Hirdetés
- CPU léghűtés kibeszélő
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
-
PROHARDVER!
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
WinstonWolf #24678 üzenetére
+1
-
válasz
ForRedGlory #23920 üzenetére
Nem akarok beleugatni, de csak egy kérdés:
Mi van akkor ha, anyaghiba, feszülés, stb okozta a repedést? tehát nem leejtette, nem feszegette?
Mint írtam, csak kérdezem, mert ugye ezekben az esetekben ez user error? Ha leejti, feszegeti, hideg vízbe teszi miután felforrósodik, stb., akkor egyértelműen a felhasználó a hibás. De, például ott az Clear View cover esete. Felraktad te is és én is a telefonodra a tokot, és összebaszta a kijelzőt, pedig nem csináltál vele semmit. Gondolom, nálad is gariba cserélték a kijelzőt, mert nálam igen.
Nyilván nem tudom, hogy a srác csinált e valamit a telefonjával, vagy sem ami miatt elrepedt. De tételezzük fel, hogy nem csinált vele semmi olyat ami ezt okozhatta. Ebben az esetben én sem fizetném ki a javítás díját, és ergo ebben az esetben gondolhatok konstrukciós vagy anyaghibára.De, mondom, nem kötözködni szeretnék, hanem csak próbálom a legjobbat feltételezni és nem első körben user errora gondolnék. Egyébként téged ismerve, ha egy ilyen előjönne a telefonodon minden ok nélkül, szerintem Te is kiforgatnád a belét a szervizesnek, ha visszadobja fizetősre.
-
válasz
smidipeti1 #20501 üzenetére
A 4G-d nem szép a wi-fi igen!
-
válasz
smidipeti1 #20496 üzenetére
Hány dBm-t látsz?Azt kéne megnézned!!Ha 100 felett van akkor problémás!Vagy szolgáltatói az eseted vagy a telefonnal lehet gond.
-
-
válasz
Zsozsoka 74 #20448 üzenetére
Ez lehet szoftveres vagy fizikai különbség. A fizikai esetén egyszerűsítve gyengébb az antenna a telefonban. A szoftverest meg nem kell magyaráznom. Nálam is pont ugyan ez a helyzet 3 különböző telefonnal. Sajnos az S7 Edge-nek van a leggyengébb térerő kijelzése.
-
-
-
-
-
-
Aki használja a LightEnergy Témát, annak hír, hogy a mai nappal frissült a téma. Javították benne a felmerült hibákat. Telefonáláskor is látszik a statusbar, stb. Nézzétek meg. Szép lett. Note 7 kinézet élmény.
-
Gyönyörűen lehet vele telefonálni. Ezt az infot honnan vetted?
Én használom, és minden faszán megy vele.(#17541) entoni1989: Az ikon x-et én sem javaslom. Nekem eddig sosem okozott problémát maga a kábel. Nekem sose esett le és tökéletesen illik a fülembe a harang, de a csomagan van még 4 fajta különböző méretű harang. Ha bemész egy üzletbe biztosan ki lehet próbálni. A hangzása kiváló, az akkuidő szintén és nem akadályoz a kábel.
-
-
Létezik, hogy ezt kapjuk meg?
-
válasz
WinstonWolf #17350 üzenetére
Nem tudom,hogy mire gondolsz de visszállítottam az eredeti témát és minden látszik nálam.
-
válasz
WinstonWolf #17328 üzenetére
Pár nap és kijön a frissítés a LightEnergy témához és a hibák javítva lesznek.Írta a készítője.Többen jelezték a caller statusbar láthatatlanságát.
-
válasz
WinstonWolf #17328 üzenetére
Nem csak neked, mindenkinél ez van. Én is észrevettem sajnos. Szép, meg jó a téma, de ez a hiányossága.
-
válasz
leslien #17248 üzenetére
Nem, nem szívatlak. Teljesen komolyan írom. Az előző S7 Edgem híváshibákat csinált, ez meg nem. Semmi nem változott csak a telefon. Azt nem tudom, hogy van-e összefüggés vagy sem. Ezt nem állítom.
Ha meg le akarsz írni valamit akkor azt szépen tedd. Nem szívatok senkit, tényeket írok le. Elég sokszor írtam le korábban az elöző edgemnél, hogy híváshibája volt. Ennek nincs!
-
-
-
-
-
-
-
Találtam egy fasza témát, ami teljesen olyan mint a Note 7 témája volt.
A témaáruházban a LightEnergy-t kell keresni. Nézzétek meg. Az S tervező ikonján is látható az aznapi dátum. -
-
-
válasz
entoni1989 #16748 üzenetére
Használtam, de én nem tartom a javasolt kategóriának. Gyenge az üzemideje. Ha ilyen fejhallgatót akarsz, akkor inkább a Level U Pro. Nekem az van, abból is a zajszűrős változata. 9-10 órát megy egy feltöltéssel. A hangzása sokkal jobb mint az ikonx-nek. És fele annyiba kerül.
Ha meg a pulzusmérő miatt érdekel, akkor meg inkább a GearFit 2. -
válasz
Devilstudio #16525 üzenetére
-
-
-
-
-
Srácok!
Régóta nem olvastam a topicot. A híváshibát, sikerült orvosolnia egy frissítésnek vagy még mindig fennáll?
-
Melyik része álszent a kommenteknek? Az amelyik szidja vagy amelyik védi?
Jelen esetben hibáztak a Samsungnál és ezt beismerték! Aki dolgozik az hibázhat, még ha nehéz is beismerni. Szerintem korrektül kezelték a dolgot és visszahívták az összes telefont. Nem azt mondták, hogy mindenki vigye a szervizbe, és kicserélik.
Résemről nem csorbult a márka iránti kedvelésem, és ahogy megint lehet kapni megveszem a Note 7-et, mert tetszik nagyon. Emiatt nekem nem ment el a kedvem.Azt meg csak úgy mellékesen jegyzem meg, hogy elég furán tálalják a neten a témát. Nem kigyulladt, hanem már fel is robbant az akksija.
Egyébiránt, a legjobban iPhone oldalról fröcsögnek a legjobban. Pedig bizony ott robbant fel akksi, nem is egyszer. vagy anno az iPhone 5 amikor megjelent cirkusz volt, hogy lekopik róla a festék már 1 heti használat után. Apple nem hívta vissza a telefonokat, nem adtak ki újat ha jól emlékszem. Persze, ez nem egyenlő az akkukigyuladással, de azért hibáznak a gyártok elég sokszor. Persze, szereti mindenki a másik oldalt szidni.Nekem az Apple akkor nem lett szimpatikus, amikor beperelte a Samsungot olyan dolgok miatt amik nem feltétlen számítanak lopásnak. Csak el kell olvasni részletesen a per tartalmát. Lehet, hogy volt olyan, amit levédett az Apple és jogtalanul használta a Samsung ( és ez persze nem etikus), de az olyanba belekötni hogy miért téglalap alakú az S széria, ez nekem az elszomorító kategória. Ez kb. olyan, mintha a BMW beperelni az Audit mert ő is 4 darab kerek formájú gumikkal adja a kocsijait és nem szögletessel. Azóta dúl a két cég között a "háború". No meg érzek egy féltékenységet az Apple részéről a Samsung felé, mert igen csak behozta őket eladásban.
Ettől függetlenül van egy i6S-em, de nem szeretem a kötöttségei miatt.Maradok a droidnál.(#13925) sgery: Nem akarok helyeselni, de a lényeget leírtad! Ott volt nekem az S7 Edge hívás problémám. Itt mindenki beletörődött a problémába, meg el lettem hajtva, hogy ne foglalkozzak vele, mert ez fasza és normális és 2016-ban dobjam át 3G-re a telefont és kussoljak. Végig vittem a problémámat a Samsungnál. Addig piszkáltam őket, míg a TMS-ben is tapasztalták a problémámat. A vége az lett, hogy elismerték, és kaptam csereutalványt! örültem is neki, meg nem. Örülök, hogy megvehetem a Note 7-et és nem kell buktával eladnom az S7Edgemet. Annak viszont nem, hogy ez a hiba jelen van egy pár kiadott példányban és sokan bedugják a fejüket a homokba és inkább beletörődnek. Én azt mondom, ha összefognánk és nem lenne ekkora széthúzás, közöny, akkor jobban törődnek a felhasználók/vásárlók jogaival. Mikor intéztem az ügyem, felhívtam a fogyasztóvédelmet is. A fickó akivel beszéltem ő is azt mondta, hogy sokan megkeresik őket, de kevés bejelentés van hivatalosan. Pedig kellene.
-
-
-
válasz
#67656192 #12364 üzenetére
Én ezt elhiszem neked. Nem gondolnám, hogy szándékosan idegesítésből írnád. Nálad ezekkel a készülékekkel volt gond, nálam sose. Egyedül ez az S7 produkálja. Semmilyen más telefonnal nem volt ilyen vagy hasonló jellegű gondom. Jah, de... a feleségem Alphája folyamatosan csinálta 4G-n, de azt már megbeszéltük a közös barátunkkal, hogy az bizony globális volt nem egykét készüléket érintett.
Szóval, nekem ezért fura. Nálatok jelentkezett és jelentkezik más telefonnal, nálam meg nem, meg ahogy olvasom másnál sem, csak az S7-el.
Mindegy, előbb vagy utóbb de lesz megoldás. -
válasz
600700 #12354 üzenetére
Akkor azt mivel magyarázod:
Ott van spawn21 kolléga,de írhatok mást is akinek megvan az összes ezévi eddig megjelent csúcs telefon.Ugyan azt a sim-et használja,ugyan ott lakik és ráadásul Telekomos.Egyik telefonja nem csinálta azt amit most az S7 Edge-e?
Ez elgondolkodtató annak fényében,hogy azt írod nálad több telefon is produkálja,produkálta a gondot!Ez nekem azért felettéb érdekes.
Tudod,ha nálam is és spawn21-nél fenállna az amit Te is tapasztalsz akkor valóban hálózati gondról beszélhetünk. De jelen esetben csak egy készülék csinálja ezt.
Az se biztos,hogy az összes S7-es esetében is előfordul. -
válasz
#67656192 #12351 üzenetére
Pont ezt írom le sokadszorra, hogy nálad más a hiba! Pont most írtad le, hogy nálad beragadt, nem tudtál hívást indítani, sem sms-t küldeni, és elérhető sem voltál! Azt írtad, hogy jöttek az sms-ek, hogy nem vagy elérhető és egy pár próbálkozás után megjavult! Ezt tipikus térerő gond, ahogy írtad!
Nálam, és pár másik kollégánál meg pont az a baj, hogy hívni tudnak minket, elérhetőek is vagyunk, sms-t is fogadunk (nem arról, hogy nem vagyunk elérhetőek), csak hívás nem megy ki, és nem javul meg csak a repülő be/ki módszerre!Ez az amit nem akartok elolvasni vagy megérteni! Én mindig elérhető voltam, és nem volt olyan gondom. Egyszerűen amikor el akartam indítani a hívást, hívás vége képernyővel azonnal visszadobta! Ezért nem fogadtam el azt, amit írtatok! Két külön problémáról beszélünk!
És azt is leírtam már, hogy sose tapasztaltam ezt a gondot semmilyen más készülékkel, csak az S7 Edgel. 4 éve itt lakok, 4 éve ugyan az, az 5 cella van a közvetlen közelemben, amire rá tud állni a telefonom.
Tényleg, nem vitázni akarok, csak kérlek benneteket, olvassátok már el amit valaki leír, és nézzétek meg, hogy közel sem biztos, hogy ugyan arról beszélünk. -
válasz
vadászcsiga #12316 üzenetére
Azért én bizakodóbb vagyok ennél. Viszont belenyugodni sem fogok.
Akkor megvárom a 2 javítást és vissza a pénz. Ennyi. -
válasz
vadászcsiga #12313 üzenetére
Ezzel sincs semmi bajom.Csak legyen megoldás és korrekt megoldás. Nekem eddig normálisan összerakták a telefonjaimat.
-
válasz
600700 #12311 üzenetére
Egyenlőre több mint 2 hete nem ìrtak választ.Vagy cseréljék ki a készüléket vagy vissza a pénz.Egyébként fura,hogy nem minden készüléken jön elő a probléma.Függetlenül a szolgáltatótól és a helytől.Ez biztos készülék gond.Már az esetemben és azokban az esetekben ahol pontosan ugyan ez a jelenség.
Beszéltem a fogyasztóvédelemmel is és az eddigi dokumentumok alapján sima ügy.Vagy kézségesek lesznek és segítenek vagy jön a rosszabb verzió.Az igazamért megharcolok. De a tévedésem is elismerem.Egyébként én nem haragszom a Samsungra, nem utáltam meg vagy pártoltam el a készüléktől és a márkától. Ami bosszant az az, ahogy most kezelik ezt az ügyet! Most nem írom le a részleteket, mert fáradt vagyok hozzá.
Ha valami rossz, vagy nem úgy működik, vagy hibás egy alkatrész az sem baj, ha elismerik és megoldják az ember problémáját. Elég sok Samsung cuccom van beregisztrálva a mysamsungon, így nem venném és nem veszem jó néven, ha addig vagyok fasza, amíg kicsengetem a dohányt a cuccaikért! -
válasz
kasaf1 #12301 üzenetére
Biztos lehetsz benne, hogy nem hálózati hiba! A szelessav.net nél kértem mérőautót. Kint voltak és megmérték a házam és környékét, illetve még egy két utcát, de mindenhol kiváló a térerő.Gyönyörűen látni a környező cellékat. Ezt bárki kérheti és bejelentheti. Szolgáltató függetlenek!
Úgy, hogy nyugodtan állíthatják a makacsok, vagy a szándékosan kötözködők, vagy a Samsung dolgozók, hogy bizony ez szolgáltatói hiba! Jelentem nem az!!! Legalábbis itt pont nem az!
Én eddig mentem el és végre megnyugodtam. Most mehet majd a harc a Samsunggal.Részemről ezt a témát le is zártam! Az eddig tapasztalatokat leszűrve az itteni egy-két fórumozó megnyilvánulása után az a saját véleményem, hogy mindenki győződjön meg arról, hogy nála mi a pontos hibajelenség és mi okozhatja a gondot. Ne nyugodjon bele és igenis ennyi pénzért, ha a telefon gyártója a felelős a rendellenes működésért, akkor álljon ki az igazáért.
Könnyű beírogatni, hogy ez hálózati hiba tutira, könnyű beírogatni, hogy én is tapasztaltam már 43 féle eszközzel, könnyű a netről leszedni cikkeket és bemásolni (nem mellesleg totál más a hibajelenség, mint amit ott leírnak), de a többség mindezt elhiszi. Fölösleges. Sok hely van az országban, ahol valóban fosh a térerő vagy a szolgáltatás és nem elérhető egyáltalán az ember vagy akadozik a vonal, stb. Ezt elfogadom. De, ne akarja nekem senki azzal megoldatni a dolgot, hogy csapjam 3G-re és eljön a mennyország, meg ne erőltesse rám senki (főleg úgy, hogy totál más a hibajelenség nála), hogy nekem is az a bajom ami neki!
-
-
válasz
Galahed #12199 üzenetére
Én meg úgy látom, hogy nem.
Az okok:
Pl. Littlecar esetében amikor lefedettségi gond miatt jön elő a probléma, ő kap hívásértesítő sms-t, hogy nem volt elérhető. Nálam ilyen nincs, mert csak kimenő hívást nem tudok indítani, de tudnak hívni és tudok sms-t fogadni! Már nem ugyan az a két probléma.
A másik ok, feljebb leírtam és már korábban mások is, hogy jelen esetben ugyan azzal a SIM-el vagy cserélt SIM-el más készülékeknél nem jelentkezik a probléma, de az S7 esetében igen. Ha szolgáltató hiba lenne ebben az esetben, akkor más telefonnal ia csinálta volna nálam. De a lényeg, hogy pont nem. 4 éve lakok ott ahol, de egy telefonommal nem jött ez elő és most sem csinálja más készülék csak az S7.
Spawn21 kolléga is ugyan ezt írta! Neki is van egy pár telefonja és nem csinálta.Most vett egy S7-et és csinálja. Ha visszarakja a kártyáját a többi telefonja bármelyikébe, nincs gond csak az S7-nél.A másik:
Tényleg válasszuk külön a szolgáltatói problémát. Abban az esetben nem tud hívást indítani az illető, de el sem érhető és hívásértesítő jelzi neki, hogy nem volt elérhető. Ebben az esetben viszont, csak kimenő hívás nincs, de el tudnak érni, stb. A két probléma pont nem ugyan az!
-
-
válasz
spawn21 #12192 üzenetére
Azt mire írtad, hogy sajnos igen? Ezt bocs, de nem értem.
Pont ezt magyarázom, hogy nálam egy telefon sem csinálta ezt a hibát, pedig 4 éve ugyan ott lakok, ugyan ott dolgozom, ugyan arra járok. Az S7 Edge meg csinálja. Ezt nekem senki se tudja megmagyarázni, hogy ez szolgáltatói hiba. Lehet valakinél igen, ahol rossz a lefedettség, de azt elérni sem lehet és kap hívásértesítőt. Nálam csak a kimenő hívás nem megy, de el lehet érni telefonon és sms-t is kapok. Nem ugyan arról a hibáról beszélek, mint mondjuk mások.
De, mindegy. Aki akar nyugodjon bele abba, hogy ez szolgáltató hiba és dobja át 3G-re.
-
válasz
#67656192 #12184 üzenetére
Azért, mert elmész egy túrára és nem csinálja, még neem jelenti azt, hogy nincs probléma. Konkrétan írtam, hogy 2 hétig nem volt gondom. Voltam Szegeden, voltam Győrben, voltam Bécsben, és sose jött elő. Szombaton és vasárnap meg produkálta, holott egy helyben voltam.Szerinted nincs ügy, szerintem meg van. iPhone 6S-em sose produkálja. Az S7 Edge miért? Ezt egyikőtök se tudja megmondani. Nekem továbbra is az a bajom ezzel, hogy x telefon csinálja, y meg nem. Engem ez bosszant és senki se tudja letolni a torkomon, hogy dobjam át 3G-re a 270-es telefont. iPhoneéknál miért oldották ezt meg? Rendszeresen olvasom a 6S topikot és eddig egy valaki írta ezt a problémát, de az is szerintem inkább egy bőffenet volt, mint komoly.
Félreértés ne essék nem a 6S-t favorizálom, de nekem ez felettébb furcsa.
De, nem vitatkozom veled, mert Te fujod a magadét, én meg az enyémet. Ettől független más a hibajalenség nálad, mint nálam. -
-
válasz
attila132% #11947 üzenetére
Igen.A gyári bőr hátlapját használom és nagyon jól sikerült.Abszolút jól áll a telefonnak.Elegáns tőle és nem csúfítja el a szépségét.Bátran javaslom mindenkinek.
-
-
-
-
válasz
kuruc01 #11508 üzenetére
Ezzel nem vagy egyedül. Szerintem erre a telefonra nem jó az üvegfólia. 3 napja találtam egy olyat, ami nem ropogott, nem hullámzott. Viszont, bizonyos helyeken abszolút nem vette az érintést a kijelző, csak ha erősen nyomtam meg. Szóval, én az üvegfóliát nem javasolom. Sima nejlon fólia azt jól van.
-
Na ma kaptam én is választ a Samsungtól a hivás hiba problémára.
Konkrétan el se olvasták a leveleimet normálisan. Ráadásul egy olyan ütött szöget a fejembe, hogy nem is originál a telefonom vagy hülye a Telemax?
Ezt írják:
Szervizpartnerünk tájékoztatása szerint a legutóbbi szervizesemény óta nincs tudomásuk hibás működésről, azt követően a készülék a műszaki előírásoknak megfelelően működött.Nem is volt a telefon szervizben. Akkor mégis? És javított a telefonom?Én nem vittem be az biztos.
Szóval foly köt. -
-
válasz
bulikavagyok #11068 üzenetére
Akkor bocsánat, be néztem. De itthon a SES-ben nem lehetett kapni a Note 4-hez valót.
#11070) Ákkk: Bocsánat, be néztem.
-
-
-
-
-
-
-
Azért találtam olyan oldalt, ahol igen is leírják, hogy van ez a hívásprobléma az S7-ek esetében:
[link]Érdekesen kezdik, hogy sok megkeresés és bejelentés érkezett a hívásproblémákkal kapcsolatban.
Szóval, abszolút nem egyedi a helyzet!Leír egy-két megoldást, de szerintem ez csak teljesen átlagos próba megoldások.
-
-
válasz
Gery0505 #11017 üzenetére
Köszönöm az ötletet.Azonban a probléma 2 helyen is jelentkezik.A házamban és a munkahelyemen is de ami a legfontosabb,hogy nem napi szinten hanem össze-vissza.A héten hétfőn és tegnap csütörtökön jött elő. Van amikor 1-1.5 hétig semmi.Jah és tegnap elérhető voltam és üzenetet is tudtam fogadni.Csak telefonálni nem tudtam de az is megoldódott azzal ami fura higy a feleségem küldött sms-t.
-
válasz
Risard #11010 üzenetére
Igen, SIM csere megvolt. A régi sim-el sem csinálta az S6 Edge és az iPhone 6S, és az újjal sem.
(#11012) Littlecar: Majd meglátjuk, de a Samsung részére nem vagyok könnyű ügyfél! Ha meg véletlen még is "vesztek", akkor garantáltam befejeztem a Samsunggal! Az összes Samsung cuccomat el fogom adni, és soha többet! Nekem a márkahűség fontos, ha meg nem becsülik, én nem maradok.
-
válasz
#67656192 #11008 üzenetére
Miattam ne küldj be semmit. Azért nem csak itthon van ez a jelenség. Már linkelték mások, hogy van Kanadából és Németországból is ilyen jelzés.
Egyébként én egy felhasználó vagyok, vagy inkább vásárló. Vannak jogaim. Nem kötelező olyan eszközt használnom, ami -teljesen mindegy kinek a hibájából- de nem működik normálisan! Háríthat egyik a másikra, ez ebből a szempontból mindegy.
És továbbra is azért cáfollak meg, mert két telefonom bebizonyította, hogy nem csinálja a jelenséget! Feleségem is Telekomnál van és neki sincs ilyen gondja. Ha hálózati lenne, ő is verné a palávert, mint anno az Alphaval tette!
Ahhoz a megjegyzésedhez, hogy ha lenne gond a készülékkel akkor nem jutna el a Samsung vízfejhez: A múlt évben, amikor kiderült, hogy a gyári tok összebarmolja az S6-ok kijelzőjét, az se jutott el a vízfejhez! Itthon oldották meg a problémát átmeneti megoldással! Ebben az évben az S7-hez ugyan úgy kiadták a szar clear wiev tokot, ami ugyan úgy összebarmolja a telefon kijelzőjét. Ennyit erről.
Mint írta, nem kell velem egyetérteni senkinek. Aki akarja az átállítja 3G-re és belenyugszik. Én nem fogok.És remélem, nem értesz félre, nem veszekedni akarok veled. Távol áll tőlem. Te vagy az egyik legnormálisabb srác akivel eddig találkoztam.
-
válasz
#67656192 #11006 üzenetére
Elolvasod amit írok, vagy csak hajtod a magadét?
Leírtam és kibeszéltük, hogy mások a Te és az én hibajelenségeim! Nem ugyan azok!De, nem akarok rugózni rajta. Valószínűleg elbeszélünk egymás mellett. Ahogy írtad ez az én problémám, harcoljam meg magam a sajátomat. Meg is teszem. Azzal, hogy leírtam azt, hogy eddig mire jutottam az segítség akart lenni azoknak, akiknek ugyan azok a hibajelenségei mint nekem. Neked, nem azok.
De, ezek után nem írom le, hogy mire jutok. Állítsátok át 3G-re a 2 kilós telefont és elégedjetek meg ezzel. Én nem teszem. Legrosszabb esetben eladom.
Nem fogja ezzel visszaküldeni, mert nem hagyom magamat és le is írtam nekik, hogy az RF vizsgálat nem mutatja meg a problémát és a szoftverfrissítés sem oldja ezt meg. Akkor ha kell elmegyek a Békéltető Testülethez, de nem nyugszom bele. Ha megéri, ha nem! Negyed millás telefonnal ne kelljen már kínai mamuszt húznom, akár a Samsung, akár a szolgáltató a hibás.
Egyébiránt lehet modem hiba is, hiszen sokszor a modem firmware-jét is frissítik!Majd kiderül.
De továbbra is azt mondom, amit leírtam: Galaxy S6 Edge és iPhone 6S-el nincs ez a problémám!!! -
válasz
#67656192 #11003 üzenetére
Hiába rakod ezt be nekem, ez a Te problémád! Nem ugyan azok a hibajelenségeink, de ha jól emlékszem ezt privátban már kitárgyaltuk! Főleg, minek után nálad lefedettségi gond van, nálam meg nem.
És továbbra sem írtam, hogy hardverhiba! Sem az ügyfélszolgálat. Azt írták a készülék problémája. Ez lehet simán szoftveres gond is.
A másik: Te kipróbáltad másik telefonnal, hogy azzal csinálja-e és azt írtad, hogy igen csinálja. Na, nálam nem! Szóval, totál más a problémánk. -
-
válasz
Grafy12 #10997 üzenetére
Fasza!
Én kivizsgáltattam a Telekomnál a problémámat. Pont 3 nap alatt adtak is választ rá:
Részlet a levélből:
"A kérdéses időpontban annyi állapítható meg, hogy a készülék 10:42-kor próbált kapcsolatot kezdeményezni a legközelebbi cellaállomással, azonban ez sikertelen volt....."
Itt jegyzem meg, hogy 9:40-kor telefonáltam. Ott volt az irodaasztalomon a telefon és hozzá se nyúltam, majd 11:30-kor akartam telefonálni, de már nem ment.További részlet a levélből és itt a lényeg:
"„…Az esetek mindegyikében az derült ki, hogy a trafficarea váltást nem jól oldotta meg a telefon és a hálózat „másol látta” mint ahol valójában volt.
Ezért nem volt elérhető és nem is tudott hívni. Jellemzően készülék hibára volt a jelenség visszavezethető.
Erre utal az is, hogy repülőgép mód be- és kikapcsolás megszünteti a gondot.
A készülék cseréje ezt orvosolta általában...”Ennyit a hálózati hibáról.
-
-
-
-
-
Akinek előfordult a hivás hibája annak fennáll még? Ha nem akkor mi oldotta meg pontosan?
Leírná?
Sim csere megvolt. Eddig a házamban fordult csak elő a dolog, ma meg a cégem székhelyén.
A szolgáltató (Telekom) azt mondja minden fasza. A Samsung még nem mondott semmit. Fura, mert az i6S-em sose csinálta és nem is csinálja. Az S7Edge igen. Valaki azt mondja, igaz neki más a szolgáltatója, hogy neki az i6 is csinálta. Szóval, akkor most mi van?
Kurv@ idegesítő. -
válasz
ForRedGlory #10764 üzenetére
Ki fogják cserélni a kijelzőt!
Az összeszereléssel nem lesz gondod. A telefon értékén és használhatóságán nem fog változtatni.
Cigány dolog, de ahogy írtam tavaly is ez volt a helyzet! Ugyan úgy kiadták fólia nélkül a telefont. -
válasz
leslien #10665 üzenetére
Abszolút értem miről vakersz....nyugger. Épp akartam böfögni h abbafejezhetnéd a nilkin témát, mert uncsi a szitu és előbbutóbb megtsukkónálak érte. De sztem értelmes vagy, azt abbafejezed...
Egyébként meg: távelvunétoszárecignesávrengibugyogá.....Azt nem félreérteni.
-
-
válasz
Tsebacsi #10599 üzenetére
Nagyon sok visszajelzést kapott a Samsung tavaly az S6 Edge kapcsán, mert globálisan barmolta szét a Clear View tok az Edgek kijelzőjét fólia nélkül.Jelen esetben ugyan azt a tokot fólia nélkül kiadták. Miről beszélünk?
Miért nem adnak ki gyárilag fóliát a telefonra? Vagy miért nem csinálják erősebb üvegből a kijelzőt?
Ez egy csomó kérdés, amire lenne ésszerű válasz, de sajnos nem mi adjuk ezt meg.
Nekem akkor nem volt egy kijelzőmmel sem probléma, amikor belecsúsztathatós tokban használtam a telefonomat. Sose vettem rá fóliát. Volt egy szép bőr tokom, plüss belsővel és ennyi. Egy mikrokarc sem volt rajta. -
válasz
ForRedGlory #10581 üzenetére
Szia!
Én korábban leírtam itt is, hogy a gyári notesz behajthatós tokokat senki ne használja fólia nélkül!
Pont amiatt ami veled is történt. Én tavaly az S6 Edge-el szívtam így meg! Pont ugyan ez történt.
Megvettem a telefont és 3 nap múlva láttam a kijelzőn a sima szövet notesz tok okozott 3 karcot a telefonban. Szerencsémre kicserélték a boltban ahol vettem. Nem tudtam elképzelni, hogy ezt a gyári tok okozta. Aztán buta fejjel jött a Clear View tok. Na az adott a kijelzőnek rendesen. 2-3 levelezés a Samsunggal és garanciában kicserélték a kijelzőmet! Rendesek voltak.
Ha igazolod számlával a és a megfelelő papírokkal a telefont és a tokot, akkor kicserélik!Elég szomorú, hogy a gyárik tokok így összebarmolják a kijelzőt. Sajnos GG4 ide vagy oda én fólia nélkül nem használom a telefonomat.
Tudom, hogy kellemetlen, de ki fogják cserélni a kijelződet.
Megjegyezve a kollégámnak is ugyan ez lett a telefonjával.
Szóval, fólia nélkül senki se használjon gyári behajthatós tokot!! -
Na, én a mai nap beszéltem a Telekommal a kérdéses híváshiba miatt. Ők azt állítják, hogy a hálózat rendben van errefelé. Nincsenek lefedettségi lyukak. Azt javasolta a műszakis kolléga, aki korrekt cellainformációkat is mondott, hogy cseréltessem díjmentesen ki a nano simet a telefonban. Ezt holnap megoldom, de jelen esetben biztos, hogy nem oldja meg a problémát.
Plusz, megemlítettem neki, hogy a családban lévő S6Edge és iPhone6S készülékek nem produkálták sosem ezt a hibát. Így arra a következtetésre jutott, hogy az S7-ekkel nincs valami rendben szoftveresen. (nagy felismerés mit ne mondjak).Ettől függetlenül ma megírtam a levelemet a Samsungnak és hivatkoztam arra, hogy itt a fórumban és máshol is többen jelezték, hogy nekik előfordult ez a hívásprobléma.
Lehet, hogy meddő dolog lesz, de akkor is tenni kell, mert ha nem foglalkozunk vele, ők sem fognak. Abba pedig nem nyugszom bele, hogy vettem egy 270k-s telefont és nem tudom normálisan használni, vagy legalábbis nem tduom kihasználni. Az meg hogy nem érnek el és észre sem veszem az meg külön kabaré.Szóval, akinek van kedve velem tartani és segíteni, az ide megírhatja szintén a problémát részletesen leírva:
sehsupport@samsung.comJavaslom, hogy IMEI és sorozatszámot írjatok, mert kérni fogják vagy kérhetik. Így legalább 2 levéllel kevesebb kell majd.
Ha minél többen vagyunk, annál komolyabban veszik a dolgot.
-
válasz
Galahed #10382 üzenetére
Félre ne érts, pont, hogy nem vagyok netbuzi! Annyira nem használom ki, de ettől függetlenül akkor is bosszantó a dolog. A másik, ahogy írtam az iPhone 6S-em nem produkálja a hibát, pedig megvan már fél éve! Az S6Edgem sem prododukálta, viszont a feleségem Alphája igen! A hálózat keresés is szoftversen működik a telefonban. Ha beakad a hálózat, az szoftveres probléma is, hiszen észlelnie kéne, hogy valami nem stimmel és hálózatot kéne ugrani. Persze, lehet én gondolom rosszul, de ezt tartom logikusnak!
-
-
válasz
Galahed #10371 üzenetére
Az a helyzet, hogy én meg Budapest mellett lakok és ott is előfordul a probléma.
Pénteken és kedden jött elő, miután elindultam haza. Hazaértem és ekkor már nem tudtam telefonálni. Amikor beültem az autóba még felhívtam a feleségem. Hazaértem és nem tudtam telefonálni csak repülő be/ki mód után.
Nem akarok ezen a témán rugózni, de baromi bosszantó. Most át van állítva 3G/2G-re, de azért ez nem olyan jó. Azt nem vettem észre, hogy jobban merülne a telefon tőle. -
-
-
-
-
-
-
Szeretném kérni a segítségeteket.
Akinél előfordul a híváshiba (visszadobja a hívásokat indításkor azonnal) attól kérdezem:
Milyen szolgáltatója van? Mikor, mennyire sűrűn fordul elő illetve behatárolható-e helyben, hogy hol fordul elő?
Esetleg van-e valaki akinek azóta megoldódott a problémája? Ha igen hogyan és milyen módon? Esetleg sim csere megoldja?Mindezek azért kérdezem, mert épp a TMX-nek akarok írni és bevinni a telefont, mert nálam már többször előfordult a probléma és nem oldotta meg semmi kivéve a repülö mód be/ki.
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma A Samsung hallgatott a felhasználókra: az ismerős ívek por- és vízálló burkolatot, microSD kártyafoglalatot, hatalmas telepet és ultragyors kamerát rejtenek. Szinte minden területen van fejlődés, ez tényleg modellváltás.
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
- Galaxy S7 topik.
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
- Milyen autót vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Windows 10
- CPU léghűtés kibeszélő
- Szemüveges topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- eladó CES újdonság - egészségügyi okosóra Rollme Hero M5 Ultra
- Samsung Galaxy Watch 5 Pro (45mm, WiFi) with Nereides strap + gifts
- ÚJ bontatlan S9 41mm Graphite Stainless steel Cellular Rozsdamentes acél azonl átvehető Deák térnél
- OnePlus Watch 2 okosóra 46 mm Nordic Blue Edition AKCIÓ!
- Apple Watch Se 2, ( 2022 ) Starlight , 40mm, karcmentes, Gps
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest