- Megjelent a Red Magic kompakt OLED kijelzős gaming táblagépe
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Milyen házat vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
ntglaci
csendes tag
SuperVPN a google áruházból. Első inditásra global beállítással 18 szinesfém! Csak elkezd 20 napról visszaszámolni! Ha lejár tudja valaki mi lesz? Tudom-tudom! Abbahagytam Pompi!
-
l4ci
tag
válasz
Petya25 #7298 üzenetére
Nekem azért kell a full tuning, mert heti TT-ben csak kb így van esélyem B csoportig eljutni, az A-ba már nagyon-nagyon nehéz bekerülni. Meg ha már úgyis összehekkeltem rá a zsét, akkor legyen maxon minden. Így is elég nehezek a botok, 75% felett meg kell küzdeni minden versenyért a Nascar-os szériában. (Kivéve Suzuka East, mert azt nagyon legyengítették...)
-
Petya25
őstag
A full tuning szerintem totál felesleges, de ti tudjátok.
Nálam minden autó és event most lett kész, az egész 25e goldba került és van kb 1000 tartalék. A reklámok miatt a napi pár percet meg érdemes rászánni, ha már a napi bónusz goldot is meg akarod kapni amúgy. A havi 1000 gold, meg ahogy Te is írod kb reális, de ez user függő. -
ntglaci
csendes tag
válasz
Petya25 #7295 üzenetére
Havi 1000 gold? Max 500! (110 körül a napi/havi nyeremény + 10 szintlépés 350 + napi 1-2 gold videónézésért havi 50).
A problémám: hogy elfogynak nemsokára az eventek! Viszont a gold gyüjtögetés még lehet kihívás! Vagy lehet elkezdek én is TT-zni! Az utolsó helyre jó leszek!L4ci:
Igen, talált, süllyedt! Max fél és kivérzek aranyügyileg! Annyi nem jön be, mint amennyi a fejlesztésekre kell! 20-25 ezerrel el lehet lenni még egy jó darabig!
A saját hülyeségem bosszant! 50ezer helyett csak 35ezerrel kezdtem neki a 3.x-es verzióknak, úgy hogy nem voltak max.-olva a verdák upgrade-jei! -
l4ci
tag
válasz
Petya25 #7295 üzenetére
Az új autókra nem lesz már elég zsé, átlagosan 800-1000 aranyba kerül az új autók full tuningja,
ennyit nem lehet keresni egy hónap alatt*. Ha úgy számolok, hogy 4 hét alatt B csoportban vagy TT-n, az 400 arany, a napi bónuszokkal jön még 105, havonta összejön 3-4 szintlépés, ami legyen mondjuk 150-200, ez összesen kb 650-700 arany maximum. Reklámokkal lehet mondjuk naponta keresni 10 aranyat, az legyen 300 egy hónapban, ez is csak 1000 arany. Mondjuk ehhez azért türelem is kell, meg kell rendesen nyomkodni napi szinten, de 4-6 hetente jönnek a frissítések, minimum 2 autóval, de most ugye 7 db jött. Sokba kerül na, ezért aggódik, hogy kevés lesz pár hónap múlva.* javítva, mégis csak lehet, nem számoltam át előtte...
-
ntglaci
csendes tag
L4ci: Értem én hogy villanymotor, de hova öntsem a benzint?
Még kb. két hónapot tudok játszani, aztán nézegetem a 100%-os feliratokat a szériákon!
Ha meg jön egy-egy challenge/eventszerűség akkor görcsöljek és számolgassam, hogy elég lesz-e a gold?
Még egy pár frissítésre elég lesz, de kb 1 év után... Nem tudom mi várható! -
l4ci
tag
Nekem a régi Nascar-os szériáknál is csak 90% fölött adta meg az érméket, igaz, hogy csak tegnap kaptam meg az elsőt, lehet, hogy a frissítések előtt még könnyebb volt megszerezni. Amúgy volt olyan is, hogy egy versenyen második vagy harmadik lettem, kaptam egy érmét, újrafutottam, megnyertem és kaptam egy másikat is. Ezért nem jó elsőre aranyra futni mindent, mert akkor nem biztos, hogy a végén mindent megad.
ntglaci: Nem biztos, hogy jó 5let újrakezdeni, nekem kb fél évembe és több, mint 800 órába telt, hogy ott tartsak újra, ahol "régen", azaz az összes autó megvan, igaz, hogy már full tuningosak, anno csak a 100%-hoz kötelező minimum tuning volt rajtuk. Viszont azóta majdnem minden szériában maxhoz közeli tuning szint kell a teljesítéshez. Vannak más megoldások is,
pl. nézegessél sok reklámot... -
BPO537
csendes tag
Az új NASCAR-ban még nem merültem el, mert most a Lambos szériát nyomom, de amikor az előző NASCAR Fordjánál összegyűltek a szponzoros érmék akkor még bőven 75% latt voltam. Bár az egyik Richmonddal szenvedtem és legalább 10 érmét kaptam csak ott mire sikerült első helyre feljutni.
-
ntglaci
csendes tag
Köszi a segítséget! Mint ahogy már írtátok, volt olyan event ahol már 75%nál megadta az összegyüjtésért járó goldot, úgy látszik itt meg ellenkező a dolog!
-
kgymac
őstag
válasz
ntglaci #7285 üzenetére
Újra kell futni néhány futamot. Célszerű valami egyszerűbbel kezdeni, pl. autocross-ok, hunter-ek, speed limit-ek az elejétől. 1-2-3x-i futam után adott egy-egy új elemet, előbb-utóbb Nálad is össze fog gyűlni a teljes kollekció. Ha a 3. után sem ad, tovább kell lépni a következő hasonló típusú futamra.
szerk: nálam sem volt meg minden eleme a kollekcióknak 100%-nál. De újrafutottam néhány - gyorsan teljesíthető- futamot és összegyűlt. 1-3. helyre ad, a 4. helytől nem ad érmet.
-
ntglaci
csendes tag
Most akkor hogy van ez? A Tony Stewart event 100%-os lett, mégis hiányzik 2 érme, hogy megkapjam az 50 goldot! Pedig itt nem is trükköztem a szerelővel! Most kezdjek el találomra újra megcsinálni versenyeket ebben az eventben? Mindegyik nascar eventnél hiányozni fog érme! Mit kell ilyenkor csinálni?
-
ntglaci
csendes tag
L4ci gold-gondtalansága elgondolkoztatott, hogy talán ideje újrakezdenem. Minden autó megvan a lockolt gauntle 4-esen kivül, és már csak a Legend szériából van egy pár befejezetlen event. A 9ezer goldommal sokáig nem húzom ki a leendő challengek terén. Kicsi trükközéssel 2-3 hónap alatt elérek ugyanerre a szintre. Kicsit megirigyeltem L4ci-t!
-
zsolthee
senior tag
Sziasztok!
GT3 World Series (Master) melyik autóját érdemes megvenni a végén? BMW vagy Aston?
Most csak egyet szeretnék, és a Z4 felé hajlok mert az csak pénzből magasabb PR-re húzható.
Illetve mert az ALMS is nagy kedvencem.
Tipp? Vélemény? -
Sordoran
addikt
Ellenfelek mindig alkalmazkodnak hozzánk, szóval hiába van több/kevesebb tuning, akkor se lesz jelentősen könnyebb vagy nehezebb. Nekem is sikerült csak pénzes tuninggal teljesíteni, skip nélkül. Egy trükköt alkalmaztam, eleinte mikor még bőven nyertem mindig a végén kicsit belassítottam, hogy kisebb legyen előnyöm, így talán kevésbé erősödtek meg. Persze végén már izzadtam több versenynél is. Daytona-n szenvedtem is (főleg mert a pályát se nagyon ismertem még ki), de meglett végül. Egész jó autó amúgy, megérte harcolni érte.
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci #7277 üzenetére
Látod, én a szervízes csávóval meg a managerekkel már nem trükközök, amióta nem működik a kilövés után.
Csak a gond van vele, nem éri meg az az 1-1 arany, én már csak nagyban gondolkozok...
Azért a 100 arany nem rossz, megér 8-10 órányi szervízidő bukást. Ráadásul hétfő este még C végén voltam, de mivel sokan játszottak a TT-vel, tegnap este már B elején voltam, pedig nem is javítottam semmit az eredményeimen. Azért futok még 1-2 kört, hogy biztos legyen a B csoport a hét végére. -
ntglaci
csendes tag
-
Petya25
őstag
válasz
ntglaci #7277 üzenetére
Korábban írtam:
"A Nascar is fullos lett ma, csak a zárt széria maradt.
Érdekes, hogy a korábbi 4 széria collection-je már a 75%-ok körül meglett, itt mindben maradt 3-5 ami miatt nem teljes. Párat újra futok majd."Most a 15 elmaradt érméből 7 van hátra. Pár korábbi futamot újra kell futni és kész.
-
ntglaci
csendes tag
Úgy látszik, hogy a játék azt gondolja: Te igényled az ostort! Ami szar megtörténhet veled, az meg is történik...
Kicsit próbáltam trükközni a szervíz kölyökre adott gold-dal a Nascar eventekben. Sikeres futam után amikor leszámolta a fame-et, gyors kilövés, és indít előről. Ez néha sikerült, néha nem! Igazából nem tudom mi dönti el, hogy sikerül-e vagy sem, de egy párszor bejött. (Régebbi verziókban ez tökéletesen működött). Csakhogy! Kibasztam magammal a Nascar "érmék" miatt. Van több olyan event-em, amely 80% körüli, már csak 9 futam van max hátra, és 12 "érme" hiányzik még!
Kíváncsi leszek, mi lesz ennek a vége, de szerintem megszívtam! -
l4ci
tag
Ekkora egy bugos játékot, mint ezt... Hétfő éjjel/hajnalban, mikor lejárt az előző heti TT, még ébren voltam, gondoltam megvárom, hogy megkapjam a 100 aranyat és csak utána mentek felhőbe. Amikor a telefonon feldobta, hogy vége a TT-nek, megnézem-e az eredményt, vagy később, akkor én megnéztem, de semmit se adott, pedig a B csoportban voltam és járt volna az arany. Na mondom, biztos itt is vmi hasonló turpisság van, mint az A csoportos időkkel, nem foglalkoztam vele, napközben szervízeltem a Nascaros autókat, meg a többit, ami rottyon volt. Azonban este elindítom a tableten a játékot, itt ugye még az előző napi eredmény volt, ugyanúgy feldobta, hogy vége a TT-nek, OMP-nek, stb, megnézem-e. Nem néztem meg egyiket sem, azonban nem töltöttem le a felhő mentést, hanem rányomtam a TT-re, és mit ad Isten, itt most feldobta, hogy az előző héten B csoportban voltam és bizony megkaptam a 100 aranyat! Most akkor mi ez a hülye bug? Ha azonnal megnézem, akkor semmit se kapok, ha várok vele és később nyomok rá, akkor meg igen? Csak 8-10 órányi szervíz időt buktam vele végül is, amúgy se játszottem este, csak egy kis TT-t, de akkor is. Ráadásul a sok ide-oda mentés közben a szervíz is bugos, hiába zöld, meg idle alul 1-2 slot, attól még foglalt, ezt is csak a legutolsó frissítés hozta meg...
-
Fez69
csendes tag
Csak pénzes tuninggal, egyszerűen ment. Összesen 6 aranyat kellett költenem az egész széria alatt a mérnök gyerekre.
-
l4ci
tag
válasz
Ianbond #7268 üzenetére
Régen még tényleg végig lehetett tolni ezeket minimális tuninggal, emlékszem még az első LMP1-es szériát csak pénzes tuningokkal vittem végig. Igaz, kellett 1-2 skip, mert akkoriban még nem szoktam meg a segítségek nélküli vezetést, így volt néhány nehezebb feladat. Azóta végigtoltam még egyszer 3 nap alatt, mert ugye újrakezdtem...
Amúgy nincs millió goldom, akkor nem tudnék online versenyezni, mert bannolnának...
Beletelt néhány hónapba, mire összeszedtem a kellő mennyiséget (most már nem csinálnám végig még egyszer), de érdekes volt újrakezdeni és kipróbálni, hogy milyen gyorsan lehet haladni a szériákkal meg az autóvásárlásokkal, ha nem számít az arany. A játék első felében sokkal inkább a pénz hiányzik, de még így is sokkal kevesebbet farmoltam, mint az előző profilommal. -
Ianbond
csendes tag
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci #7260 üzenetére
Én fullra fejlesztettem a verdát, így csak 1 feladat volt relatív nehéz, a 40 autót lenyomni sérülés nélkül Daytona Road Course-on. De néhány próbálkozás után ez is ment, csak meg kellett tanulni a féktávokat. Szerintem ha elég aranyat beletolsz, akkor abszolút nem nehéz, de ezek szerint meg lehet csinálni minimális fejlesztéssel, de én már inkább nem szenvedek vele, van arany bőven, úgyis fel akartam húzni, akkor meg miért szívjak? Volt olyan küldetés régebben, ahol próbáltam én is minimális fejlesztéssel végigtolni, de ezek az idők már elmúltak, van pénz és arany is bőven. Egyedül néhány Richmond Nascarral gyűlt meg a bajom, meg néhány hihetetlen Endurance teljesítménnyel, amit sehogy se tudok utolérni. Akár nyélgázzal megyek végig, akár megvárom, a 80 sec-et, hogy ne vesszenek el másodpercek. Az a baj, hogy offline is hozza a barátok és csapattársak teljesítményét, itt majd ki kell lépnem mindenhonnan, ha 100%-ra akarom megcsinálni a szériákat...
-
ntglaci
csendes tag
Hogy mennyire különbözőek vagyunk azt jelzi, hogy nekem meg ez a feladat lett meg elsőre, küszködés nélkül az első körben 150m előnnyel, így nem is kellett továbbmenni. Igaz viszonylag jól fejlesztett (23/28 83,6PR) verdával. Ez is fejlesztési szint maradt meg a mai nap végéig, így nyertem meg.
Nektek meg más feladat volt könnyű, amivel meg én nem bírtam, és sajnos tegnapelőtt meg tegnap 1-1 skip kellett. Lehet hogy a telefontól is függ? -
Pompi
nagyúr
Totál másképp viselkedik a játék iOS-en és Androidon. Alapvetően iPaden játszok. Tegnap este elakadtam a 7/3 eventen, amikor Daytonán vagy első körben kell vezetni 100 méterrel vagy a másodikban 530 méterrel. Pénzes tuningok közül sincs fent mind, tartanak / tarottak az 1 naposak, ezért gondoltam megpróbálok butítani. Na hát az iPadon ez nem ment. Akárhányszor szakítottam meg a futamot az utolsó helyen nem gyengültek a botok, ez látszott a köridőkből, fixen ugyanaz az 1:31-es időket mentek mindig. Átmentem Androidra, ott pár utolsó helyes megszakítás után már 1:40 körüli idők voltak. Mondom akkor visszatöltöm az állást az iPadra. Na és itt jön a meglepetés, ha ugyanazt az mentést visszaállítom iOS eszközre és Androidra, elindítom ezt az eventet, majd nyomok egy megszakítást, akkor iOS-en 1:33 időt megy az első bot, Androidon meg 1:40-est.
-
-
Petya25
őstag
Eddig a pontig én nem toltam bele goldot, de az uccsó Dayrona nem akart menni. Beletoltam egy kör aranyat és elsőre meglett.
Jól jön majd holnap. Kiszámoltam a Sesto-val olcsóbb lesz a saját szériájaban a PR83-at megoldani mint pl a Veneno-val. Azzal úgyis vártam a Sesto miatt.
Meg a Nascar is fullos lett ma, csak a zárt széria maradt.
Érdekes, hogy a korábbi 4 széria collection-je már a 75%-ok körül meglett, itt mindben maradt 3-5 ami miatt nem teljes. Párat újra futok majd. -
kgymac
őstag
A 2/snap-ban auraipod/dr perriwinkle volt az ellenfél ? Ha igen, ehhez elkelhet a PR, fullal nem lehetett gond.
A 4. inkább olyannak tűnik, ami a butítók ellen van, akármilyen szinten vannak a botok, akkor is (közepesen) magas szint kell a teljesítéshez. Ha teljesíted, ismét - a majmok szempontjából - emelt szinten vannak a botok a következő futamokon. Volt már eddig több (az utolsó 4-6) event alatt ilyen futam: időlimit (speednél kizárja a kicsit vissza a pályán, majd az így "meghosszabbított" célegyenesben gyengébb kocsival is nyerhető futamot, TT-ben a trükközést), táv limit vagy előzz x-et (endurance trükközés <1.7km-rel).
Most nézem, hogy nincs/nem volt endurance az eventben, ezek szerint sokan trükköztek vele -
l4ci
tag
válasz
ntglaci #7247 üzenetére
Ez tényleg nehéz volt, nekem még majdnem fullos kocsival is, kellett néhány próbálkozás, mire rájöttem, hogy hol lehet sokat és jól előzni. De nálam is volt olyan, hogy a 2. körben már negyedik voltam, megelőztem a harmadikat is, majd egy kanyarban belémszállt hátulról - fail, kezdhettem újra. Mentés - visszatöltés párszor és meg is lett, nem volt kedvem emiatt szervízelni.
Amúgy megsúgom, az utolsó napon is van egy-két vicces feladat, ezek a következők, csak hogy készüljetek, aki még nem tart itt (időzóna állítással már ma elkezdhető).
Silverstone a pálya, 6 feladat van:
1. National Circuit, 3 kör, nyerj 25 és 100 méter közötti előnnyel
2. National Circuit, Speed Snap megcsúszás nélkül
3. National Circuit, 3 kör, de úgy, hogy az első kör végén legyél második kevesebb, mint 50 méter hátránnyal, azután nyerd meg
4. National Circuit, Speed Record kevesebb, mint 1 perc alatt megcsúszás nélkül. Ide kell néhány fejlesztés, mert nálam fullos autóval csak 4 km/h-val léptem túl a másodikat.
5. Grand Prix Circuit, 3 kör, 189 km/h átlagsebességgel, pályaelhagyás nélkül
6. Grand Prix Circuit, 2 kör, 5x kell megelőzni Magnust sérülés és pályaelhagyás nélkül. Már csak ez hiányzik nekem, még szervízben van az autó.Fullos kocsival még kicsit sérülve is sikerült az 5. feladat, bőven 200 feletti átlaggal. Jó, hogy beletoltam minden fejlesztést, így nem kell szenvedni meg butítani a végén.
-
alces
tag
Nálam egy bug verte ki a biztit. Az utolsó 'épen nyerd meg a futamot' közben a közepe felé van egy kanyar és egyszerűen nem vettem be, izomból a falnak. Gondoltam béna vagyok, de 2szer ugyanúgy jártam. Mivel tapicskolok és nem döntögetek, ezért nem próbáltam máshogy, most szerviz.
-
kgymac
őstag
válasz
ntglaci #7247 üzenetére
Ajánlott PR 80 felett volt. Vagy fejleszteni kéne a kocsit vagy butítani kéne a botokat. Én az utóbbit választottam, mert kissé köcsögségnek tartom, hogy egy egyszer használatos kocsira ennyi aranyos update-et kelljen feltenni (PR79.9-nél tartok, úgy érzem, nem filléreskedtem eddig sem, bőven 200 gold felett van a kocsi fejlesztése). Szerencsére adott a ne sérüljön feltétel, így elég csak beleszállni 1-2-3x az egyik ellenfélbe, esetleg falhoz kenni (sajna nem végig az ovalos pályán van a futam, így az első ovalos íven az orral falhoz kenéstől még nem emelkedik el teljesen az ellenfél az aszfalttól, pedig a pályán a repülő kocsik a kedvenceim
, a nascar-ban jutott elég
) és máris vége a futamnak. Néhány fail futam után 6:10 körüli lett az ellenfelek futamideje, az pedig még szervizre váró kocsival is simán teljesíthető (5:36 ill. 5:40 volt sérülten). Az sem mellékes, hogy holnap is gyengébb botok várnak rám. 110 gold lenne a fék+gumi upgrade, inkább kihagynám. Bár lehet, h egy részét mégis be kell majd vetni holnap, mivel szinte minden nap volt egy olyan futam, ahol kimaxolt botokat dobott a gép (pl. ma a drag, korábban a speedsnap, dr perriwinkle/auraipod botokkal).
-
ntglaci
csendes tag
Nyolcadikra sem sikerült a mai utolsó, ötödik verseny! 40 versenyző egy kanyargós daytonai utcai pályán és ne sérüljön az autó. Idióta egy feladatok! Mindig van egy hülye aki beránt elém, (AI hibák), aztán máris bukta a verseny! Felidegesített! Ráadásul végig beszaggat a játék, nemhogy 25, de még a 10 fps sincs meg ennyi versenyzőnél! Azt hiszem butítani kell a grafikàt.
-
BPO537
csendes tag
A tc-t pont hogy itt kapcsolom csak be. A többi helyen nem kell, de ezek a dögök imádják kidobálni a seggüket. Az MP12-ssel volt még egy Indiana pálya annakidején, az hasonlóan viselkedett mint a NASCAR-ok, úgyhogy ott is kellett a tc.
A régebbi F1-es kocsi viszont anélkül is jó fullgázzal. -
l4ci
tag
Miután megírtam a posztot, megcsináltam 3 Richmond pályát is, ami 10-13 körös. Érdekes módon ma gyengébbek voltak a botok, vagy jobban találtam helyet az elején. Volt olyan is, hogy már a 3. vagy 4. körben első lettem, onnak meg már könnyű nyerni. De volt, hogy csak a 12. körben tudtam élre törni. Van ez a Kenseth nevezetű bot nálam, na ő durván nyomja, tökéletes köröket kell menni, ha utol akarom érni. A traction controlt még nem kapcsoltam ki, de egy próbát megér, a Toyota nálam nagyon csúszkál Richmondban, a többi nem annyira. Az a baj, hogy nagyon változóak a botok, van olyan, hogy a 10. körig sem érem utol az első 3-at, akkor meg már mindegy, újrakezdem, ha ott nem vagyok második, akkor már úgyis mindegy. Szép lassan azért haladok vele, lassan kezdem megszokni azt a pályát. Viszont a Suzuka East tényleg túl könnyű lett, abszolút nem kihívás így, valahol a kettő közé kellett volna belőni a botokat...
-
BPO537
csendes tag
Richmond, meg részben az egész NASCAR. Be kell nyomni a tractioncontrolt és lehet nyomni neki. Bár Richmondban így is kell fékezni, de kevésbé csúszik. A másik 2 pályán meg mehet a fullgáz.
Előzgetni meg össze-vissza kell. Kanyarban lehet külsőre menni, de aztán az egyenesebb részen belül a jobb és akkor a falat is tuti elkerülöd.Illetve még az jutott az eszembe, hogy amennyire lehet Daytonát és még inkább Indianat kell a legvégére hagyni, mert ugye azon szinte biztos a győzelem.
-
Petya25
őstag
válasz
ntglaci #7237 üzenetére
Nálam nem volt gond csak pénzes Vulcan-nal a visszafele, elsőre meglett.
Igazából az egész elég laza volt eddig, lehet majd most jön az uccsó két napra valami húzós futam.Richmond tényleg változott a frissítés óta, kevesebb a balhé, nehezebb átmenni a tömegen. Ettől függetlenül teljesíthető. Nekem a 4 új széria csak PR szintig húzott autókkal most 95-96-96-100-on áll. Összesen 7 futam maradt hátra.
-
DigitXT
félisten
válasz
ntglaci #7241 üzenetére
Egyáltalán nem volt teljesíthetetlen... Egy f.sza kis verseny volt,
komoly kihívással. Mondhatni üdítő színfoltja a játéknak! Simán
lehetett nyerni DE végig "jól" kellett nyomni. Igen, a frissítés ezt
rendesen elcseszte. Kijavította volna? Túl nehéz volt? Oké, egy
picit vegyenek vissza a lassabbak kedvéért, de másodperceket?Nem találják ezek az egyensúlyt. Normális kihívás nincs... Mert
ha kilométerekkel lehet nyerni, abban mi a kihívás? (Oké, indulj
gyengébb autóval, mint anno... Ja nem, PR -> kötelező tuning.)Mindegy, nem bosszankodom: kiviszem 100%-ra és kalap... TT
Szerk: amúgy 18.7 körül mennek nálam a botok, én kb. 18.1, s
a végén simán nyerek 5 másodperccel a bakik ellenére (a jobb
körök nem mennek mindig hiba nélkül, anno 17-esek is voltak)!
Elcseszték volna? Nem minden bot fakezű, de összességében
lassabb lett mezőny. Más jellegű kihívás, de nem lehetetlen.Az se volt normális, hogy páran 5-6 kört kapnak, mert 24-eket is
alig futnak, a nagy részük 19-20 körül vergődik, de az első kettő
nyomja a 17-es köröket, aztán csak a lekörözésen akadnak fent.
Ahogy a se, hogy kört kap a második is, ha túl erős a kocsid, lol. -
ntglaci
csendes tag
Az én tippem: várni türelmesen, míg a tűzmajmok állítanak a pálya fizikai beállításán. Pár hónappal ezelőtt a suzukai pálya volt teljesíthetetlen, jött egy frissítés, azóta 1km előnnyel meg lehet nyerni nem fullos dobozos autóval. Ugyanez a frissítés cseszte el a richmondi pályát! Amúgy 75% felett nem kifizetődő gold ügyileg! Most már én is előre számolgatok a megszerezhető-ráfordított gold tekintetében!
-
ntglaci
csendes tag
A tovább fejlesztéssel egyet értek, de nem ennél az autónál. Az eventjéről lemaradtam és mivel limitàlt verda, alig tudtam megvenni. Sokra nem is lehetett használni, így csak addig fejlesztettem amíg kellett (PR). A helpek kikapcsolásával azért sikerült hoznom a versenyeket, kivéve azt a fordított Barca pályát. Nehezen szokható fodított irányban számomra! Jópár nekifutásra biztos ment volna, a futamok végén meg kilőni a játékot, így még viszonylag olcsón is meg lehetett volna úszni! De számomra a mai stage nem ért ennyit!
-
DigitXT
félisten
- tuning (ha még nincs fullra húzva... úgyis kelleni fog a PR miatt)
- manuális gáz (elkottázott kanyarnál megcsúszások kezelésére)
- jobb ívválasztás (illene 18.5-ön belül menni, ha tiszta a kör, sőt!)Megjegyzem simán lehet külső íven előzni, csak oda kell érni. Ha
ott vagy mellette, NEM fog felkenni a falra, de ha nem érsz mellé,
akkor joggal számít arra, hogy övé az ív, te fogod elvenni a gázt...
(Ha megvan a pozíció, akkor se kezdj rögtön keresztbe mozogni!)Amúgy kombinálni is lehet - a külső íven egyet, majd a következő
már nem lenne meg: behúzod belsőre, ha van 5 méter közöttük...Ui: ha megcsúszik, akkor túlkormányoztad... Valószínűleg amiatt,
mert túlvállaltad a kanyart, és azt hitted, az segít, pedig nem: fék! -
l4ci
tag
válasz
ntglaci #7237 üzenetére
Ezért kell(ene) tovább fejleszteni az autókat, én valahogy sejtettem, hogy betesznek más autókat is ebbe az eventbe, de valahogy inkább Lambora számítottam, nem erre az Astonra.
Más. Még mindig tolom a Nascar-os szériákat, mert még csak 59%-os a főszéria, de már nagyon elegem van belőle. főleg a megnyerhetetlen Richmondi versenyektől. 10 kör fölött már annyian vannak a pályán, hogy az eleje annyira elhúz, hogy szinte lehetetlen beérni őket a vége előtt. Néha sikerül 1-2 verseny, de sok 13-14 körös vesennyel vért izzadok, de úgy se tudok nyerni. Csúsznak az autók, az egész pálya egy rohadt nagy kanyar, külső íven alig lehet előzni, mert olyan közel mennek a botok a falhoz, hogy én oda egy papírlap sem férne be. Van valakinek vmi tippje - butításon kívül -, amivel nyerni lehet itt?
-
ntglaci
csendes tag
Szembe a forgalommal a spanyol pályán 1 kör alatt, érjek be előbb mint a többiek rendes irányban, ráadásul egy alig fejlesztett Vulcan-nal! Minek kell másik verdát beletenni egy típus-challenge-be? Skip lett a vége!
-
#40359168
törölt tag
válasz
Sordoran #7213 üzenetére
Ezt tudom, viszont ennyi erővel megjegyezhette volna a rendszer a komplett autót is.
Más: tegnap volt egy frissítés, annyit írtak, hogy minor bug fixes vagy valami ilyesmi, de nem játszottam vele utána, csak frissítettem. Ma beléptem, kaptam két free goldos videót, meg is néztem őket, viszont aranyat nem adtak.Ja és a napi bónusz is elmaradt...
-
Petya25
őstag
Ezt az 0,1 %-os kiírást még nem láttam eddig a játékban sajna, mivel az első 50-60-ba nem fértem be, Nem tudom miért nem ezt használják a futamos kiírásnál is, mert ott nem mérvadó az 1%-os A-s idő.
Minden esetre ha a 0,1% kb 50-60 fő, akkor a 100%-ra kijött 50-60e user elég soványka. Azt gondolnám 100 milliós letöltéshez nagyobb aktív TT létszám tartozik. -
DigitXT
félisten
Annyi a különbség, hogy egyenként az 1%-os A csoportok működnek,
de összesítésben ez a 0,1%-os. Ami nagyon nehézzé teszi a bejutást:
csupa A-csoportos, nem is túl rossz idővel meglehetősen esélytelenné.
(Összidőben kell az 50-60. helyen belül végezni, ami hátööö... Nehéz?)Szerk: az sem biztos, hogy mindegyik pályán ugyanannyian indulnak...
Én eddig összidőben a 300. hely környékére voltam jó, ami nem <0,1%. -
.Habi
csendes tag
válasz
Petya25 #7226 üzenetére
Dubai-ban most B-ben vagyok, ott 2621 játékos van. A mostani időmmel globálisan a 2628.-ik vagyok, a csoportban pedig 1973.-ik, vagyis mögöttem 648-an vannak még. Akkor összesen 3276-an vagyunk A és B csoportban és 655 az A-ban. Ha az A 1%, (bár itt csak a tizede szerepel), akkor a 100 % 65500.
-
l4ci
tag
válasz
zsolthee #7224 üzenetére
Nem csak ennek drága a fejlesztése, a Legend szériában már majdnem minden autónak 100000-es nagyságrendű már az első szintű fejlesztése is. Csak ugye ez még a Master közepén van, ahol valóban kirívóan drága. Meg kellett volna nyerni 2014 végén, amikor még el lehetett vinni ingyen és 7 nap alatt. Igaz, akkor is rá kellett költeni a fejlesztéseket, de azért könnyebb volt egy hét alatt.
Az Elementom lassan full tuningos lesz, a pénzt tiszta játékkal kerestem rá, csak egy kis aranyat hekkeltem össze, ami egy darabig még kitart...Apropó mióta lehet a heti TT-n C és B ligában is 50-100 aranyat keresni? Mert ez nem rossz, ha tényleg így van. Jelenleg B-ben vagyok, de 13.5 másodperc kellene még az A-hoz, az nekem nagyon sok még egyelőre...
-
zsolthee
senior tag
Az, hogy bitang drága a fejlesztés, sokáig (12h) upgradel és javít (-30%-kal 3h 30m, amúgy több mint 5h)
Kredit és időhiányban vagyok, mert munka is van a játék mellett.
Elemento detto...ha látom, hogy esélytelen lesz temérdek pénz és arany nélkül végig vinni, akkor leves...
Aki meg cheat miatt tele van arannyal meg kredittel, az monnyon'le! -
kgymac
őstag
válasz
Ianbond #7218 üzenetére
Én is szoktam butítani, de fejleszteni is golddal, mert van, hogy csak az utolsónapon derül ki, hogy kéne.
A 2. és 3. napon is volt olyan futam, amihez kellett fejlesztés (auraipod és dr w), plusz erősen nő az ajánlott PR is, szvsz kell majd valami extra a végén is. Lehet, h a skip kevesebb lenne, de egyenlőre telik goldból 5-7 frissítésre.
A 2. nap végén igen, de a 3. végén nem sikerült butítani (közben igen, de az idő limites futam + snap feladat miatt elbuktam). Talán majd holnap...
-
nexus6
aktív tag
azért szerintem ez eléggé nem kóser dolog, hogy már a legelején fejleszteni kell. Meg lehetett csinálni fejlesztés nélkül is, de elég sokat szenvedtem vele. mindig megfogadom, hogy ezekkel a versenyekkel nem foglalkozom aztán mindig ott görnyedek felette.
azért tetszik hogy valakik már 400 felett járnak. a magam 47-es szintjével csak mosolygok (igaz valamikor 3-4 napig sem tudok játszani...) -
l4ci
tag
Nekem simán megvolt 3 nap alatt, nem tudom nektek mi olyan nehéz ebben. Persze, ha munkanapon kezded el, akkor elég nehéz, de én hétvégén csináltam és szerintem néha dobtam 1-1 aranyat a szervízes csávóra, ha hosszabb versenyt toltam. Sőt, nemrég csináltam meg utólag a Road to LeMans eventet is, arra a 10 stage-re anno volt 10 nap, én 3 nap alatt toltam végig azt is. Igaz, hogy a Porsche szervíze csak 2 órás.
-
BikaGT
csendes tag
válasz
zsolthee #7214 üzenetére
A következő szériánál 3.600.000 pénzért megvehető. Én is pont ott tartok. A Sesto Elemento fejlesztéseire tolom a pénzt így nincs elég a 375-ös fejlesztésére, simán kicsúsztam az időből. Kicsit irreális a 3 nap, de nem izgat, mert ahogy olvastam úgyis eljutsz abba a fázisba, amikor arany hiánnyal küzdesz és elkezd gyűlni a pénz, amit nem tudsz majd mire költeni. Majd akkor...
-
zsolthee
senior tag
válasz
Gyurma_13 #7210 üzenetére
Köszi a tanácsot!
Ez a "trükk" a szerelővel nekem másképp rémlett: ha kilépek mielőtt befejezném a versenyt, akkor is elvész.
Kipróbálom, hátha csak nekem volt ködöd valami.F40 csontra húzva elég a következő event megnyitásáshoz? Esetleg a 75%-hoz?
(#7212) skitter
"...az autó elveszett..."
A 375 F1-ről van szó? Csak mert ha nem sikerül 3 nap alatt megcsinálni, utána azért korrekt lenne ha legalább R$-ért megvehető lenne...pláne ha fel is tuningoltam. -
#40359168
törölt tag
válasz
Gyurma_13 #7210 üzenetére
Én megcsináltam anno, aztán egyszer újra kellett raknom a játékot és az autó elveszett valahol az éterben. Szerencsére nem aranyért, hanem jó sok dollárért lehet megvenni, úgyhogy összefarmoltam az árát és újra az enyém lett. Az event alatt belepakolt tuningok amúgy érdekes módon mind rajta voltak a vásárlás után.
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz
zsolthee #7209 üzenetére
Szerelőre dobni kell egy goldot, de csak akkor, ha a futam megkívánja. Értelemszerűen ha elsőnek kell lenni.
Ha elrontod és úgy érzed már nem leszel első, kilövöd a játékot, a szerelő ilyenkor megmarad, ha még nem mentél át a célegyenesen.Még egy tanács. Ha van több eszközöd amin rajta a játék, akkor még az elején mentsél egyet, szinkronizáld le a mentést , hogy meglegyen mind kettőn. A másikat félrerakod.
Ha beleöltél egy csomó aranyat és nem jött be a számításod, nem tudtad végigcsinálni, akkor mentésből visszaállítod, mintha el sem kezted volna az egészet. -
zsolthee
senior tag
Sziasztok!
A Redline: origins (Ferrari) eventet hogy lehet megcsinálni 3 nap alatt?
5h30m a javítási idő?Mission impossible...
Gondolom lapátolni kell bele az aranyat meg a kreditet, de erősen az az érzésem, hogy nem éri meg.
Ha nem érdekel a 3 nap ,mennyit fejlesszek a 375 F1-en, hogy az egész küldetést ki tudjam pörgetni? -
Gyurma_13
aktív tag
Ez megint egy olyan event lesz, ami zabálni fogja az aranyat. Az első tuning 12 óra, észnél kell lenni a vége felé...
Van valaki ncore-on? Nagyon kellene egy meghívó nekem
-
DigitXT
félisten
Ez az F14 T mekkora egy határ szar!
Bár az is igaz, hogy:
"Ha a kacsa nem tud úszni, nem biztos, hogy a víz a hülye!" -
ntglaci
csendes tag
Na akkor én megszívtam, mert 76 másodperc alatt rongyoltam végig a pályán. Ezek szerint holnaptól erős botokat kapok? Ráadásul megint elkapkodtam, nem nyomtam rá a javításra! Gondolom a későbbiekben csak fog még szerepelni eventben!
-
kgymac
őstag
válasz
ntglaci #7201 üzenetére
Járj BuKaVu-val dolgozni
. 2-3 futam zsinórban még nem fárasztó.
Elindult közben a sestos event. Úgy néz ki, az első futamban felmérik a szinted (3kör, dubai oval, max 85mp), az eredménytől függ csak, hogy a 2. futamtól melyik bot lesz az ellenfél. 1-1 mp bennhagyása 1-2 bot szintet csökkent (2 profil alapján). Még fut az első körös fejlesztés (átlag 150eR$/12h), de úgy nézem, ismét szeretnének beszedni némi pénzt a majmok (egy 4 futamos kocsiért), így a második körben max 2-3 pénzes fejlesztés lehet, a többi valószínűleg goldos. Az első napi harmadik futamhoz már fejlesztést javasol. Persze az elsőben elért időt kéne megjavítani
Szerviz 2h30. -
ntglaci
csendes tag
Jaj! Te jó ég, még olvasni is fárasztó, nemhogy megcsinálni ennyi futamot!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Megjelent a Red Magic kompakt OLED kijelzős gaming táblagépe
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Motoros topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby elektronika
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Galaxy A34 5G 128GB mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 7400 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 SUPER 6GB Rampage Everest 500W
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest