- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gaming notebook topik
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sordoran
addikt
válasz Ianbond #7192 üzenetére
Akkor ki lehet jönni nullszaldósan annak aki 100%-ot akar. Ellenben mivel 0 gold-ért elérhető 34 gold jutalom, de a maradék 24 goldért el kellene költenem 58-at, nekem nem éri meg, az arany fontosabb.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
kgymac
őstag
válasz Ianbond #7218 üzenetére
Én is szoktam butítani, de fejleszteni is golddal, mert van, hogy csak az utolsónapon derül ki, hogy kéne.
A 2. és 3. napon is volt olyan futam, amihez kellett fejlesztés (auraipod és dr w), plusz erősen nő az ajánlott PR is, szvsz kell majd valami extra a végén is. Lehet, h a skip kevesebb lenne, de egyenlőre telik goldból 5-7 frissítésre.
A 2. nap végén igen, de a 3. végén nem sikerült butítani (közben igen, de az idő limites futam + snap feladat miatt elbuktam) . Talán majd holnap... -
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #7268 üzenetére
Régen még tényleg végig lehetett tolni ezeket minimális tuninggal, emlékszem még az első LMP1-es szériát csak pénzes tuningokkal vittem végig. Igaz, kellett 1-2 skip, mert akkoriban még nem szoktam meg a segítségek nélküli vezetést, így volt néhány nehezebb feladat. Azóta végigtoltam még egyszer 3 nap alatt, mert ugye újrakezdtem...
Amúgy nincs millió goldom, akkor nem tudnék online versenyezni, mert bannolnának...
Beletelt néhány hónapba, mire összeszedtem a kellő mennyiséget (most már nem csinálnám végig még egyszer), de érdekes volt újrakezdeni és kipróbálni, hogy milyen gyorsan lehet haladni a szériákkal meg az autóvásárlásokkal, ha nem számít az arany. A játék első felében sokkal inkább a pénz hiányzik, de még így is sokkal kevesebbet farmoltam, mint az előző profilommal. -
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #7305 üzenetére
Nyugi, nálam a 3. Boss challange egy 5 körös Indianapolis, upgrade-ek nélkül már extreme kategória, nyerhetetlen, nem lehet előzni, nincs meg hozzá a sebességkülönbség. Amikor meg megvan (306-tal kanyarodok!!!), akkor meg kicsúszik, mert nincs tapadás. Igaz, hogy ez még upgrade mentes, de hasonló Fusionnel 336-tal is elfordulok ugyanott. Most megy fel az első csomag fejlesztés, utána talán könnyebb lesz.
-
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #7307 üzenetére
Hehe, nem is láttam még ilyen autót, amit arany nélkül fel lehet tuningolni! Még jó, hogy van ennyi pénzem, bár 6 nap alatt lehet még gyűjtögetni, főleg a napi bónuszokkal. Nem is értem a majmokat, hogy akkor ez most mi? Azért ilyen nehéz, hogy költsél pénzt, de úgy se fogod tudni befejezni arany nélkül, mert szét fogunk szivatni?
3 hete csak a Nascar-os szériákat tolom, de a 3. Boss már kifogott rajtam, alapon nagyon gyenge ez a kocsi, Indyn esélyem nincs a gyorsabb ellenfelek ellen. A tuning nekem kb éjfél körül jár le, akkor tudom csak folytatni, meglátjuk mire elég...[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #7338 üzenetére
Végül megcsináltam, annyira nem volt gáz, csak a következő 20 körös ricsi. Na azzal vagy egy órát szívtam, mire meglett, de sikerült, a Catalunya extreme-en is könnyű volt (már a célegyenes utáni kanyarban első voltam), és már csak 14100 hiányzik. Az meg már hamar megvan. Eddig csak két ricsit kaptam, Daytonára nem is emlékszem, hogy lett volna, pedig az a kedvencem, ott a legkönnyebb előzni, nem passzíroznak fel a falra, lehet rendesen lendületből balról előzni.
-
Rohjinwook
csendes újonc
-
Mezcal
addikt
válasz Ianbond #7403 üzenetére
Még mindig elsütitek ezt a lemaradt a gold szöveget, amikor felrakok egy ilyen képet. Számtalanszor raktam fel úgy, hogy ott volt, el is mondtam, hogy mennyi van, de nem az a lényeg, azért marad már le. Azoknak rakom fel, akik tudni szeretnék, hogy mit tud full tuninggal.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #7483 üzenetére
Szerintem bug a szerverükön, vagy a játékban, nekem hétfőn csinálta ezt, hogy csak az egy nappal korábbi mentést tudta volna visszaállítani. Szerencsére kedd reggel óta már jó, legalábbis mindig az utolsó mentés időpontját írja ki, ha visszaellenőrzöm. Előbb-utóbb javítják majd ezt is - és jönnek újabb hibák, ahogy eddig is...
-
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #7487 üzenetére
Ráadásul betoltak néhány szivatást a Boss challange-ekbe is: nem lehet mindenhol tökön-paszulyon át menni, mert nekem már dobott ilyet, hogy nyerj, de nem mehetsz le a pályáról 5 mp-nél több időre. Ez most még oké, de lesz ez még nehezebb is. Lehet, hogy jön olyan Boss is, hogy ne ütközz, maradj a pályán és ne csússz meg? Mert az már extrém szivatás lenne... Mindegy, toljuk csak, aztán meglátjuk mi lesz, eddig is összejött minden, ezt sem fogom feladni, amíg teljesíthető!
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #7491 üzenetére
Nekem a 4. Boss jön hamarosan, most szervízben van a kocsi, az előző 3 verseny leamortizálta. És még csak ezzel lesz meg a 10%, szóval érdekes lesz ez. Nehezednek a feladatok, mert most már csak max 2mp-ig lehet elhagyni a pályát...
Én is minden verseny után mentek, mert különben ugrik a ticket, ha elrontom és kilövöm, de ez már alap szerintem. A heti TT-t is így nyomom, máshogy nem lehet normális időket futni.
Aranyat hekkelni mindig is lehetett, csak más-más megoldásokkal. De ebbe ne menjünk itt most bele, mert ez ma már súrolja a warez határát...
-
ntglaci
tag
válasz Ianbond #7624 üzenetére
45 méterre emlékszem, de nem biztos, lehet hogy neked van igazad! ☺Ezek a versenyek lenullázták az idegeimet! Egy skippel meglett a mai nap, képtelen voltam 2 körön belül 20mp-et skiddelni! Szerencsére szintet léptem, valamint a napi feladatokért járó 15 golddal pluszos a mai nap.
-
cuebler
senior tag
válasz Ianbond #7718 üzenetére
39999, egészen pontosan. 40k-nál engem is és az l4ci kollégát is bannolták online módban
de ha összeszedsz 40k felettit és nem jelentkezel be, játszhatsz nyugodtan. én most 73431-nél járok, gondoltam szépen leolvad 39999-re, mire minden sorozatot végignyomok, minden gépet kimaxolok[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
DigitXT
félisten
válasz Ianbond #7817 üzenetére
"Még kér a nép, most adjatok neki!"
Nem mintha a wikin nem lenne fent az összes...
Szerk: meg a statisztika egy dolog. A "mit tud" az inkább a köridő adott pályán (szeretnek menőzni ezzel a gyártók a Zöld Pokolban), de az erősen pilótafüggő, és semmit nem mond az élményfaktorról, vezethetőségről. (Jó, hogy ez csak játék!)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Ianbond #7824 üzenetére
Kapcsold vissza az iróniadetektorod... Eleve úgy írtad be, hogy jajj, most mi
lesz velünk (poén), erre rátromfoltam, hogy ha csak ez kell*, megoldható.*: értsd, kell a halálnak, értelme sose volt + mindig csak vita volt belőle.
Szerk: a "mit tud" rész erre utalt. (Nem tud az semmit, csak van pár szám...)
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz Ianbond #7885 üzenetére
Passz, heti TT-t egy jó pár napja már meg se néztem.
Amúgy fakéz ide-oda, bekapcsolva a segítségeket az
ominózus lemanson javítottam négy (4) másodpercet,
de mozdonyvezetésnek éreztem inkább, mint autó.Féksegítség mondja a féktávot, automata gáz nyomja
helyetted is, TC nem hagy kipördülni, kormány meg a
szűkebb kanyarokban behúzza és kiengedi helyetted.
Gyorsnak gyors, itt különösen, mert ugye éjszaka alig
lehet látni is, de nem mondanám, hogy élveztem: ehh.
(Nem Petya25 érdemeit akarom kisebbíteni, uis így is
sokkal jobb időt ment nálam! De jobb szeretem a saját
kútfőből megtanult pályákat, féktávokat, kormányzást,
és úgy eljutni az A csoportba, esetleg Top100-ba is...)Ui: aki eljut az A csoportba, szvsz "fakezű" nem lehet.
-
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #7891 üzenetére
Na ez az, ezt nem értettem én se eddig. A Porsche végsebessége kisebb, de jobban kanyarodik, az Aston gyorsabb, de féktávon mindig lemegyek a pályáról az első visszafordítónál, ezért nem nagyon tudtam itt eddig javítani. Este kipróbálom ezt a pattintós dolgot, hátha segít valamit!
-
rumos14
nagyúr
válasz Ianbond #7891 üzenetére
az ilyenekre mondjuk bevezethetnék h nem csak offtrack nem lehetsz, de damage se legyen TT során.
"Real"-ebb lenne az a Racingmás: elkezdtem ma a Jaguárosdit, a 300e pont összegyűjthetőnek tűnik mert már a legelső verseny 4e feletti pontot ad. viszont tuning nélkül már a 3. verseny extrém - szerencsére pont egy Nürnburgring volt, az utolsó sikánt átvágva simán megvolt úgy látom, minden második körös tuning már aranyos - aranyos
-
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #7903 üzenetére
Mióta a reklámnézegetéssel lehet gyorsszervízeletetni, azóta sokszor van, hogy nem várom meg a 3-4-5 órát, hanem pár perc reklámszünetet tartok (amúgy is TV nézés közben szoktam játszani este) és amikor kész, folytatom a versenyeket. Mivel két eszközzel is játszom, egyikről mentek a másikra, van hogy teljesen más típusú reklámokat ad a tableten, mint a telefonon. Ha elfogy és nem ad többet, akkor meg bekapcsolok egy VPN klienst és akkor jön még egy adag. Ha Free Gold-ot nem is ad VPN-en, a javítások és szervízek gyorsításánál még mindig ott a reklámnézés lehetősége! Van olyan, hogy ilyenkor is csak 1-2 db-ot ad, de egy mentés és restart után szokott még jönni...
-
rebb
tag
válasz Ianbond #7906 üzenetére
Minél előbb ki kellene próbálnod.
Én ma már úgy mentem 2* 9 menetet (2* jutottam el a 3.boss-ig) amihez minimum 36 tiket kellene.
Ma még megyek egy ilyet este és van kb:90000 pontom.
Legalább is így számolom.
Ahogy megyek felfelé a szinteken, remélem sokkal nehezebb nem lesz majd.
Az első pénzes update szint már kipörgetve, a gold-osokat szeretném is kihagyni, sajnálnám erre a jaguárra. -
DigitXT
félisten
válasz Ianbond #7926 üzenetére
Ez egy összevágott cucc, de amúgy a pályacsúcstól 1,2 mp-re voltam:
sajnos ezek csak 10,5 LE-s kis gépek, a pilóta súlya nagyon bejátszik.
(Minden évben átépítik a pályát, az idei könnyebb, így többen mennek
gyorsabb köröket, értelemszerűen aki súlyelőnyben van az állva hagy:
egyik futamban egy helyi srác 23.1-et ment, én 24.2-t: letolt a pályáról.
Meg persze a tavalyi tapasztalatok alapján sokszáz kört lefutva idővel
sajnos elérem a képességeim határát, és kész, nem megy jobb, sőt a
kezem kegyetlenül elfárad, s onnan a hibák jönnek, kipördülések stb.) -
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #7976 üzenetére
Akkor visszadob az elejére, mintha End Run-t nyomtál volna. Tegnap kipróbáltam, mert nem volt kedvem állandóan visszatöltögetni: 6-7 próbálkozásra össze is jött a ne ütközz, ne menj le a pályáról feladat. Utána a következő Boss-nál elhasználtam a maradék pár retry-t, így a következő szivatásnál újrakezdtem. Simán meglett, nem fogok azért küzdeni, hogy a kormányrángatós ne ütközz feladatnál a végén a falhoz vágjam a tabletet, mert 20-adjára se jön össze...
Szerk: igazából ilyenkor (ha elfogy a 10 retry) választhatsz, hogy End Run vagy Skip...
[ Szerkesztve ]
-
nexus6
aktív tag
válasz Ianbond #7987 üzenetére
már csak 45 e pont és meg van. most délután is volt egy-két falhozba..om pillanat. szépen nagy ívbe előzök majd a bot elém vág és befékez. na ennek miabaja? szuuhhaaa. kilép. majd este folyköv..
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #8006 üzenetére
Minden verzióban van vmi bug, vagy régi, vagy új. Az autók hangjai véletlenszerűen változnak egyik frissitéstől a következőig, volt olyan, hogy gyorsításkor egyenesben fullgázon alig volt hangja, majd lassításkor és kigyorsításkor jött meg a hang LeMans-ban. Én is rengeteg hibát látok, többet, mint régen. A TT kérdéses, hogy mikor térhet vissza, jó lenne már vmi, mert most konkrétan kifogytam a versenyekből, nincs mit tolni, max a karrier szériában lehetne TT-ket döntögetni, tegnap nem is játszottam vele semmit se, csak néhány reklámot néztem meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Politika
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- iPhone topik
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen