Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gery0505

    aktív tag

    válasz Szellem. #11013 üzenetére

    Nemrég én is megkérdeztem a T-Mobilban hogy mi ez a hálózati probléma, mert nálam is volt ilyen, de a srác mosolyogva mondta rezzenéstelen arccal, hogy nem érti a problémám, mert a T-mobil hálózata működik. Evvel az a probléma, mint látjuk, hogy ezek szerint mégsem az igazi, mert többeknél, többféle telefonnal volt ilyen gond. Az meg a másik, hogy a T-mobil nem fog sem neked, sem nekem, és másnak sem olyat mondani vagy leírni, ami jogilag támadható, tehát hogy szar a hálózatuk. A szerződésben azt vállalják, hogy a szolgáltatás zavartalanul müködik. De ha Te ezt írásban kapod, és egy mondjuk egy létfontosságú hívást vártál, ami emiatt nem érkezett meg, akkor már mész is a bíróságra és bepereled a T-mobilt. Vagy enyhébb esetben pedig: "Ja, kérem, ha szar a hálózat, már itt sem vagyok, átmentem a Vodafone-hoz, vagy a Telenorhoz, ha nem írok ne válaszoljanak. Nem kell nekem az idegeskedés a szar hálózat miatt, hogy nem tudnak elérni." Szóval nem fogják neked megmondani, ha a hiba az ő készülékükben van. Inkább ráfogják a telefonra.
    Egy mentő ötletem azért van, azt kellene kipróbálnod még, hogy néhány topiktárssal, akinek ilyen telója van, összejönnél és elvinnéd őket arra a helyre ahol nálad nem jó a teló. Akkor talán kiderülne, hogy hol van a kutya elesve.

Új hozzászólás Aktív témák