- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dell notebook topic
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Autóhifi
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Balathruin #31797 üzenetére
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy volt egy nagyon ambiciózus tervük az AI implementációval, ami nem véletlenül nem jött össze. Egyébként teljesen jól működött az AI a saját határain belül a játék céljaira.
Egyébként modok nem véletlenül nem javítják, az eredeti elgondolás eléggé megvalósíthatatlan határon mozgott.
(#31796) Weareus : Menj a Shadow of Chernobyl (1.006) majd CoP (1.002) sorrendben. Elsőnek jobb a hangulata, a CoP pedig alapvetően egy összeszedettebb és kevésbé bugos prezentáció.
A Clear Sky a mai napig félkész, a game design része pár helyen katasztrófa az utolsó patchel is, a nehézsége pedig a triviális és lehetetlen között hullámzik (mondom ezt úgy, hogy én a legendásan nehéz Oblivion Lost 2.0át végigtoltam ahol három szakadt le rólam a legerősebb páncélból 0%ra egy pálya alatt), tetejében pár esetben fájdalmasan non-intuitív. Plusz ott a swamp, ami szép meg jó, de úgy, hogy az ellenfelek gyakorlatilag hitscannel lőnek (fix találati arányuk van amíg lőtávon belül vannak) fegyvertől függetlenül, úgy simán csak frusztráló a folyamatos túlerő ellen olyan fegyverekkel, amivel kb három méterről nem lehet semmit eltalálni.
aztán ott a Red forest, ahol még nincs normális pálcélod, viszont nagyon kéne. Lopakodni meg persze ebben se lehet, mert van az a bug, hogy játék visszatöltés után az összes ellenfél pontosan tudja, hogy hol vagy a pályán és még egyszer, hitbox alapú az ellenfelek találati aránya, az általuk használt fegyver pontosságától függetlenül (ez egyébként a másik két játékban is így van, de ott kevésbé zavaró).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen