a tanulság  Naponta minimum 30 hívást fogadok és 3nap telt el a telefonbeszélgetés óta..a telcsim nem jegyez meg ennyi számot sajna:-( 
- 
			
			  liver tag Hát ma nagyon nagy műsor volt nálunk.... 
 1 hete hoztak egy asus notit,amit nem lehetett tölteni,mert a töltésvezérlő akármije tönkrement(a noti szervizeléséhez csak alap szinten értek),legalábbis mi erre gondoltunk.
 A noti 4éves volt kb 50 ezer forintot érhetett működő állapotban.
 Mi már akkor is mondtuk,hogy a javítást nem kéne erőltetni,mert gazdaságtalan a javítása MINIMUM 30 ezer forintba fog fájni.Még is az lett a vége,hogy javítsuk meg,mert nekik most nincsen pénzük új notebookra.Rendben de én ragaszkodtam hozzá,hogy először egy hibafeltárást csinálunk és utána visszaszólunk,hogy mi a helyzet.Munkalap kitölt,ügyfél el.
 Másnap kolléga szétkapja a notit és bizony ez komoly hiba ezzel ő sajna nem tud mit kezdeni.Nem baj van egy ismerős aki jobban ért ehhez mint mi és neki alkatrésze is van.
 Megnézi ő is és nettó 32 ezerért tudja orvosolni a problémát.Oké!
 Felhívom a hölgyet,hogy nettó 38 ezerbe kerül a javítás(mert ugye nekünk is élni kell valamiből).Azt kérdezi,a hölgy,hogy mit jelent a nettó,ezt én elmagyarázom de itt nem fejtem ki  
 Áldását adja,hogy javítsuk.
 Eltelik 3 nap,ma felhívom a hölgyet,hogy kész a noti lehet érte jönni,38 nettó lesz!
 -38 nettó???Azt mondta,hogy maximum bruttó 30 ezer forintba fog kerülni?
 -Én?Mikor mondtam ilyet?
 -Hát amikor bevittem a notebookot javítani.
 -Az egy körülbelüli ár volt és minimum 30ezer,de lényegtelen,mert 3napja beszéltünk és mondtam,hogy nettó 38 ezer lesz!
 -Ön engem nem hívott!De nem fogok telefonon vitatkozni(telefon "lecsap")Pár óra múlva bejön a férjével és habzó szájjal neki állnak,hogy ők most rögtön elviszik a notit,úgy ahogy van nem kérik a javítást(a noti már persze meg van javítva). 
 Ezen a ponton egy kicsit elbizonytalanodtam,mert a pult alatt van egy "önvédelmi eszköz",de lélegeztem egy mélyet és a nehezebb utat választottam.
 30 perces vita után,arra jutottunk,hogy most nem de hétfőn elviszik a notit,addigra "rontsuk vissza".Vásárlók könyvébe is beleírtak,amin majd jókat fogok röhögni pár év múlva,de most még nem tudok...ez az élmény még túl friss....Ma se fiatalodtam.
 Szóval ma simán buktunk 32ezer pénzt 
- 
			
			  adik őstag ... 
 - lehet utalvánnyal fizetni?
 - milyennel?
 - sodexo
 - lehet.
 ...
 - ezt az utalványt nem fogadjuk el!
 - miért? most mondta, hogy elfogadják!
 - igen, de ez "meleg étel" utalvány, bár tény, hogy sodexo
 - és??(bár megjegyzem, ha megeszi előttem a vinyót melegen, egye fene, elfogadom a sodexo meleg étel utalványát  ) )
- 
			
			  Bordoi őstag Takarítottam néhány nem ide illő hozzászólást. Lassan kanyarodjatok vissza a topik eredeti témájához. Pentax Amennyiben nem tetszik valaki stílusa, egyszerűen ne olvasd el. 
- 
			
			  7 addikt Legyetek szívesek visszakanyarodni a topic eredeti témájához, az üzletes történetekhez. Fáradt gőzben elfér ugyan bizonyos mennyiségű off, de azért ne essünk túlzásokba. Köszönöm 
- 
			
			
- 
			
			  Dany007 veterán válasz  neduddki
							
							
								#10360
							
							üzenetére neduddki
							
							
								#10360
							
							üzenetéreÉn ezt értem. Nincs is ezzel gond. El lehet olvasni ha az ember küzd vele 1-2 kört. 
 Az értelmét nem látom  
 Mert nem hinném, hogy ha bármely családtagodnak / főnöködnek / ügyfélnek írsz egy levelet, akkor is ezt a 'förmedvény' stílust használod! Már pedig ha egy ügyfél megérdemli a normális magyar írást és stílust, akkor vajon a PH! olvasói miért nem...
 Holnap reggelig nem tudok válaszolni. Csak nehogy bunkóságnak vegyed, hogy most eltűnök : )
 Jó éjt!
- 
			
			  Dany007 veterán válasz  Badman 4ever
							
							
								#10350
							
							üzenetére Badman 4ever
							
							
								#10350
							
							üzenetéreNez a része bosszant egy kicsit, hogy őszinte legyek. 
 Amiről Neddudki abszolút nem tehet.
 Csak, amikor van 1-2 ember itt a Ph!-n, akit agyon szivatnak / basztatnak / kurogatnak a helyesírása miatt, sokszor oldalakon át telespammolva az adott bejegyzést... És akkor itt egy srác, aki idehány egy ilyet, mert írásnak nem nevezném... És ez senkit nem zavar, mert már megszoktunk címszó érvényesül... Csöppet igazságtalannak tartom.
- 
			
			  neduddki nagyúr válasz  Dany007
							
							
								#10355
							
							üzenetére Dany007
							
							
								#10355
							
							üzenetéreHI! hat Kollega Te iogazan kompjj szellembeli kihivasokkal kuzdesz ha ijjet allitasz a adatlapommal kapcsolatban:- ))) udv neduddki p.s. Egiek fenn a magassagban: mi kell ahhoz hogy egy csekejjertlemu human letforma a szajbaragas utan se fogja fel???:- ))) mod: Ferikem Tessek itt egy diszpeldany:- ( 
- 
			
			  Dany007 veterán Akkor tán fogyatékos ? : P 
 Pár percig gondolkodtam ezen. Hogy vajon miért. Valami baja lehet? De nem hinném, mert az adatlapon tud normálisan is. Akkor meg miért? Poénból? Dehát nem poén. Na jó, talán 1-2x még az, de ha ezt csinálja már 6-7 éve akkor biztos nem.
 Vagy feltűnési viszketettség? Azóta se jöttem rá... 
- 
			
			  neduddki nagyúr válasz  virkir
							
							
								#10352
							
							üzenetére virkir
							
							
								#10352
							
							üzenetéreHI! koszi:- ) 
 akkor osszuk meg az infokat /en ma kaptam/: antec: ingram
 xigma ki a tapasztalaldo szerint ki?
 es akkor meg felmerul a glacialtechudv neduddki mod: Ferikem: hat azert ne feldyuk hogy oleg sokan oleg sokaig juzdottek ezert az infoert, de mostanra mar mindenutt felleheto, de a Kollegabol feltetelezem, hogy nem igy szerezte az infot, hanem intelektuelbol:- ) 
- 
			
			  virkir veterán válasz  neduddki
							
							
								#10351
							
							üzenetére neduddki
							
							
								#10351
							
							üzenetéreMivel értettelek tisztán és tudom a választ ezért megosztom veled.   
 A senerit mivel kigolyózták a gittegyletből (látható a kisbetűvel kezdett név) még valamikor januárban bezárt.
 Csak egy trehány banda aki nem képes legalább megszüntetni a honlapját és értesíteni a külhoni partnereket, hogy nyugodtan kiszolgálhatnak mást is mivel a továbbiakban nem akarnak kizárólagosságot Magyarországra.
 Hogy rohadjanak meg, mennyit idegeskedtem mire sikerült a xigmatek hűtőmhöz hátlapi merevítőt találnom.
- 
			
			  Pötyi őstag Vagy lehet, hogy erre gondolt: [link] ? Elkéstem vele...  
- 
			
			  neduddki nagyúr HI! Kollegak Ti mi a francnak jartok a szamtek boltozok totikba ha meg ez sem vilagos???? de ha aszondsom hogy antec meg fglacialtech akkor mar sotetedik? 
 amugy guggol: bofudv neduddki mod: Pötyi: koszonm hogy visszjadtad a hitem aszkmanyban:- ))) 
- 
			
			  neduddki nagyúr HI! tugya vmi hogy mi lett a senerit-val? udv neduddki 
- 
			
			  localhost Közösségépítő Nem borultam ki, csak néztem, mit kerestek: Internethez való képernyőt. - lehet, hogy még nagyon hétfő reggel van ?  
- 
			
			  eziskamu addikt Ha meg az sem, akkor jöhet a 2 komponensű epokit ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
- 
			
			  Dany007 veterán válasz  misirulez
							
							
								#10326
							
							üzenetére misirulez
							
							
								#10326
							
							üzenetéreJajaja, csak az a gond, hogy max valami nagyon gány munkával lehetett volna megoldani. Másrészt az az erő, ami ahhoz kell, hogy azt a kártyát onnan kimozdítsa, vagyis utp ki-be dugása... az llehet, hogy amúgy is kimozdította volna. Max csavarozni lehetne, de nem volt neki ugye hely... 
 Szal hidd el, az új olcsó, de használható ház lett volna a megoldás. 
- 
			
			  Vasinger! nagyúr Bevallom nektek, hogy én nem vagyok számtech boltos, de rendszeresen olvasom az írásotokat és jókat mosolygok rajtuk és egyben sokat is tanulok. 
 Csak így tovább! 
- 
			
			  Dany007 veterán válasz  localhost
							
							
								#10315
							
							üzenetére localhost
							
							
								#10315
							
							üzenetéreA szakmai becsület ott volt, amikor elsőre elmondtuk neki a lehetőségeket. Vegyen új házat. 
 Már 5k-ért lehet kapni elfogadható házat táp nélkül. Avagy ha annyira nem akar rá költeni, akkor ne nyúljon a kábelhez. Ne cipelje ide-oda a gépet stb... Nem fog kicsúszni.
 Egyiket se fogadta meg. Inkább kihívott minket még kétszer...
 Sajnos a butaság pénzbe kerül... 
- 
			
			  KPistike aktív tag válasz  eziskamu
							
							
								#10320
							
							üzenetére eziskamu
							
							
								#10320
							
							üzenetére"Patriot márkájú" Ilyen jellemzővel bíró termékkel pár éve (2, vagy 3) nekem is akadt dolgom. 
 Főnököm bevállalta egyik ügyfél notiját, mely a hangzatos Patriot 2000 feliratot viselte (nagyjából ez volt minden adat, mi fel volt tüntetve rajta). Egy ideje lerakta Kollega asztalára, hogy nézze meg, s persze, rögvest adott Neki nem kevés, fontosabb melót. Egy nap gondoltam, segítek Kollegán, megnézem, mi baja a notinak. Első bekapcsoláskor semmi gondja nem akadt, órákig működött, zene, video, töredezettség megszüntetése normál tempóban, gond nélkül ment.
 Megkérdem Kollegát, mi volt a hibajelentés, válasz: "nem lehet bekapcsolni".
 Magillaként vertem a mellkasom, hogy kézrátétellel megoldva  
 Persze, blamáltam magam, hisz a következő reboot esetén már produkált elég sok hibát, mint egy állatorvosi ló  
 Hazai képviselet megszüntette a jelenlétét esetem előtt 2 évvel, és az MCH rohamos amortizáldása volt a jelenségek oka.
 Persze, mai napig nem tudom, első alkalommal mitől ment órákon át hibamentesen 
- 
			
			  eziskamu addikt Na jobban megnézve mégis csak védte a telefont de csak azt, ezért volt kapcsolat, igazi ethernet kapcsolattal meg sose néztem  
- 
			
			  Dany007 veterán válasz  localhost
							
							
								#10313
							
							üzenetére localhost
							
							
								#10313
							
							üzenetéreEhhe : ) Hát kifizette az óradíjat, vagy is megérte. Nem, az egyáltalán nem gány. A régi gépemben szintén így volt 'megoldva' a VGA. Soha semmi gond nem volt vele. Nem csúszott ki. Persze szerelésnél én magam fogtam a VGA-t amíg visszacsatoltam a kábelt.  "ilyenkor megoldás még a gyufaszállal és radírgumidarabbal kitámasztani és/vagy celluxxal odaragasztani." Na ez az ami gány!  
- 
			
			  localhost Közösségépítő válasz  Dany007
							
							
								#10308
							
							üzenetére Dany007
							
							
								#10308
							
							üzenetéreÉs biztos, hogy kiszállási díjért sem megyek ki ilyenkor sokadszorra! Autószervíz sem megy ki a baleseteshez kétnaponta, mert belehajtott az előtte haladóba, ha bebizonyosodott, hogy a FÉK a rossz, akkor a FÉK-et kell megjavítani, nem a FÉKHIBA miatt összetört autót. Hasonlat/sántít/értelmezd! "Ettől függetlenül még simán megállt benne a kártya, ha nincs basztatva, huzigálva az UTP, akkor semmi gond. " Erre mondják mifelénk, hogy "Fusek és Gány Kft". Tudom ilyenkor megoldás még a gyufaszállal és radírgumidarabbal kitámasztani és/vagy celluxxal odaragasztani. 
- 
			
			  eziskamu addikt 
- 
			
			  Dany007 veterán Heh, akkor megnyugodhatsz  A #10304-ről nekem az jut eszembe, amikor egy fiatal lányhoz mentünk szervizelni. Mert hogy én is csináltam ilyet egy rövid ideig  
 Szal probléma az volt, hogy nem volt net. Hoppá de mért. Első dolgunk ugye a kábel és a modem ellenőrzése. Modem rendben volt, legalábbis annak tűnt, a kábel is helyén volt a gépben, viszont a hálókártya már nem 
 Az lifegett ide-oda a pci slotban.
 Szétkaptuk a gépet, ha már szétszedtük, akkor meg is tisztítottuk. Ezer éves gép volt. Le volt törve(?) a bővítőkártyák csavarját tartó kis fém lapka. Ezért a hálókártya csak be volt tolva a slotba és kész. Nem lehetett odacsavarozni.
 Ettől függetlenül még simán megállt benne a kártya, ha nincs basztatva, huzigálva az UTP, akkor semmi gond. Persze a júzer esküdözött, hogy ő aztán nem nyúlt hozzá. Okés semmi gond.
 Mondtuk neki, hogy ennyi a probléma, vagy vesz egy használható házat (mert azért mi se fogunk odahegeszteni egy foglalat félét), vagy nem basztatja a kábelt és gépet.
 Ez rendben is volt.
 Viszont azután még 2x kb 1-1 hét elteltével kihívott minket, hogy nem megy a net. És mind a 2, összesen már 3 alkalommal a PCI-os kártya volt kilazulva a helyéről!
 Nem akartam elhinni. Ennyire nehéz volt megérteni, hogy ne basztassa a kábelt? Meg egyáltalán minek kell neki ahhoz nyúlni? De hogy őőő nem...
 Pedig aztán nekem is volt pár ilyen gépem, ahol a kártyát nem tudtam rendesen lefogatni, de nem jött az ki magától! Persze ha az ember hátulról betolja az utp, akkor ki lehet lökni a kártyát, de neki erre nem volt szüksége.
 Szal inkább fizette 3x az óradíjat+kiszállási díjat, mint hogy megértette volna mi is a szitu.
 Pedig a csaj, egy fiatal egyetemista volt!
- 
			
			  szumo senior tag válasz  Zofren
							
							
								#10305
							
							üzenetére Zofren
							
							
								#10305
							
							üzenetéreJesssz! 
 Kaptam egy mailt, hogy nem kell mennem a gépet megnézni. Az gáz ha már az ember egy ilyennek is tud örülni?Mekkorák azok az sd memóriamodulok? 
 S mennyire sok van belőlük.
 Vagy 10 éve nem láttam ennyit egy kupacban.
 S még én vagyok mazochista Mindenki kezdje el a gépét vizesruhával borogatni, hátha lesz utána jó sok meló   
- 
			
			  szumo senior tag Na drukkoljatok! Tegnap a hentes előtt összefutottam az idős nénivel, akinek csináltam a gépét nem is olyan rég. Mesélte, hogy járt nála az unokája, és hogy nem nagyon akar menni a gépe. 
 Este még találtam a "lomosban" egy 32MB-os SD memóriát, azt elviszem neki, mert holnapra adtam időpontot, hogy el tudok menni hozzá.
 Tudom előre, hogy mire végzek, kisebb idegroncs leszek, és hogy a gép se fog megtáltosodni 32MB memóriától. Valamint azt is tudom, hogy nem kérhetek el annyit amennyi óradíjban kijönne............ Mondtam neki, hogy egy alapszintű gépet tegyünk össze, ami neki bőven elég lenne, és kitartana élete végéig stb.. Na mindegy nem depresszálom magam, elég lesz holnap.
- 
			
			  Dany007 veterán válasz  localhost
							
							
								#10294
							
							üzenetére localhost
							
							
								#10294
							
							üzenetérePont én mondtam azt, hogy ha olyan az adott ember, akkor tiszteletben kell tartani a tudatlanságát is. Tehát nem akarnám lekezelni. 
 Viszont mindenképpen valami olyan kommunikációt kell megejteni utána, hogy azért az illető egy kicsit felvilágosodjon."...a topicnak nem a vásárló becsmérlése, hülyéneknézése a célja, vagy a kifugurázása." Ez tény, én sem ezt akarom. De vajon az olvasott történetek után kin fog röhögni az ember? Hát naná, hogy azon, aki azt az aktuális baromságot elkövette  Persze becsmérlés nincs, csak meghökkenés és hasonlók. Persze becsmérlés nincs, csak meghökkenés és hasonlók.
- 
			
			  Dany007 veterán Aztafene  Szegény gyerek... De talán ebből tanult. Szegény gyerek... De talán ebből tanult.
 Egyszer én is meghajtottam egy 1,7 cerka egyetlen lábát : D Majdnem szívrohamot kaptam... mivel nem az én gépem volt, ismerősömét szervizeltem... De persze le nem törött, így kértem egy tűt, és nagyítóval szépen visszahajlítgattam : ) Baja nem lett ;)
 Szal visszatérve, tudom h sok ilyen júzer van. Nekem is van pár ilyen ismerősöm. Bár ilyen nagyképű azért nincs : ) Aki nem ért hozzá az bevallja.
 Amúgy én még soha se oktattam ki senkit! Az adott DvD-t eladó 'szakember' esetében is csak néztem rá csodálkozva, már majdnem én kértem bocsánatot, amiért a tudását meghaladó dolgot kérdeztem. Aztán ennyi, elmentem.
 A másik esetben, (nemtom olvastad e a linkelt storymat) már majdnem odaszóltam a faszinak, hogy ne feszegesse már azt az AGP-s VGA-t, hanem előbb kapcsolja ki azt a kis pöcköt... De teli volt a bolt, és nem akartam bunkó lenni. Így megvártam, amíg rájön magától.
- 
			
			  Dany007 veterán Damnit, mint írtam nem írás közben számít. Nemérdekel az írási sebesség. 
 Nekem a mappa elérés számít. Az azelőtti DvD meghajtónál fél perceket kellett várni, mire betöltötte magának a mappákat. Majd ha kileptem a meghajtóból, és újra be, akkor elölről az egész. És nem a felpörgetéssel van gond.
 A mostani gagyi 6000forintos LG-m megjegyzi, hogy melyik mappákban jártam. Így ha újra böngészek az adott mappákban, amiket már egyszer betöltött, akkor nincs szükség újratöltésre.
 Annál a szarnál, amiről beszélek ez messze nem így volt. És miután újat vettem, ezt akartam kiküszöbölni.
 Btw a lényeg nem az volt, hogy szükséges-e amit kérdeztem (végülis az volt), hanem hogy az illető nem tudta miről beszélek.
 De a lényeg mégcsak azon se volt, hogy nem tudta, hanem azon, hogy ezen ő volt felháborodva.
 De hagyjuk a témát, unalmas 3x leírni Meg csak teleoffolom... Meg csak teleoffolom...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Path of Exile (ARPG)
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Wise (ex-TransferWise)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Linux kezdőknek
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Windows 11
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3750, 96% Akkumulátor
- 16 GB-os Quadro RTX5000 HP
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3662
- Minden szoftver mellé teljesen audit és NIS2 biztos, jogilag hiteles licencigazolást adunk át!
- Dell Latitude 9410 // i7 10. gen. // 16/356GB // Számla + Garancia //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
 
								 
							
 
								 
							![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
 
								 
							
 
								 
							
 
								 
								 Mást nem tudok kitalálni az ilyenek kivédésére
 Mást nem tudok kitalálni az ilyenek kivédésére  
 
 
							 
								 
							 
								 ilyennel mi is találkoztunk már jópárszor... kereskedelemben dolgozok én is és vannak tényleg nagyon tapló vevők... a megoldás: mindenről papírt kell aláíratni az ügyféllel... csak ebből meg az jön le, hogy néhányan hőbörögni fognak... én vastelepen dolgozok... van vagy 20telephelyünk az országban és ha épp nincs valami áru, akkor elintézzük a vevőnek, hogy lehozzák... ha pedig méretre kell szabni valami vastagabb vaslemezt és kp-s vevő kéri, akkor általában előre kifizettetjük vele, mert történt már olyan, hogy valaki levágatta, aztán letagadta és nem is vitte el
 ilyennel mi is találkoztunk már jópárszor... kereskedelemben dolgozok én is és vannak tényleg nagyon tapló vevők... a megoldás: mindenről papírt kell aláíratni az ügyféllel... csak ebből meg az jön le, hogy néhányan hőbörögni fognak... én vastelepen dolgozok... van vagy 20telephelyünk az országban és ha épp nincs valami áru, akkor elintézzük a vevőnek, hogy lehozzák... ha pedig méretre kell szabni valami vastagabb vaslemezt és kp-s vevő kéri, akkor általában előre kifizettetjük vele, mert történt már olyan, hogy valaki levágatta, aztán letagadta és nem is vitte el  kb hasonló helyzet... aztán meg örülünk, ha 1éven belül véletlenül valakinek pont akkora darab kell... csak hát ebből meg az jött le, hogy néhányan velem is nekiálltak bunkózni, hogy "miért nem vágjuk le neki előre, mert már x ideje nálunk szokott vásárolni?" (hozzátenném, az ilyen ügyfelek is tudnak irtó köcsögök lenni... nem kell őket félteni... pl a fuvarosuk úgy jön, hogy 3 kamion áll előtte és várnia kell, tolakodik, hívja a főnökét... az hívja a mi főnökünket és lebaszat, hogy: "mi az, hogy nem szolgáljuk ki soron kívül?"
 kb hasonló helyzet... aztán meg örülünk, ha 1éven belül véletlenül valakinek pont akkora darab kell... csak hát ebből meg az jött le, hogy néhányan velem is nekiálltak bunkózni, hogy "miért nem vágjuk le neki előre, mert már x ideje nálunk szokott vásárolni?" (hozzátenném, az ilyen ügyfelek is tudnak irtó köcsögök lenni... nem kell őket félteni... pl a fuvarosuk úgy jön, hogy 3 kamion áll előtte és várnia kell, tolakodik, hívja a főnökét... az hívja a mi főnökünket és lebaszat, hogy: "mi az, hogy nem szolgáljuk ki soron kívül?"  
								 
								 
								 
								 
							 
							 
								 
								 
								 
								 
								 
							 ff
ff 
								 
							 )
) 
								 
								 
  
								 
							 
								 
							 
							 
								 
							 
								 
								 
  
								 
							 
							 
								 
								 
								 
							 
								
 
								 
							 
								 
  
							 
								 
							 
								

 
							 
							 
								
 
							

