Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Balathruin #31797 üzenetére

    Én inkább úgy fogalmaznék, hogy volt egy nagyon ambiciózus tervük az AI implementációval, ami nem véletlenül nem jött össze. Egyébként teljesen jól működött az AI a saját határain belül a játék céljaira.

    Egyébként modok nem véletlenül nem javítják, az eredeti elgondolás eléggé megvalósíthatatlan határon mozgott.

    (#31796) Weareus : Menj a Shadow of Chernobyl (1.006) majd CoP (1.002) sorrendben. Elsőnek jobb a hangulata, a CoP pedig alapvetően egy összeszedettebb és kevésbé bugos prezentáció.

    A Clear Sky a mai napig félkész, a game design része pár helyen katasztrófa az utolsó patchel is, a nehézsége pedig a triviális és lehetetlen között hullámzik (mondom ezt úgy, hogy én a legendásan nehéz Oblivion Lost 2.0át végigtoltam ahol három szakadt le rólam a legerősebb páncélból 0%ra egy pálya alatt), tetejében pár esetben fájdalmasan non-intuitív. Plusz ott a swamp, ami szép meg jó, de úgy, hogy az ellenfelek gyakorlatilag hitscannel lőnek (fix találati arányuk van amíg lőtávon belül vannak) fegyvertől függetlenül, úgy simán csak frusztráló a folyamatos túlerő ellen olyan fegyverekkel, amivel kb három méterről nem lehet semmit eltalálni.

    aztán ott a Red forest, ahol még nincs normális pálcélod, viszont nagyon kéne. Lopakodni meg persze ebben se lehet, mert van az a bug, hogy játék visszatöltés után az összes ellenfél pontosan tudja, hogy hol vagy a pályán és még egyszer, hitbox alapú az ellenfelek találati aránya, az általuk használt fegyver pontosságától függetlenül (ez egyébként a másik két játékban is így van, de ott kevésbé zavaró).

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák