- Csendességre törekvő mechanikus klaviatúra jött MSI logóval
- Láncba köthető DeepCool ventilátor az ARGB fények kedvelőinek
- Hamarosan birtokba vehető az AYANEO legújabb handheld gépe
- Nyáron jön az Acer oktatási rendszerbe szánt, ChromeOS-t futtató tabletje
- Nagy képátlójú, 4K-s QD-OLED monitor jön az Acertől, ami Calman plecsnit kapott
- Milyen videókártyát?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ianbond
csendes tag
tudom hogy lehetne reklámokkal ticketet szerezni de ha nem dob reklámot nem igazán sikerül sajnos :/ én is tolom a felhőmentést minden egyes verseny előtt szóval ezért még nem buktam ticketet, de pl ha mondjuk vhol újrakezded (nem költök goldot skipre) akkor ugye a ticketet bukod úgymond azzal a 2 vagy 3 versennyel amit meg tudtál csinálni viszont a kövi már esélytelen de te minden verseny után mentettél. ergó ez 4-6 ticket bukta ami már 3 óra idővesztés
-
Ianbond
csendes tag
válasz rumos14 #7894 üzenetére
Jah mondjuk az nem lenne rossz megoldás csak azt nem értem a fejlesztőknek ez miért nem jut eszükbe? vagy csak ennyire nem érdekli őket inkább nehezítsünk mindent hogy sok goldot kelljen költeniük a felhasználóknak.
Hát nekem gautlentbe nem nagyon jön be ez az új rendszer hogy csak akkor játszhatsz ha épp van ticketed...
-
rumos14
nagyúr
válasz Ianbond #7891 üzenetére
az ilyenekre mondjuk bevezethetnék h nem csak offtrack nem lehetsz, de damage se legyen TT során.
"Real"-ebb lenne az a Racingmás: elkezdtem ma a Jaguárosdit, a 300e pont összegyűjthetőnek tűnik mert már a legelső verseny 4e feletti pontot ad. viszont tuning nélkül már a 3. verseny extrém - szerencsére pont egy Nürnburgring volt, az utolsó sikánt átvágva simán megvolt úgy látom, minden második körös tuning már aranyos - aranyos
-
Ianbond
csendes tag
nekem is bátyám mondta hogy nézzem meg hogy döntött meg és akkor látom mondom nekimegy a falnak hát hogy dönt úgy meg és simán rámvert ilyen 1,5 mp-t mondom azt hogy a f...omba és akkor mondta hogy poénból tolt egy ghost challenget az első ellen és akkor látta hogy ő hogy ment
-
l4ci
tag
válasz Ianbond #7891 üzenetére
Na ez az, ezt nem értettem én se eddig. A Porsche végsebessége kisebb, de jobban kanyarodik, az Aston gyorsabb, de féktávon mindig lemegyek a pályáról az első visszafordítónál, ezért nem nagyon tudtam itt eddig javítani. Este kipróbálom ezt a pattintós dolgot, hátha segít valamit!
-
Ianbond
csendes tag
válasz ntglaci #7890 üzenetére
a két nagy visszafordítóba a fal lassít le és arról kell lepattani nem kell annyit fékezni mintha normálisan akarod bevenni és jobban is gyorsítasz ki és abba van vagy 2 mp szóval azzal neked is simán meglenne topB de szerencsésnek is kell lenni hogy ne menj ki a pályáról sokszori nekifutásra sikerült nekem is
[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
csendes tag
válasz Petya25 #7888 üzenetére
A porsche test track-en 7.005 mp a hátrányom! Emiatt nem tudok előrébb jutni. 1.706-ra vagyok a 100 aranyt erő B-től. A total split 13.869 mp. Mi ennek az istenverte pályának a titka? Nem igaz hogy nem tudok 2 mp-t javulni a porsche track-en! Az a 7 mp rohadt sok! Valami lepattanásról is írtatok! Please help!
-
Ianbond
csendes tag
válasz Petya25 #7888 üzenetére
hát nekem sikerült vagy 2-kört összeraknom lepattanással és így már csak 2,6 mp a hátrányom, de előtte nekem is vhogy 4,5 mp körül volt normális körülmények közt. ugye monzán nagy a hátrányom (6,7 mp) mert a nismoval nem tudok menni így a reanulttal mentem és hát az nem teljesen tudja azt amit a nismo még fullosan is rosszabb mint az alap nismo
-
Petya25
őstag
válasz DigitXT #7884 üzenetére
Változó, hogy mennyi segítséget használok.
Kormány mindig bekapcsolva (így szoktam meg), TC ON és fék LOW pályafüggő, néhol OFF OFF.Ianbond
A heti TT Porsche az tényleg szar. (ott 4,5 mp a hátrányom ami a sorban a legrosszabb)
Nem szabadna olyan pályát betenni ahol falról vissza lehet pattanni. Korábban is volt egy kis Nürburg Veyronnal, ott vettem észre előszörAntonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Ianbond
csendes tag
válasz DigitXT #7886 üzenetére
Nalam csak a feksegitseg van kikapcsolva mert az nagyon lassit lehet aszisztok nelkul lehetne meg jobbatt menni de en igy szoktam meg :-) hat en heti tt-be 8 mpre vagyok osszetett topA-tol amit azert eleg soknak erzek es 4 palyabol 2on megvan a topA indin par szazad hianyzik, monzan nagy a hatranyom mert nincs meg a nismo de nem 8 mp
-
DigitXT
nagyúr
válasz Ianbond #7885 üzenetére
Passz, heti TT-t egy jó pár napja már meg se néztem.
Amúgy fakéz ide-oda, bekapcsolva a segítségeket az
ominózus lemanson javítottam négy (4) másodpercet,
de mozdonyvezetésnek éreztem inkább, mint autó.Féksegítség mondja a féktávot, automata gáz nyomja
helyetted is, TC nem hagy kipördülni, kormány meg a
szűkebb kanyarokban behúzza és kiengedi helyetted.
Gyorsnak gyors, itt különösen, mert ugye éjszaka alig
lehet látni is, de nem mondanám, hogy élveztem: ehh.
(Nem Petya25 érdemeit akarom kisebbíteni, uis így is
sokkal jobb időt ment nálam! De jobb szeretem a saját
kútfőből megtanult pályákat, féktávokat, kormányzást,
és úgy eljutni az A csoportba, esetleg Top100-ba is...)Ui: aki eljut az A csoportba, szvsz "fakezű" nem lehet.
-
Ianbond
csendes tag
válasz DigitXT #7884 üzenetére
Jah vagom hogy a lemansi nem heti tt csak en most toltam batyam ellen es hat azert volt csak elottem mert szerencsesebben pattant le a falrol de az elso visszaforditoig ahol ramegy a falra siman verem meg a palya vegen is csak az a ket visszafordito ami szamomra idegesito
Szerk: amugy ti milyen idoket mentetek a mostani tt palyakon? csak hogy tudjam mennyire vagyok meg fakezu xd
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
tag
145-ért már van Air 2 a Media Marktban, máshol még olcsóbb is az alap 16G wifis változat. Kicsit olcsóbb, mint az iPhone, ne abban gondolkozz. Nem sznobok vagyunk, csak használtunk már almát, mielőtt még előítélettel lehúzod...
Amúgy meg grafika butítással droidon is simán fut, csak pixelesebbek az autók. Amúgy nálam a gyengébb ,de újabb telefonon, kisebb felbontással (1280x720) sokkal simábban fut butítás nélkül, mint a Sony Tableten fullhd-ban.
[ Szerkesztve ]
-
Mezcal
addikt
válasz DigitXT #7866 üzenetére
Megvan a 60fps almán? lol akkor rohanok veszek egyet 300 ezerért lesz végre jó rr3-am
Ez a fizetős NFS androidra, nem az a új szutyok, amit szintén ez a csapat csinált, de übergáz. Nincs belső nézet és RR+-hoz képest árkád, de jól eltalált irányítás és nagyon szép grafika stabil 60fps-sel, ami rr3-ban koránt sem volt stabil. Persze az RR3 is csak mobilon szimuláció, azért egy GT6-hoz képest erőtlen.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
l4ci
tag
válasz DigitXT #7874 üzenetére
Hmm, akkor mégse az volt, hanem inkább egy Corvette, lehet keverem a kettőt, ilyen hosszúkás vékony hátsó lámpája volt. Most néztem képet a Fordról neten, sztem én azt meg összekevertem a Ferrari 488-al!
Na majd este megyek még egy kört LeMans-ban és jobban megnézem az autókat hátulról! -
l4ci
tag
válasz DigitXT #7870 üzenetére
Akkor egy Ford GT volt nálam az első, mert a Ferrarit meg a Corvette-et azért megismerem hátulról, GT-t még nem láttam a játékban.
Én levágások nélkül szoktam menni, nem néztem a végén a köridőket. Nehéznek én sem nevezném, szépen kilökdöstem a visszaelőző autókat én is. Már a harmadik körben második voltam, ezért volt nagyon furcsa, hogy az első hogy tudott így meglépni, hogy csak az 5. körben láttam legközelebb... -
DigitXT
nagyúr
Ha a Legend-ről van szó, ott nincs Jaguar. Ferrari 488 GTE + Ford GT Le Mans...
Nem volt nehéz futam (szokásos levágásokkal), inkább csak unalmas, miután a
kekeckedőket sorra kilökdöstem. Igaz, így a legjobb köröm (levágásokkal!) csak
3:05 volt, ami persze a 3:16-os ellenfelekhez képest bőven sok. De pl. Petya25 a
vonatkozó TT-ben (szóval garantáltan levágások nélkül!) 3:02-t ment az RSR-rel.
Nekem éjjel egy 3:09 jött össze. Nyilván lesz MAJD jobb, de hatalmas szakadék,
ami persze érthető, mert az az idő jelenleg a 75.!Remélem nem elsőre adta ki. -
l4ci
tag
válasz rumos14 #7868 üzenetére
A LeMans 7 körös versenyen voltak Ferrarik, Corvette-ek, és szerintem Jaguar is, de annyira nem láttam jól hátulról őket, mert éjszakai verseny volt. Az első nagyon elhúzott, csak a 6. körben tudtam leelőzni, pedig az 5. körben már látótávolságba került.
Az mondjuk netto szivatás, hogy az utolsó tier-t csak egy Corvette versennyel lehet feloldani, mert a Porshce futamokon kívül még legalább egy kupa kell hozzá. De ezért most nem fogom megvenni a Corvette-et, megvárom, amíg meg lehet nyerni - ha valóban meg lehet.
[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
csendes tag
Köszi! Fulladt embernek a mentőöv! Jogos amit írtál, régebben igen olvastam telepítés előtt, de mostanában nem. ÍJ. Viszont az l4ci által említett 7 körös lemans-i versenyben mehettem c7r-rel, ami ezen a pályán sokkal jobb mint az rsr! Fullos c7r-rel az 5 kör legelején keveredtem az első helyre, úgyhogy nyomni kell neki! Nem árt elkerülni az ütközéseket sem, mert egy 20km/h-val lassabb végsebességgel necces.
-
DigitXT
nagyúr
Rosszul tudod, azóta uis kijött pár iOS frissítés, és megvan a 60.
Az optimalizáció ma divatszó, de attól még érdemes almát-almával
hasonlítani: gyanítom, hogy az MW sokkal árkádosabb az RR3-nál.
NFS-ek PC-n is arról voltak híresek, hogy szappantartótologatás.
(Kivéve Porsche Unleashed, meg a Shift széria. Játékélményben a
Most Wanted eredetije volt még úgy-ahogy élvezhető Carbon necc,
onnantól meg beleállt a földbe, legalábbis számomra: a Run hozott
felüdülést, de azt sem a fizikája miatt szerettük, hanem hangulat...)Ebben az MW-ben amúgy van belső nézet? Gyanítom, hogy nincs,
pedig az RR3-nak az adja a sava-borsát. De elég a OFF-ból. -
l4ci
tag
Ennek a Porshcenak a saját szériája a Legend végén is elég jó. Szinte minden CUP rolling starttal indul, a 7 körös LeMansban az 5-6 kör körül sikerült csak utolérnem az első autót (Jaguar), piszok gyorsak ezek, úgy tolták le a majdnem fullos(29/30) Porschét egyenesben, hogy csak a körforgalomban tudtam féktávon visszaelőzni.
-
NNME
csendes tag
válasz ntglaci #7840 üzenetére
Amikor töltöd le a frissítést, akkor nem szoktad elolvasni a Whats New részt? Az App Store-on és a Play Store-on is írja, hogy új Time Limited Series jön amiben megnyerhető a Porsche 911 RSR 2016 és a Corvette C7.R-is. Ezen kívül én a Changelog-ot is el szoktam olvasni mert kíváncsi vagyok, hogy mit javítottak a játékon, itt részletesebben leírják mindig mint az áruházakban.
Egyébként nekem nagyon tetszik ez az új Time Limited Series, sőt, azt sem bánnám, ha néha ilyen random régebbi autóknak is lenne ilyen eventjük mert a 151 autóból 140 hónapok óta a garázsban porosodik és jó ha van rá lehetőség, hogy új challengeken lehet(ne) meghajtani őket..
-
Mezcal
addikt
válasz DigitXT #7860 üzenetére
A telómon 60FPS-sel fut, az rendben van, de sok autónál már nincs meg az a sima futás. Tableten az sima futás, amit most tapasztaltam Most Watedben, az nincs meg, pedig a gép ugyanaz. Almás gép a képarány miatt nem kéne.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Mezcal
addikt
Érdekesség, hogy a játék fejlesztői által készített ugyancsak nagyon szép grafikával rendelkező NFS MW milyen szépen fut lagmentesen, legkisebb akadás nélkül sok-sok autóval a képernyőn. Hogy nem képesek ezt is lagmentesre optimalizálni, ha azt megtudták.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
schulzy
csendes tag
válasz rumos14 #7856 üzenetére
A teljesség igénye nélkül pl.: AWD Attack, Lexus LFA Showcase Series, Ferrari Faceoff,Battle Italia,The Legend Continues de általánosságban az a tapasztalatom, hogy a felső soros szériáknál mind eltűnt a PR követelmény. Eddig sok szériát csak addig csináltam amíg nem jöttek a kötelező goldos fejlesztések, de most hirtelen eltűnt.
-
schulzy
csendes tag
Ti is tapasztaltátok azt, hogy jó pár régebbi futamnál eltűnt a PR követelmény?
-
ak05
tag
Porsche küldetés utolsó tier, daytona oval elimination, 19/30as a kocsi
Esélyem sincs nyerni, h lehet lebutítani h nyerjek?
Csak ez a verseny hiányzik a kocsihoz[ Szerkesztve ]
-
Fez69
csendes tag
2600 valódi pénzzel ki kellett egészítenem a R$-t és az aranyat az RSR sorozatban, mert csak 172 volt az utóbbiból, amikor nekivágtam. A végére 1 aranyam maradt : )
-
cuebler
senior tag
nyelt el mostanában a játék másnak is a szintlépésért járó aranyat? nekem este jóváírta, 66005 aranyam volt, most reggel megint csak 65982 van, viszont a szint az maradt nem is annyira magam vagy a "nagyságrend" miatt, de azért másnál lehet, hogy ez súlyosabb gond...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
DigitXT
nagyúr
válasz Gyurma_13 #7742 üzenetére
Az imént beficcent egy Top20 a 918 RSR-rel Daytona Road-on,
csupán 8 tizedre a WR-től... Mondjuk az ujjam belefájdult, LOL.
Úgy 3-4 tizedet még tudnék is hova tenni. De a 8 már meredek.
És ezen nem segít, hogy kevéssé népszerű TT: a hátracsúszás
garantált, hiszen a korábbi Top100 időmből is hamar 100+ lett. -
zoli978
tag
Hali régen már játszottam a játékkal 2-3 éve, most lett újra androidos kütyüm így újra leszedtem. A mentés megvolt de inkább úgy döntöttem, hogy elölről kezdem. A probléma az hogy a régi mentésen végtelen volt a szervizelhető autók, most viszont csak 3. Ez ellen lehet valamit tenni vagy marad a 3?
-
Sordoran
addikt
Ismét alkotott a játék, kiírta, hogy véget ért a heti TT, és megadta az 500.000 R$ jutalmat. És nem, nem maradt ki a hétfői se. Valamint ugyanúgy ott vannak az eredményeim mind a 4 pályára. Hát nem panaszkodhatok, ajándék 75 gold, most meg ez.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
l4ci
tag
válasz biker492ccm #7843 üzenetére
Az autók árát még valamikor a 2.4-es verzió környékén szedték ki, hogy csak feloldás után tudd meg, hogy mennyibe kerül. Ott kezdtem el keresni és nézegetni a játék wiki oldalát, mert ott legalább minden info fent volt.
A butításról meg annyit, hogy elveimmel ellentétben tegnap mégis beadtam a derekam, mert az utolsó körben lévő Elimination másodjára sem sikerült, mert a Daytona oválon úgy elhúzott az első kettő, hogy csak harmadik lehettem. Párszor elveszítettem (el se indultam), utána már simán meglett. Annyira lebutultak, hogy a következő Endurance-on már csak 6.6 km-t kellett volna menni. Na de itt se álltam meg, itt is veszítettem még párszor (sokszor), így lement egészen 3.7 km-re. Na itt futottam egy 3.8-at a szerelő csávóval, majd kiálltam a szélére. Így aztán az utolsó 8 körös Daytona Road Course olyan könnyű lett, hogy már az első kör közepén első voltam. Sőt, az utolsó körben még a másodikat is leköröztem...
Az viszont tény, hogy Gauntletben nem lehet butítani, ott extra szívás lesz megint.
-
biker492ccm
csendes tag
Frissités után a játék első indításakor érdemes elolvasni a frissítés ismertetését. Ott is írták, hogy nyerhető lesz a Vette. Az is sz@rság, hogy nem képesek kiírni a kocsik árát, csak miután megnyerted őket, vagy letelt a challenge teljesítésére való idő. Versenynél meg nem butulnak, sokszor 4-5 PR magasabb szintű kocsival is egy szopás az egész. Most a Tier 17 Daytona elimination is esélytelen volt elsőre, de párszor megvártam a rajtrácson amíg visszaszámlál, és utána már sikerült. Itt még legalább működött.
[ Szerkesztve ]
-
Ianbond
csendes tag
válasz ntglaci #7840 üzenetére
Hat mar egy ideje nagyon bekapcsoltak a gecisegfaktort a fejlesztok uj ticketrendszer gautlenten, henesys teljesithetetlen feladatok ha nem olsz ra tobb 1000 goldot, most meg mar ramennek arra is hogy ha nem figyelsz akkor 500-1000 goldot elkoltesz egy kocsira amit kesobb meg lehet nyerni
[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
csendes tag
-
Petya25
őstag
Én is azt vettem észre, hogy az AI változott.
Nem csak a BOT-ok lettek hülyébbek és agresszívebbek, hanem az aszisztok teljesítménye is romlott. A kipörgésgátló ellenére kiforgok kanyarban és közepes fékkel ahol eddig simán elfordult minden gép, most szépen szaladok tovább a fűre. Persze eddig is kellett ráfékezni, de már nem bízhatod rá magad annyira.
Nekem van még 3 verseny estére és meglesz a 911-es kb netto 250 gold ráfordításból.
A Corvette-re is lesz nyerhetős széria, ezt hol láttad?
mod, ja látom már: Chevrolet Corvette C7.R Limited Time Series (Currently Unavailable)[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
tag
A 15/3-as Elimination nekem nagyon érdekes volt! Eleve repülő rajttal indul, de utána a célegyenesben kicsúszik egy autó, nem tudom már elkerülni az ütközést: quit+retry. Másodjára megint ugyanaz, beleszállok hátulról. Harmadjára elkerülöm, erre a másik autó is csúszkál előttem, amibe az előző beleszállt. Szerencsére elkerültem azt is, és már harmadik vagyok a célegyenes végén. Kanyarodni továbbra sem tudnak a botok, de roppant agresszívek lettek, ütköznek, koccannak, csúszkálnak, nem csak ezen a pályán, máshol is volt már quit+retry hasonló kicsúszás és ütközés miatt ebben a szériában. Érdekes lett az új AI "fejlesztés"!
-
l4ci
tag
válasz ntglaci #7830 üzenetére
A Corvette-et is meg lehet majd nyerni vmi time limited eventben, legalábbis ezt írják a wikin, a Gauntletben lesz majd a Jaguar, én kivárom, nem költök rá addig...
Nekem még van hátra 9 verseny, estére már csak 6, és még van 4 nap. Azt hiszem bőven bele fog férni a maradék 4 napba, jól belehúztam az első nap. -
ntglaci
csendes tag
Elkezdtem a Legends-ben a porsche 911 rsr eventjét. 20% kedvezménnyel 520 gold volt a corvette c7r. Fejlesztés terén ugyanúgy 1000 goldba és több millió r$-be kerül mint a 2016-os rsr. A vásárlással együtt majdnem 1550 gold. Drága egy verda. Ráadásul a fejlesztési időt is hasonló hosszú mint az rsr-nél. Az új rr3 verzió 5 új autója szvsz. több mint 5000 goldba fog kerülni. (Bárcsak tévednék, de az első kettő az 2500). Ráadásul szerintem az időlimites széria min. PR-je nem lesz elég a Legends-es eventhez! Úgyhogy lehet még az rsr-t is fejleszteni, ha valaki a min. PR-re utazott!
-
-
BPO537
csendes tag
Azt már rég, de nem segített. Az előbb viszont más okból kikapcsoltam a netet és most jó. Nem tudom mi lehetett vele.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Ianbond #7824 üzenetére
Kapcsold vissza az iróniadetektorod... Eleve úgy írtad be, hogy jajj, most mi
lesz velünk (poén), erre rátromfoltam, hogy ha csak ez kell*, megoldható.*: értsd, kell a halálnak, értelme sose volt + mindig csak vita volt belőle.
Szerk: a "mit tud" rész erre utalt. (Nem tud az semmit, csak van pár szám...)
[ Szerkesztve ]
-
Ianbond
csendes tag
válasz biker492ccm #7820 üzenetére
Igen nekem is speed snappel sikerult butitanom
DigitXT: nem toled kertem :-) de napok kerdese es nekem is maxos meg hat rr3 wikin csak a frissiteseket nezem
-
485
aktív tag
válasz biker492ccm #7820 üzenetére
Persze. De túl sok lett a butítás. Most rossz kocsival kilómétereket verek rájuk, addig meg volt, hogy szervizelt autóval a tizenötödik próbálkozásra is csak második lettem. Én speed snap-en butítottam.
-
biker492ccm
csendes tag
Hali! Sikerült valakinek butítani?
-
BPO537
csendes tag
A LEGEND-széria csak nálam nem tölt be? Ha rámegyek azt írja, hogy le akár szedni még 1MB-t, de utána percekig semmi majd közli, hogy vmi hiba van. A többi rész működik. Mi lehet vajon a probléma?
-
DigitXT
nagyúr
válasz Ianbond #7817 üzenetére
"Még kér a nép, most adjatok neki!"
Nem mintha a wikin nem lenne fent az összes...
Szerk: meg a statisztika egy dolog. A "mit tud" az inkább a köridő adott pályán (szeretnek menőzni ezzel a gyártók a Zöld Pokolban), de az erősen pilótafüggő, és semmit nem mond az élményfaktorról, vezethetőségről. (Jó, hogy ez csak játék!)[ Szerkesztve ]
-
Allien
veterán
Kis helpre lenne szükségem. Master széira, Redline: origins. Az első nekifutás ugye 3 nap alatt végig, aztán lett 5 nap, de így se lettem kész vele. Van lehetőség újra kezdeni ezt a részt, vagy megszívtam, és marad a nuku (50E az smafu) "nyeremény"?
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
ntglaci
csendes tag
Megnyertem a 911 rsr-t. 27/30-as fejlesztéssel, és elindítva az utolsó három is. Ha leszámítom a 80 gold nyereményt, akkor kb. 950 goldba került. De számomra ez a legvezethetőbb porsche, kimondottan jó majdnem fullosan, még akkor is, ha nem igazán fekszenek nekem a hátsómotoros gépek.
-
Mezcal
addikt
Nagyon jó, beletettek egy hirtelen felugró erase data ablakot, és persze, hogy rányomtam... annyi a millióimnak
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Ianbond
csendes tag
válasz cuebler #7800 üzenetére
Hat en pont ezert butittotam le asszem a 6.3-as speed snappel mivel a kocsim torott volt ezert sikerult levinnem mind a 8 bot idejet azonosra xd es innen minden verseny torott kocsival is siman ment most is csak a fejlesztesre varok hogy folytathassam (21 orara lesz kesz) ez volt az a bizonyos speed snap
-
ntglaci
csendes tag
Nálam se működött az időállításos trükk, se tegnap, se ma. Érdekes viszont, hogy az elmúlt 2 napban háromszor töltött le pár megát az rr3 indítás után. Olyan hotfix szerűségeket!
-
l4ci
tag
válasz cuebler #7800 üzenetére
Na ja, én is már ott tartok, hogy Endurance és 4 körös verseny van egy tier-ben. Én itt úgy szoktam letolni, hogy az Endurance-on csak a minimális távot nyomom le (8-10km), majd kiállok az út szélére, amíg le nem telik az idő. Így megvan az arany is és még az autót sem amortizálom le, és még egy versenyt kibír. Vagy már eleve a leamortizált kocsival nyomom le az Endurance-ot, nem mindig kell hozzá ép autó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest