- Akciókamerák
- Milyen notebookot vegyek?
- OLED monitor topik
- OLED TV topic
- Raspberry Pi
- Mégis mehetnek Kínába az áprilisban korlátozás alá helyezett AI gyorsítók
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házimozi belépő szinten
Új hozzászólás Aktív témák
-
krisztán2001
csendes tag
Szia!
Akkor a procidat is nézd meg!
-
laci12234
tag
Sziasztok nekem gtx970 em van ami dx12 -es de a gép csak dx11.1-et mutat pedig a legfrissebb driver van rajta
-
freeapro
senior tag
válasz
krisztán2001 #138 üzenetére
és a BF4 multija csodásan néz ki?
-
krisztán2001
csendes tag
válasz
AeSDé Team #137 üzenetére
Nekem r9 280x -em van és ultrán van minden és csodásan néz ki a BF4 multija megy a játék és igen csodásan néz ki a BF4 multija
BF4 multija -
AeSDé Team
őstag
válasz
TaylorXIII #134 üzenetére
Közben mégis PC lett a dologból
krisztán2001: Szerintem HD7970-en csodásan néz ki a BF4 multija, szerintem nincs vele probléma
Játékélményről nem tudok nyilatkozni mert a 3-al kb. 20 órát játszottam eddig összesen, a 4-el meg max 4-et. Eddig jól hozza az elvárt szintet.
-
zimi1991
aktív tag
válasz
krisztán2001 #132 üzenetére
Én játék élményben érzem azt.
Grafikailag sem hatott meg igazán. -
zimi1991
aktív tag
Hülyeség!
Most váltottam r9 920-re és látom a különbséget és azt kell, hogy mondjam egyentalán nem rosszabbak a gtx 500 szériák!Az egész csak arról szól, hogy bemesélik az embereknek, hogy hardvert kell venni,m ert régi sokat fogyaszt meg blabla...
Pl.:gtx 580 al kaptam 35 fps-st a 290-el meg 45-50-et.
Fogysztás ugyan ott van az ára meg 3szorosa...melegedés az meg ugyan úgy jelen van mint az összes erősebb kártyánál... -
TaylorXIII
őstag
válasz
AeSDé Team #133 üzenetére
Miért? 7770 támogatni fogja a DX12-t.
-
AeSDé Team
őstag
Lehet hogy nekem most kellene azt mondanom, hogy a PC-m fejlesztése helyett beruházok egy PS4-re?
Szép ez a DX12, de hogy folyton megy a pénz a gépbe az nem menő. -
krisztán2001
csendes tag
Sziasztok!
Igaz,hogy a bf4 rosszabb lett mint a 3?
Ha igen miért -
Nem vagyok meggyőződve arról, hogy ez üzleti döntés csupán.
A Fermi a maga idejéban nagy előrelépés volt, míg ez a nagy lépés az AMD-nél csak a GCN-nel jött el.
A Cayman még a régi felépítésű Radeon-ok csiszolt változata, amit a HD2000-es sorozattal kezdtek el.
Nem lennék meglepve, ha nem is lenne lehetséges a dolog.
Bár, lehet, hogy naív vagyok.mod: Abu ezt írja a cikkben:
A támogatással kapcsolatban az AMD a TeraScale 2 architektúrára vonatkozóan valószínűleg úgy gondolja, hogy az MMU emulálása túl nagy sebességvesztéssel jár...
Vagyis ha nem hoz sebességbeli előnyt, akkor nincs értelme megcsinálni, hisz szebb amúgy sem lesz a kép.
-
csongi
veterán
Persze NV oldalon vissza megy egészen a Fermiig és támogatja. AMD oldalon már nem megy vissza a Caymanig.
Nehogy bele vegyék azt is, a világért sem -
pakriksz
őstag
válasz
GeryFlash #121 üzenetére
Nem való itt mindössze felszabadítottak egy lefoglalt számolóegységet, amit a kinectre tartottak fenn kizárólagosan.
"DE akkor nem volt az, hogy már a kiadásoknál is különböző limitációkon kellett elgondolkozniuk és igénybe venniük "
de mindig így volt, mindig maximálisan kihasználták a hardvert. Csak aztán az optimalizációval ugyan azzal a hardverkihasználással többet hoztak ki. Nem spóroltak ám hogy na most az elején nem használjuk a gép erőforrásainak felét de majd 5 év múlva előhúzzuk a kalapból. Nagyon el vagy tévedve ha ezt hiszed...
tudod én is múltkor írtam egy programot, mind a 4 magot kihasználta a cpu-ban, maximálisan... aztán kicsit optimalizáltam, átrendeztem pár sort, és szintén mind a 4 magot kihasználta, csak hogy 10x annyi melót végzett el egységnyi idő alatt mint előtte -
Micsurin
nagyúr
válasz
TaylorXIII #124 üzenetére
rendben köszi
-
kpal
nagyúr
válasz
KIRA\/NOVA #123 üzenetére
Nekem 5 éves a gtx285 és eddig nem mutat haláli jeleket
-
Loha
veterán
válasz
TaylorXIII #120 üzenetére
Ami előrelépést a képeken látsz azok jórészt a játékok fejlődésének, és nem a fix hardvernek köszönhető.
Ugyan ennyit fejlődtek a PC-s játékok is, és viszonylag régi VGA-kal is el lehet velük játszani, ha vkinek az a vágya. Az első szériás PS3 és Xbox 360 is elég nagy étvágyú volt, az Xbox meg ráadásul hangos és megbízhatatlan is. -
KIRA\/NOVA
aktív tag
Mire kijön a DX12 addigra a HD3xxx & a HD4xxx-es karik bedobják a kulcsot, márcsak azért is írok ilyet mert a HD2400PRo 3 évesen kepott kondi felújítást 2014.1.12-én nyiffant 6 évesen, ennek örömére kereshetek másoi teszt karit.
Directx sdk-ban nincs valami tool-kit amivel buherálni lehetne a 11.1-et? -
Micsurin
nagyúr
Most nem sok jött le....
akkor az nvidia geforce gt 740m-em támogatja v nem ?
-
GeryFlash
veterán
válasz
pakriksz #116 üzenetére
Először is, de a Firmware arra is való : [link]
Más kérdés, hogy ez is maximum 10-20%-os többlet lesz.Másrészt, ha visszaolvasol, én magam hoztam fel példának a gears of wart és mondjuk összehasonlítva egy battlefield 3hoz vagy gta 5höz képest ugye sehol nincs, szóval a régiek fejlődtek, DE akkor nem volt az, hogy már a kiadásoknál is különböző limitációkon kellett elgondolkozniuk és igénybe venniük [link]
Ha már most gond van, akkor nem tudom hogy lesz ebből fejlődés, oké hogy pár exkluzív cím szép lehet, bár szerintem az se nagy dolog, hogy egy Crysis 3 szintű grafikájú Ryse 1080pben fut de csak 30 fpssel, mert a 60-at már nem bírja a konzol.
Bízni kell, hogy a fejlesztők megtanulják valahogy hasznosítani a két konzol API-ját, de egyelőre alig van előnyük a fix hardverrel és a specializált API-val a fejlesztőknek... Az Ea-től kezdve, a Ubisfottal karöltve a Cd projekttel stb minden nagyobb cég azt nyilatkozza, hogy kevés ez a hardver.
Nagyon jó dolog az APU a konzolokban, ezáltal a gyors memória elérés (jobb játékmenet, okosabb AI), de az 1,3-1,8 terraflopsú gpu hamar kevésnek fog bizonyulni. -
TaylorXIII
őstag
Erre most nem tudom mit kéne írnom de én csak annyit akartam ebből kihozni, hogy nem a Ryse meg az Infamous lesz a csúcs. Ez még csak a kezdet. 8800 GTX izmos kis kártya tényleg és oké, hogy még ma is elég erős de a ps3 vga-hoz képest mennyivel erősebb volt már. A fogyasztás, hangosság, méret meg konzoloknál döntő nemde? Ezért konzolnál nem lehetett volna 8800 GTX-et meg más nagy fogyasztó kártyát belerakni vagy esetleg később cserélni erősebbre. Egyébként te ezt most miért írtad nekem és mit akartál ebből konkrétan kihozni?
-
Loha
veterán
válasz
TaylorXIII #118 üzenetére
sok-sok tapasztalattal a fix hardveren mennyit sikerült kihozni?
Ennek az előrelépésnek csak egy nagyon kis része a fix hardver, ami ugyan úgy hátráltató tényező, mint ahogy előny is. Képzeld el mennyivel jobb lett volna a The Last of Us 1080p-ben 60 FPS-el 10x akkora textúrákkal... Aztán fogj egy 8800 GTX-et, nézz meg vmi játékot 2006 végéről, aztán nézd meg rajta a BF4-et 720p-ben 30fps-el és csodálkozz rá a fix hardverre. -
pakriksz
őstag
válasz
GeryFlash #115 üzenetére
Én ilyet egyiktől sem hallottam. Nem a firmware hoz valamit (kb semmit sem hoz, szinte köze nincs hozzá) hanem a tapasztalat és az optimalizáció(ahogy pc-n is így volt már amikor még divat volt optimalizálni
). Nem tudom sikerült-e már egy korai ps3 játék grafikáját összehasonlítani egy későivel... elég nagy a különbség.
-
-
pakriksz
őstag
válasz
GeryFlash #104 üzenetére
nem tudtak szebb játékokat futtatni a régi konzolok az elején. Egyre szebbek lettek a játékok ahogy kitapasztalták, és ahogy most is lesznek.
Egyrészt a PS4-es játékok 1080p-k és az x1 is el fogja érni a tapasztalattal, másrészt a 4k-val nem érdemes példálózni, mert egy marketingmegoldás, parasztvakítás, értelme nincs, és pc-n sem igazán várható az elterjedése, max a gyártók szeretnék hogy elterjedjen, hasonló sors vár rá mint a 3d-re.
Mellesleg az 1080p-s tvken is elég jól eljátszogatnak a subhd ps3 és x360 játékokkal...A régi generációk csak papíron voltak erősek (pl a cell), gpu elég gyenge volt még az akkori pc-khez képest, memóriamennyiség meg már akkor vicc volt. Én nem csúcspcket veszek, de emlékszem hogy már az új konzolok megjelenése előtt 1-2 évvel 1 gigabájt ram figyelt a gépemben, mire kiadták a konzolokat 512 mega rammal, amivel aztán szenvedtek is sokat...
-
GeryFlash
veterán
,,Az exkluzívok azok, ahol látható most a konzol ereje Ryse, Infamous ..."
Hát a Ryse tényleg szép, az egyetlen bibi hogy ez FHD-ban már csak 30 fpssel megy, ergo nem tudom nagyon elképzelni, hogy ennél szebb játékot is lehet készíteni majd xboxra. Kinézetre valamivel tényleg szebb mint a Crysis 3 pc-n kimaxolva, de azért az kemény, hogy már meg is van az a grafikai szint amit maximum ki lehet hozni a konzolból, anno egy gears of War nagyon szép volt Xboxon, de ott nem is halt bele a gép, és utána még több és szebb játékokat is simán futtatott a konzol, itt ennek az esélyét nem látom.
Az Infamous grafikájától meg nem dobtam hátast, de az tényleg látszik, hogy sokkal nagyobb a látótávolság és az elemek száma mint Pc-n.Amúgy a PC-sek esetleg bízhatnak a Konamiban, és a Fox Enginben, hogy olyan élményt kapunk azzal pc-re mint a konzolosok fifával? Vagy az is csak akkor valósítható meg, ha lesznek izom intel apu-k?
Nem tudom pontosan a Pes eladási számait, de gyanítom, hogy ott a Pc a legerősebb eladási platform, így hát megérné nekik ezt fejleszteni.
A legjobb az lenne talán, ha az EA hagyná a francba a pc-s fifát, és hagyná hogy a licenceket megvehesse a Konami pc-n, de persze ez szép utópia -
Loha
veterán
-
Arról van infód, hogy a multiplatform játékok közül lesz-e olyan, ami a Kaverin és utódain elérhetővé teszik a konzol-exkluzív dolgokat (akár úgy is, ahogy írtad: az IGP csak a fizikát/szimulációt, ojjektumokat tolja, a grafikát pedig egy dGPU)?
Loha: Sajna, én nem tudom eldönteni, hogy meg lehetne-e írni egy i5-re vagy sem, és enélkül nehéz tovább gondolni a dolgot.
-
Loha
veterán
Az a baj, hogy a "pénzügyi okok miatt nem éri meg", szerintem nem félúton van a hardveres okok miatt lehetetlen és lehetséges között.
A konzol GPU-jára írt FIFA kódot nem lehet áthozni 1/1-ben PC-re ez igaz, de ez nem jelenti azt, hogy azt a kódot nem lehetne átírni ugyan olyan minőségben mondjuk PC-s CPU-ra, csak az ugye pénz, és a FIFA esetében pénzügyileg ennek nincs értelme, akkor sincs, ha relatíve olcsón átírható.
Az egész dolog onnan indul, hogy a nextgen konzoloknál eléggé kispórolták a procit az APU-ból, hogy legalább a GPU relatíve erős lehessen, azért ha grafikán kívül más megterhelő dolgot is akarsz számoltatni az APU-val, akkor azt kénytelen vagy a CPU helyett a GPU-ra megírni, mert a CPU egyszerűen nem elég erős hozzá.
Ezt kb. 13M potenciális vásárló kedvéért meg is tették a FIFA14 esetében, meg ugye a FIFA14-et jövőre eladják FIFA15-nek meg utána 16-nak is kisebb változtatásokkal, tehát jóval több mint 13M eladott darabról van szó.PC-n SZVSZ egy i5-ön vagy egy FX-8xxx simán menne ugyan úgy minden, csak ugye ezzel kizárnák a FIFA vásárlók egy részét, ami eleve nagyon kevés (0,36M) a konzoloshoz képest, de szerintem ez egy konzolra termett sport játéknál nem meglepő.
Ehhez hozzájön még az is, hogy a jelenlegi adatok alapján a PC-s, FIFA14-re átcímkézett, FIFA13-ból már eladtak 0,25M db-ot, ami nem túl nagy visszaesés, tehát "nextgen" nélkül is megveszik a PC-sek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #104 üzenetére
A multiplatform játékokat eleve nem úgy tervezik, hogy bármelyik gép a padlóra kerüljön. Rengeteg területen kompromisszumot kötnek. Például az objektumok számát és a látótávolságot ma jellemzően a PC határolja be, mert a konzol tudna többet, míg mondjuk a post-process effektek és az AA esetében ez fordítva van.
Az exkluzívok azok, ahol látható most a konzol ereje Ryse, Infamous ...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen reális 22 embernek az izomzatát szimulálva a mozgásukat számolni fél TFLOPS-ból. Plusz a közönség és a bírók, csak náluk nincs izomszimuláció.
Oda jutottunk el, hogy a fejlesztői oldalon a konzol a célplatform. Ezek képességeit vagy leköveted PC-n, vagy nem kapod meg ugyanazt a játékot. Tök mindegy, hogy erről ki mit gondol a piac úgy működik, hogy a fejlesztők valamire célzottan dolgoznak és az lesz. A konzol sokkal többet tud, mint egy olcsó PC, sőt, többet tud, mint bármelyik. Ez a lényeg. Aztán persze pufoghat a világ, hogy kicseszés, hogy butább a PC-s Fifa és a többi, de a végeredményen nem változtat.
-
Nem lehet, hogy a kettő között van az igazság?
pl.: a mai procikban nincs elég erő a konzolos fizika és szimulációk egységes átvételéhez, ezért sokat kellene faragni rajta, hogy menjen PC-n, és így is csak a csúcs i7-eseken menne elég jól, ami már annyira beszűkíti a célközönséget, hogy nem érné meg kiadni?
-
GeryFlash
veterán
De kár a régi konzolgenerációkból kiindulni, mivel azok a kiadáskor szebbe játékokat tudtak futtatni mint a pc-k. Most, hogy a konzolokban is APU van egyedül a játékmenet jobb, de 2018ban 2014 grafikai szintű játékokat nem fogják elfogadni a játékosok, főleg nem 2020-ban (szerintem). A felbontás/frps csökkentés meg egyrészt nagyon gáz, mondjuk a 30 fpshez még hozzá van szokva a konzolosok, de most hogy jönnek a 4k tévék nem fognak 720pben szívesen játszani, főleg hogy ez a két butítás se hozz igazán nagy teljesítmény növekedést.
De visszatérve az API-ra, hogy hogy anno a régi genek nem voltak ennyire gyengék az akkori pckhez képest? Anno az Apiből több teljesítményt ki lehetett hozni vagy hogy? Azzal nem tudom mennyire magyarázható, hogy ,, a grafika nem változott cserébe a jáéktmenet/AI erősebb" hisz ez csak az APU gyors memóriakezelésének köszönhető, azért egy egységes, játékra kihegyezett API-val jóval többet is ki lehetne hozni, nem?
dergander: Egy nem portolt játéknál egyáltalán nem igaz ez az állítás, ott van a Titanfall például, egyáltalán nem fut jobban xboxon mint pc-n.
-
Loha
veterán
Nekem a látottak alapján egyáltalán nem tűnik reálisnak a 0,5 TFLOPS, ahogy azt sem, hogy 2 Sandy procimag ne lenne elég hozzá, de teljesen megértem az EA-t, hogy a profit hiánya helyett, inkább technológiai akadályra hivatkoznak.
Az volt az érved, hogy azért nincs kihasználva az AVX2 mert nehéz programozni, szerintem meg még nem terjedt el eléggé. Most innen vhogy eljutottunk oda, hogy a konzolokhoz kell igazodnia a PC-nek, miközben a konzolok éppen most lettek egyedi hardverből, "olcsó PC"-k.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #100 üzenetére
Olyan hamar biztos nem jön az új generáció. Inkább 2020-2022 között lesz a váltás. Egy 2018-as váltás csak 4 év, ami már a korábbi tapasztalatokból kiindulva is kevés idő a fejlesztőknek. Esetleg akkor fogadnák ezt el, ha nem változtatnák meg az új konzolok architektúráját, és akkor a fejlesztéseket továbbvihetnék.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V110 - i3-6GEN I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest