-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #15998 üzenetére
Ha nem beszéltél a játék elején a kordonon, akkor nem lesz ott. Ott nyöszörgött a tanyán, kenyeret kellett neki adni. A kórházban amikor átkerülsz a másvilágra, Rehrick Shewhartnak be kell számolnod arról, eddig kiken segítettél.
Agronomban az alagsorban ki kell nyírni a katonákat, mert addig nemigen foglalkoznak veled Ghostal pedig beszélni kell. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15997 üzenetére
Aha. Na itt gebasz volt nekem, mert az alagsorban a rejtekhelyre nem tudtam bemenni, mert a doki meg a másik, talán Ghost, egymás hátán elállták fent a nyílást és csak az egyikkel tudtam beszélni . Fangék megvoltak, az Éhehző is talán, de ennyi. A másikról nem volt tudomásom. Amúgy roppant buta ebben a modban a MI. Folyton elállják az utat, hogy jókora kerülőkre kényszerítsenek, ahol van, aztán Radaron valóságos tömeges öngyilkosságot művelnek
A tábortüzek s az anomáliák tele vannak öngyilkos hullákkal, úgyhogy ha potya felszerelést akartok, ott százezreket lehet keresni.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #15996 üzenetére
Emlekszem ra, a gépudvarban megcsináltam a Csigások relikvia-küldetését is, jartam az északi farmon is, az alagutat is megnéztem, de semmilyen Éhezős ürgével nem találkoztam a környéken... Ezért nincs meg a kék fa...
Ha most nem lesz ott a pasas, feladom, nem kezdem visszatölteni, legyen akkor a rossz vég. A rejtekhelyeket sem fosztottam ki, csak a pszí sisakot vettem el, amikor a Gromychek után mentem le a jantari laborba, de azt is csak szért, mert pszí sugarzás ellen szar volt védekezni eszköz nélkül (ugye kedves készítők)? Amúgy erre is csak egy fél mondatos utalás volt Szaharovnál, de ki is hagyható lett volna ez a rész, mert tök lényegtelen volt, ellentétben az Éhezőssel...
Ez egyszerűen már iszonyúan idegesítő. Sensut, borítékolom én is a rossz befejezésemet, mert ez a küldi kimaradt.
-
Laris2
senior tag
"Találkoznod kell Scar és Fang barátaimmal. Érdekes párosítás, nem? Két legenda. A fiúk várnak rád a mocsarakban a leégett farmon. Közben útbaejtheted az Éhezőt is. Addig is utánanézek a mesterlövésznek."
Az Agronom pincéjében, Ghost ezt mondta neked. Szerintem elkerülte a figyelmedet. Ekkor kell menned a mocsarakba. -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15993 üzenetére
Amikor először Agronomból átmész a mocsárba ott keresd. Ez egy fontos rész. Meg kell ölni a Halált, aztán életre kelteni, hogy megöljön valakit. De ez a kórházban lesz. (öngyilkosságot kell elkövetned, hogy a másvilágra kerülj, csak így tudsz beszélni a szellemekkel)
A kórházba akkor menj amikor Scar küld Limanszkban a GRC-sek ellen. De előtte szerezd meg a műtárgyat. Ezt akkor célszerű, amikor Strelokkal beszélsz a leereszthető hídnál. -
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #15988 üzenetére
Csessze meg, én befejeztem, de rossz vége lett valamitől és nem tudom hol ronthattam el, mert emlékeim szerint sehol se kellett választanom, kivéve amit épp jeleztél, hogy beállj-e a Napkeltéhez. Szerintem állj be, mert én szabadom vittem tovább s ez lett a vége. Mindenkinek segítettem, sose hazudtam, még Lukaszt se öltem meg. Egy csomó érthettelen szöveg van benne, amit nem tudtam kivenni mire utal. A kórházban nekem nem kért semmiféle kék fát meg szellemet, csak az eü csomag kellett valahova... Nincs az az isten, hogy ezt újra kezdjem, ilyen zavaros moddal még életemben nem játszottam. Marad a "rossz" befejezés, ami amúgy méltánytalan, mert a Bűnt azért felszámoltuk a végén. Még egyszer az utolsó háborút végigviszem, lehet, hogy ott rontottam el valamit, s ha nem, akkor kapd be Rehrick Shewhart és pusztulj éhen a Zónában!
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15987 üzenetére
Úgy gondolom, hogy ezek csali rejtekhelyek, (a becsületességedet bizonyíthatod vele) Nagy marhaság, de hát ez van. A fordítás miatt én is mindent fölszedtem, mindent kijátszottam, és a vége kampec lett. Redrick Stuhart nagyon szigorú ítélkező. Ez a térbeli leltár is egy ilyen rejtekhely, de nekem valamiért üres volt, pedig Zapadlo, csak a sniper részben fog lopkodni. Te etudod képzelni Zapadlót szerzetesnek? érdekes lesz egy partizántól.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #15985 üzenetére
Én megtaláltam a Kordonon az Éhezőt, beszéltem is vele, de a mocsarakban nem találkoztam vele. Ez baj? Ha most megyek (a Bűn elleni hadjárat kezdete), ott találom még a mocsárban?
A kórházban eddig nem találtam semmilyen "kék fát" meg szellemeket, maximum spéci eü. csomagot.
Az befolyásolja a játékmenetet, ha a klánom megsemmisítése után beállok a Napkeltéhez, vagy szabadon nyomom tovább?
(Jött még valamilyen homályos üzenet is a mesterlövész és a testvérének a Szeméttelepen történő megmentésekor Vakondról, a Lövészről, meg az Agroprom melletti búvóhelyről, de zavaros volt és hiába mentem oda, max. csak a GRC-sek voltak a gyártelepen)???
(Döcögve haladok ezzel a moddal, néha én sem értem, mit miért és hogyan. Restellem, de ennyi segítséget még nem kértem soha tőletek
, a végigjátszás meg egyszerűen felidegesít, mert ott sincs mindig egyértelmű válasz)
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #15986 üzenetére
Törölném a fenti posztot ha lehetne, mert utána eszembe jutott még valami, amit nem próbáltam ki, és az volt: minden tárgyat leraktam egy ládába Radaron és úgy léptem át Pripiatba - és tovább engedett. Ilyesmi nem egyszer történt meg régebb más SOC modokban is. Valami olyasmi volt a letáramban, ami nem oda illett, de még csak nem is része a játéknak, hanem egy előző játékból marad benne, pld. Strelok flash meghajtója, egy olyan valami, amit Térbeli Leltárnak neveznek, de fogalmam sincs mire való, vagy egy egyedi M82 mesterlövész puska, amit használni se tudok, csak úgy találtam valahol, talán épp Pripiatban, amikor először ott jártam és Trampot kerestem. Tényleg, mire is való ez a puska?
Ez illik a modba, mert még van ilyen és valakié lehet, de semmi utalás nem volt rá eddig. Az is lehet, hogy ez kavart be nekem, nem kellett volna előre felvennem
Na mindegy, megyünk tovább, amíg lehet... -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15984 üzenetére
Hát, sajnos nem tudok tovább jutni Pripiatban egyáltalán amikor a mesterlövészt kell elterelni, amint elérem a szálloda környékét kidob valami script hibával és még az előző mentéseket se tölti vissza a városból, csak az autosavet az átlépőnél. Kipróbáltam minden trükköt, de semmi sem segít, úgyhogy feladom. Gondolom már nem lehet sok hátra a játékból. Itt a hibajelzés ha esetleg még van valami ötletettek:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...et testveriseg\gamedata\scripts\smart_terrain.script:1137: attempt to index local 'obj' (a nil value) -
-
Laris2
senior tag
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15982 üzenetére
Az nehéz lesz úgy játszani, mint egy első Stalker játékot, mert ezeken a pályákon már azt is kivülről fújom, hogy hány fűszál van ha leveszem a fűsűrűséget, és hány lesz ha ráadom
Viszont ha van más tartalom, akkor semmi gond. Kimondottan szeretem a keresgélős feladatokat, jól is esett a Fotografus karmerája után kutatni (sajnos nem nagyon volt elrejtve) és jól jönne még néhány ilyen mellék, az lefogalná az embert. Bocs hogy rád (rátok) zúdítom a bajaimat a moddal kapcsolatban, holott azt a készítőjének kellene elmondani, de sajnos nincs rá lehetőség.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15981 üzenetére
Ami előzmény lenne, arra utóbb akadtam rá. A fejezetek valóban onnan kezdődnek, de sok összefüggés nincs is köztük. Az a Clear sky idején játszódik. Szerintem így lehet hogy jobb is. utóbb játszani az előzményt. (Ezt a játék szomorú befejezése miatt gondolnám) A Sötét testvériségnek az a története, Szaharovék találnak egy kódolt PDA-át az x18-ban, amely embereken végzett kísérletekről adatokat tartalmaz. Hozzájut ehhez a PDA-hoz Voronin, aki megmásítja az adatokat, és terjeszti a zóna rádióban. Bűn csoportnak nevezi, a Borongósból menekülteket, akiket el kell intézni. De valójában létezik egy igazi Bűn csoport is, így kezdődik a kalamajka. Az egyik vezetőjük Bes. Őt akarták kinyírni a játék elején, De tudjuk , hogy Citrom lett az áldozat. Hosszú lenne mindent leírni, meg el is lenne lőve a poén. Egy tipp, próbáld úgy játszani, mintha ez lenne az első Stalker játékod. Ne keress ismerős dolgokat, és ne hasonlítgasd más modokkal. Bár ez a mod a másikkal együtt olyan mint egy Stalker statisztika.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15979 üzenetére
Na lassan kezd összeállni a kép. Én azt hittem, hogy ennek 6 különböző mod az előzménye, de hát ebben már a XI. fejezetnél tartok és a VI. -tól kezdte, tehát egy modban több fejezet van. Az lett volna az igazi ha az első mod jön először és utána ez. Szerintem abban van az, ami ehhez kellett volna hogy érthető(bb) legyen ez a történet. Az előzmény hiányzik ebből, mert már kapisgálom mire megy ki a játék - ezek amolyan különálló kalandok fejezetenként, ha jól tippelek
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15979 üzenetére
Egyszerűen nem áll össze a kép valamitől. Elolvasok mindent, megoldok mindent minél előbb (legalább is megpróbálom), de egyre jobban vesztem el a szálat a történetben, mert a párbeszédek nem függenek össze. Ott van Bes akit ki akarnak nyíratni, de hogy miért azt nem tudni, csak menj és csald ki vagy nem kapsz semmit. Aztán hogy a laborban mi történik, semmit sem értek belőle mert ott egy hosszú, csupa orosz bejátszás is, mindenemet elveszítem... de hogy miért?... Utána kicsit már jobb mert kapok némi felvilágosítást a történetről, de a lényeg még mindig nem tiszta - ki vagyok és mit akarok a Zónában? Tűvé tettem Trumpért a pályákat, de sehol se találom. A fő bajom pedig az ezekkel a módokkal, hogy egy idő után unalmasak mivel a pályák egy az egyben olyanok, mint az alapjátékban. Minden ugyanaz, a rejtekhelyek, a mutánsok ugyanott vannak, az Npc is ugyanott van csak épp a szerepük cserélődik fel. Már ösztönből megyek rá mindenre amikor egy új pályára lépek és kellemetlen csalódás, hogy mindent ott is találok ugyanúgy újra meg újra. De rájöttem, velem van a baj mert túl sokat várok ezektől a modoktól és komolyan veszem
Pedig elég lenne csak végigszáguldani az egészet és felírni a kijátszottak listájára. Ezen érződik erősen hogy egy sorozat része is, talán azért annyira idegen. Most már befejezem ha nekifogtam és a fordítást természetesen köszönöm, különben sosem tudom meg hogy léteznek ezek a modok is
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15977 üzenetére
Sajnálom, hogy így jön le a játék. Bár nálam nem voltak olyan problémák amiket írtál. Talán az a lényege, hogy minden pályán teljesíteni kell az összes feladatot, és utána tovább lépni. A története valóban egyszerű, Hemulra felfigyelnek a Kordonon, ez a Vlad Maseer beajánlja őt Ghostly-nak, aki az ATP-n van. És az odavezető út nincs kitáblázva. Ez az első része a játéknak, majd onnan tovább megküzdeni a Zónamesterekkel. Kb ennyi. Sok feladatot kell megoldani, szinte minden lépésért meg kell küzdeni. Én a mocsár végéig 122 fontos küldit teljesítettem, és mindig jött a piros SMS. Ha nem jön is továbblehet haladni, de káosz lesz az egész. (Ez a Tajni Put) DE ha Gromich játéka is ilyen, akkor el kell dobni a francba. És lesajnálom a folytatást is, vagy előzményt. Az a Sníper história, és Pavlov benne a karakterünk. Lefordítottam, de ilyen kivitelezés mellett STORNÓ!
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15976 üzenetére
Ugyanaz a mese, mint az előző moddal: nem tudom ki ki az, hol kell keresni őket és mi ez az egész mese? Nem értek semmit az egészből... Kijöttem a laborból, a Bűn ki van pucolva a környékről, de hol van az a Gromych? Azt modta előtte, hogy mennek vissza a bázisra, de hol van a bázisuk? Az már nem is érdekel, hogy kik azok a Bűn és a többi improvizált klán, akikről eddig sose hallottam. Ezek a félszavas tőmondatok kikészítenek, mellesleg itt aztán egyáltalán semmit se mutat a térképen, s ha egy napra is abbahogyod a játékot, holnap fogalmad sincs honnan kell folytatni. Szóval hol van ez a Gromych, mert semmi kedvem felkútatni újra az egész Zónát miatta.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #15973 üzenetére
Okulásként mindenkinek... olvass, értelmezd és csináld: a feladathoz nem volt elég pénzem, ezért nem vette el a páncélokat és később az Abakant sem. Valami 20 ezret kért az átalakításokért, de ez korrektül benne volt a szövegben is.
Bocs, ez benéztem. Én voltam a hülye.
Köszi a tanácsokat, Laris.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #15970 üzenetére
Nekem elfogadta, kétszer is, javítás nélkül . Mikor elvettem a bűn tagtól, már jelezte is a játék.
Ez fontos küldi, ne hagyd annyiba. Nem a fegyverért, a későbbiekben lesz hasznos neked. Az obokan csak elírás, én is ollóztam más játékokból, ezt nem vettem észre. Tőrt kapsz a játékban, persze ha trükközöl, az más de akkor viszont a feladatmegoldásért nem kapsz. -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #15969 üzenetére
Uhh... még jó, hogy lehet kapni
Köszi.
A Bergamot-féle Abakanos küldetés (Szerezz egy abakant) bugos: hiába ölöm meg az Orlov által adott küldiben a Bűn tagját, az ő Abakanját nem fogadja el Bergamot. Szerintem azért nem, mert a küldetés Abakanra szól, a magyar fordításban meg Obokan a fegyver neve. De ez csak feltételezés, nem biztos, hogy ez a baj.
(egy egész érdekes taktikai AK-t ad Bergamot, ha sikerül a küldi)Még valami, amit észrevettem: azért a fejlesztők se szentek
(spoiler következik):
A társunkat lelövő mesterlövész Tőrjét (exluzív Vintorez .45-ös tölténnyel) egy kis csellel el lehet venni az Agroprom alatt Ghosttól és a Sötétvölgyben . vagy az ATP-n - Pavlovtól. A Bárban venni kell a Csapostól egy Glock-ot és el kell adni valamelyikőjüknek, ők meg földre dobják a Tőrt)
Azért ez nem véletlenül kerülhetett bele a játékba...
-
speki1982
tag
Elakadtam... Nem tudja valaki, hogy az ATP-n a technikusnak beszerzendő Napkelte és Bulat páncélruhák közül hol található az utóbbi? Napkeltét lehet venni a kereskedőnél, de Bulatot nem és nem is láttam egy dealernél sem. (A gameplay sem mutatja meg, egyszer csak lett a playernek...
)
Köszi!
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15966 üzenetére
Ez az Artyom Gromych a mod szerkesztője, forgatókönyv írója, és játékosa. Az ötleteit a LOst alfából, Clear skyből, Fotografból, és a REturn of Scarból, engedéllyel merítette. Tudom mit kérdeztél, de nem akarom lelőni a poént. Egy kedvcsinálót, a sok közül írhatok, ott leszel, amikor Scar üldözi Strelokot az erőműben, mindenfelé Clear skysok vannak, és neked kell védened Strelokot. Scar ott is úriember, csak befolyásolják.
-
Laris2
senior tag
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #15962 üzenetére
Nincs szükség rájuk, de érdemes mindent elolvasni, hogy helyes döntéseket hozzál. Olvasd el a naplót is. A végelszámolásnál ezek alapján ítélkeznek fölötted, és ott már nincs esélyed javítani. ( Végigjátszottad, de szörnyű véget ért, szégyentelen! Játszd újra, te szemét gyilkos!) pl ez is lehet, vagy még rosszabb.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #15952 üzenetére
Köszönöm, a tippet és a dicséretet is, a játéknál - ahogy Sensut is írta - fontosabb talán az a közösség, amit szó szerint a Zóna hozott létre.
Ezt a módszert már olvastam korábban valahol, egy-két végzetes crash-nél ki is próbáltam, de nálam nem jött be egyszer sem. A Tajni Put-ot abbahagytam, töröltem a mentéseket, a végét meg megnéztem a Hug Tv-n (jól nyomja a srác, tetszenek a videói, kellemes hangja van).
Az ATP-n felszedett tucatnyi dokumentumot tartsam meg, vagy eladhatom (sok információt tesznek hozzá a történethez amúgy)?. Némelyik 100 ezer rubelt is megér...
-
-
Dhampir
félisten
válasz
Sensut #15951 üzenetére
Nem volt kötelező bemenni oda, ámde előre nem tudhattam, amikor odatévedtem. Úgy látszik, hogy valamiért nagyon népszerű helyszín, kapósnak számít egyes készítőknél.
Érdekes, hogyha jól értelmeztem, akkor Kordonnál a Leszakadt híd alatt eleinte katonák őrködtek, még oda is mehettem hozzájuk, mert rögtön nem tüzeltek, de amikor visszatértem a Szeméttelepről, akkor már a GRC fogadott messziről szórt pergőtűzzel.
-
-
Laris2
senior tag
válasz
sklopp #15947 üzenetére
Csak a teljes dinamikus megvilágítással indul. Olvasd el a kis tájékoztatót.
Sensut, a barlang csak alternatív útvonal, az Erdő, az Agronom és a Szeméttelep között. Még Hamu meg is jegyzi, "ki az az őrült aki arra menne".
speki 1982. Ha kidobál a játék, megoldás lehet egy megelőző mentés előtt törlöd az user. LTX fájlt. Nekem most bejött a Fotograf-nál. Fényképezésnél állandóan kidobált, és ezzel a módszerrel megoldódott a probléma. Ezt a módszert gyakran ajánlják a modderek, és az orosz kommentekben is lehet olvasni róla. Egyébként gratula az őszinteségednek, közénk, stalker rajongók közé tartozol. -
Dhampir
félisten
Ó ne, a Setét Testvériségben is ott lappang a Barlang az Agropromi területen, a csalagút végében.
-
sklopp
őstag
Üdv urak!
Letöltöttem a Sötét testvériség komplett (SeregALus) verziót és a magyarítást (Köszönet érte). Gond nélkül települt, (nem rendszerlemezre, nem Programok könyvtárba, minden előírás szerint), indul a menű, beállítások rendben lemegy, indítás, töltődik egészen addig, míg eléri a Kliens szinkronizálást, és akkor kékhalál. Csak annyi a szöveg, tiltott területre akar töltődni a memóriában és ennyi. Win7, ram bőven, 16 Gb. Valakinek van ötlete? -
Laris2
senior tag
Már mindegy, leírom. Érdemes a jó befejezésre törekedni, és nemcsak azért mert van folytatás, és kapsz egy bölcs aforizmát, hanem az utó fejlemények késztetni fognak egy lehetséges folytatásra, vagy az egész történetnek az előzményeire, a játék teljes megismerésére..................(van ilyen)
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #15943 üzenetére
Dehogy, nem akarom én bántani egyik modot sem (pláne nem a fordítást
); épp eleget toltam a Stalker-trilógiát ahhoz, hogy tudjam, egy fan számára nem nőhetnek a játék élvezeti értékei fölé annak bosszantó hibái.
Szívtam én már a nem a stabilitásáról híres korai-Diverzánsnál is a fogamat olyan problémánál, amelyre sehol/sehogy nem volt megoldás, aztán valahogy csellel-furfanggal-egy kis fájlbelenyúlással mégis eljutottam a végéig.Ha nem szippantott volna be szőröstül-bőröstül ez a világ, már rég nem játszanék vele...
Szóval, nyomom, csak feltűnt a hibák hasonlósága, és már azt hittem, a korábban letörölt játékból maradt vissza és ragadt be valamilyen oda nem illő fájl a Sötét testvériségbe. Volt már rá precedens és szívtam vele nagyon sokat.
De az tuti, hogy sokkal tartozunk neked és a többi fordítónak is (SaGa és a többiek).
Respect!
Sensut:
Én is pont ezt írtam!
(A kedvencem az volt, amikor valamelyik modban a generátorok pályánál csak a földet volt szabad nézni, mert ha felnéztél instant és elkerülhetetlen crash volt a vége.
Akkor tanultam meg szemlesütve, gyáván elfutni az ellenség elől.) Best
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15941 üzenetére
Jobb ha hozzászoksz az ilyen hiányosságokhoz, mert ez egy ilyen játék. Tökéletes Stalker játék nincs és talán ettől jó. Sokszor többet traccsolunk a hibákról, mint magáról a játékról. Amiket felsoroltál azok még nem is gondok. A bajok ott kezdődnek amikor elkezd crashelni a játék és már a visszatőltés sem működik. De egy szívós sztalker azt is túléli!
Bocsi, ezt Spekinek szántam.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #15942 üzenetére
A Tajni Putot egy remek csapat készítette. Ők készítették pl a Soliankát, Fotografot ST2-őt Return of Scart, Ennél nem remekeltek, bár a téma jó. Figyelj speki, ha csak a hibákat nézed, akkor ebben a játékban kevés szórakozásod lesz. Nem akarok én erről papolni, de ez tényleg jó játék.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #15941 üzenetére
A modot ugyanaz(ok) készítették, mint a Tajni Put-ot? Mert a hibákból nekem úgy tűnik:
- egyik modban sincsen a lépéseimnek a hangja, max. akkor, ha fémen lépdelek. Nem jöttem rá, miért nincs, de legalább hangtalanul suhanok. Bár ugyanúgy meghallanak.
- a hullákból kinyert rejtekhelyekben (nagy részükben) egyik modban semmi sincs, hiába jelzi a marker. Főként a Kordonon vettem ezt észre.
- a Mocsár területén egyik modban sincsenek anomáliák és kereshető relikviák (legalábbis a testvériségben nem találtam).
- a mellékküldetések is nagyon hasonlóak.Az én gépemmel/telepítésemmel van baj, vagy bugos ez a mod is? Másik Stalker nincs fent.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #15940 üzenetére
Én a full verziósat töltöttem le még az ősszel, (ez a Seregás verzió) Gond nélkül kétszer is végigjátszottam, a jó befejezés miatt. Az elején van egy játékhiba, a társamat megölik, de ott fog járkálni, a minimap nem is mutatja, de lőni fog rád Vagy lelövöd, vagy elkerülöd. Nincs hatással a továbbiakban. Én hagytam, és belegyalogolt egy anomáliába.
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #15938 üzenetére
Szerintem az orosz lokalizációjú SoC jó csak hozzá, de shield fórumtársnál talán meglesz a probléma megoldása.
Nekem steames alapjátékom (is) van, de biztos, hogy nem menne ezzel az orosz móddal.Laris2:
Az orosz oldalon, amit linkeltél, kétféle mod is fent van. Az "alap" letöltése nekem el sem indult, így töltöttem le a Seregás-verziót. Megy vele gond nélkül.
-
Laris2
senior tag
Speki 1982. Oké, leesett, csak mással voltam elfoglalva. Az alapot mellőzzed, az régebbi is, és másabb is . Ehhez van a magyarítás.
-
speki1982
tag
A másik hibafájlból csak annyi derült ki, hogy valamilyen ogg fájlok hiányoznak :
! Missing ogg-comment, file: d:\tajnyj put\gamedata\sounds\ambient\horror\rnd_horror1-18.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\tajnyj put\gamedata\sounds\nature\thunder-5.ogg
mindkettőből tucatnyi fájl nem talál/nincs
-
speki1982
tag
Titkos ösvény... hááát, a fordítást köszönjük, de mod... Ennyire "vicces" Stalkerrel még nem játszottam: mocsárban a vízen futok, a pajszer az egyik legerősebb fegyver, hárommal későbbi feladat beadása, eltűnő feladatmarkerek a pda-n, stb. ezen még dolgozhattak volna.
Most egy zombi halála miatt nem tudok továbbmenni: Pripjátyban Ghostly segítségére indulok a művelődési házban, de amikor odaérek és megölök/megölnek a társak egy bizonyos zombit, azonnal crash-t dob a játék. Mindig, ha ez a zombi meghal. Nem ám valamelyik karakter, nem, egy zombi. Íme a log:
FATAL ERROR
[error]Expression : false
[error]Function : CGameGraph::distance
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 96
[error]Description : There is no proper graph point neighbour!
stack trace:Valakinek ötlete?
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Dhampir #15928 üzenetére
Nincs mit.
Ha akarod még fogok, csak nincs időm most foglalkozni annyi vele... ja nem árt egy jobb gép, nálam szerencsére nincs ilyen gond. Nem tudom, az időkorlát benne van-e még az új verzióban, de mindenképpen javaslom a kipróbálását! Nekem az a szerencsém, hogy megvettük már az elején, szóval alig várom, hogy kipróbáljam majd a végleges verziót!
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
shield #15926 üzenetére
Ez nem mod, ez a Chernobylite
Pont itt tartok: [PRIPYAT CENTRAL].
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Dhampir #15924 üzenetére
Te játszol vele?
Hát a legújabb frissítését még nem láttam, de eddig nem volt rossz amit viszont igen. Pld. elég ijesztőre sikeredett az első találkozás a Black Stalker-rel. Megléptem előle perszeVan egy fajta atmoszférája a játéknak ami nem fogható a stalkerekéhez, de azért ez is be tud szippantani. Az utolsó frissítés grafikailag eléggé megdobta az eddig látottakat, bár most pihentettem a játékot pár hónapig, mert a félig magyar félig angol szövegek miatt nem volt igazi élmény. Minden frissítés után újra kellett kezdeni a játékot. A katonák az eddigi verziókban igen buták voltak, remélem kijavítják majd ezt is. Illetve a fegyverek fejlesztését is...Ami mérgesítő volt, az az első verziókban a saját táborod felépítése című jelenet -erre kifejezetten emlékszem- majdnem abba is hagytam a játékot ez miatt, plusz az elgázosított szobába való csapdába esés ill. hogy a maszkot nem lehetett felhúzni és kampec mindenképpen. Gondolom ezek javítva lettek közben azóta. Azt még ide kell írnom, hogy negatívan értékelem a pályákon eltölthető időt! A küldetésekre van 30 perc mondjuk és ha nem végzel időben, akkor valami kitörés jön elvileg -én ezt soha nem vártam meg- ami legyalul akkor is ha pld. egy földalatti bunkerban rejtőzködsz, tehát mindenképp kampec.
Összességében a sztorija tetszik, érdekel a vége, plusz az a kis szerkezet is jó poén, amivel időben, térben tudsz teleportálgatni.
Továbbiakat hamarosan -ha érdekel-, most fogom újra kezdeni... ötödszörre... -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15921 üzenetére
Köszi a véleményedet, én nem írok véleményt, mert én fordítottam, és nem lenne hiteles. Egy hozzá fűzni valóm viszont van. A 2016-os 30-adik évfordulóra rengeteg modot, hol elhúzva, hol összecsapva adtak ki, és ez látszik is a kidolgozáson. (nem jelennek meg feladatok, szövegek stb) Egy biztos, lesznek ettől rosszabb, és jobb modok is. Ezért szerepeljen a szerző ajánlója a játékról.
A cselekményről:
A Titkos ösvény cselekménye körülbelül egy hónappal azelőtt bontakozik ki, hogy a legendás Shooter testvére után kutatva a zóna közepére kerül, és meglehetősen furcsa körülmények között eltűnik. A főszereplő keresésbe kezd, találkoznia kell olyan emberekkel, akik ismerték a Strelkát. Kommunikálva velük új részleteket fedez fel mozgási útvonalairól. Az ösvényre jutáshoz Hemulnak sok időre lesz szüksége a stalker csoportok vezetőinek, kereskedőknek és közönséges stalkereknek a különböző feladatok elvégzéséhez, akik legalább némi információval rendelkeznek róla, miközben a főszereplőnek pénzt keres.A Secret Path mod cselekményét összekapcsolt küldetéslánc formájában mutatják be, amelynek kitöltése megkezdi a következő befejezését, megakadályozva, hogy a játékos elveszítse az elbeszélő szálat és összezavarodjon a feladatokban. Minden egyes új feladattal a játék dinamikusan lendületet vesz. A mod elsősorban a jó akciójáték hangulatával van tele, nem fog unatkozni, és a sokféle játékhelynek köszönhetően a játékosoknak lesz hová fordulniuk. A játék sok emlékezetes, és ami a legfontosabb, egyedi karakterekkel rendelkezik, amelyeknek köszönhetően mindig gyorsan megtalálhatja egy régi barátját hibák nélkül
Nagy változások:
Új történet és főszereplő.
Új sztori küldetések, amelyek sorozata a végéig feszültség alatt tartja a játékost.
Új karakterek.
Kiterjesztett helycsomag a Kostya V. használatával
Nagyon sok játékmenet változik az AMK szolgáltatásainak felhasználásával.
És még sok más.Áttekintési tippek:
! A játék során próbáld meg nem hagyni a képernyőn megjelenő és pirossal kiemelt üzeneteket, miközben ne felejtsd el figyelmesen elolvasni a párbeszédeket, ennek köszönhetően elkerülheted a továbbjutás nehézségeit, és nem fogod elveszíteni az elbeszélő szálat.
! Ha a mocsarak dinamikus megvilágítás mellett haladnak el, memóriahiány miatt összeomlást tapasztalhat, ebben az esetben azt javasoljuk, hogy váltson statikus világításra.
! Próbálja meg elvégezni a helyszínen található karakterek összes feladatát, ez segít tippeket kapni az átmenetekről és azokról a karakterekről, akik feladatokat adnak a cselekmény folytatásához. Ebben az esetben nem lesz kérdésed arról, hová menjünk, kivel beszéljünk stb. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Sensut #15921 üzenetére
Hát ez elég furcsa ajánló
Én skippelem sztem ezt az eddig leírtak alapján. Az újságírót folytatnám, de ott meg nincs meg az a halom pénz. Hát így most nyomnom kell tovább a Chernobylite-ot
shield: "Most néztem az oldalamon, megint nem lehet letölteni, de ha kell felrakom valahová.
Most már tényleg kell egy jó oldalt csinálnom."
Ha gondolod küldj át nekem amit akarsz, szívesen kiteszem az oldalamra! Vagy tudok segíteni egy oldal elkészítésében is. De ha komolyabb terveid is vannak, akkor beszéljünk privátban valamikor
laris: köszi a fordítást! -
Sensut
őstag
Nos, fő küldetés teljesítve, Strelok megtalálva, a Zóna alkotói kiiktatva, de hogy miről volt szó ebben a játékban, fogalmam sincs. Ez a gyér szövegelés annyit csinált, hogy ha valaki megkérdezi most, hogy tetszett-e ez a Tajni Put nevezetű alkotás, én azt válaszolom, hogy NEM. Azért nem, mert jó is lehetett volna ez a mod ha kicsit még dolgoznak vele, de így többet szentségeltem mellette, mint élveztem a játékot. A sztori nulla. Az elején még kapisgáltam, hogy mi akar kisülni belőle, de a végén már semmit értettem belőle. Megtalálom Strelokot, akit az egész játék alatt üldözök és két szóval leráz a végén, hogy köszöni, majd ő kijut egyedül, én pedig gyorsan igyekszem visszafelé, mert vár kint a helikopter. Se hogy mit keres ott, hogy került oda, s egyáltalán én mért akartam megtalálni. A Doktor modta hogy keressem meg, OK, de annál tovább
Az egy dolog, hogy aki készítette a modot az tudta, hogy mit akar, de azt bele is kellett volna szépen szőni a játékba, hogy a szegény játékos is felvegye az iramot és motiválva legyen.
Van elég technikai baj is a moddal, ami aláírja, hogy nem egy profi munka. Amelett, hogy a feladatok követése egy egész fejtörő olykor, rengeteget crashel a játék főleg a Mocsárban és Pripjátyban. A városból alig tudtam kijutni, mert amint megjelent egy Burer, azonnal kidobott. Néhány feladatom is maradt függőben mert fogalmam se volt mit kezdjek velük és gondoltam a végén kiteszem ide, hátha valaki tud segíteni, de elment a kedvem tőle s nem ér annyit már az egész. Részleteket sincs kedvem taglalni, inkább megköszönöm a fordítást és döntse el mindenki mit kezdt ezzel a játékkal... -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15918 üzenetére
Ha elérhető lesz valamelyik kereskedőnél a PKM hevederes géppuska vedd meg. Nagyon jól lehet aratni vele, és távolról is elég hatékony szinte alig amortizálódik. Azért ezek az új mutánsok egy kis színt visznek a játékba, az F-1-es gránátot nagyon nem szeretik.
shield ez egyáltalán nem az a sniper. Csak egy megelőző játékban ragadt rá ez a név, nem méltatlanul. Egyébként a Fotográfból ismert Zapadlo nagyapó unokája., és nem ő a főszereplő. Az előzőben igen. -
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #15915 üzenetére
A zombikat csak példának hoztam fel, mert ők a leggyámoltalanabb kreatúrák, de őket is alig lehet kinyírni és tömegesen jönnek. Nem egyszer - három-négyszer kelnek fel újra. De ott van a kisóriás, vagy a kiméra, az ismertek közül. Aztán jönnek a medvék (de tényleg) és még néhány sose látott mutánsféle, melyek ellen egyszerűen nincs fegyver. A sörétes a legerősebb puska, de az se sokat ér ezek ellen. De csak azért, mert túl van méretezve az ellenállóságuk és elég hülyén, mert a sznorkok ellen az egyik laborban bedobtam legalább 30 gránátot és meg se pipázták. Az Erdőben bújkál egy Sötét Kereskedő, az árul egy Enfield gyalogsági géppuskát, na az egy halvány remény ezek ellen a bestiák ellen, csak gyorsan amortizálódik és egyre ritkábbak a fegyverkovácsok. Ezt a fegyvert föltétlenül meg kell keresni!
-
shield
Topikgazda
válasz
Laris2 #15903 üzenetére
Néhányszor végig vittem a S.N.I.P.E.R.-t, nekem bejött.
Annak idején elég jól hozzá igazítottam a magyarítást.
Még van egy kis csiszolgatás rajta, pár fájlban. Az SMS üzeneteken is lehet picit javítgatni, de lényegében jól játszható.
Most néztem az oldalamon, megint nem lehet letölteni, de ha kell felrakom valahová.
Most már tényleg kell egy jó oldalt csinálnom. -
Laris2
senior tag
válasz
Laris2 #15913 üzenetére
Változások listája:
! Vadonatúj történet
! A cselekmény két befejezése és jó játék esetén szabad játék
! Új és érdekes karakterek
! Grafikai modok és fegyvercsomagok összeállítása
! Hivatkozások más modokra és játékokra
! Rendszer "új rangok, hírnév és kapcsolatok"
! Hangjáték néhány történeti küldetéshezFIGYELEM !!! A JÁTÉK CSAK TELJES Dinamikus világítással indul!
A RePack, a jellemzői:
1. Semmit sem vágnak / nem kódolnak át.
2. Csernobil árnyéka alapján. 1.0004-es javítás
3. Sötét testvériség módosítása - a Zóna kárhoztatja
4. Javítsa a GRC-t
5. Javítsa ki a párbeszédpanelt
6. Szerkessze a szakmát, és tegyen bele hálózsákot
Telepítési idő 15-20 perc.Na erről lenne szó, de nem ad hozzá semmit.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15912 üzenetére
Hát ez egy ilyen játék, már én is keverem a dolgot, mert hol elakadtam, hol belefáradtam a fordításba, (ahol egy beszélgetést három helyről kell összeszedni, és nincs keresési lehetőség) És eközben belefogtam egy sniper modba, amihez kellett a célkereszt. Na és itt is ez az alvás probléma, csak itt nincs semmi, még éjjellátó sem. A telepítő leírásban olvastam, hogy rá kell dobni egy alvás funkciót, de milyen fájlok kellenek ehhez? honnan? Hálózsákos, vagy matracos? vagy maradjon ahogy van?
A zombikat próbáld sörétes puskával.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15911 üzenetére
Borovnál bármikor vehetsz hálózsákot, vettem egyet s le kellett tennem később, aztán a Mocsárból visszafelé vettem még egyet Borovnál. De Szidorovicsnál egyet se találtam a legelején se, épp ezért újraindítottam volt a játékot. 'Lélek' pedig került elég később, csak akkor nem volt kéznél, mikor kellett. De mondom, ott van éppen ezért egy sztalker, aki a csata után adja a tárgyat, csak szóba kell állni velük. Amúgy kezdtem unni a sok mutánst. Úgy fel van emelve a skilljük, hogy normális fegyverrel szinte lehetetlen elintézni őket. Elkezdtem gránátokkal, de 4-5 után általában a játék kidob. Nem elég 2 tár egy zombi fejére, miből van az basszus?
Ami sok az sokk. Na, de mindegy, eljutottam a Raktárakra.
-
Laris2
senior tag
A hálózsákról annyit, hogy valóban csak a játék legelején, és jóval később lehet venni. Az elején erre fel is hívja valaki a figyelmet, én egyből spóroltam is rá. Lélek műtárgy van a Szeméttelepen több is, a járműtemető mellett. Ott, szinte minden Soc módban található. A képen a szeméttelepi átjáró közelében, van ez is gyakran megtalálható más Soc módokba. Még egy megjegyzés, érdemes a PDA-ban az észlelés funkciót gyakran használni, hogy megtudjuk kikkel van dolgunk, a közelben. Azért nem kell szigorúan követnünk a feladat sorrendet, hiszen több feladat jóval később lesz teljesíthető. Az igaz, hogy eléggé szűkszavú a játék, és hiányos a feladatok részletes ismertetése is. -
Sensut
őstag
BÚÉK!
Az új év hajnalán tettem néhány kört a Tajni Put modban s lejegyeznék ide néhány fontos dolgot azoknak, aki esetleg ezzel nyomulnak, mivel ez a mod bugos is, meg lényegében egy csőjáték is az egymást követő feladatok miatt. Vagyis ha nem teljesítünk egy feladatot, akkor nem kapjuk meg a következőt, vagy az SMS-t, ami elküld a következő megbízóhoz, illetve átjárókat se kapunk addig.
Szóval, a hálózsák tényleg létezik és Borovnál lehet megvenni, miután őt visszaküldtük a bandájához a Szeméttelepen és elláttuk utánpótlással az üzlete beindításához. A hálózsák azért hasznos, mert az éjszakák hosszúak és roppant sötétek, éjjellátó pedig (még) nincs. Jobb ha húzol egyet reggelig, majd napvilág folytatod.
A másik gondom Vintar volt. Egy csomagot kell átvenni tőle és a melót a játék legelején kapod, viszont semmi leírás nincs hozzá (amúgy egyik feladathoz se sajnos), ezért hamar elfelejted hol is van ő. Nos ő Agropromban van a sztalkerekkel, egyáltalán nincs megjelölve, ezért nehéz rábukkanni. Azért fontos ő, mert ha ezt a feladatot nem tudod le, nem tudsz tovább menni a Mocsár felé. Csakhogy itt létrejön egy hatalmas zűrzavar a szereplők között, miután az udvaron a csapatok úgy összekeverednek, hogy ők se tudják ki kivel van és ezért elkezdenek fejetlenül lövöldözni mindenfelé. Nem egymásra, hanem az épületekre, fene tudja miért, és sose hagyják abba. Ezek között van Vintar is és mivel folyton készenléti helyzetben van a fegyverével, nem lehet vele szóba állni. Ezt úgy oldottam meg, hogy ki kellett nyírnom 3 szolgálatost a sok közül, akik ezt az egész zűrt okozzák. Szerencsére a többi ezért nem orrol meg és az aldozatok sem kulcsfigurák. Sok eszelős hibát láttam a Stalkerekben, de ilyet még sose, hogy a saját társaimat kellejen feláldoznom a továbbjutás miatt. Ugyanebben a káoszban sikerült megoldanom egy másik feladatot tiszta véletlenül épp azzal, hogy lelőttem a szolgálatosokat. Egy fegyvert kellett volna megtalálnom egy hullánál a Mocsárban, de mint kederült, ez a fegyver épp ennél az egyik áldozatnál volt (itt a szöveg teljesen ellentmond a feldatanak), ezért nem tudom most sem, hogy mifolyik itt. De csak ha ezek a feladatok szerencsésen megtörténtek, akkor mehetünk tovább a játékban.
Nem rosz a mod, jól el lehet bóklászni benne, de (eddig) nem sok köze volt egyik történethez sem. Értem, hogy hova akarták besorolni a történetet (erre egy feladat világít rá az elején), de a minimális szövegkönyv miatt ez egyáltalán nem hozta azt a hangulaot, amit hozhatott volna. Ezért is tűnik nekem egy vázlatnak ez az egész. Én az csinálnám, mint készítő, hogy az egészet átvinném az COC alapra - na akkor lehetne egy igazi játékok kihozni ebből.
Nem adom fel, eldöntöttem, hogy befejezem, úgyhogy folytatása következik... -
Dhampir
félisten
Boldog Új Esztendőt kívánok minden Stalkernek!
-
rétisün
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Opera böngésző
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Everest / AIDA64 topik
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Motoros topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- DUPLA XEON GOLD 6134!!! HP Z8 G4 LEGNAGYOBB WORKSTATION 64GB 2x8 mag 2x16 szál gamer, szerver, munka
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest