- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fujifilm X
- VGA-t károsító ASUS deszkák: a gyártó kínai részlege komolyabban veszi a dolgot
- CPU léghűtés kibeszélő
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
krisztán2001
csendes tag
Szia!
Akkor a procidat is nézd meg!
-
laci12234
tag
Sziasztok nekem gtx970 em van ami dx12 -es de a gép csak dx11.1-et mutat pedig a legfrissebb driver van rajta
-
freeapro
senior tag
válasz
krisztán2001 #138 üzenetére
és a BF4 multija csodásan néz ki?
-
krisztán2001
csendes tag
válasz
AeSDé Team #137 üzenetére
Nekem r9 280x -em van és ultrán van minden és csodásan néz ki a BF4 multija megy a játék és igen csodásan néz ki a BF4 multija
BF4 multija -
AeSDé Team
őstag
válasz
TaylorXIII #134 üzenetére
Közben mégis PC lett a dologból
krisztán2001: Szerintem HD7970-en csodásan néz ki a BF4 multija, szerintem nincs vele probléma
Játékélményről nem tudok nyilatkozni mert a 3-al kb. 20 órát játszottam eddig összesen, a 4-el meg max 4-et. Eddig jól hozza az elvárt szintet.
[ Szerkesztve ]
-
zimi1991
aktív tag
válasz
krisztán2001 #132 üzenetére
Én játék élményben érzem azt.
Grafikailag sem hatott meg igazán.A privátokra illik válaszolni!
-
zimi1991
aktív tag
Hülyeség!
Most váltottam r9 920-re és látom a különbséget és azt kell, hogy mondjam egyentalán nem rosszabbak a gtx 500 szériák!Az egész csak arról szól, hogy bemesélik az embereknek, hogy hardvert kell venni,m ert régi sokat fogyaszt meg blabla...
Pl.:gtx 580 al kaptam 35 fps-st a 290-el meg 45-50-et.
Fogysztás ugyan ott van az ára meg 3szorosa...melegedés az meg ugyan úgy jelen van mint az összes erősebb kártyánál...A privátokra illik válaszolni!
-
TaylorXIII
őstag
válasz
AeSDé Team #133 üzenetére
Miért? 7770 támogatni fogja a DX12-t.
-
AeSDé Team
őstag
Lehet hogy nekem most kellene azt mondanom, hogy a PC-m fejlesztése helyett beruházok egy PS4-re?
Szép ez a DX12, de hogy folyton megy a pénz a gépbe az nem menő.[ Szerkesztve ]
-
krisztán2001
csendes tag
Sziasztok!
Igaz,hogy a bf4 rosszabb lett mint a 3?
Ha igen miért -
Nem vagyok meggyőződve arról, hogy ez üzleti döntés csupán.
A Fermi a maga idejéban nagy előrelépés volt, míg ez a nagy lépés az AMD-nél csak a GCN-nel jött el.
A Cayman még a régi felépítésű Radeon-ok csiszolt változata, amit a HD2000-es sorozattal kezdtek el.
Nem lennék meglepve, ha nem is lenne lehetséges a dolog.
Bár, lehet, hogy naív vagyok.mod: Abu ezt írja a cikkben:
A támogatással kapcsolatban az AMD a TeraScale 2 architektúrára vonatkozóan valószínűleg úgy gondolja, hogy az MMU emulálása túl nagy sebességvesztéssel jár...
Vagyis ha nem hoz sebességbeli előnyt, akkor nincs értelme megcsinálni, hisz szebb amúgy sem lesz a kép.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
csongi
veterán
Persze NV oldalon vissza megy egészen a Fermiig és támogatja. AMD oldalon már nem megy vissza a Caymanig.
Nehogy bele vegyék azt is, a világért sem -
válasz
GeryFlash #121 üzenetére
szeretnék én egy linket ezekről a nyilatkozatokról, ahol azt írják, hogy kevés a hardver, és nem tudnak belőle többet kihozni.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
pakriksz
őstag
válasz
GeryFlash #121 üzenetére
Nem való itt mindössze felszabadítottak egy lefoglalt számolóegységet, amit a kinectre tartottak fenn kizárólagosan.
"DE akkor nem volt az, hogy már a kiadásoknál is különböző limitációkon kellett elgondolkozniuk és igénybe venniük "
de mindig így volt, mindig maximálisan kihasználták a hardvert. Csak aztán az optimalizációval ugyan azzal a hardverkihasználással többet hoztak ki. Nem spóroltak ám hogy na most az elején nem használjuk a gép erőforrásainak felét de majd 5 év múlva előhúzzuk a kalapból. Nagyon el vagy tévedve ha ezt hiszed...
tudod én is múltkor írtam egy programot, mind a 4 magot kihasználta a cpu-ban, maximálisan... aztán kicsit optimalizáltam, átrendeztem pár sort, és szintén mind a 4 magot kihasználta, csak hogy 10x annyi melót végzett el egységnyi idő alatt mint előtte[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TaylorXIII #124 üzenetére
rendben köszi
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kpal
nagyúr
válasz
KIRA\/NOVA #123 üzenetére
Nekem 5 éves a gtx285 és eddig nem mutat haláli jeleket
-
Loha
veterán
válasz
TaylorXIII #120 üzenetére
Ami előrelépést a képeken látsz azok jórészt a játékok fejlődésének, és nem a fix hardvernek köszönhető.
Ugyan ennyit fejlődtek a PC-s játékok is, és viszonylag régi VGA-kal is el lehet velük játszani, ha vkinek az a vágya. Az első szériás PS3 és Xbox 360 is elég nagy étvágyú volt, az Xbox meg ráadásul hangos és megbízhatatlan is. -
KIRA\/NOVA
aktív tag
Mire kijön a DX12 addigra a HD3xxx & a HD4xxx-es karik bedobják a kulcsot, márcsak azért is írok ilyet mert a HD2400PRo 3 évesen kepott kondi felújítást 2014.1.12-én nyiffant 6 évesen, ennek örömére kereshetek másoi teszt karit.
Directx sdk-ban nincs valami tool-kit amivel buherálni lehetne a 11.1-et?Anyadeszka & kulcsdeszka szimuláló MásFélKegyElmű ZKHT.﷼
-
Micsurin
nagyúr
Most nem sok jött le....
akkor az nvidia geforce gt 740m-em támogatja v nem ?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
GeryFlash
veterán
válasz
pakriksz #116 üzenetére
Először is, de a Firmware arra is való : [link]
Más kérdés, hogy ez is maximum 10-20%-os többlet lesz.Másrészt, ha visszaolvasol, én magam hoztam fel példának a gears of wart és mondjuk összehasonlítva egy battlefield 3hoz vagy gta 5höz képest ugye sehol nincs, szóval a régiek fejlődtek, DE akkor nem volt az, hogy már a kiadásoknál is különböző limitációkon kellett elgondolkozniuk és igénybe venniük [link]
Ha már most gond van, akkor nem tudom hogy lesz ebből fejlődés, oké hogy pár exkluzív cím szép lehet, bár szerintem az se nagy dolog, hogy egy Crysis 3 szintű grafikájú Ryse 1080pben fut de csak 30 fpssel, mert a 60-at már nem bírja a konzol.
Bízni kell, hogy a fejlesztők megtanulják valahogy hasznosítani a két konzol API-ját, de egyelőre alig van előnyük a fix hardverrel és a specializált API-val a fejlesztőknek... Az Ea-től kezdve, a Ubisfottal karöltve a Cd projekttel stb minden nagyobb cég azt nyilatkozza, hogy kevés ez a hardver.
Nagyon jó dolog az APU a konzolokban, ezáltal a gyors memória elérés (jobb játékmenet, okosabb AI), de az 1,3-1,8 terraflopsú gpu hamar kevésnek fog bizonyulni.[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
TaylorXIII
őstag
Erre most nem tudom mit kéne írnom de én csak annyit akartam ebből kihozni, hogy nem a Ryse meg az Infamous lesz a csúcs. Ez még csak a kezdet. 8800 GTX izmos kis kártya tényleg és oké, hogy még ma is elég erős de a ps3 vga-hoz képest mennyivel erősebb volt már. A fogyasztás, hangosság, méret meg konzoloknál döntő nemde? Ezért konzolnál nem lehetett volna 8800 GTX-et meg más nagy fogyasztó kártyát belerakni vagy esetleg később cserélni erősebbre. Egyébként te ezt most miért írtad nekem és mit akartál ebből konkrétan kihozni?
-
Loha
veterán
válasz
TaylorXIII #118 üzenetére
sok-sok tapasztalattal a fix hardveren mennyit sikerült kihozni?
Ennek az előrelépésnek csak egy nagyon kis része a fix hardver, ami ugyan úgy hátráltató tényező, mint ahogy előny is. Képzeld el mennyivel jobb lett volna a The Last of Us 1080p-ben 60 FPS-el 10x akkora textúrákkal... Aztán fogj egy 8800 GTX-et, nézz meg vmi játékot 2006 végéről, aztán nézd meg rajta a BF4-et 720p-ben 30fps-el és csodálkozz rá a fix hardverre. -
válasz
GeryFlash #115 üzenetére
ez a fejlesztők első próbálkozása az új generációra. nagyon-nagyon-nagyon csalódott lennék, ha 5-6 évig helyben járnának.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
pakriksz
őstag
válasz
GeryFlash #115 üzenetére
Én ilyet egyiktől sem hallottam. Nem a firmware hoz valamit (kb semmit sem hoz, szinte köze nincs hozzá) hanem a tapasztalat és az optimalizáció(ahogy pc-n is így volt már amikor még divat volt optimalizálni
). Nem tudom sikerült-e már egy korai ps3 játék grafikáját összehasonlítani egy későivel... elég nagy a különbség.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
GeryFlash
veterán
válasz
velizare #113 üzenetére
Minden nagyobb játékkiadó elmondta, hogy a konzolok nem lettek valami erősek, és küszködniük kell, hogy meglegyen a full hd, amint látni már most nem bírja néhány játék a 60 fpst, ez elég nyomasztó, nem hiszem hogy pár firmware annyit hozna...
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
pakriksz
őstag
válasz
GeryFlash #104 üzenetére
nem tudtak szebb játékokat futtatni a régi konzolok az elején. Egyre szebbek lettek a játékok ahogy kitapasztalták, és ahogy most is lesznek.
Egyrészt a PS4-es játékok 1080p-k és az x1 is el fogja érni a tapasztalattal, másrészt a 4k-val nem érdemes példálózni, mert egy marketingmegoldás, parasztvakítás, értelme nincs, és pc-n sem igazán várható az elterjedése, max a gyártók szeretnék hogy elterjedjen, hasonló sors vár rá mint a 3d-re.
Mellesleg az 1080p-s tvken is elég jól eljátszogatnak a subhd ps3 és x360 játékokkal...A régi generációk csak papíron voltak erősek (pl a cell), gpu elég gyenge volt még az akkori pc-khez képest, memóriamennyiség meg már akkor vicc volt. Én nem csúcspcket veszek, de emlékszem hogy már az új konzolok megjelenése előtt 1-2 évvel 1 gigabájt ram figyelt a gépemben, mire kiadták a konzolokat 512 mega rammal, amivel aztán szenvedtek is sokat...
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
-
GeryFlash
veterán
,,Az exkluzívok azok, ahol látható most a konzol ereje Ryse, Infamous ..."
Hát a Ryse tényleg szép, az egyetlen bibi hogy ez FHD-ban már csak 30 fpssel megy, ergo nem tudom nagyon elképzelni, hogy ennél szebb játékot is lehet készíteni majd xboxra. Kinézetre valamivel tényleg szebb mint a Crysis 3 pc-n kimaxolva, de azért az kemény, hogy már meg is van az a grafikai szint amit maximum ki lehet hozni a konzolból, anno egy gears of War nagyon szép volt Xboxon, de ott nem is halt bele a gép, és utána még több és szebb játékokat is simán futtatott a konzol, itt ennek az esélyét nem látom.
Az Infamous grafikájától meg nem dobtam hátast, de az tényleg látszik, hogy sokkal nagyobb a látótávolság és az elemek száma mint Pc-n.Amúgy a PC-sek esetleg bízhatnak a Konamiban, és a Fox Enginben, hogy olyan élményt kapunk azzal pc-re mint a konzolosok fifával? Vagy az is csak akkor valósítható meg, ha lesznek izom intel apu-k?
Nem tudom pontosan a Pes eladási számait, de gyanítom, hogy ott a Pc a legerősebb eladási platform, így hát megérné nekik ezt fejleszteni.
A legjobb az lenne talán, ha az EA hagyná a francba a pc-s fifát, és hagyná hogy a licenceket megvehesse a Konami pc-n, de persze ez szép utópiaHi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Loha
veterán
-
Arról van infód, hogy a multiplatform játékok közül lesz-e olyan, ami a Kaverin és utódain elérhetővé teszik a konzol-exkluzív dolgokat (akár úgy is, ahogy írtad: az IGP csak a fizikát/szimulációt, ojjektumokat tolja, a grafikát pedig egy dGPU)?
Loha: Sajna, én nem tudom eldönteni, hogy meg lehetne-e írni egy i5-re vagy sem, és enélkül nehéz tovább gondolni a dolgot.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Loha
veterán
Az a baj, hogy a "pénzügyi okok miatt nem éri meg", szerintem nem félúton van a hardveres okok miatt lehetetlen és lehetséges között.
A konzol GPU-jára írt FIFA kódot nem lehet áthozni 1/1-ben PC-re ez igaz, de ez nem jelenti azt, hogy azt a kódot nem lehetne átírni ugyan olyan minőségben mondjuk PC-s CPU-ra, csak az ugye pénz, és a FIFA esetében pénzügyileg ennek nincs értelme, akkor sincs, ha relatíve olcsón átírható.
Az egész dolog onnan indul, hogy a nextgen konzoloknál eléggé kispórolták a procit az APU-ból, hogy legalább a GPU relatíve erős lehessen, azért ha grafikán kívül más megterhelő dolgot is akarsz számoltatni az APU-val, akkor azt kénytelen vagy a CPU helyett a GPU-ra megírni, mert a CPU egyszerűen nem elég erős hozzá.
Ezt kb. 13M potenciális vásárló kedvéért meg is tették a FIFA14 esetében, meg ugye a FIFA14-et jövőre eladják FIFA15-nek meg utána 16-nak is kisebb változtatásokkal, tehát jóval több mint 13M eladott darabról van szó.PC-n SZVSZ egy i5-ön vagy egy FX-8xxx simán menne ugyan úgy minden, csak ugye ezzel kizárnák a FIFA vásárlók egy részét, ami eleve nagyon kevés (0,36M) a konzoloshoz képest, de szerintem ez egy konzolra termett sport játéknál nem meglepő.
Ehhez hozzájön még az is, hogy a jelenlegi adatok alapján a PC-s, FIFA14-re átcímkézett, FIFA13-ból már eladtak 0,25M db-ot, ami nem túl nagy visszaesés, tehát "nextgen" nélkül is megveszik a PC-sek.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #104 üzenetére
A multiplatform játékokat eleve nem úgy tervezik, hogy bármelyik gép a padlóra kerüljön. Rengeteg területen kompromisszumot kötnek. Például az objektumok számát és a látótávolságot ma jellemzően a PC határolja be, mert a konzol tudna többet, míg mondjuk a post-process effektek és az AA esetében ez fordítva van.
Az exkluzívok azok, ahol látható most a konzol ereje Ryse, Infamous ...
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen reális 22 embernek az izomzatát szimulálva a mozgásukat számolni fél TFLOPS-ból. Plusz a közönség és a bírók, csak náluk nincs izomszimuláció.
Oda jutottunk el, hogy a fejlesztői oldalon a konzol a célplatform. Ezek képességeit vagy leköveted PC-n, vagy nem kapod meg ugyanazt a játékot. Tök mindegy, hogy erről ki mit gondol a piac úgy működik, hogy a fejlesztők valamire célzottan dolgoznak és az lesz. A konzol sokkal többet tud, mint egy olcsó PC, sőt, többet tud, mint bármelyik. Ez a lényeg. Aztán persze pufoghat a világ, hogy kicseszés, hogy butább a PC-s Fifa és a többi, de a végeredményen nem változtat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Nem lehet, hogy a kettő között van az igazság?
pl.: a mai procikban nincs elég erő a konzolos fizika és szimulációk egységes átvételéhez, ezért sokat kellene faragni rajta, hogy menjen PC-n, és így is csak a csúcs i7-eseken menne elég jól, ami már annyira beszűkíti a célközönséget, hogy nem érné meg kiadni?
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
GeryFlash
veterán
De kár a régi konzolgenerációkból kiindulni, mivel azok a kiadáskor szebbe játékokat tudtak futtatni mint a pc-k. Most, hogy a konzolokban is APU van egyedül a játékmenet jobb, de 2018ban 2014 grafikai szintű játékokat nem fogják elfogadni a játékosok, főleg nem 2020-ban (szerintem). A felbontás/frps csökkentés meg egyrészt nagyon gáz, mondjuk a 30 fpshez még hozzá van szokva a konzolosok, de most hogy jönnek a 4k tévék nem fognak 720pben szívesen játszani, főleg hogy ez a két butítás se hozz igazán nagy teljesítmény növekedést.
De visszatérve az API-ra, hogy hogy anno a régi genek nem voltak ennyire gyengék az akkori pckhez képest? Anno az Apiből több teljesítményt ki lehetett hozni vagy hogy? Azzal nem tudom mennyire magyarázható, hogy ,, a grafika nem változott cserébe a jáéktmenet/AI erősebb" hisz ez csak az APU gyors memóriakezelésének köszönhető, azért egy egységes, játékra kihegyezett API-val jóval többet is ki lehetne hozni, nem?
dergander: Egy nem portolt játéknál egyáltalán nem igaz ez az állítás, ott van a Titanfall például, egyáltalán nem fut jobban xboxon mint pc-n.
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Loha
veterán
Nekem a látottak alapján egyáltalán nem tűnik reálisnak a 0,5 TFLOPS, ahogy azt sem, hogy 2 Sandy procimag ne lenne elég hozzá, de teljesen megértem az EA-t, hogy a profit hiánya helyett, inkább technológiai akadályra hivatkoznak.
Az volt az érved, hogy azért nincs kihasználva az AVX2 mert nehéz programozni, szerintem meg még nem terjedt el eléggé. Most innen vhogy eljutottunk oda, hogy a konzolokhoz kell igazodnia a PC-nek, miközben a konzolok éppen most lettek egyedi hardverből, "olcsó PC"-k.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #100 üzenetére
Olyan hamar biztos nem jön az új generáció. Inkább 2020-2022 között lesz a váltás. Egy 2018-as váltás csak 4 év, ami már a korábbi tapasztalatokból kiindulva is kevés idő a fejlesztőknek. Esetleg akkor fogadnák ezt el, ha nem változtatnák meg az új konzolok architektúráját, és akkor a fejlesztéseket továbbvihetnék.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GeryFlash
veterán
Ne mond ilyeneket
2018-ra szerintem már jön egy újabb konzolgeneráció, nem sokáig fogják ezt a balfaszkodást tűrni a játékosok (már most biztos, hogy rengeteg 2015-ös játék nem fog futni FHD-ben 60 fpsel még ps4-gyel sem nemhogy xboxon, sőt sok esetben 960p lesz 30 fpssel.)
Amúgy én csak azt nem értem, hogy még mielőtt kijött már mindenki temette a konzolokat, hogy ugye csak egy átlag pc szintjén van, de sokan köztük én se ezt hülyeségnek tartottuk, hogy az xbox is egy átlag 2005ös pc, kb egy radeox x800-as (talán még gyengébb is) grafikai teljesítményével. A mostaniak ugye kb 7750 szintjén vannak, alsó hangon 4szer erősebb mint ami anno a ps3-ban vagy az xbox360ban van.
Nem értem, hova tűnt ez a sebesség többlet, a régi generáció API-ja ennyivel többet hozott ki a hardverből vagy hogy?Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen reálisnak tűnik ez az igény, ha az izomszimulációt és egyéb dolgokat beleveszed. Ezek pont úgy zabálják a TFLOPS-okat, mint a grafika számítása.
A fejlesztők szemében a konzol lesz a széles körben elterjedt. Ahhoz vagy igazodik a PC, vagy kapjuk a butított portokat. Egyik stúdiót sem fogja meghatni, hogy ez melyik PC-snek nem tetszik.
(#97) GeryFlash: Mert nem olyan egyszerű ezt az integrációt megcsinálni. Az IGP gyorsul valamennyit a Broadwellben.
Pesszimistaként én inkább FIFA19-et mondanék, mivel 2018-ig fejlesztik a régi motort.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GeryFlash
veterán
Mi a francért nem támogatja ?
De ezt leszámítva kb hány tflops lesz, nem lesz olyan jelentős ugrás mint a haswell és az ivy között? (grafikus teljesítményben).
De ha jól értem, az EA leghamarabb a fifa 17-nél adja ki a next gen fiát pcre is ugye? (Ha 2016ban jön csak az az átok Skylake).Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Loha
veterán
fél TFLOPS számítási kapacitás
Az EA pont az a cég, akinek lehet a szavára adni.Olyan rendszer kell a játékfejlesztőknek, ami széles körben elterjedt, az AVX is csak a Sandy Bridge óta van, talán most fog elérni arra az elterjedtségi szintre, hogy érdemes minimum követelménynek venni egy játékhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #94 üzenetére
A Broadwell nem támogat majd hardveres SVM és SA funkciókat. Ezek kellenének a FIFA14-nek és ezeket támogató APU-ból kell a megfelelő számítási teljesítmény. Másképp ez az egész nem működik.
A Skylake jó lehet, de az 2015 vége/2016 eleje körül jelenik meg. Úgy nem adhat ki játékot az EA Sports, hogy most vegyétek meg a Kaveri APU-t hozzá, aztán 2015 vége felé talán a Skylake is jó lesz. Így nem lehet ezt bevezetni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GeryFlash
veterán
Broadwell asztalai generációjának mennyi lesz a számítási teljesítménye? 0,6 tflops azért csak meg lesz nem? Vagy a Skylake lesz az, ahol rágyúrnak igazán a grafikai teljesítményre? Tudom így láthatatlanban nehéz megmondani, de nincsenek pletykák, hírek ezekről?
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt az EA Sports sem tagadja. Igen világosan fogalmaztak, hogy a Kaveri APU-ra át tudják hozni, de ettől még a potenciális vásárlóbázis 99%-ának ez a megoldás nem jó. Más hardverben pedig nincs meg a szükséges fél TFLOPS számítási kapacitás a mozgásanimációnak.
Az AVX-nél is kezdhetjük, mert azt is alig használják. Egyszerűen túl nehéz a programozása. Volt aki elindult ezen az úton, amiért respect, de az AVX2-ig nem mentek el, az már egy átlagos játékfejlesztéshez vállalhatatlanul nehéz. Olyan rendszer kell a fejlesztőknek, ami könnyű. Esetleg OpenCL-ből lehet itt AVX2. Az úgy már nem olyan nehéz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Loha
veterán
Át lehet hozni, csak dolgozni kellene vele. Ha a FIFA13-ból elment volna 3M+ PC-re, és az EA ennek ellenére azt nyilatkozná, hogy sorry, de nem lehet, akkor az már lehetne egy érv.
Igen az AVX2 megint remek példa, mert ugye minden proci támogatja évek óta... ja nem csak a Haswell, amit nincs egy éve, hogy bemutattak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annak csak a mozgásanimációért felelős algoritmust kellene futtatni. Ez a Fifa14 egyetlen része, amit nem lehet áthozni. A grafika még mindig jól elkülöníthető. Egy VGA megoldja. De akár az IGP is, ha akarod, hiszen lehet játszani az eszközparticionálással is.
Processzorra nehezebb megoldani ezeket. Jól jelzi a helyzetet, hogy az Intel a Havok tulajdonosa és PC-re még mindig nincs AVX2 optimalizálás, miközben konzolokra már ott a GPGPU-s integrációt kihasználó middleware verzió. Ezt sem tudod PC-n használni, mert lemaradt a PC-s opció fejlesztése. És az Intel egy PC-s cég, csak hát nagyon nehéz programozni AVX2-re.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Loha
veterán
Igen a Kaveri elméletben képes lenne a konzolos kódot futtatni különösebb portolás nélkül, ha nem lenne jóval gyengébb a konzolos APU-knál, így meg sajnos agyon kéne butítani, és nem maradna semmi a "nextgen"-ből.
Én arról beszélek, hogy az a pár "nextgen" cucc (AI, physics) ami a konzol GPU-ján fut, jórészt kényszerből (erős CPU hiányában), szépen elfutna egy erősebb PC-s CPU-n is, ha rászánnák a pénzt a portolásra, de 3% vásárlóért nem fognak egyhamar szórakozni vele. A PC-sek pont ugyan azt kapják, mint a többi jelentéktelen eladással rendelkező platform.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Csak legyen jó. A többi nem érdekel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Neovenator #71 üzenetére
De a korszakok között fejlődik a hardver. Tehát nem azért térünk valamihez vissza, mert az milyen jó, hanem azért, hogy a fejlettebb hardvert jobban lehessen használni. Régen a grafikus vezérlőre úgy tekintettünk, hogy egy végtelenül bedrótozott hardver, ami jóval gyorsabban kiszámolja a pixeleket, mint a proci. Tökéletes volt rá az a három-négy API, ami akkor létezett. Ma a GPU egy heterogén módon programozható processzor. De a régimódi API-kkal se heterogén módon, se hatékonyan nem lehet ezeket programozni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem éppen. Mondta az EA Sports a GDC-n is, hogy a Kaveri APU képes lenne megcsinálni, de a többi PC-s hardver nem. Ez nem pusztán pénzügyi probléma, hanem nincs a piacon annyi új generációs hardver, aminek az Ignite motor algoritmusai fekszenek. Ha leportolnák, akkor a legtöbb potenciális felhasználó gépén nem futna.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TaylorXIII
őstag
válasz
cskamacska #84 üzenetére
Ezt most nem egészen értem. DX 11-gyel nem kompatibilis a 8800GT így semennyire sem kompatibilis. Itt most a GCN teljesen a Kepler, Maxwell meg részben kompatibilis és a Fermi meg még éppen az. Majd a játékok fejlesztői döntik el, hogy mennyi dologra építenek a sok opcionális dolog közül. Az AMD GCN tudja a legtöbbet de ettől még nem feltétlen lesznek kihasználva a benne rejlő lehetőségek ha az NVIDIA-n múlik.
-
cskamacska
addikt
válasz
TaylorXIII #82 üzenetére
Ha szigorúan vesszük, akkor DX12 sem lesz semmilyen mostani kártyán.
DX11 is visszafelé kompatibilis, de egy 8800GT vajon hogy boldogul az ízig-vérig DX11 effektekkel?
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
csiki_89
csendes tag
ati 5970-es videokarin akkor ez sem lesz ,mint a mantle, nem?
-
SityiSXT
őstag
És ebben a statisztikában nincsenek benne a digitális eladások. Ugyan biztosan nem tudom, de van egy olyan erős gyanúm, hogy mostanra a digitális értékesítés bőven túlszárnyalta már a fizikai eladásokat - csak hiteles statisztikák híján ezt sajna pontosan nem tudni. És noha a Steam a piacvezető ezen a területen, azért az Origin piaci részesedése sem olyan kicsi.
-
válasz
Neovenator #71 üzenetére
a raszterizációs pipeline addig jó volt, amíg meg nem jelentek a programozható shaderek, onnantól kezdve egyre csökkentek az előnyei. a DX11-ben bemutatott compute shader ilyen szempontból a hülyeség netovábbja, persze nyilván igyekeztek a kompatibilitást és a befolyást megőrizni, ezért nyitottak egy ilyen kényszeredett irányba. remélhetőleg ennek most már vége lesz...
"Piroska és Berci, a farkas / Századunk hősei most."
-
pakriksz
őstag
részben fogja támogatni, de csak részben, hiszen már a 11.1-et, és 11.2-t sem támogatja.
11 óta a directx is olyan mint az opengl, bizonyos kiegészítők opcionálisak. Ha nincs meg ez a hardverben, kimarad az effekt ami ezt használja/sokkal lassabb lesz.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
jam1991
tag
most akkor összesítve kb még másfél évig nem kell kapkodni a dx12 után és nyugodtan rákölthetem az életem egy gtx780m-el ellátott notira + még az is lehet, hogy majd támogatni fogja??
tücsök hátán csücsök ლ(ಠ益ಠლ)
-
Neovenator
senior tag
Igen, de nem újdonság ez, csak megint visszatértünk oda, ahonnan egyszer elindultunk, véget ért egy ciklus. Anno többek közt azért indult meg a "vastagítás" a DX-ben, hogy minél problémamentesebben és minél egységesítettebben működjön a megjelenítés, erre ma ott tartunk, hogy túl sok erőforrást visz el a fene nagy stabilitás (szerintük), így "visszavékonyítják" az API-t. Újból és újból ugyanazt a hülyeséget gyömöszölik le a piac torkán...de tehetik, az ember rendkívül gyorsan felejt.
A következő "nagy újítás" majd a teljes visszatérés lesz a szoftver renderhez...hogy aztán majd ismét, újra elkezdődjön a fix, hardveres elemekre épülő megjelenítés, végül megint vissza. Nekik jó játék, sok pénzt hoz."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
ÁdiBá
veterán
válasz
janos1988 #67 üzenetére
Valószínű.
Ez egy ilyen piac... Bár azt még mindig nem értem, hogy a MS mit nyer azzal hogy ha a PC iparban található hardverek gyorsabbak lesznek az új APi-val.
Nekem kicsit sántít a dolog, mert az írás alapján én úgy értem, értelmezem, hogy a gyártók (nvidia, radeon) joga majd eldönteni hogy az új APi a kártyáján aktiválják-e.
Az MS meg mindig a konzol, mobil platform érdekli szerintem, és nem is foglalkozik a PC iparral már úgy mint régen.ÁdiBá
-
Z10N
veterán
Valahol lemaradtal. Pont a hw van elonyben tudas teren a dx-szel szemben jelenleg. Illetve 8870 mar letezik mint OEM ("ujracsomagolt" 7870), amirol te beszelsz az a 270/270X ami mar szinten letezik (es szinten 7870-ra epul). Az utolso mondatod meg ertelmetlen, ugyan ugy lesz dx11 render mod.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
ÁdiBá
veterán
válasz
oraihunter #62 üzenetére
2015 végére futhatnak be az első DX12 játékok.
Úgy hogy ráérünk mi még azzal.
GTX990 is itt lesz addigra meg a Radeon R3xxÁdiBá
-
kpal
nagyúr
GTX580 is kuka mire lesz DX12.
[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
-
oraihunter
aktív tag
hm... ez egy örömhír. Már azt hittem, hogy dobnom kell a 7870-et. Bár mire lesznek játékok is dx12-ön addigra már így is úgy is.
oraihunter felhasználónak 391 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon! Ha sürgős, akkor az adatlapon a telószám (06-30-293-42-53), de számkijelzés nélküli hívást már 21-éve nem fogadunk!
-
kpal
nagyúr
Ha normális sebességű Dx12 kell meg kell várni az arra kihegyeztet karikat ,ennyi röviden. Vagy nem jól értelmezem
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
antikomcsi #45 üzenetére
Fura nekem ez sokadik amd kártyám és semmi ilyesmivel nem találkoztam. Nincs asztalra dobálás meg grafikai anomàlia, pedig jàtszom új játékokat. Mondjuk biztos van aki tapasztalja. Tarthatom magam szerencsésnek, hogy nincs semmilyen színü halál meg anomália.
De ugyanígy ha most felvetem, hogy a gtx780 használók közül hányan tértek vissza W7-re W8-ról, mert utóbbi alatt szinte az összes játék szarakodott, akkor biztos lesz aki elmondja hogy neki semmi baja vele.
[ Szerkesztve ]
-
Jacek
veterán
Én azt hallottam hogy akinek Nvidia kártyája van azoknál állandóan AMD driver problémák vannak
DDD
-
ÁdiBá
veterán
Most ehhez a DX12-hőz a Kepler, nálam a GK110-ben van egy olyan memória rész amit belehet fogni a Microsoft DX12 számára?!
Vagy itt arra gondolnak hogy a gpu képes kelezni de ez a memória mennyiség ami szükséges a APi futtatásához lejön a VGA memóriájából?ÁdiBá
-
RyanGiggs
őstag
válasz
antikomcsi #49 üzenetére
Pont ezért a két játékért minek próbálkozzak?!
Thief - a türelem rózsát terem, pontosabban magyarítást.
Pl.: a Borderlands 2-öt is már megvárom magyarul.
Persze legtöbb esetben nem vártam meg a magyarítást, pl. Metro, Bio Inf.(#53) Abu85: Na akkor most már tudom miért látok ilyen sok AMD logót.
(#55) gtamate2: Felesleges? Mert akkor kezdem!!
(Outlast után!)
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
dergander #52 üzenetére
Ez a játékstílustól függ. Az NVIDIA elsősorban az MMO-kra koncentrál, míg az AMD pont arra nem. Ergo aki MMO-zik több NV logóval találkozik, míg aki nem MMO-zik több AMD logót fog látni.
(#50) Egon: Nem pont ez a lényeg, hanem hogy értsék mit szabad és mit nem. Ezt konzolon már megtanulták. A több hardver innentől már csak optimalizálás kérdése, mert az alap kód gondot nem okozhat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
AusWolf
őstag
Szóval teljesen a fejlesztőn múlik majd a DX12-es játékok sebessége... Már látom is a lelki szemeim előtt azt a temérdek pénzt, amivel az nVidia "szponzorálja" majd a fejlesztőket, hogy jobban fussanak a játékaik GeForce kártyával.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
Egon
nagyúr
a többség régóta dolgozik konzolra és arra tudnak stabil programot írni, pedig közvetlenül dolgoznak a hardverre. Szóval nem lehetetlen ez.
Ja, egységes (és nem százféle kombinációban megjelenő) hardverre...
Meglátjuk.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
RyanGiggs
őstag
válasz
antikomcsi #45 üzenetére
Ööö soha nem használok Beta drivert. Mindig megvárom a WHQL verziót. BF4-et akkor kezdem el ha meglesz a végleges Mantle driver! De egyébként se lenne most rá "időm" mivel jobban leköt jelenleg az Outlast!!
Thief-et meg akkor kezdem, amikor kész lesz a magyarítás!
(#44) gtamate2:
Előtte 5850-es karim volt, de ott se tapasztaltam problémát szerencsére![ Szerkesztve ]
-
vinibali
őstag
idáig is nagyon bajos volt a DX, most egy teljesen átgondolatlan radikális irányt céloznak meg, lesz itt majd pislogás
BIOS/UEFI írás, helyreállítás, törlés, mentés! https://www.bvinarz.org/bios-iras/
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #25 üzenetére
Az IGP nem elég. Kell az olyan architektúra, ami nem kezel különálló memóriaterületet. Ez a kulcs a teljesítményhez. Mindegy, hogy van valamilyen IGP-d, ha másolni kell az adatot, akkor már nincs elég idő visszaírni a számítást a jelenetbe. Csak akkor működik ez, ha nem kell adatot másolni.
(#27) Egon: Igen ez olyasmi mint a Mantle. A fejlesztő felé kell lennie egy alapvető bizalomnak, hogy az alkalmazás nem csinál majd rosszat. Valaki felé ez kockázat, de a többség régóta dolgozik konzolra és arra tudnak stabil programot írni, pedig közvetlenül dolgoznak a hardverre. Szóval nem lehetetlen ez.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
antikomcsi
veterán
válasz
dergander #41 üzenetére
Olyan driver problémákat képzelj el, hogy az éppen aktuális új játékok grafikai anomáliákat dobtak, rendszeresen összeomlott a képernyő illesztő és az asztalon találta magát a játékos, piros, szürke, stb. képernyővel kifagyott az egész masina játék közben, a két kártyás üzem nem működött, vagy nem úgy, ahogy kell, heteket, hónapokat kell várni minden kis javításra, és sokszor, még az sem jó. Ez most is így van. Azért mert Te nem tapasztalod, mert más játékokkal játszol még így van, nem az emberek találják ki, és írják ide unalmukban.
Örülj neki inkább, hogy a szerencsések közé tartozol.
(#42) RyanGiggs
13.12-nek nem sok értelme van BF4, Thief alatt, illetve előtte melyik v99.34.43 beta drivered volt?
[ Szerkesztve ]
-
gtamate2
veterán
Szerencsések vagytok, nekem az 5750 szép és jó volt, csak egy volt a lelke, hogy nem szabadott frissíteni mert akkor voltak szép anomáliák. Engem is elcsábított az olcsósága, aztán egy stabil drivernél maradtam és így nem kékhalálozott el. Amióta nvidiám van újra, azóta nem találkoztam még semmilyen hibával és élvezem a shadowplayt. Sajnos barátnőm nem ilyen szerencsés, neki 6670-e van de szegény kapja az összeomlásokat, pedig már volt gép újratéve, driver cserélve, de mindig van valami nyúgje. Ha nektek megfelel akkor használjátok egészséggel, tényleg, de én ismerőseimnek nem ajánlanám jószívvel ha van kerete is egy nv-ra.
Igazából nézzetek rá a helyi topicocra, nv-ba nem nagyon találtok driver gondot (nagyritkán előfordul), a hd7-esek pedig tele vannak velük.[ Szerkesztve ]
*Sn0w
-
Diocles
aktív tag
Nekem másfél hónapig volt GCN-es kártyám és voltak vele driver gondok. Pedig tényleg csak egészséges ételeket eszek és sportolni is szoktam. (Persze van hogy megeszek pl. egy kókuszos rudat.)
-
dergander
addikt
Folyamatosan ezzel killódik mindenki aki AMDről NVre váltott,hogy a váltás oka a Driver volt.
Atyám-uram,nekem már több mint 2 éve van 7950es kártyám egyszer se volt vele probléma,nemtudom itt most milyen driverproblémát kellene elkézelni,de hogy mindig ez a történet ,hihetetlen
-
alapjában véve igen, hiszen alacsonyabb szinten férnek hozzá ugyanahhoz a hardverhez. ez viszont nem jelenti biztosan azt, hogy akkor a dx12 alatt hemzsegni fognak a játékok ctd-től és bsod-tól. persze számítok némi tanulási görbére ezzel kapcsolatban.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
Egon
nagyúr
Nagyon off, de amennyit én mostanság játszom új(abb) játékokkal, az szinte a nullához konvergál. Jelenleg pl. a Civilization 3-at tolom, ha van egy kis időm - az pedig szerintem még az új, 4 W-os Atomon is elmegy...
Úgyhogy nem nagyon hajt a tatár..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
flexxx2
őstag
Azért az nvidiánál jó sok meeting lehet most arról, hogy fog alakulni a PC jövője.
-
gtamate2
veterán
Hát az 5-ös szériáról azért tényleg én is váltanék, melegedősek és sokat is kajálnak a teljesítményhez képest. Mondjuk most még az 560ti-d viszi szépen a játékokat, ha már nem megy rendesen vagy feljebb szeretnéd tolni a grafikát csak akkor cserélnék a helyedben, amúgy megvárnám minimum a 8-as szériát szintén
*Sn0w
-
Naughty9011
tag
RADEON HD 7470M-6620G tamogatni fogja? dxdiag-ba a feature levels-be benne van a 11.0 is
Mate 10 pro
-
Egon
nagyúr
válasz
UnSkilleD #29 üzenetére
Ebben az esetben valahogy nem osztozom az általános hurráoptimizmusban...
gtamate2: mire lesznek dx12-re írt játékok, addigra szerintem - a csúcskategóriát leszámítva - valamennyi jelenleg kapható hardver kevés lesz... Ez egy ilyen "játék".
Nekem 500-as szériájú nV kártyám van, tehát nem ideális dx12-re. Lehet hogy ősszel újítok egy új, 800-as szériájúra, de az is lehet, hogy kivárok, még nem tudom.[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
gtamate2
veterán
Végre új részletek. Lehet akkor hogy a jelenlegi gtx 660 marad még többet 2 évnél, azt hittem hogy teljesen már csak az új kártyák lesznek támogatva (esetleg a Kepler), de így teszek egy próbát majd. A 7730-50-el azért nem hiszem hogy sokmindent el lehetne érni a dx12-ben, szerintem egy mostani középkategóriás kártyán fog majd kb elfogadhatóan futni, de azért reménykedek hogy ne legyen igazam.
*Sn0w
-
dergander
addikt
Az Xbox one is GCN alapú gépezet,és erre jön rá az xbox API-ja akkor egy GCN kártyás PC gép előnyösebb lehet,itt csak az Nvidia és a többi GPUra kell még problémázni hogy nekik is tökéletes legyen.
Érdekes lehet a jövőkép most,hamár a Hardverek jóval a DX11 előtt járnak. -
Egon
nagyúr
A DirectX 12 legjobb része, hogy a grafikus meghajtókat jelentősen egyszerűsíteni lehet, illetve kell is, hiszen a relatíve alacsony szintű elérést biztosító API-k egyik lényeges eleme, hogy átcsoportosítja a kontrollt a hardver felett. Eddig rengeteg tényezőért maga az API, illetve az adott grafikus driver felelt, ami nem feltétlenül rossz, hiszen az alkalmazás hibáit a meghajtóval korrigálni tudja, de ugyanakkor vannak olyan szituációk, amikor a rendszer lényegében sokszoros munkát végez, hiszen ugyanazt a feladatot megcsinálja a program motorja, az API és a driver is (például render state-ek szűrése), ami egyszerűen felesleges.
A DirectX 12-vel az API lényegében egy nagyon vékony interfésszé változik, ami igazából nem tesz egyebet, mint biztosítja az alkalmazás és a driver közti kapcsolatot. Ezen belül is leginkább a shader programok futtatását oldja meg, és igazából más fontosabb dolgot nem is. A driver is nagyon vékony lesz, hiszen az API működésének egyszerűsítése kevesebb beépített rutint igényel. Viszont az adott program motorja lényegében teljesen átvesz olyan feladatokat, amelyeket eddig az API és a driver látott el, vagy legalábbis nagyrészt feleltek ezekért.
Jól értem, ez azt (is) jelenti, hogy - bár relatíve lassú volt, de - eddig valamilyen szintű stabilitást biztosított a driver és a directx, ezután - a mantlihoz hasonlóan - több a felelősség az egyes alkalmazások fejlesztőinek a vállán, ami jó eséllyel stabilitásbeli problémákat okozhat?
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
GeryFlash
veterán
,,PC-s port esetén is olyan integrációt biztosító APU! kell, ami a konzolokban található. Például Kaveri, de a jövőben szinte mindegyik hardver ilyen lesz."
Mégis mennyi idő múlva? Vagy az úgy működne, hogy az embernek van egy szutyok hd3000/4000-es igp-je, és mellé egy jobb dvga, és akkor bizonyos dolgokat az igp számol másokat meg a dvga? Vagy cska akkor lesz konzol szintű fifa, ha dvga nélkül, apu-val elbírja a pc?Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
RyanGiggs #20 üzenetére
Nem. Ahhoz a funkcióhoz, ami a next-gen FIFA-ban van még egy PC-s port esetén is olyan integrációt biztosító APU! kell, ami a konzolokban található. Például Kaveri, de a jövőben szinte mindegyik hardver ilyen lesz.
(#21) V!ck: Igen. Az asszinkron compute lehetősége sokat segít, mert effektíve ingyenessé tesz egy csomó effektet, aminek ma -10-20 fps a bekapcsolása. Itt az a gond, hogy tök jó, hogy a hardver képes a masszívan párhuzamos feldolgozásra, de az API soros feldolgozást kényszerít még a GPU-ra is. Persze csak a feladat szintjén, de ez elég ahhoz, hogy rossz legyen a kihasználtság.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GeryFlash
veterán
Ez hülyeség, nézd meg mennyi idő volt a dx 7 és dx9 között, illetve a dx 9 és dx11 között. Pont fordítva van ahogy mondod, gyakrabban kéne dx váltás.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
V!ck
senior tag
ühüm... tehát ezzel azt fejtetted ki, hogy hardver szinten ezek a dolgok lehetségesek és megoldhatóak real-time, normális sebességgel, csak a DirectX túlságosan korlátozott? Ezen fog érdemben változtatni a DX 12 úgy, mint a Mantle?
Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert az API nem úgy működteti a hardvert, ahogy kellene. Régóta ez a probléma.
Lara haját kiterjeszteni minden szereplőre egy technikai probléma. Az két UAV-t igényel, és hatot elvisz a HDAO, a DoF és az árnyékok megjelenítését segítő compute shader. Tehát a futószalagon elérhető 8 erőforrás ezzel betelt. Ha még egy szereplőre rárakod Lara haját, akkor az már 10 UAV-t igényel, annyi pedig csak a feature level 11_1 szinten van. Minden extra lengedező haj a karaktereken +2 UAV. Ha 30+ emberre akarod megcsinálni, akkor ahhoz már Mantle kell. De ha 5-nél több ember lesz Lara-féle hajjal a képernyőn, akkor is a Mantle kell az asszinkron compute miatt, mivel DX11-ben nem lapolható át a számítás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Pont az a lényege a Dx12-nek, hogy ugyanazt a képminőséget kevesebb erőforrással hozza, mert nem izomból, hanem tudással oldja meg (eléggé konyhanyelven fogalmazva).
(#13) Takacs1985: A DX12 az eddigi infók alapján nem egy folytatása lesz az eddigi DX-nak, hanem újrakezdés. Szerintem logikus lett volna más nevet adni neki.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Zso2
őstag
Akkor miért bír el nehezen a legjobb vga is egy dx11-ig bezárólag felmaxolt játékot? Talán nem is tudja elvinni rendesen a legjobb kari sem ,ha van egyáltalán ilyen játék ami teljesen kihasználja ezeket az effekteket.
Gondolom még dx11 meghajtó progival is lehetne olyan látványvilágos játékot csinálni amitől leesne az ember álla,dehát nem csináltak,ugye milyen vas kellene hozzá? n erről beszélek,szóval a vas mindíg kevés szerintem,aztán hol van még a dx 12-vel megtűzdelt effektek.Mikor lesz olyan játék ahol úgy leng minden szereplő haja meg ruhája mind Lará-é a techdemókban. Ezekre nincs elég erőforrás szerintem,mert megcsinálni megtudnák,de ki tudná maxra állítani a játékot?Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Takacs1985
újonc
Nemigazán értem ezt a kavarást.Van egy GTX 580-as VGA kártyám. DX 11.1 és DX 11.2 nem megy rajta de a DX12 igen..mivan?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
RyanGiggs #11 üzenetére
Írtam régebben, hogy vannak ismeretlen részei a DX12-nek. Például az MS célja, hogy adjon egy egységes felületet a mély integráció számára. Erre megírható minden, ami konzolra megírható, de ettől még a kompatibilis hardvert meg kell venni hozzá.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Zso2
őstag
Igen DX-et úgy váltogatják már ,mint az alsóneműt, meg sem várják,hogy a hardverek felnőjenek hozzá (erő szempontjából) Még nem láttunk olyan játékokból amit a techdemokon vannak.Pedig DX10-11-nél is mutogattak olyanokat amivel nem találkozott az ember sűrűn.
Nem is lehet már 2 évre vga-t vásárólni, Jövőre jön a DX12.1 na arra már 8780-kell,mert a Crysis 4 nem fog 7870-nel szaladgálni..
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Lenry
félisten
épp ezt akartam írni, hogy nekem nagyon úgy tűnik, hogy elkezdtek komolyan gondolkodni a dolgok ésszerűsítésén, és látszólag el is indultak efelé, és ez hosszútávon mindenkinek jó lesz.
felhasználói / játékos szempontból pl mindenképp a könnyebb és jobb minőségű konzolportolást emelném ki. hátha megszűnik az, hogy "nem éri meg" felkiáltással egyszerűen ignorálják a PC piacot.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Meteorhead
aktív tag
Egyetértek. Persze amíg gyors, addig senkinek sem fáj, hogy tehermentesíti a programozót. De amikor már lassú is, akkor valóban ki kell iktatni az overheadet.
Nagy valószínűséggel eztán jöhetnek azok a konzolportok, amik tényleg csak azt a pár sort írták át, és GCN-en jól fog menni, a többiek meg le lesznek tojva.
Mindenesetre DX12 C++AMP-nak is jót tesz, mivel kisebb késleltetéssel lehet ComputeShadert futtatni és erőforrásokat lefoglalni és felszabadítani.
-
V!ck
senior tag
Az legalább látszik, hogy próbálkoznak és számomra úgy tűnik, hogy ez az új DirectX viszonylag nagy lépték és nem egy tipikus "csináljunk már ugyan valamit" dolog... majd kiderül, mi hogy teljesül a gyakorlatban.
Arra viszont nagyon kiváncsi leszek, hogy meddig tudom kihúzni egy GTX 275-tel, ill. akiknek HD4xxx kártyája van(#4) cain69: Asszem a DX10 óta arra felé tartanak, csak nem értek még oda
[ Szerkesztve ]
Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.
-
A DirectX 12-vel az API lényegében egy nagyon vékony interfésszé változik, ami igazából nem tesz egyebet, mint biztosítja az alkalmazás és a driver közti kapcsolatot.
Soha nem is kellett volna ennél többet csinálnia tbh.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
lemusz
addikt
HD7***-ben van MMU?
Új hozzászólás Aktív témák
ph A GDC-n meglehetősen kevés adat került elő erről, de az elmúlt egy hétben sok apró részletre fény derült.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest