Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Home server / házi szerver építése
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házimozi belépő szinten
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- Azonnali fotós kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Hisense LCD és LED TV-k
- Smart TV vagy TV okosító? Mi éri meg jobban ma?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12099 üzenetére
Az RC1 az OL 2009-nek a változata. Én se értem, mert van belőle 2009, 2009 RC1 és 2v2.
A 2v2 az nekem 400MB, az RC1 meg 2,3 giga.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12097 üzenetére
Csak segítőkészséggel jegyzem meg, hogy én csak ellenőriztem, hogy jó-e a link, leszedni nem szedtem le. Nekem viszont a több gigás verzió van meg. Amikor 7zippel becsomagoltam, nekem is jóval kisebb lett az össz méret.
-
-
xFreex
aktív tag
válasz
SchumiBácsi #12094 üzenetére
A kép beállításoknál milyen megvilágítást választottál?
-
SchumiBácsi
őstag
Üdv all!
Gondoltam megkínálom a gépet ezzel a "régimódi" játékkal és a kezdeti nehézségeket sikerült is leküzdeni - kamera billegése, teljes magyar feliratozás megoldása - de az árnyékokkal baj van. Határozottan emlékszek hogy a DVD-s változaton szépen árnyékot vetett minden mindenre. Ezzel szemben a Steam-es változat egy élvezhetetlen katyvasz ami számomra kissé meglepő. 1.00006 verzió a játék, de a DVD-s is addig volt javítgatva anno vagy legalább is 1.00005-ig. Mi a teendő a szép árnyékokért? Előköszi!
-
emre
veterán
-
Gery D.
senior tag
Stalkersoup. Most olvastam a Steam-en, hogy Tecnobacon megtalálta a CTD-k lehetséges okait. 186 karaktertől hosszabb sms üzeneteknél összeomlik a játék.
-
shield
Topikgazda
Utolsó Nap nem tudtam kihámozni, hogy mennyire van köze az Utolsó Nap letűnt klánhoz.
-
Gery D.
senior tag
Nekem megvan a magyarítás is. Majd felteszem valahova. Zippyshare-ra feltöltöm 200MB-os méretekben, ha megfelel, az 10-12 darab lesz.
-
lacika93
csendes tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy valakinek esetleg meg van-e az Oblivion lost 2009 RC1 es modifikációja?
Az egész internetet tűvé tettem érte (túlzás nélkül) de nem lelem.
Olyat, hogy honositás már extra lenne,
Ha esetleg valakinek meg lennének, és fel is tudná tölteni, nagyon hálás lennék!Good hunting
-
Gery D.
senior tag
Sajnálom, én néztem el Borovi köszönetét az ismertetőről. Legközelebb jobban figyelek.
-
Gery D.
senior tag
Azt nem tudom, lehet elbeszéltünk egymás mellett, én a StalkerSoup-ot magyarítom.
-
Gery D.
senior tag
Szívesen. Várom az észrevételeket. Akár itt, akár Privátban. Ja és nem kell új játékot kezdeni annak, aki angolul kezdte el, menet közben is be lehet másolni a magyar fájlokat. A régi gamedata mappa nem kell, azt ki lehet törölni, vagy utána írni egy - jelet, így: gamedata-. Visszafelé is érvényes, ha valaki nem magyarul akarja folytatni, annak csak a régit kell visszaállítania, az enyémet meg törölni.
-
Gery D.
senior tag
Angolul nem is kell jó ideig, elég messzire el lehet jutni magyar párbeszédekkel.
-
Sensut
őstag
Közben befejeztem a RETURN OF SCAR modod és mondhatom, hogy nagyon, nagyon, nagyon tetszett, és csak ajánlani tudom mindenkinek. A játékmenet elég nehéz, de nem nehezebb mint a Secret Trails 2 vagy a Fotograf. Leginkább az "one shoot kill" nehezíti meg a játékos dolgát, ami jó is, meg nem is igazán jó. Jó azért, mert nem kell több száz golyót cipelnünk magunkkal, még a legvadabb mutánsokra is elég 2-3 sörétpatron. Viszont nem igazán kellemes amikor ránk lőnek, mert egyetlen golyó kinyírhat, vagy teljesen tönkreteheti a páncélunkat. A javítás baromira drága, csak Sakharov professzornál érdemes bármit is javítani, mert ő valamitől erősen kedvel bennünket és szinte ingyen megjavít bármit rajtunk
. A történet alapja egyszerű: Scar (avagy mi mint játékos) ugyanúgy egy hosszú kómából ébred Cordonon, mint Stelok, 2 évvel a kívánságteljesítő leállítása után. Scar lánya kórházban van Németországban és a kezeléshez 2 millió rubelre van szüksége. Ezt a pénzt kell összegyűjteni mindenféle nehéz feladatokat teljesítve először a tudósok megbízásából, majd Voronin utasításait követve. Ezek a feladatok annyira komplexek és kalandosak, hogy a játék végén úgy éreztem, mintha legalább 2-3 éve játszanám ezt a modot egyfolytában. Már nem is emlékeztem az első feladatokra, vagy szereplőkre, annyira messzinek tűnt az eleje. Rengeteg valós életből bevitt elem van beépítve a játékba, és sok ST2 és Fotograf effekt van átvéve a két korábbi játékból. A fegyverek kiválóak, jól működnek és változatosak. Ugyanúgy a ruhák is. Számuk nincsen túlzásba víve, és általában megkapjuk az épp soron levő feladathoz a legmegfelelőbb eszközöket, vagy először meg kell szereznünk azokat. Kedvenc fegyvereim a Remington 870 "Marine Magnum" sörtétes és az FN "Ghost" gépkarabély volt. Az előbbi egy igazi vadászpuska mutánsok ellen, a másik pedig egy hatalmas felbontású optikával ellátott gyorstüzelő Nato fegyver. Ezzel a két fegyverrel végigvittem a játékot, hacsak épp a feladat nem követelt más fegyvert, mint mondjuk a számszeríj vagy a lángszóró. A pályák közti átjárókat csak sorra kapjuk kézhez és mindegyikért jól meg kell dolgozni. Nem árt néha belenézni a mellékelt végigjátszásba sem, mert olykor a feladatok sorrendje megviccelhet. A történet befejezése után free play van, lehet tovább kalandozni és feladatokat teljesíteni. Viszonylag stabil modról van szó, alig volt crash az egész játék alatt. Egyszer egy beépített visszaszámláló miatt dobott ki az asztalra mert visszaszámlálás közben mentettem és töltöttem vissza az állást, majd egy másik alkalommal a dinamikus megvilágítást kellett statikusra állítanom a Jupiter pálya miatt, mert azt nem szerette a motor. Ez a mod a történet első része, a második rész készülőben van és remélem lesz is valami belőle, mert nagyon megérné. Csak ajánlani tudom mindenkinek még egyszer.
-
Gery D.
senior tag
Azt pontosan nem tudni, még lesz egy javítás előtte biztosan. De állítólag már folyamatban van.
-
Gery D.
senior tag
Az 109997 sajnos igen instabil lett, az 5-ös volt idáig a legstabilabb. Szinte a Generátorokig alig kaptam CTD-t. De az is a 32 bites x-ray-nek köszönhető. Ha C-stacks Overflow hibaüzenetet kapunk a logban, az a memória miatt van. Ha az 1.1-es verzióval megjön a 64 bites X-Ray, alig lesz crash. Mondjuk én a DX9-es bin-nel játszok, a 11-es nagyon sokat kivesz a gépből. Az új Javító-Készlet sokaknak nem működik, de a következő patch-nél az is javítva lesz. Az "angol" verzióban viszont még nincs javítva a Műtárgyak nevei, Kifordult helyett pl. Smaragd Kifordultat ír a térképen és a leírásban, de hibás a Rubin is, a Fekete Energia meg black_energy-ként jelenik meg, ezek nálam javítva lettek.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12066 üzenetére
Köszönöm én is az infót. Naponta elindítom én is az automatikus Stalkersoup frissítőt, az utolsó frissítés valóban játszhatóbbá tette a modot, viszont nálam a játék becrashelt amikor megnyitották Szeméttelepről Sötét Völgybe az átjárót és át akartam lépni. Kipróbáltam mindenféle beállítással, de nem sikerült betölteni a pályát, sajnos. A frissítés előtt ugyanez történt Agropromnál, de az utólag megoldódott a 109998 javítással.
-
Gery D.
senior tag
Akik régen játszottak vele, azoknak érdemes kipróbálni. Szerintem elég stabil lett. Igaz, a Mod kapni fog egy 64bites motort, amint elkészül, ez még 2 patch, ha minden igaz. A végleges verzió az 1.1-es lesz. Crash-ek előfordulnak még, érdemes gyakrabban menteni azért, de már sokkal játszhatóbb az egész.
Íme a gamedata mappa. A legújabb 109998-ashoz alakítva.:
[link]
Próbáltam az eredeti szövegkörnyezetnél maradni, de mivel többnyire Orosz->Gugli Angol fordítás, ezért játék közben kellett fordítanom. Felhasználtam a ShOC fordítást is, de mivel egy-két helyen abban is van hiba, azokat is javítottam. Van egy-két hiba, amit saját magam javítottam. -
borovi
aktív tag
válasz
Gery D. #12063 üzenetére
Én is köszönöm, bár őszintén szólva eddig csak rossz tapasztalataim voltak a moddal. Néhány évente újból és újból teszek vele próbát, de mindig uninstall a vége a rengeteg crash, befejezhetetlen küldetés, be nem tölthető mentés miatt. Pedig klassz mod lenne, ha működne. Ha fölteszed a fordítást valahová, azt azért megköszönöm, egy következő próba során majd magyarul tolom a játékot - amíg engedi - a munkád segítségével.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12035 üzenetére
Üdv.
Meglepődve olvasom, hogy vannak még olyan fórumok, ahol a StalkerSoup-ról beszélgetnek.
Én napi szinten követem ennek a módnak az alakulását és aktívan részt is veszek a hibák javításában. És meg kell még említenem, hogy már 2 éve fordítom a játékot. Igaz, sok van még, de rengeteg küldetés és azok leírása kész van már. Akit érdekel, annak szívesen elküldöm. -
-
Sensut
őstag
válasz
shield #12059 üzenetére
Igen, felraktam. Ezek a textúrák voltaképpen bent vannak, csak rossz név alatt. Amúgy azt hiszem rájöttem mi a különbség a két mod verzió között. Eredetileg ez a mod a SOC 1.0004-hez, majd a z 1.0005-höz volt építve, és az lehet a korábbi verzió, ami azért nagyobb, mert tartalmaz az alapjátékhoz is adalékokat. Ez az utóbbi verzió kimondottan az 1.0006-hoz készült és nem szükségesek a korábbi javítások se hozzá, csak az összevont 3. javítás. Gondolom a fórumokon olvasottak után.
Amúgy baromira jó a mod, a Secret Trails 2 szintjét üti, és vígan besorolható a nagy klasszikus felső kategóriás ST2, Fotograf, AlternativA modok közé. -
Sensut
őstag
EZ EGY GYORS JAVÍTÁS a Return Of Scar mod fenti verziójához. A játék Dark Valley átlépőjénél, hiányzó textúrák miatt crashel! Ez a javítás pótolja a hiányzó textúrákat. Csak simán be kell másolni a megadott helyre, nem szükséges új játék indítása.
-
TSanya
aktív tag
Sziasztok!
Olyan problémába futottam, hogy csak az autosave-et tölti be a játék, minden más esetben XR_3DA hibával leáll a játék.
A log file-ban ez a néhány sor az utolsó bejegyzés:"FATAL ERROR
[error]Expression : hFile>0
[error]Function : FileDownload
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line : 106
[error]Description : e:\games\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\"Lehet erre valami megoldás?
Üdv:
S -
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #12050 üzenetére
Én is néztem a dátumokat, érdekes a kettő közötti méret különbség. Leszedem ezt is és összehasonlítom, de a dátum miatt én is azt gondolom a tiéd a frissebb. Köszönöm hogy feltöltötted a fordítást.
Jól néznek ki a képek.szerk: valami gebasz van a gépemen, nem tudok letölteni.
-
Sensut
őstag
válasz
shield #12048 üzenetére
Feltöltöttem az angolosítást a GDriveomra, innen leszedhetetd...
Ahogy látom a tí verziótok 2013-ban volt feltöltve a Yandex-re, ez pedig 2014-ben. Lehet, hogy ez egy újabb verzió?
-
Sensut
őstag
válasz
shield #12047 üzenetére
Az angol csomagban van egy csomó extra, végigjátszás, screenshotok, meg gondolom valami javítások is, mert egy csomó egyéb config fájlt is tartalmaz.
Nekem totál bejött ez a mod, amolyan profi "old-school" Fotograf / Alternativa típusú kedvenceim játék, amikor jól eljátszadoznak benne a képződményekkel és az effektekkel megfejelve egy kiadós, komplex sztorival. Az oroszok tényleg értenek ehhez. Szép a grafika is, meg jól is fut. A Mocsáron túl vagyok. Tetszett ám marhára mikor ott belefutottam egy WWII-es náci csapatba, na meg a száguldó szellemvonat is egyedi ötlet volt. Most megyek egy képződmény-receptért le az X-18-ba, ahol a megbízó szerint hatalmas horror vár rámKíváncsi leszek, a laboroktól amúgy is mindig borsódzik a hátam. Van néhány fotóm is:
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #12040 üzenetére
Pontosítok: a mod Bin mappájában levő xrGame.dll fontos egy mesterlövész küldetéshez, illetve a mesterlövész puskához. E nélkül a fegyver nem működik rendesen. A mod fő csomagjában levő xrGame.dll fájl hibás, de a Cumulattive fix 3 - kumpatch-3 frissítésben levő egy javított verzió és megy rendesen. Ezt kell használni, de csak ezt az egy fájlt kell kicserélni az eredeti Bin mappában, különben crash!
Nekem tetszik a játék, Scar (CS) visszatéréséről van szó. A CS sztorija után 2 évvel ugyanúgy kómából ébred Cordonban, mint Strelok és tudósok veszik a szárnyaik alá. Természetesen Szidorovics az első megálló és indul a buli. Kicsit sok a szöveg és angoltudást igényel, de jónak ígérkezik, bár nem volt még időm egy küldetésénél többre. Ez az első része a modnak, a második rész készülőben van.
-
Sensut
őstag
RETURN OF SCAR 1.0006 SOC mod angolosítva, aki nem ismeri. Kicsit macerás elindítani, de jónak tűnik. A letöltendő alkatrészek:
3. egy másik frissítés (lehet, hogy nem fontos?) ...
Másold be az összetevőket a fenti sorrendben az 1.0006-os SOC "gamedata" mappájába, kivéve a mod "BIN" mappáját (!), mert azokkal a fájlokkal nem indul el a játék valamiért - tehát marad az eredeti SOC/Bin mappa tartalma. Ez után, ha angol nyelvű az alapjátékod, akkor az asztalon levő indító ikon Cél: sorába be kell tenned a -nointro paramétert, különben a játék megpróbál egy orosz nyelvű intrót betölteni, ami blokkolja az indulást. Nálam elindult a mod, de többet még nem tudok mondani róla azon kívül, hogy nagyon dicsérik a fórumokon. Később majd véleményezek...
-
Sensut
őstag
Kijött egy új STALKERSOUP (DMX) frissítés okt. 15-én, amiben, többek között javították a játék háttérben futó szkriptek okozta laggolását. A játék most már akadásmentes és jól játszható, legalábbis a Bárig. Onnan még nem jártam tovább.
-
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #12023 üzenetére
Megjegyzem, az, hogy a falon jönnek-mennek a fizikai modell hibája, egyben lenyűgöző részletessége is. Érzékeli a játék, hogy az ott egy akadály, meg azt is, hogy függőlegesen viszont egy sík, amin járni lehet. Más programokban ilyen esetben vagy megakadnak és ott trappolnak orrukkal a falnak nyomódva egy helyben, vagy szimplán átgyalogolnak a falon.
Igaz, itt is láttam olyan négylábút, ami teljes erővel vágtázott egyhelyben, úgy, hogy semmi látható akadály nem volt előtte, én simán át tudtam ott sétálni.A motor fejlettségére a kedvenc példám az erőműben a szarkofág alatt az az ajtó, amit az alapjátékban a dekóder nyit, de ha nincs nálad, fel lehet feszíteni egy puska csövével. Azaz a motor tudja, hogy a cső fizikailag alkalmas arra, hogy beférjen az ajtó zsanérja mögé és kifeszítse, majd ki is támassza.
-
rétisün
veterán
válasz
SaGa59 #12022 üzenetére
persze, jó kis mod még ezzel együtt is, főleg hogy a legtöbb játékban vannak ilyenek, már nem a falon közlekedő npc-k, hanem hogy olyan helyről lőnek le, ahonnan nem is látszom...
(#12021) borovi: igen, mintha említetted volna ezt a gránátos esetet.
a 'fúrófej' stalker se olyan ritka, én is láttam nem egyet, olyant is aki a plafonba 'halt be' aztán fel fent, fele lent
-
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #12020 üzenetére
Igen, de nem csak a zsoldosok. Az erőmű hátsó részében az egyik épületről snorkok másztak le, meg fel is a falon. Szépen, négykézláb, ahogy kell. Vannak appróbb logikátlanságok ebben a modban is, de még így is nagyon jó.
Ezeket az oktató feladatokat, ahol a "szellem zsoldosok" várnak a teleport túloldalán, marhára utáltam. Az egyetlen megoldás mindhárom alkalommal az volt, hogy amint megjelentem a célban, azonnal ugrás valamerre, és bujkálás. Mondjuk harmadik nekifutásra itt előbb kiirtottam az utcán táborozó zsoldosokat és csak utána mentem oda a "kiképzőhöz", hogy folytathatjuk. Nem jöttek vissza, így elég volt a két szellem zsoldossal megverekedni- -
borovi
aktív tag
válasz
rétisün #12020 üzenetére
Meséltem már azt a sztorit, amikor a Szkadovszkon, miközben Kardánnal beszélgettem, az Alfa csapat lazán megszórt gránáttal a hajó lemezfalain keresztül?
Ilyen kúszó-repülő figurákkal lehet néha találkozni. Legutóbb az OL 3-ban volt, hogyKordonban, a nagyobbik pincében ért a kitörés. Majdnem minden sztalker rendesen, a lépcsőn jött le a menedékbe, kivéve egyet, aki, mint egy fúrófej, a talajon meg a pinceboltozaton át, egyenesen a fejünk fölül került a pincébe.Egyébként tök jó a hsz-em száma. Visszafele is annyi, mint előre....
-
rétisün
veterán
azért az ilyen (nálam) igencsak rontja a játékélményt, ilyen helyen, ahol nem csak hogy nem látnak az utcáról, de simán le is lőnek, a falakon, mindenen keresztül....
kijutottam a tetőre, 3 másodperc múlva a padláson megjelent egy zsoldos. úgy értem, simán felrepült az utcáról.
mod: nem felrepült, ezel kúsznak a falon fel-le
-
borovi
aktív tag
válasz
rétisün #12004 üzenetére
Belekukkantottam a játék egyik tesztjébe, a kommentelő kollégák közül többen (főleg jukeey 2015. június 29. 17:47) elég rossz véleménnyel vannak a cuccról.
-
Sensut
őstag
válasz
rétisün #12007 üzenetére
A modban Anatoly Dyatlov-ról van szó, aki felügyelte a tesztet a 86-os csernobili katasztrófa idején. Lényegében ő volt a fő felelős a katasztrófáért.
-
borovi
aktív tag
válasz
borovi #12008 üzenetére
Meg is van! Elég sok online filmnéző helyen fönn van, szerintem érdemes megnézni.
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #12006 üzenetére
nálam mindkettő jó, 2 böngészőn is megnéztem....
az OL 3.1-ben szerepel egy dyatlov nevű figura. az oroszoknál a Dyatlov hágónál történtek '59 február 1-2 között azóta is megmagyaráz(hat)atlan, rejtélyes halálesetek. erről készült egy játék, pontosabban a kiderítéséről, mi is okozta az akkori eseményeket, illetve erről kapta a nevét a karakter.
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #12002 üzenetére
Szívesen, nem volt elpazarolt idő, mert egyszer s mindenkorra meggyőződtünk hogy miről van szó. Az igaz, hogy modot ilyen gyorsan én sosem fejeztem be, a végén már törtettem át minden ellenálláson, csak hogy haladjak a vége felé. Nem is válaszoltam egyetlen lövésre se, pedig azok jöttek ezrével mindenhonnan. Így is be lehet fejezni, igaz visszavettem a legalacsonyabb nehézségi szintre, mert már tele volt a puttonyom a rengeteg mutánssal. De még ez se sokat változtatott, talán csak később haltam meg. Az OL kapcsán nekem is teljesen más volt a benyomásom, nem is tudom miért, de most csalódtam benne. Na de ezt még véletlenül se összehasonlítani a Secret Trails-szel! A ST2 az egyik legjobb Stalker mod (a másik a Fotograf), még ha elég bogaras is néha. Mindig van mellékelve egy végigjátszás, azt kell követni, mert sokszor az ember nem föltétlenül a kiszabott utat követi és úgy elkalandozik a játékban, hogy egy idő után a feladatok behalnak. Én először végignagyoltam a leírás alapján, felfogtam, hogy miről van szó, aztán másodszor alaposan végigjátszottam emlékezetből, és ez volt az igazi élmény. Azt hiszem a napokban előveszem még egyszer, amíg kerül egy újabb mod...
-
borovi
aktív tag
válasz
Sensut #12000 üzenetére
Köszi! Tényleg nem nagy szám a vége sem. Pedig a korábbi Oblivion Lostok mintha kellemes emlékként derengenének az emlékeimben. Vagy csak azok óta volt már számtalan királynál királyabb mod, amik alaposan föltették a lécet, és most azért fanyalgunk?
Az OL 3-mal mindenesetre nem fogok többet játszani, nem úgy, mint más modokkal, amiket időnként előveszek, és játszogatok velük.
-
rétisün
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3382, 95% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3381, 96% Akkumulátor
- Thinkpad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1235U 16GB 256GB NVMeIR kam gar
- 5db os játék csomag
- M2 Macbook pro 14' 512 16gb
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Xiaomi 14 Ultra Ultra White Használt, karcmentes állapot, Kamerás csúcsmobil
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3320
- Xiaomi 14 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest