Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szellem.

    nagyúr

    LOGOUT blog (1)

    válasz 600700 #12311 üzenetére

    Egyenlőre több mint 2 hete nem ìrtak választ.Vagy cseréljék ki a készüléket vagy vissza a pénz.Egyébként fura,hogy nem minden készüléken jön elő a probléma.Függetlenül a szolgáltatótól és a helytől.Ez biztos készülék gond.Már az esetemben és azokban az esetekben ahol pontosan ugyan ez a jelenség.
    Beszéltem a fogyasztóvédelemmel is és az eddigi dokumentumok alapján sima ügy.Vagy kézségesek lesznek és segítenek vagy jön a rosszabb verzió.Az igazamért megharcolok. De a tévedésem is elismerem. :R

    Egyébként én nem haragszom a Samsungra, nem utáltam meg vagy pártoltam el a készüléktől és a márkától. Ami bosszant az az, ahogy most kezelik ezt az ügyet! Most nem írom le a részleteket, mert fáradt vagyok hozzá. :R
    Ha valami rossz, vagy nem úgy működik, vagy hibás egy alkatrész az sem baj, ha elismerik és megoldják az ember problémáját. Elég sok Samsung cuccom van beregisztrálva a mysamsungon, így nem venném és nem veszem jó néven, ha addig vagyok fasza, amíg kicsengetem a dohányt a cuccaikért!

Új hozzászólás Aktív témák