-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16095 üzenetére
Na, nehéz is meg bugos is... Az első PDA-t megszereztem a játék elején, de hiába volt meg a kód, az ajtó zárszámsora nem akart megjelenni, így nem tudtam beírni a kódot. Nagy nehezen kirobbantottam(!!!) az ajtót két gránáttal, amit a sznorkoknál találtam, de a gázt nem tudom hol kell elzárni, mert nem jutok el a másik vasajtón keresztül a lépcsőházba, mert az ajtó nem nyílt ki: beleragadt egy vérszopó, amit nem lehet kinyírni ajtón keresztül.
Ekkora egy sz*rt
-
batman91
őstag
Sziasztok!
Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy a játékban valami oknál fogva villogni szokott a fű textúrája. Ez csak egy bizonyos szögben következik be és mindig a képernyő tetején vagy a két oldalán jelentkezik. Már mindent kipróbáltam amit csak lehetett. Más felbontást, drivert, még a videó kártya is más, de akkor is jelentkezik. Baromi idegesítő az egész. Viszont a statikus megvilágítás alatt teljesen eltűnik az a hiba. Jó lenne megtudni mi okozza, mert hátha van rá valami tweak. Ha van valami ötletetek azt szívesen fogadom.
-
speki1982
tag
Dhampir: Én szerelmes vagyok a Zónába, csak néha kidobja a lelkemet magából...
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16089 üzenetére
Én egyelőre ott tartok, hogy a sniper történetét kezdtem el, de nem indult a játék, aztán amikor mégis elindult, beleuntam rögtön az elején. A Tajni put-ot és a Sötét testvériséget valahogy "egykaptafának" éreztem, és ezek után már kevéssé érdekel Artyom "Gas" Gromych újabb ilyen játéka.
Sensut írta, hogy ebben is sok a mászkálás, nekem meg az említett két rész után elegem lett belőle.
Kicsit telítődtem, valamilyen újabb impulzus kellene ahhoz, hogy folytassam a Zónában a barangolást... -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16087 üzenetére
Hát, én ezt le is töröltem úgy, ahogy van. Még ha a szöveg rendben lenne se biztos, hogy tudnám mi az isten folyik itt és érdekelne, mivel ez az a kategória, amit ki nem állhatok a Stalkerekben. Agyon van pakolva anomáliákkal, mutánsokkal, lépten nyomon valami bajod esik s nem tudod mitől és mit tegyél ellene. Ezek az agyilag elszállt hardcore modok nem az én asztalom, úgyhogy passz a DoppelganER-nek
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16085 üzenetére
Ezek inkább szlogenek, vagy rafkós orosz jelszavak, (amit csak az oroszok értenek) a témához igazítva. De nincs az a fordító, ami ezt értelmezni tudná. Teljesen fölösleges bele, lehet hogy a forgatókönyv írója a színvonalat akarta emelni vele?
Köszi speki a nótát, beleírom a játékba a szám szerzőjét, és az előadóját. -
Sensut
őstag
-
speki1982
tag
válasz
Sensut #16079 üzenetére
Ez már nem állapot, indítani kellene a kedves fórumtársaknak egy orosz nyelvű gyorstalpalót különös tekintettel a Stalkerben gyakran használt szavakra és kifejezésekre.
Annyit játsszunk már vele, hogy komolyan kellene valamilyen online kurzus... Talán SaGa elvállalná a tanár szerepét, én még némi zsetont is hajlandó lennék a fáradozásaira áldozni. -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16081 üzenetére
Jó lenne valami logikát látni benne, Agronom után eljutottam vagy tíz helyre, majd vissza a szeméttelepre, de nem találkoztam olyannal, aki valami feladatot adott volna még a szeméttelepen sem. Szaharov Yantarból elköltözött talán az erőműbe. A Kordonra még nem lehet átmenni, pedig van belőle három is. Nem jelez a térkép pályaátlépőket, mégis több helyen át lehet menni, bizonytalan helyekre. Zavaros ez még nekem. Ha valaki lefordítaná, én is megköszönném.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16079 üzenetére
Valami rettenetes gépi fordítás, ez. Elvileg az SMS-ekből, meg a feladatlistából lehet valamit kihámozni. Így sikerült megoldanom a Szeméttelepi, és az Agronomi feladatokat, ezek után a bárba is el lehet már jutni. Agronomban lementem a föld alá, először minden oké, Aztán Strelok búvóhelyén valami láthatatlan teleport ugyanoda dobott, de már minden megváltozott. Majd eldobott az elhagyatott kórház tetejére, de itt is minden másképp néz ki. Rövid séta után, már az erőmű mellett, de alatta lettem, úgy néz ki a dolog hogy jól megszórták földalatti pályákkal a modot. Az egyik pontosan úgy nézett ki mintha a metróval játszanék, csak üresebbek itt a pályák. Persze mindenhol sokat lehet járkálni, de teleportok is vannak. Egyik elvitt Pripyatba, ahol az oroszok meg a németek ezerrel lőtték egymást. Van-e ebben a játékban valami rendszer? Sorrend? Érteni kellene ezt a gépi fordítást!
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16067 üzenetére
Elég durva ez a Doppelganger, de nem azért, mert nehéz, hanem mert gagyi az angol fordítása. Csupa Google tele félig orosz szavakkal - szinte semmit sem értek belőle, pedig a játék jónak tűnik, vadonatúj pályákkal és komplex történettel. De egyelőre csak kóborolok össze vissza, mert nem tudom pontosan mit is kell csinálni. valami okostelefont kell megtalálnom, de ez se biztos
Semmim sincsen, még késem se, mindent elvett a laborban a 0-Tudatos valaki, besötétedett és nincs alvásra lehetőség (egyelőre), viszont tanultam egy cselt az idő felgyorsítására: Esc + F2. A cél szentesíti az eszközt
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Dhampir #16076 üzenetére
No no. A pályaváltás problémájára nem találtam megoldást sehol azóta sem. Pripyat-ba eljutsz, ott teljesíted a feladatokat, csakhogy onnan a 3-4 kijárat közül egyiken se tudsz kimenni. Azaz ki tudsz csak valami
elba*elromlik a mentés közben és lehetetlen visszatölteni mind az újonnan létrejött fájlt és a korábbit is. Mindenféle verziót kipróbáltam már, nem tudok rájönni mi a gond.
A mentéseim megvannak, ha akarszküzdenitenni vele egy próbát szólj és átküldöm őket -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #16058 üzenetére
Nekem azért felkeltette az érdeklődésemet ez! Mit gondolsz, várható magyarítás ehhez?
Én se rajongok a CS modokért, eddig egyedül a már sokat emlegetett A vátozás ideje 3. végig játszása érdekelt, évek óta képtelen vagyok továbbjutni Pripyatból, de lassan el kell engednem azt a modot. Eddig csak SaGa vitte végig ha jól emlékszem...
Belenézek így angolul, bár nem hiszem, hogy sokat fogok vele ebben a formában foglalkozni.
Főleg, hogy ez WTF?
"5. A legkomolyabb dolog! - Mielőtt komoly küldetésbe keveredne, győződjön meg róla, hogy hűvösnek tűnik!
6. Beszélgetés. Nagyon sok új dolgot megtud.
TANÁCS: - TAKARÍTSA SZÁLLÍTÁSÁT! SOKKAL HASZNOS lesz NEKED A JÖVŐBEN!" -
Sensut
őstag
Na, én befejeztem a Sniper históriáját is. Ez mindenképpen fontos a Sötét testvériség előzményeként, mivel ebben az 5 részben van szépen felvezetve, hogy ki kicsoda a második szériában. Amikor a ST-et elkezdtem, háttér információk híján csak mentem vakon és fogalmam se volt, hogy ki kicsoda, vagy hogy egyáltalán ki vagyok én és mi közöm azokhoz az emberekhez, akik körül vesznek, mivel nem volt tudomásom egyikük múltjáról sem. Csak úgy beléptek az életembe, parancsolgattak s én dolgoztam nekik süketen. Viszont ha ezzel a résszel kezdem, akkor már mindjárt más lett volna a felállás és így lett kerek a történet, ami elég jó ahhoz hogy lekössön. Viszont egy nagy hibája van mindkét résznek, az hogy sokat járatnak szinte a semmiért. Legtöbbször pályák hosszát kell elgyalogolni egyetlen kérdésért vagy válaszért, majd ugyanúgy tovább, és mindeközben nem történik semmi. Az elején még kerülnek ilyen olyan akadályok útközben, de idővel kiüresednek a pályák és a séták unalmassá válnak. A második részben azt kívántam, hogy menet közben jó lenne ha legalább visszatelepedne minden ellenség, hogy némi színt adjon a pusztaságnak, de az első részben, mikor ez megtörtént, rájöttem, hogy az még rosszabb, mivel semmi hasznom abból hogy mindig legyőzőm ugyanazokat az ellenségeket és közben a ruhám s a fegyverem több kárt szenved, mint amennyi hasznot hoz a balhé, így aztán elkezdtem kikerülni őket. Az első rész tartalmazza az Autumn Aurorát, ami széppé teszi a játékot, de a köd benne egy rémálom, mert sokszor az orrunkig se látni. De nem úgy az ellenség, aki pontosan úgy átlát a ködön, mintha tiszta idő lenne. Ez akkor a legrosszabb, amikor mesterlövészekkel állunk szembe, ők pontosan eltalálnak és mi azt se tudjuk merre keressük őket a ködben. Az erőműnél nagyon megszívtam, mert nem csak teljes ködben értem oda, de éjszaka is. Az a hely amúgy is egy katasztrófa a roppant nagy balhé miatt és én nagy hülyén leharcoltam magam a szarkofágba is, mert ugye Strelokot kellett követnem és ő köztudottam oda ment. Kipucolom a szarkofágot és közben csodálkozom, hogy már a Katonai Raktárak óta minden ugyanaz, mint az alapjátékban. Furcsálltam is, hogy ha Strelok előttem haladt el, akkor hogy települtek ilyen gyorsan vissza az ellenek ugyanoda, ugyanúgy ugyanannyian, miért kell nekem is lekapcsolnom az Agyperzselőt, hogy átjussak Pripjátyba, és mikor már meggyőződésem volt, hogy Charont is élve fogom a színházban találni, akkor láss csodát ő halott volt a segédjével együtt. Ez egy olyan változás volt, ami kezdett reményt adni. Viszont az igazimeglepetés akkor ért, amikor az erőműnél látom a feladatlistán, hogy nem is kell lemenni a szarkofágba (ahonnan egyébként sehol se tudtam kijönni), hanem a hátsó kapunál a belső udvarba tudok teleportálni. Itt aztán már nagyot vált a történet és voltaképpen idáig tartott az alapjáték menete, mintha eddig azt játszottam volna újra. Itt megsúgom, hogy meg kell találni Strelokot a teleportokon keresztül és meg kell védeni, mert ha meghal, akkor annyi a játéknak, de erről semmiféle információt nem kapunk. Minden összevetve nekem tetszett ez a két mod attól függetlenül, hogy vannak hiányosságaik. Elég sok bennük a technikai hiba, buta a MI, az alanyok sokszor össze vissza futkosnak és teljesen elállják a járatokat, a feladatrendszer pedig ebyhén szólva borzalmas. Semmit snem mutat a térképen, a küldetések legtöbbször SMS-ben jönnek és a szövegben alig találni háttérinformációt az épp aktuális küldetéshez. Csak menj ide, gyere oda, tedd ezt, tedd azt, de hogy kiért és miért, az titok. Így aztán részleteiben a történet homályos marad és csak a végén alakul ki egy nagy általános egész belőle. Természetesen vannak jó dolgok is, de azt nem árulom el - csak ajánlani tudom, mert legalább egy próbát mindenképp megér. Még egyszer köszönet Laris2 a fordításokét!
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16059 üzenetére
Igen, de a végigjátszás semmilyen élményt nem produkál. Én is csak úgy ráakadtam és belejátszottam. Sok mindent nem tudok még mondani róla, eljutottam a szeméttelepig, hát, érdekes, újdonság, és nem könnyű. A Solyankához hasonlítva, ez bonyolultabb, de könnyebb feladatok vannak benne.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16057 üzenetére
Ez Clear sky mod. Elég durván indul a játék, egy nagyon kibővített x10-es laborban kezdődik, és alatta van a monolith bunker. Onnan kell meglépnünk. De gondoskodtak róla, hogy ez ne csak olyan sétágatós legyen. Új szörnyek, gázosítás, egészen más O tudatos, közben folyamatosan lőnek a géppuskás snorkok. Van benne kezdő, kitartó, és öngyilkos fokozat. Mindenki igénye szerint.
-
Laris2
senior tag
Játszott valaki a Stalker R.E.B.O.R.N Doppelgang moddal? A játék rövid története, Scarnak miután nem sikerül Strelokot megölni, menekülnie kell. Végig rohan a fél zónán, vagy két tucat helikopter üldözi. Megölik, vagy egy kitörés végez vele, nem tudni. De a lényeg, hogy újraélesztik, mert valakik úgy gondolják, hogy csak ő képes megszerezni három ismeretlen képződményt, de az O tudat is komoly feladatot ad neki. A játék nem lineáris, és 62 pálya van benne. Nagyrészt a pályákon teleporton keresztül lehet közlekedni. Sok feladatot okostelefonon kap. Nincs egyedül, van egy őrző angyala is. Így kapásból, pl olyan pályák vannak benne mint a Tündérek völgye, Holt Kordon, Kövek völgye stb. És van hozzá angol szöveg is.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16050 üzenetére
Úgy emlékszem, jelzi a játék, ha egy fontos karakter megpusztul. Feltűnt az elején az a jó stalker nóta? Itt az elírás guglis fordítása.
Te gyáva, Bourbon! Tartsa meg eszközeit magának, de köszönöm. Akkor egyedül megyek a laborba, meg kell mentenem a barátomat!
Te gyáva, Bourbon! De nem adom fel az eszközöket, köszönöm. Akkor egyedül megyek a laborba, meg kell mentenem a barátomat!
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16049 üzenetére
Biztosan az, mert ilyen fájlok nincsenek a sima SOC-ban.
Amúgy ez a mod sokkal egyszerűbb, mint a Sötét Testvériség, és sokkal inkább tartalmazza az alap SOC-ot, mint a másik. Itt aztán tényleg egy az egyben minden ott van ugyanúgy, mint az alapjátékban, csak épp a szerplők vannak kicserélve, na meg a fő történet - az teljesen más. Elég törékeny a folyamat, mert már a második olyan alany halt meg véletlenűl, akivel beszélnem kellett volna és kezdhettem előlről a feladatot. Az egyik Krueger volt az elején Kordonon, a másik most épp Fang a faluban. Ő úgyis meghal, de előtte beszélnem kell(ett) vele. Szóval az ilyen szerplőkre nem árt odafigyelni és rögtön felkeresni őket, amint feladatba kerülnek, mielőtt nem késő, mert úgy látszik hogy nem mind bulletproofok.
Egy elírást találtam eddig, itt két válasz van, de a szöveg mindkettőnél ugyanaz, amikor megválunk Bourbontól a Raktáraknál az X-18 labori balhé után. -
speki1982
tag
válasz
Sensut #16045 üzenetére
A telepítéskor az alábbiakat lehet beikszelni:
Kiegészítések a szerzőtől karavan150: - tetszés szerint állítsa be
-Autosave a küldetések felvételekor és visszaadásakor
-Nem maradt zene
-Fegyverek eltávolítása nélkül a keresés során
-Egyszerű jelmezek
-Tetemek és ellenségek megjelenítése a minimapon
-Panoramikus látnivalók
- Ingyenes átengedés a kordonnál lévő híd alá
-Növeli a látást
-Spavner (aktiválás a játék menüben, S gomb)A CPU-ra is van valamilyen utalás (sebesség?), azt még próbálgatom. Teljes dinamikussal nem tudom, mert rögtön kidob a hibával, ha rákattintok az indítási ikonjára.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16044 üzenetére
Furcsa, mert nekem is Win10x64 és egyből indult. Nem tettem fel semmi egyebet, csak a Dx 9-et frissítettem volt régebb és feltettem az összes Visualt. Azt látom, hogy valami nagyon extra grafikája van, nem a szokásos SOC.
Ja, és mikor telepítette ezt a játékot, bepipáltam az összes nem tudom miket, mert oroszul írta, de feltelepítettem azokat is.
Még egy ötlet: indítsd teljes dinamikus megvilágítással. -
speki1982
tag
-
speki1982
tag
A vicc az, hogy a kérdéses fájl ott van abban a mappában, ahol hiányolja azt.
-
speki1982
tag
engem indításkor kidob a francba, d3d11.dll-t hiányol egyfolytában. Eddig nem volt semmilyen gond a DirectX-szel az eddigi modokban. Kompatibilitási, rendszergazdai indítás kipróbálva, de semmi
-
speki1982
tag
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #16035 üzenetére
Na megvan. Arról a linkről nem jött le, úgy látszik a torrnet már halott, de találtam egy Yandex-torrent linket, ami teljes gőzzel szuperál, csak van egy visszaszámláló az oldalon és azt ki kell várni: [link]
Tetszik a kezdés, a grafikája pedig elképesztően szép egy SOC játékhoz képest! Majd jövök a háborgásaimmal. Valamit kell-e tudnunk a háttérben? Van-e ebben is olyan jó vagy rossz befejezés, vagy valami?
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16033 üzenetére
Most ez a Dima feladat nem ugrik be, viszont linkelem a megelőző részt, talán ebből többet megtudsz.
S.T.A.L.K.E.R. SoC История снайпера Ловушка Судьбы S.L.A mod
[link] Magyarítás
Itt nem kell óvatoskodnod, viszont durva befejezésekbe is beleszaladhatsz, de kiválaszthatod a legjobbat is, egyszerű lehetőséged lesz rá.
Még egy dolog. A játék elején, amikor kikerülöd az ellenőrző pontot, lesz egy ide passzoló zene, ha megtudod a szám címét, és előadóját, beleírnám a játékba. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16032 üzenetére
OK, majd egyszer még rá veszem magam és végig viszem, hátha na...
Megnéztem a Youtubeon, a faluban semmi különöset nem csinált a tag, úgyhogy valahol máshol csúszhatott el a dolog. Neki jött a jó befejezés és ment tovább a pincéből. Ebben a mentésedben Lenyanál van még egy küldetés Dimáról, akit le akarnak lőni a társai, amiért segített neked Voroninnál.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16031 üzenetére
Valami nem stimmel! Nekem sem sikerült most, pedig ez a mentés része volt a jó befejezésnek!
"Nem számít, ki voltál, most az számít, hogy ki vagy. Az életed tönkrement, de találtál módot a fejlődésre. Őszinte voltál, nem titkoltad a lényedet, úgy cselekedtél, ahogy a szíved diktálta. Ilyen emberekre van szüksége ennek a világnak. Boldogságot adtál mindenkinek, a semmiért, és senkit nem hagytál sértődötten!"
Ez lett volna a jó befejezés, utána a vadvidéken megtaláltad volna Pavlovot, akit megöltek a mutánsok, és a PDA-ját. Azt a bárban kikódoltatod, és megtudod mi történt, hol van Anna, akit kikísérsz a zónából, és még pár feladat lesz Yantarban. kb ennyi. -
speki1982
tag
válasz
Sensut #16028 üzenetére
Nem vagy semmi, kétszer végigkínlódtad ezt a játékot...
A kéknél nekem is volt öt-hat jótettem, de marhára nem számított semmi a végén. Az orosz videós végigjátszásban persze sikerült a fószernak, ám ő volt az egyik fejlesztő/író/ötletgazda, úgy meg könnyű.
Hogy lenyugodj, küldök neked speciálba egy jó számot: Lenyánál hallottam a Napkelte csaposánál a rádióban
[link] -
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16026 üzenetére
No tudjátok mit, az keresztanja 3.14csája aki ezt a modot csinálta! Végig mentem megint, egy csomó mindent még felfedeztem, mindent úgy csináltam, ahogy "illik", s erre fel újra a rossz befejezés. Amikor elértem a kék fához, vagy hat jótettemet soroltam fel s azt moindta, hogy fasza gyerek vagyok, csak így tovább. Akkor meg mi a qrva...? Nem tudom min múlik ez az egész, de úgy szar ahogy van. Egyszerűen nem tudod mit kellene csinálni másképp mivel soha nincs választásod. Az előzőtől eltérően most csatlakoztam a Napkeltéhez is, pedig semmi hasznom nem volt belőle, nem raboltam ki semmit... az isten tudja hol csúszik el a dolog, úgyhogy ennyi volt a részemről. Isten bizony én mindent elkövettem, hogy jó legyen a vége, kétszer is végig vittem a játékot, de az a szaralak a végén nem úgy látta
Kiváncsi vagyok az előzményre. Amúgy mindenképpen ki kell próbálni ezt a modot, kicsit sok benne a séta, de érdekes. Talán valakinek sikerül a jó befejezést is elkövetni -
Laris2
senior tag
-
speki1982
tag
No, megvan a vége, nekem is rosszul sült el, meghaltam. Valószínűleg azért, mert elvettem egy rejtekhelyről egy pszi-sisakot meg némi lőszert, mást tárolót nem fosztotta ki, esetleg a legvégén Bes-ét, illetve aszerint mentem, ahogy mondtátok. De hogy mi volt a hibám, amiért meg kellett halnom, nem tudom.
Ennek ellenére tetszett a befejezés, valahogy illett Hamu karakteréhez. Az élete magában hordozta a végzetét, de a klánját végül sikerült ismét megtalálnia.
Biztos jó dolog a jó befejezés, de ennek én még egyszer nem ugrom neki záros határidőn belül, az biztos. Köszi a fordítást, Laris.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16024 üzenetére
Van még egy elírás A Sötét Stalker legendája vonalon, amikor kiderűl, hogy Keselyű a bűnbak. A Raktáraknál, miután Lukash felvilágosított a valódi bűnösről, Krueger küld néhány SMS-t amiben közli, hogy Keselyűt épp üldözik az ATP-n és Északkeletre kergetik. Ezt mondja, viszont a feladat leírásában Északnyugat jelenik meg és valóban ÉNy-on találjuk őket. Nem nagy ügy, de érdemes kijavítani.
-
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16021 üzenetére
Gromiych a hackerével, és egy exóssal volt az x16-ban. Mikor Szaharovnál voltál, lemehettél volna hozzájuk. Nem emlékszem Bergamott eltűnésére. Mikor először mentem az ATP-re még akkor elintéztem ezt a ruha kérdést. Egyébként köszi a jelzéseidet, javítgatom.
Van egy csajszi a másik kapunál, ha először vele beszélsz, nem a másik őrrel, elég tisztességesen bemutatkozik majd neked. Lesz még vele, meg a gyerekével dolgunk, igaz nem ebben a játékban. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16019 üzenetére
Na megvan a taktikai Abakan is, úgyhogy szerintem az eltűnésük normális. Az alatt járt Gromych az X-16 laborban majd kiszabadított Voronin fogságából. Lehet hogy a csapatában volt Bergamott is mert együtt kerültek vissza a bázisra.
Szóval a feladatsor így kellene kinézzen:
- Beragott kér Skat-9M páncélt a "Zarya" helyett és mondja hogy ha épp nem lesznek a bázison, akkor nézz vissza később.
- a feladatlistán is Skat-9M a "Bulet" helyett.
- a Csaposnál lehet ezt megvenni, nem Lenyanál.
- nem ártana az "Obokant" Abakanra keresztelni. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16019 üzenetére
Az X-18 balhé után, mikor mentem jelenteni az ATP-re, vissza voltak kerülve mind a ketten az istállóba és megcsinálta a páncélt. Most kell vigyek neki egy Abakant, azt hiszem valahol van is egy a ládában. Tehát valszeg valahol akcióban voltak ők is - a szövegbe beteheted, hogy ha épp nem találod őket a bázison, akkor nézz vissza később.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16018 üzenetére
Bourbon? Nem semmi karakter lesz az a másik részben. (nincsenek az ATP-n, valamerre?) Az éjjelátó miatt is fontos az a ruha, na meg a több súlycipelés, és a védelem miatt is. Kell az abakant is módosítani, különben az x18 után nem kapsz másikat Bergamottól, mármint a ruhára gondolok.
-
Sensut
őstag
Az ATP-n a páncélkészítős feladattal valami baj van ebben a Testvériség modban. Gromych ad egy tippet, hogy az istállóban Bergamott tud készíteni kiváló Napkelte páncélt. Ehhez Bergamott kér egy egyszerű Napkelte páncélt és egy Zarya overallt. Azt mondja, hogy ezeket megvehetem mindjárt a szomszédban Lenyatól. Csakhogy ez a szöveg két ágra is hibás. Először is a feladat listán a Zarya helyett Bulat páncél jelenik meg, továbbá pedig Lenya nem árul ilyet, csak a Napkelte páncélt lehet megvenni nála. Után jártam és valójában nem is Bulat kell, hanem ez a Skat, amit a Bárban a Csapostól lehet megvenni:
Ez idáig rendben is volna, csakhogy mire megszereztem ezt és visszamegyek a bázisra, Bergamott nyomtalanul eltűnt a bázisról. Kérdés az, hogy hova? Gondoltam, mivel éjszaka volt, hogy elment aludni, de visszamentem nappal is, ő sehol...
-
Laris2
senior tag
Egy tipp,PKM géppuska 250 lőszer. Nekem még mesterlövészpuskának is bejött. 2-3 lőszer mindent kifektet. A bárban a csapos árulja, kb 40 rúgó. Amennyiért veszed, annyiért veszi vissza . Kitárazod, és a lőszer ingyen van hozzá. Nekem jobban bejött, mint a tőr.
ez érvényes az utóbbi három fordított modra is. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16011 üzenetére
Sajnos ezt 100%-ig be is tartották
Most megint dilemmában vagyok, mert elloholtam a Vörös Erdőbe és a kráternél találkoztam egy Háború nevezetű "lovassal", aki átengedte, majd el is vette a műtárgyat. Vajon jó választás volt odaadni neki és nem Éhezőnek a Mocsárban? Visszamentem a Mocsárba, de Éhező már nem volt ott. A Trampos csata után mennem kell a Kórházba.Más: merre van a Csigák árulója a műtárggyal, mert sehol se találom a Mocsárban. Átkutattam minden zugát, de csak kóborló Csigák mászkálnak mindenütt
Ezt a tankot a Vörös Erdőben ne hagyjátok ki, ebbe van elrejtve az egyetlen, legjobb NATO fegyver, amit senkinél se lehet megtalálni másutt:
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16004 üzenetére
Erre csak ezzel a guglis szöveggel tudok válaszolni.
" Sajnos ahhoz, hogy logikusan be lehessen helyezni a cselekményt a Kizárási Zóna világába, szét kellett szórnunk egymástól távol eső helyeken, így nem kerülhettük el a felesleges futást helyről helyre. Figyelmeztettek - az ezzel kapcsolatos követeléseket nem fogadják el!
- A cselekmény jobb megértése érdekében olvassa el a főhős személyes jegyzeteit a PDA-ban, a párbeszédeket és a feladatok leírását - a térképen egyáltalán nincsenek jelölések." -
speki1982
tag
-
speki1982
tag
válasz
Sensut #16004 üzenetére
Nekem a Tiszta Égbolt jelenléte is érthetetlen, minek vannak ott, ha a mocsár meg egyébként töküres? Lehet javíttatni meg vásárolni, de a történet háromnegyedénél, ahol én járok, még semmi hasznuk sem volt.
Maga a mod sztorija és szereplői érdekes és egyedülálló forgatókönyvet adnak a játéknak, az előzmények, a régi ismerősök, a korábbi, három fő Stalkerben és a jelentősebb modokban átélt történetek köszönnek vissza; jobb kidolgozással és egyértelmübb feladatokkal - talán kis túlzással - , de a franchise negyedik része, a COP folytatása is lehetne akár. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16006 üzenetére
Ez orosz mod oroszoknak. Sok infót kapnak szóban a játékosok, (amit mi nem értünk) ezért valószínű, hogy eléggé hiányos a párbeszéd, és a feladat részletes ismertetése. Sokat segít nekünk, ha gyakran nézzük az észlelések menüt, és olvassuk a naplót, és következtetünk.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16005 üzenetére
Ne értsd félre, én nem a forditót hibáztatom - szerintem Sensut sem - hanem magával a mod koncepciójával van baj, sok helyen érthetetlen és követhetetlen a modderek szándéka, ezt pedig te, mint forditó sem ismerheted, hiába fordítod le és játszod végig így a játékot.
Ha nem írtad volna le a fordítói megjegyzésbe, melyik két műtárgyat ne adjuk el, vagy ne fosztogassunk be nem jelölt rejtekhelyeket, legyünk őszinték stb., ez a játék nagyon hamar uninstall lett volna részemről.Szóval eddig sem a forditással volt a baj, ha ez jött volna le ebből, akkor elnézést kérek. Egy szavunk se lehet, sőt, sokkal tartozunk neked, hogy ennyi időt és energiát fordítottál ebbe, én erre nem volnék képes.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16003 üzenetére
Тебе нужно встретиться с моими друзьями - Шрамом и Клыком. Интересная комбинация напарников, не правда ли? Заодно и спросишь их легенду. Ребята будут ждать тебя на Болотах на сгоревшем хуторе. Задание простое, вы быстро справитесь. А я пока наведу справки по твоему снайперу.
Ez az orosz szöveg. jelöld ki, másold be a googleba. És hidd el, sokhelyre ahol úgy láttam, beírtam a segítséget. Itt , és másholsem említi Éhezőt!! -
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16003 üzenetére
Semetsky története volt az egyetlen szál, amit egyből meg is értettem
De hát nekem itt a "Csigák" is kimaradtak teljesen. Most arra jártam éppen és látom náluk is van tennivaló. Mivel minden pálya nagyjából üres, vagy csak lényegtelen alakok kóborolnak arra, a Mocsáron se néztem szét előzőleg gondolván hogy ez is üres. Rengeteg kilóméter van ebben a modban, se busz, se vonat nem jár
, gyorsutazás sincs... tényleg sokat kell koslatni az üres pályákon egyik feladattól a másikig, egyetlen mondatért, majd tovább. Később persze Varg miatt oda mentem a Csigákhoz, de az már más történet volt. Ezt a foltot is fel kell varrjam.
-
speki1982
tag
válasz
Sensut #16002 üzenetére
Én sem fogom újrakezdeni, egyszerűen elfogyott a türelmem végigvágtázni legalább hússzor keresztül-kasul a pályákon.
Igen, azt ki lehetett volna emelni jobban, hogy keresd meg az Éhezőt, ne csak ugy megjegyzésként - ha már arra jársz (???) - Scar és Fang mellett.
Ha más nem, az utalás mellett egy marker elfért volna a térképen a helyzetével, és akkor már csak kíváncsiságból is elsétál az egyszeri sztalker arra akkor, amikor kell.
Bezzeg a fényképezőt milyen könnyű volt már megtalálni s laborban... nulla kihívás, pedig szerintem Semetsky felszabadítása volt a leghangulatosabb mellékküldetés. -
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16001 üzenetére
Elcseszett egy helyzet, mert az Éhezőt nem adja feladatba, csak Scart és Fangot. Ha ennyire fontos vele találkozni, mia a f*szért nem adja feladatba, ezt nem értem. Hab a tortán, hogy a feladat rendszere is szar ennek a modnak. Na de sebaj, tiszta kiváncsiságból visszatöltöttem ezt a részt és ott van az ürge. Szerencsére rengeteg manuális mentést hagytam (kereken 100-at), így egyenesen az alagsorba tudtam visszatölteni ezen a ponton és most már be is jutottam a rejtekhelyre. Amúgy előzőleg is beszéltem Ghosttal, nem az volt a baj, hanem az, hogy nem emelte ki feladatként az Éhezőt a Mocsárban és egy nap múlva már nem emlékeztem arra, hogy meg kellene keresnem őt is.
Ezt azoknak hagyom hátra itt egyszer s mindenkorra, akik még próbálkoznak ezzel a moddal, mert már ketten is átsiklottunk ezen a részem és úgy néz ki, hogy fontos a jó befejezéshez:
- a játék elején Kordonon találkozol egy fekete exós Éhező nevezetű alakkal és adsz neki kenyeret (ez a kép már a Mocsárban készült róla):
- később, a Raktárak után az agropromi alagsorba kell menned, hogy beszélj Ghosttal.
Itt feladatba kapod, hogy keresd meg Fangot és Scart a mocsári leégett farmon, de azt már sajnos nem, hogy keresd meg az Éhezőt is a közelben itt:
Most már nem hiszem, hogy újra fogom játszani emiatt az egész játékot, mert ez még a játék elején van, de ezt a részt végig tolom lassuk miről maradtam le.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Akciófigyelő: Ingyenes Steamen a Borderlands 2
- AliExpress tapasztalatok
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Tápokról alaposan - mélyvíz
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Opera böngésző
- Everest / AIDA64 topik
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Bomba ár! MacBook AIR 13" 2018 - i5-8210Y I 16GB I 512SSD I OS X Sonoma I Cam I Gari!
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- Eredeti Windows 10 / 11 Pro aktiválókulcs AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL!
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged