Hirdetés
- PC Game Pass szolgáltatással teszi vonzóbbá a GeForce-okat az NVIDIA
- Apple Macintosh által ihletett PC-ket jelentett be az AYANEO
- Lecsapott az Intel egyik modern node-jára az Ericsson
- Tuningmemóriák az AMD legfrissebb HEDT platformjához, v-color módra
- 32:9-es képarányú, játékra is alkalmas monitor az AOC és a Porsche keze nyomán
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Antonius1978
addikt
Mennyit birjak a TFT-k ? ugy altalaban ? azaz a tied mennyi idos ?
CRT : 1996-ban amikor megkaptam a szuloktol az elso PC-met, 8 oran keresztul jatszodtam a Celtics vs Lakers 1989-es kosarlabda jatekkal, estere olyan szemeim voltak, mintha hegesztettem volna.
Aztan megedzodtek a szemeim, eleg jol birjak a gyurodest, hozzaszoktattam oketElpartolas : csak ugrattalak, elcelodtem
Habar pl Dodopeket nagyon regota nem lattam hozzaszolni, es Saga is eltunt, talan fordit ?
Es meg regebbi motorosok sem tuntek fol tul gyakran, pl Pel. -
GypsFulvus2
őstag
válasz
Antonius1978 #5951 üzenetére
Nekem pár hónapja szart be a Belinea 10 20 35 W TFT-m, 8 év működés után, ami sztem nagyon korrekt időtartam. A "hidegindításért" felelős kondi szállt el benne, szóval valószínűleg javítható. Szerettem is nagyon; P-MVA panelje volt, a helyette vett IPS paneles Dell-nek sokkal rosszabb a feketéje.
Nagyon rég jártam erre utoljára. Az a bizonyos 4. patch teljesen a feledés homályába veszett?
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
válasz
GypsFulvus2 #5952 üzenetére
Hogy mersz ilyet kérdezni, örülj, hogy ez van és ingyen van és amúgy is nincs rajta mit javítani mert tökéletes és nem tudtad, hogy csak egy ember fejleszti!!4!!!!444!!!Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Plazmacucci #5953 üzenetére
Őőőő, ez most tényleges földbe döngölés volt, vagy csak irónia? Én örülök, hogy ingyen van, sőt adakoztam is anno Dezodoréknak, és full respect meg minden, de a 3. patch után még mindig bugos volt, így félretettem. Remélem azért nem vadászol le, és ásol el 3 m mélyre.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
válasz
GypsFulvus2 #5954 üzenetére
Majd nemsokára megérkeznek a topik szakértői és meglátod
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Plazmacucci #5955 üzenetére
Jaaa, én nem szóltam semmit!!! Nem is jártam erre...
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Antonius1978
addikt
válasz
GypsFulvus2 #5952 üzenetére
8 ev az tenyleg szep mukodesi ido, de amint lathato nem birjak annyi ideig mint a CRT-k.
-
shield
őstag
válasz
GypsFulvus2 #5954 üzenetére
Csak élcelődik a bajtárs, ha kicsit visszaolvasol már is kitűnik.
Sokaknak nem tetszenek a nagy területek, nekem pl. bejön. Nem egy szűk folyosón kell jönni-menni. Talán majd később jobban kihasználják a területeket, de szerintem jobb mintha hegyén-hátán lenne minden. Lehet, hogy már a hamarosan érkező javítással.
hubai1979 jobban jársz a az SGI 5K-val. Távcsövet rá és gránátvetőt.
A fejlesztéseknél én is igen csak meglepődtem.
Ugyanazokat kell átírni mint a többinél.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
hubai1979
őstag
[actor]:human_base
GroupControlSection = spawn_group
$spawn = "actor"
$ed_icon = ed\ed_actor
$player = on
$prefetch = 16
cform = skeleton
class = O_ACTOR
money = 40 ; option for level editor
rank = 3;
script_binding = bind_actor.bind ;--/#~# (old: bind_stalker.actor_init)
visual = actors\hero\stalker_novice.ogf
default_outfit_legs = actors\hero\legs\stalker_novice.ogf
destroyed_vis_name = physics\Dead_Body\skelet_crashterrain = actor_terrain
max_item_mass = 50.0
jump_speed = 13.5 ;7.0
;crouch_coef = 0.76 //by CzechDeath was 0.45
;climb_coef = 0.8
;run_coef = 2.0 //CzechDeath2.0 ;2.4
;sprint_koef = 2.0 ;3.0
;run_back_coef = 1.8 //CzechDeath
;walk_back_coef = 0.8
;air_control_param = 0.1
;walk_accel = 16 //Czechdeath;--SkyLoader: ^ these params dont look adjucted, i mean crouch_coef and run_back_coef
crouch_coef = 0.45
climb_coef = 0.8
run_coef = 2.0
sprint_koef = 2.0
run_back_coef = 1.5
walk_back_coef = 0.8
air_control_param = 0.1
walk_accel = 15
nekem csak ilyenek vanak.Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
Sensut
őstag
Ez egy Soopytwist nevű GSC fórumtárs által készített patch a LA 1.30003 verziójához. Mivel a LA-ban elég körülményes egyéni módosításokat elvégezni, mert a fájlok tömörítve vannak (de nem is elég csak kitömöríteni őket stb.), az ebben a patchben levő fájlok által szinte minden alapvető beállítás módosítható. A csomagban levő "gamedata" könyvtárat szimplán át kell másolni a játék könyvtárába. Mellesleg ez a patch rengeteg javítást is tartalmaz (lásd benne a leírást). Egyetlen hibája volt: eredetileg tartalmazott 3 módosított script fájlt is, amitől a játék szinte minden bejátszás után kilépett. Eltávolítottam a hibás fájlokat, a patch tesztelve lett, mivel én ezzel vittem végig utólag a LA-t elejétől a végéig.
-
DEARevil
tag
Nem teljesen ide tartozik. Aki jatszott a Misery moddal, meg tudna nekem mondani mit jelent az artifactoknal a conv encumbrance? Koszonom
-
hubai1979
őstag
válasz
hubai1979 #5970 üzenetére
Már a súj nem is érdelel anyira szereztem egy szervó rucit és 100kiló lett a limit de futás az nem megy,mivel hogy nagy a pálya mindenüt gyorsabb futás és fizikum kéne hogy nef áradjon el könyen.10 méter futás egy perc pihenő még a legjobb relikviákal is.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
hubai1979
őstag
terrain = actor_terrain
max_item_mass = 50.0
jump_speed = 13.5 ;7.0
;crouch_coef = 0.8 //by CzechDeath was 0.45
;climb_coef = 1
;run_coef = 2.1 //CzechDeath2.0 ;2.4
;sprint_koef = 2.5 ;3.0
;run_back_coef = 1.9 //CzechDeath
;walk_back_coef = 1
;air_control_param = 0.1
;walk_accel = 17 //Czechdeath;--SkyLoader: ^ these params dont look adjucted, i mean crouch_coef and run_back_coef
crouch_coef = 0.8
climb_coef = 1
run_coef = 2.1
sprint_koef = 2.5
run_back_coef = 1.9
walk_back_coef = 1
air_control_param = 0.1
walk_accel = 17mester ilyen lett,de nem változott semi.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
hubai1979
őstag
Igazatok van,de azok a területek hatalmasok,honnan a f szedték nem tudom.bementem ez lezárt alagutba egy órát koboroltam benne de nem jutotam a végére ugyhogy utolsó mentés betöltés.Na ezért kell a gyors futás.
Most már király,csak nagyon fárad, megoldást kérnék ha lehetséges.
[ Szerkesztve ]
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
Sensut
őstag
válasz
hubai1979 #5981 üzenetére
Ezek a kitartás / fáradás paraméterei ugyancsak az actor.ltx-ben, csak lentebb:
stand_power = -0.05
walk_power = 0.00000001
walk_weight_power = 0.00000001
overweight_walk_k = 0.5
accel_k = 3
sprint_k = 75A stand_power jelenti a pihenési időt amikor megállsz. Ha ez mínusz, akkor egyből visszatér az erőd.
A többi meg a menet, illtve futás közbeni kitartás különböző súlyok alatt. Ezek az értékek minél kisebbek, annál kevésbé fáradsz el. A fenti értékekkel már nyugodtan lehet száguldozni akár full zsákkal is.[ Szerkesztve ]
-
hubai1979
őstag
válasz
hubai1979 #5985 üzenetére
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CTexture::Load
[error]File : ..\xrRender\SH_Texture.cpp
[error]Line : 216
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open video streamUgyan úgy ugyan ott,csak akkor még nem volt benne a javítás,bemegyek az öreghez a mocsárba egy kis beszéd fejfájás elmosódik a kép,új betőltés és vége.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
hubai1979
őstag
Igen de már főlraktam hozzá azt az avi kezelő valamit is még sem működik,ha valaki tuűdna egy mentést küldeni a következő pályától vagy valami.mosz főlrakom amit likeltem.
Sergejes valami pakol sok mindent hozzá,remélem jó lesz.
Megpróbálom mentés nélkül, ha nem megy akkor johet egy mentés.
[ Szerkesztve ]
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
Sensut
őstag
Én erről az oldalról töltöttem le az 1.3000 alapjátékot, lent a 4 részes rar-t (ezeket kicsomagolva kapod a telepítőt), majd a legfrissebb 1.3003-as patchet (fent). Ez egy hivatalos verzió és garantáltan működik, ha telepíted vele együtt a tartozékokat is (XVid, DirectX, Visual C++, OpenAl ...) . Ha mégsem működne, akkor az valami rendszerhiba lesz.
-
SaGa59
őstag
-
válasz
Antonius1978 #5998 üzenetére
Nekem ott lett problémás, miután felmentem a létrán és be akartam lépni a nagy terembe.
– Merkantilizmus, haver! (S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky)
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #5998 üzenetére
Én is mindig startból a statikus beállításokkal megyek, a LA-t egyszer próbáltam dinamikus fényekkel, de a látvány nem igazán tetszett. Túl elmosódott és zavaros, néha csillog, néha tompa. A statikus megvilágításnak van egy igazi lepusztult, szürke, poros tónusa, ami 100%-ig illeszkedik a Zónába. Jelezték is, hogy nem igazán ajánlott a dinamikus beállítás, mert még kiforratlan.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Steam Deck
- Házimozi belépő szinten
- Támadják az osztrákok a reklámmentes Facebookot
- DIGI internet
- Persona 5 Tactica teszt
- BestBuy topik
- Synology NAS
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Okos Otthon / Smart Home
- Szennyvízcsatornának nevezte Musk platformját Párizs polgármestere
- További aktív témák...
- Elitebook 840 G9 14" FHD+ IPS i7-1265U Iris Xe G7 16GB 256GB magyar vbill ujjlolv WIFI 6E gar
- 2023 MacBook Pro 14" M3 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan
- 2023 MacBook Pro 14" M3 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 512SSD / Bontatlan
- 583 Eladó Pár napot ment Hp Victus 16,1 FHD laptop 512SSD 8GB DDR4 Ryzen 5 5600H RTX 3050Ti Ajándék
- 2023 MacBook Pro 16" M2 MAX - 12 CPU / 38C CPU / 32GB / 1TB SSD / Apple Garancia
Állásajánlatok
Cég: ABT Hungária Tanácsadó Kft.
Város: Budapest