Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bossi
őstag
válasz Kolondrum #58070 üzenetére
Hát szerintem meg annyira nem miilók... én néztem tényleg kevés kilométerrel max. 40000 2019 végéről 6 fölött vannak a használtak. Az új meg 7,5 én meg pont azt mondom, hogy aki megteheti és tud újat vegyen... 1-1,5-el több az új a használtról meg már a teljeskörű garancia szinte lejárt, maread a + 7év ami nyilván jó, de azért az újnak sok előnye van.
szabonagyur +1 én is így voltam vele.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
.Szaki.
addikt
válasz Kolondrum #58070 üzenetére
Én ezzel azért vitatkoznék.
Alapból ott indul a dolog, hogy a használtautó piac leköveti az új autók áremelkedését, szóval arányaiban szépen lassan ott leszünk megint, ahol az új Vitara és S-Cross megjelenésekor voltunk. Akkor pedig max az lehet a kérdés, hogy 3 éves használtat olcsóbban, vagy 0km-est vegyünk. Melyik éri meg jobban?
Ugye Te a 2019-es Vitarát és S-Crosst állítottad az újakkal szemben.
Na most ha ezeket össze szeretnénk vetni, akkor az új S-Cross ha GL szinten még nem is feltétlen, mert lenne benne kompromisszum, de GL+ felszereltségnél a bőr-szövet ülést leszámítva bőven túlmutat egy GLX Vitarán is. Elég csak a biztonsági felszereltségére gondolni. És akkor a GLX S-Crossról még nem is esett szó. Ott vannak még a LED-es fényszórók is és a tény, hogy ‘19-ben szerintem még nem 48V-osak voltak a Vitarák. A LED lámpa ugyanis a Hybridekkel jelent meg a típusnál. Ami pedig még szintén az új autó malmára hajtja a vizet: ~2020/2021 tájékáig 3 év volt a gari, most már 3+7 év motorra váltóra, …stb. Baromira nem mindegy.
Szóval igazából a használt mellett egyedül a kedvezőbb ár szól és a remény, hogy 3 év alatt nem tudott az előző tulaj nagy károkat okozni az autóban. Itt csak az a kérdés, hogy ki milyen preferenciákat helyez előtérbe. -
félisten
válasz Kolondrum #58070 üzenetére
Attól függ, nekem kijött a matek. Vitara nem tetszik a régi sem, korábbi SCross igen.
Korábbi Scross automata de a Vitara is itt van kb 4 évesen 5,5M forint körül indul jelenleg és van benne 50-80e km között, a kevés km-sek sokszor 6M Ft körüliek.
Innentől nézve, de még ha 5,5M körül is lenne egy keveset futott automata SCROSS az akkor is 4, jobb esetben 3 éves lenne.
Nekem megérte a matek és ráraktam 2M-t pluszban, így több gari, én vezetem első perctől tehát ismerem, hogy bántak vele stb. (pluszban csak 4 év műszaki szemben a 0-1 évvel, ha 80e km körüli példányt vesz az ember mert csak az van akkor ott azért már akár egy fék csere is befigyelhet, a gyári ECO gumi ellenére is 1-1 szett gumi stb).
Elméleti szinten jól hangzik a dolog, de ha van rá keret és talál a kereső magának készletes autót esélyesen a legjobb opció.
-
félisten
-
félisten
-
.Szaki.
addikt
válasz Kolondrum #57810 üzenetére
Az az igazság, hogy most nem egyszerű a helyzet. Ha Vitara és S-Cross vonalon keresgélsz, akkor manuális váltóval fogod csak megkapni az 1.4T motort, mert az automata már Vitarából nincs, S-Crossból még talán pont el tudod csípni. Lesz helyette a robotizált váltó az 1.5-ös erőforrással, az pedig szerintem egy borzasztó kompromisszumos valami lesz. Ha manuálisat szeretnél, akkor még egy fokkal jobb a szituáció, de minél később rendeled meg, szerintem annál nagyobb lesz a várakozási idő.
Pár napja kétségbeesésemben körbenéztem, hogy milyen autók vannak készleten az országban, ha valami lenne az S-Cross megrendeléssel: Van pár Duster, Vitara, egy CH-R és néhány K Astra, de olyan szerény felszereltséggel, hogy nem is tudtam, hogy lehet még kapni Astrát radar és kamera nélkül. Ja és ez még nem is a full fapad, hanem Business Edition vagy mi. Apple CarPlay-ről már álmodni sem mernék.
Minden más autóra sokkal többet kell várni már most is, mint a Suzukinál. ~1-1,5 év.
Ezt az ablakmizériát illene már megoldaniuk. A Swift 2017 óta kapható, az enyém '20-as volt. Annyi idő alatt is megoldhatták volna ezt a problémát, de hogy még a most debütált kocsiban is jelen van ez és még hatványozottabban is, mert felhúzott állapotban is csinálja, az számomra azért felfoghatatlan. Mi lehet az a bonyolult alkatrész egy ajtó és ablak illesztésnél, ami ezt tudja generálni?
Egyébként milyen típusokat nézegetsz még? Azt írtad, hogy Suzukiból egy konkrét felszereltség és szín érdekel.
-
Gyöször
senior tag
válasz Kolondrum #57806 üzenetére
Mikor 2017ben kinéztük a kocsit, mi spec 3 hónapot vártunk rá. Ha a mostani időkben ugyan ilyen hadműveletre 4et kell várni, akkor tedd össze a 2 kezed.
Akkor hagytam ott a hondát 2016ban, mikor leültünk tárgyalni, hogy itt a pénz, mikor lesz kocsi? Mondták legjobb esetben 11 hónap. Fogtuk a pénzt a kereskedő nem tudott köpni nyelni és átvittük a suzukihoz, csak maradt pár év benzinre valóm is meg 4x4es radaros kocsit vettem a közepes honda helyett.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
-
SirKero
őstag
válasz Kolondrum #57189 üzenetére
Az a szomorú , hogy megnéztem a a HaHu-n az árakat 7,5M forintig kíváncsiságból ( 2021-22 év legalább 1,4 négyhengeres motor városi terep kivitel és a Suzuki GL+ felszereltsége ) és csak Suzuki vagy Dacia lenne Alatt csak 3 henger gyengébb felszereltség. Esetleg még a Ssangyong van de az leeszi a fejem.
Így könnyű a gyártónak árat diktálni.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
racerx
őstag
válasz Kolondrum #56835 üzenetére
Nekem a keresedő srác mondta személyesen ezt, hogy most kapták ezt az infót. Ennél mi kéne hivatalosabb ? Meg asszem a hvg.hu-n is irták. (meg amúgy pont beszélgettek róla, hogy belemegy ez a gyöngice motor, és az elekrtomos hajtássál se lesz az a húha.. a régi klasszik 140 lovas ezerszer jobban megy, és nem is fogyaszt annyival ( szinte semennyivel se ) többet.
-
-
burgatshow
veterán
válasz Kolondrum #55974 üzenetére
Én megnéztem Papp Tibi videóját és elolvastam a linkelt cikket is, szerintem teljesen rendben van. Nem degradáló, nem fizetett hirdetés, olyan realisztikus. Kb. pontosan ugyanezt gondolom az új S-Cross-ról is, illetve magáról a Suzukiról. Tökéletes helyváltoztató doboz (akár családnak is), amiben elég sok praktikus technika benne van alapból. Kvázi szerintem best buy ár-értékben.
-
Ármester
válasz Kolondrum #55896 üzenetére
Nem hinném hogy rosszabb lenne a mostani Vitara / Scross, a facelift környékén 2018-ban ezek is sokkal jobb felszereltséget adtak, mint bármi akkoriban, jóval olcsóbban.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
zsolt19900
őstag
válasz Kolondrum #55896 üzenetére
hát szerintem megmarad az az alap "ez egy Suzuki" érzet és kész, ezzel kell együtt élni
A kamerák szerintem nem tudnak rögzíteni, ismi BMW X-ében van ilyen funkció, mint beépített fedélzeti kamera, ez szerintem ebbe még majd egyszer valamikor
Jaja, hát felniket meg gumikat nem kell cserélgetni akkor simán
Hozzávetőlegesen azért sok olyan generációt is megtudnak "érinteni" fogni ezekkel a frissebb dizájnokkal, akiket eleddig nem tudtak, azért egy Ignis (okés kinek mi, nekem bejön) a Swift és milyen kis frankó, főleg a Sport, Vitarából is biztosan fog érkezni egy olyan ráncfelvarrás amit azért odatesznekFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #55836 üzenetére
Nem így kellene kezelni a pedálokat.
Amúgy nálunk nincs ebből vita soha, mindenki tudja, hogy be kell kapcsolni, és automatice meg is tesszük, miután beszálltunk.
Táska: csak a saját hátizsákomat szoktam magam mellé tenni, ha egyedül utazok, és azt is becsatolom. Minden más a csomagtartóba kerül, azokat meg egy összecsukható ládikó és egy csomagtérháló fogja. -
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #55678 üzenetére
Majd ha a magyar autóállomány jó része elektromos lesz, amik jellemzően 140-150-nél leszabályoznak (Nissan Leafre és társaira gondolok, nem Tesla Model S Plaidre), akkor majd a nyamvadt 83 pacis Jazz-zel én leszek az, aki mindenkit levillog a g-be a belsősávban.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Kolondrum #55592 üzenetére
Átülni a facelift előtti GLX AllGrip M16A-ból az én K14C GL+ FWD-mbe, egészen más kávéház, az igaz. Szerintem a szívómotornak reszeltek már pár éve, csupán eddig mindannyian megkötöttük ezt a kompromisszumot az olcsóbb fenntartásért cserébe.
A 230Nm elég relatív, mert az M16A is elég jól megy, egész úton állni kell a gázon, mint a régi 1.0 swiftben, a töltött motoroknál ilyen nincsen. Jah hogy olyankor a szívóbenzin nem karistol el 5L-el a városban? az igaz.
De ahogyan a régi amerikai közmondás is tartja: "a ménest itatni kell..."
Szóval ja, tényleg jobban harap a BoosterJet, de amit leírnak fogyasztásban azt el ne hidd, én nem tudom 8L alá berugdosni BP-en, de biztosan vannak olyan fogyasztásbajnokok akiknek megy mindez 6L-el is 100-on, csak többnyire őket szoktam kerülgetni egész úton. A többség elmondhatja magáról hogy két háztömbön négyet verek rá. Sajnos a sztereotípiáknak is van alapja...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
válasz Kolondrum #55592 üzenetére
Hát ez nekem is fontos volt. Az 1.4t erejével teljesen elégedett vagyok az scrossban. Visszalépni én sem nagyon akartam. Ezért ebben a tekintetben féltem is az 1.5-ös és 1.8-as hibridtől toyotánál. 2.5-est kipróbáltam a rav4-ben az lépett rendesen (de nem jobban mint az scross).
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #55581 üzenetére
Nem kell sok nyomaték, ha könnyű a kasztni, meg rövid a váltó.
Amúgy én elvagyok most a 90 pacis, 200 Nm-es digódízellel, még ez is bőven sok a mosonmagyaróvári közlekedéshez.
De igazából a 83 lovacskás, 119 Nm-es szopóbenzinem sem megy rosszabbul papíron, csak turbó nélkül nincs akkora színház.[ Szerkesztve ]
-
-
-
KubanitoS
veterán
válasz Kolondrum #55471 üzenetére
Ha az lesz, akkor az a Toyota 1.5 hibrid technológiája. Nézz Yaris, vagy Yaris Cross gyorsulási videókat és látod mi van. Hasonló, vagy inkább gyengébb lesz teljesítményben a mostani 1.4-hez képest.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
dReFiX
senior tag
-
blakey
titán
válasz Kolondrum #52360 üzenetére
Ilyenkor (ha netán az én hibámból eredően vagy más okozott kárt az autóban és ismeretlen a tettes) elmegyek a fényezőhöz ahol van kárrendezés is és mindent ők intéznek, mivel te már elindítottad a folyamatot, a helyedben elmennék a szervizbe és érdeklődnék,kérném, hogy indítsák el a folyamatot, stb. Előtte egy telefont mindenképp megér és ha úgy nem elégséges a válasz akkor jöhet a személyes találkozó..
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dethroner
veterán
válasz Kolondrum #52286 üzenetére
De remélem az is csak a belső tükör körül Minden más helyen illik tökéletesen eldugva vinni, küszöbnél, oszlopoknál, tető alatt egy kis kárpit megbontással kivitelezhető.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Kolondrum #52273 üzenetére
Gusztáv-ékat ismerjük, nekem csak éves szerviz terén van tapasztalatom velük, azzal nem volt gond. Sérülés javításról csak hallomásból tudok véleményt formálni. Ha járó képes akkor Székesfehérváron Suzuki Barta. Vagy Érd, de az nem lesz olcsó... Ők képesek telibe fújni egy autót egy karcolás miatt...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti játékok OFF topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- EA Sports WRC '23
- Microsoft Excel topic
- AliExpress tapasztalatok
- Reklámblokkolók topikja
- Tippmix
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest