- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- RISC-V-re is portolja a CUDA-t az NVIDIA
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- DUNE médialejátszók topicja
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
GeryFlash
veterán
Ne mond ilyeneket
2018-ra szerintem már jön egy újabb konzolgeneráció, nem sokáig fogják ezt a balfaszkodást tűrni a játékosok (már most biztos, hogy rengeteg 2015-ös játék nem fog futni FHD-ben 60 fpsel még ps4-gyel sem nemhogy xboxon, sőt sok esetben 960p lesz 30 fpssel.)
Amúgy én csak azt nem értem, hogy még mielőtt kijött már mindenki temette a konzolokat, hogy ugye csak egy átlag pc szintjén van, de sokan köztük én se ezt hülyeségnek tartottuk, hogy az xbox is egy átlag 2005ös pc, kb egy radeox x800-as (talán még gyengébb is) grafikai teljesítményével. A mostaniak ugye kb 7750 szintjén vannak, alsó hangon 4szer erősebb mint ami anno a ps3-ban vagy az xbox360ban van.
Nem értem, hova tűnt ez a sebesség többlet, a régi generáció API-ja ennyivel többet hozott ki a hardverből vagy hogy? -
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen reálisnak tűnik ez az igény, ha az izomszimulációt és egyéb dolgokat beleveszed. Ezek pont úgy zabálják a TFLOPS-okat, mint a grafika számítása.
A fejlesztők szemében a konzol lesz a széles körben elterjedt. Ahhoz vagy igazodik a PC, vagy kapjuk a butított portokat. Egyik stúdiót sem fogja meghatni, hogy ez melyik PC-snek nem tetszik.
(#97) GeryFlash: Mert nem olyan egyszerű ezt az integrációt megcsinálni. Az IGP gyorsul valamennyit a Broadwellben.
Pesszimistaként én inkább FIFA19-et mondanék, mivel 2018-ig fejlesztik a régi motort. -
GeryFlash
veterán
Mi a francért nem támogatja ?
De ezt leszámítva kb hány tflops lesz, nem lesz olyan jelentős ugrás mint a haswell és az ivy között? (grafikus teljesítményben).
De ha jól értem, az EA leghamarabb a fifa 17-nél adja ki a next gen fiát pcre is ugye? (Ha 2016ban jön csak az az átok Skylake). -
Loha
veterán
fél TFLOPS számítási kapacitás
Az EA pont az a cég, akinek lehet a szavára adni.Olyan rendszer kell a játékfejlesztőknek, ami széles körben elterjedt, az AVX is csak a Sandy Bridge óta van, talán most fog elérni arra az elterjedtségi szintre, hogy érdemes minimum követelménynek venni egy játékhoz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #94 üzenetére
A Broadwell nem támogat majd hardveres SVM és SA funkciókat. Ezek kellenének a FIFA14-nek és ezeket támogató APU-ból kell a megfelelő számítási teljesítmény. Másképp ez az egész nem működik.
A Skylake jó lehet, de az 2015 vége/2016 eleje körül jelenik meg. Úgy nem adhat ki játékot az EA Sports, hogy most vegyétek meg a Kaveri APU-t hozzá, aztán 2015 vége felé talán a Skylake is jó lesz. Így nem lehet ezt bevezetni. -
GeryFlash
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt az EA Sports sem tagadja. Igen világosan fogalmaztak, hogy a Kaveri APU-ra át tudják hozni, de ettől még a potenciális vásárlóbázis 99%-ának ez a megoldás nem jó. Más hardverben pedig nincs meg a szükséges fél TFLOPS számítási kapacitás a mozgásanimációnak.
Az AVX-nél is kezdhetjük, mert azt is alig használják. Egyszerűen túl nehéz a programozása. Volt aki elindult ezen az úton, amiért respect, de az AVX2-ig nem mentek el, az már egy átlagos játékfejlesztéshez vállalhatatlanul nehéz. Olyan rendszer kell a fejlesztőknek, ami könnyű. Esetleg OpenCL-ből lehet itt AVX2. Az úgy már nem olyan nehéz.
-
Loha
veterán
Át lehet hozni, csak dolgozni kellene vele. Ha a FIFA13-ból elment volna 3M+ PC-re, és az EA ennek ellenére azt nyilatkozná, hogy sorry, de nem lehet, akkor az már lehetne egy érv.
Igen az AVX2 megint remek példa, mert ugye minden proci támogatja évek óta... ja nem csak a Haswell, amit nincs egy éve, hogy bemutattak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annak csak a mozgásanimációért felelős algoritmust kellene futtatni. Ez a Fifa14 egyetlen része, amit nem lehet áthozni. A grafika még mindig jól elkülöníthető. Egy VGA megoldja. De akár az IGP is, ha akarod, hiszen lehet játszani az eszközparticionálással is.
Processzorra nehezebb megoldani ezeket. Jól jelzi a helyzetet, hogy az Intel a Havok tulajdonosa és PC-re még mindig nincs AVX2 optimalizálás, miközben konzolokra már ott a GPGPU-s integrációt kihasználó middleware verzió. Ezt sem tudod PC-n használni, mert lemaradt a PC-s opció fejlesztése. És az Intel egy PC-s cég, csak hát nagyon nehéz programozni AVX2-re.
-
Loha
veterán
Igen a Kaveri elméletben képes lenne a konzolos kódot futtatni különösebb portolás nélkül, ha nem lenne jóval gyengébb a konzolos APU-knál, így meg sajnos agyon kéne butítani, és nem maradna semmi a "nextgen"-ből.
Én arról beszélek, hogy az a pár "nextgen" cucc (AI, physics) ami a konzol GPU-ján fut, jórészt kényszerből (erős CPU hiányában), szépen elfutna egy erősebb PC-s CPU-n is, ha rászánnák a pénzt a portolásra, de 3% vásárlóért nem fognak egyhamar szórakozni vele. A PC-sek pont ugyan azt kapják, mint a többi jelentéktelen eladással rendelkező platform.
-
Lomha 8V
addikt
Csak legyen jó. A többi nem érdekel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Neovenator #71 üzenetére
De a korszakok között fejlődik a hardver. Tehát nem azért térünk valamihez vissza, mert az milyen jó, hanem azért, hogy a fejlettebb hardvert jobban lehessen használni. Régen a grafikus vezérlőre úgy tekintettünk, hogy egy végtelenül bedrótozott hardver, ami jóval gyorsabban kiszámolja a pixeleket, mint a proci. Tökéletes volt rá az a három-négy API, ami akkor létezett. Ma a GPU egy heterogén módon programozható processzor. De a régimódi API-kkal se heterogén módon, se hatékonyan nem lehet ezeket programozni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem éppen. Mondta az EA Sports a GDC-n is, hogy a Kaveri APU képes lenne megcsinálni, de a többi PC-s hardver nem. Ez nem pusztán pénzügyi probléma, hanem nincs a piacon annyi új generációs hardver, aminek az Ignite motor algoritmusai fekszenek. Ha leportolnák, akkor a legtöbb potenciális felhasználó gépén nem futna.
-
TaylorXIII
őstag
válasz
cskamacska #84 üzenetére
Ezt most nem egészen értem. DX 11-gyel nem kompatibilis a 8800GT így semennyire sem kompatibilis. Itt most a GCN teljesen a Kepler, Maxwell meg részben kompatibilis és a Fermi meg még éppen az. Majd a játékok fejlesztői döntik el, hogy mennyi dologra építenek a sok opcionális dolog közül. Az AMD GCN tudja a legtöbbet de ettől még nem feltétlen lesznek kihasználva a benne rejlő lehetőségek ha az NVIDIA-n múlik.
-
cskamacska
addikt
válasz
TaylorXIII #82 üzenetére
Ha szigorúan vesszük, akkor DX12 sem lesz semmilyen mostani kártyán.
DX11 is visszafelé kompatibilis, de egy 8800GT vajon hogy boldogul az ízig-vérig DX11 effektekkel?
-
csiki_89
csendes tag
ati 5970-es videokarin akkor ez sem lesz ,mint a mantle, nem?
-
SityiSXT
őstag
És ebben a statisztikában nincsenek benne a digitális eladások. Ugyan biztosan nem tudom, de van egy olyan erős gyanúm, hogy mostanra a digitális értékesítés bőven túlszárnyalta már a fizikai eladásokat - csak hiteles statisztikák híján ezt sajna pontosan nem tudni. És noha a Steam a piacvezető ezen a területen, azért az Origin piaci részesedése sem olyan kicsi.
-
válasz
Neovenator #71 üzenetére
a raszterizációs pipeline addig jó volt, amíg meg nem jelentek a programozható shaderek, onnantól kezdve egyre csökkentek az előnyei. a DX11-ben bemutatott compute shader ilyen szempontból a hülyeség netovábbja, persze nyilván igyekeztek a kompatibilitást és a befolyást megőrizni, ezért nyitottak egy ilyen kényszeredett irányba. remélhetőleg ennek most már vége lesz...
-
-
jam1991
tag
most akkor összesítve kb még másfél évig nem kell kapkodni a dx12 után és nyugodtan rákölthetem az életem egy gtx780m-el ellátott notira + még az is lehet, hogy majd támogatni fogja??
-
Neovenator
senior tag
Igen, de nem újdonság ez, csak megint visszatértünk oda, ahonnan egyszer elindultunk, véget ért egy ciklus. Anno többek közt azért indult meg a "vastagítás" a DX-ben, hogy minél problémamentesebben és minél egységesítettebben működjön a megjelenítés, erre ma ott tartunk, hogy túl sok erőforrást visz el a fene nagy stabilitás (szerintük), így "visszavékonyítják" az API-t. Újból és újból ugyanazt a hülyeséget gyömöszölik le a piac torkán...de tehetik, az ember rendkívül gyorsan felejt.
A következő "nagy újítás" majd a teljes visszatérés lesz a szoftver renderhez...hogy aztán majd ismét, újra elkezdődjön a fix, hardveres elemekre épülő megjelenítés, végül megint vissza. Nekik jó játék, sok pénzt hoz. -
ÁdiBá
veterán
válasz
janos1988 #67 üzenetére
Valószínű.
Ez egy ilyen piac... Bár azt még mindig nem értem, hogy a MS mit nyer azzal hogy ha a PC iparban található hardverek gyorsabbak lesznek az új APi-val.
Nekem kicsit sántít a dolog, mert az írás alapján én úgy értem, értelmezem, hogy a gyártók (nvidia, radeon) joga majd eldönteni hogy az új APi a kártyáján aktiválják-e.
Az MS meg mindig a konzol, mobil platform érdekli szerintem, és nem is foglalkozik a PC iparral már úgy mint régen. -
Z10N
veterán
Valahol lemaradtal. Pont a hw van elonyben tudas teren a dx-szel szemben jelenleg. Illetve 8870 mar letezik mint OEM ("ujracsomagolt" 7870), amirol te beszelsz az a 270/270X ami mar szinten letezik (es szinten 7870-ra epul). Az utolso mondatod meg ertelmetlen, ugyan ugy lesz dx11 render mod.
-
ÁdiBá
veterán
válasz
oraihunter #62 üzenetére
2015 végére futhatnak be az első DX12 játékok.
Úgy hogy ráérünk mi még azzal.
GTX990 is itt lesz addigra meg a Radeon R3xx -
kpal
nagyúr
GTX580 is kuka mire lesz DX12.
-
kpal
nagyúr
Ha normális sebességű Dx12 kell meg kell várni az arra kihegyeztet karikat ,ennyi röviden. Vagy nem jól értelmezem
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
antikomcsi #45 üzenetére
Fura nekem ez sokadik amd kártyám és semmi ilyesmivel nem találkoztam. Nincs asztalra dobálás meg grafikai anomàlia, pedig jàtszom új játékokat. Mondjuk biztos van aki tapasztalja. Tarthatom magam szerencsésnek, hogy nincs semmilyen színü halál meg anomália.
De ugyanígy ha most felvetem, hogy a gtx780 használók közül hányan tértek vissza W7-re W8-ról, mert utóbbi alatt szinte az összes játék szarakodott, akkor biztos lesz aki elmondja hogy neki semmi baja vele.
-
Jacek
veterán
Én azt hallottam hogy akinek Nvidia kártyája van azoknál állandóan AMD driver problémák vannak
DDD
-
ÁdiBá
veterán
Most ehhez a DX12-hőz a Kepler, nálam a GK110-ben van egy olyan memória rész amit belehet fogni a Microsoft DX12 számára?!
Vagy itt arra gondolnak hogy a gpu képes kelezni de ez a memória mennyiség ami szükséges a APi futtatásához lejön a VGA memóriájából? -
RyanGiggs
őstag
válasz
antikomcsi #49 üzenetére
Pont ezért a két játékért minek próbálkozzak?!
Thief - a türelem rózsát terem, pontosabban magyarítást.
Pl.: a Borderlands 2-öt is már megvárom magyarul.
Persze legtöbb esetben nem vártam meg a magyarítást, pl. Metro, Bio Inf.(#53) Abu85: Na akkor most már tudom miért látok ilyen sok AMD logót.
(#55) gtamate2: Felesleges? Mert akkor kezdem!!
(Outlast után!)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
dergander #52 üzenetére
Ez a játékstílustól függ. Az NVIDIA elsősorban az MMO-kra koncentrál, míg az AMD pont arra nem. Ergo aki MMO-zik több NV logóval találkozik, míg aki nem MMO-zik több AMD logót fog látni.
(#50) Egon: Nem pont ez a lényeg, hanem hogy értsék mit szabad és mit nem. Ezt konzolon már megtanulták. A több hardver innentől már csak optimalizálás kérdése, mert az alap kód gondot nem okozhat.
-
AusWolf
őstag
Szóval teljesen a fejlesztőn múlik majd a DX12-es játékok sebessége... Már látom is a lelki szemeim előtt azt a temérdek pénzt, amivel az nVidia "szponzorálja" majd a fejlesztőket, hogy jobban fussanak a játékaik GeForce kártyával.
-
RyanGiggs
őstag
válasz
antikomcsi #45 üzenetére
Ööö soha nem használok Beta drivert. Mindig megvárom a WHQL verziót. BF4-et akkor kezdem el ha meglesz a végleges Mantle driver! De egyébként se lenne most rá "időm" mivel jobban leköt jelenleg az Outlast!!
Thief-et meg akkor kezdem, amikor kész lesz a magyarítás!
(#44) gtamate2:
Előtte 5850-es karim volt, de ott se tapasztaltam problémát szerencsére! -
vinibali
őstag
idáig is nagyon bajos volt a DX, most egy teljesen átgondolatlan radikális irányt céloznak meg, lesz itt majd pislogás
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #25 üzenetére
Az IGP nem elég. Kell az olyan architektúra, ami nem kezel különálló memóriaterületet. Ez a kulcs a teljesítményhez. Mindegy, hogy van valamilyen IGP-d, ha másolni kell az adatot, akkor már nincs elég idő visszaírni a számítást a jelenetbe. Csak akkor működik ez, ha nem kell adatot másolni.
(#27) Egon: Igen ez olyasmi mint a Mantle. A fejlesztő felé kell lennie egy alapvető bizalomnak, hogy az alkalmazás nem csinál majd rosszat. Valaki felé ez kockázat, de a többség régóta dolgozik konzolra és arra tudnak stabil programot írni, pedig közvetlenül dolgoznak a hardverre. Szóval nem lehetetlen ez.
-
antikomcsi
veterán
válasz
dergander #41 üzenetére
Olyan driver problémákat képzelj el, hogy az éppen aktuális új játékok grafikai anomáliákat dobtak, rendszeresen összeomlott a képernyő illesztő és az asztalon találta magát a játékos, piros, szürke, stb. képernyővel kifagyott az egész masina játék közben, a két kártyás üzem nem működött, vagy nem úgy, ahogy kell, heteket, hónapokat kell várni minden kis javításra, és sokszor, még az sem jó. Ez most is így van. Azért mert Te nem tapasztalod, mert más játékokkal játszol még így van, nem az emberek találják ki, és írják ide unalmukban.
Örülj neki inkább, hogy a szerencsések közé tartozol.
(#42) RyanGiggs
13.12-nek nem sok értelme van BF4, Thief alatt, illetve előtte melyik v99.34.43 beta drivered volt?
-
gtamate2
veterán
Szerencsések vagytok, nekem az 5750 szép és jó volt, csak egy volt a lelke, hogy nem szabadott frissíteni mert akkor voltak szép anomáliák. Engem is elcsábított az olcsósága, aztán egy stabil drivernél maradtam és így nem kékhalálozott el. Amióta nvidiám van újra, azóta nem találkoztam még semmilyen hibával és élvezem a shadowplayt. Sajnos barátnőm nem ilyen szerencsés, neki 6670-e van de szegény kapja az összeomlásokat, pedig már volt gép újratéve, driver cserélve, de mindig van valami nyúgje. Ha nektek megfelel akkor használjátok egészséggel, tényleg, de én ismerőseimnek nem ajánlanám jószívvel ha van kerete is egy nv-ra.
Igazából nézzetek rá a helyi topicocra, nv-ba nem nagyon találtok driver gondot (nagyritkán előfordul), a hd7-esek pedig tele vannak velük. -
Diocles
aktív tag
Nekem másfél hónapig volt GCN-es kártyám és voltak vele driver gondok. Pedig tényleg csak egészséges ételeket eszek és sportolni is szoktam. (Persze van hogy megeszek pl. egy kókuszos rudat.)
-
dergander
addikt
Folyamatosan ezzel killódik mindenki aki AMDről NVre váltott,hogy a váltás oka a Driver volt.
Atyám-uram,nekem már több mint 2 éve van 7950es kártyám egyszer se volt vele probléma,nemtudom itt most milyen driverproblémát kellene elkézelni,de hogy mindig ez a történet ,hihetetlen
-
-
-
flexxx2
őstag
Azért az nvidiánál jó sok meeting lehet most arról, hogy fog alakulni a PC jövője.
-
gtamate2
veterán
Hát az 5-ös szériáról azért tényleg én is váltanék, melegedősek és sokat is kajálnak a teljesítményhez képest. Mondjuk most még az 560ti-d viszi szépen a játékokat, ha már nem megy rendesen vagy feljebb szeretnéd tolni a grafikát csak akkor cserélnék a helyedben, amúgy megvárnám minimum a 8-as szériát szintén
-
Naughty9011
tag
RADEON HD 7470M-6620G tamogatni fogja? dxdiag-ba a feature levels-be benne van a 11.0 is
-
Egon
nagyúr
válasz
UnSkilleD #29 üzenetére
Ebben az esetben valahogy nem osztozom az általános hurráoptimizmusban...
gtamate2: mire lesznek dx12-re írt játékok, addigra szerintem - a csúcskategóriát leszámítva - valamennyi jelenleg kapható hardver kevés lesz... Ez egy ilyen "játék".
Nekem 500-as szériájú nV kártyám van, tehát nem ideális dx12-re. Lehet hogy ősszel újítok egy új, 800-as szériájúra, de az is lehet, hogy kivárok, még nem tudom. -
gtamate2
veterán
Végre új részletek. Lehet akkor hogy a jelenlegi gtx 660 marad még többet 2 évnél, azt hittem hogy teljesen már csak az új kártyák lesznek támogatva (esetleg a Kepler), de így teszek egy próbát majd. A 7730-50-el azért nem hiszem hogy sokmindent el lehetne érni a dx12-ben, szerintem egy mostani középkategóriás kártyán fog majd kb elfogadhatóan futni, de azért reménykedek hogy ne legyen igazam.
-
dergander
addikt
Az Xbox one is GCN alapú gépezet,és erre jön rá az xbox API-ja akkor egy GCN kártyás PC gép előnyösebb lehet,itt csak az Nvidia és a többi GPUra kell még problémázni hogy nekik is tökéletes legyen.
Érdekes lehet a jövőkép most,hamár a Hardverek jóval a DX11 előtt járnak. -
Egon
nagyúr
A DirectX 12 legjobb része, hogy a grafikus meghajtókat jelentősen egyszerűsíteni lehet, illetve kell is, hiszen a relatíve alacsony szintű elérést biztosító API-k egyik lényeges eleme, hogy átcsoportosítja a kontrollt a hardver felett. Eddig rengeteg tényezőért maga az API, illetve az adott grafikus driver felelt, ami nem feltétlenül rossz, hiszen az alkalmazás hibáit a meghajtóval korrigálni tudja, de ugyanakkor vannak olyan szituációk, amikor a rendszer lényegében sokszoros munkát végez, hiszen ugyanazt a feladatot megcsinálja a program motorja, az API és a driver is (például render state-ek szűrése), ami egyszerűen felesleges.
A DirectX 12-vel az API lényegében egy nagyon vékony interfésszé változik, ami igazából nem tesz egyebet, mint biztosítja az alkalmazás és a driver közti kapcsolatot. Ezen belül is leginkább a shader programok futtatását oldja meg, és igazából más fontosabb dolgot nem is. A driver is nagyon vékony lesz, hiszen az API működésének egyszerűsítése kevesebb beépített rutint igényel. Viszont az adott program motorja lényegében teljesen átvesz olyan feladatokat, amelyeket eddig az API és a driver látott el, vagy legalábbis nagyrészt feleltek ezekért.
Jól értem, ez azt (is) jelenti, hogy - bár relatíve lassú volt, de - eddig valamilyen szintű stabilitást biztosított a driver és a directx, ezután - a mantlihoz hasonlóan - több a felelősség az egyes alkalmazások fejlesztőinek a vállán, ami jó eséllyel stabilitásbeli problémákat okozhat?
-
GeryFlash
veterán
,,PC-s port esetén is olyan integrációt biztosító APU! kell, ami a konzolokban található. Például Kaveri, de a jövőben szinte mindegyik hardver ilyen lesz."
Mégis mennyi idő múlva? Vagy az úgy működne, hogy az embernek van egy szutyok hd3000/4000-es igp-je, és mellé egy jobb dvga, és akkor bizonyos dolgokat az igp számol másokat meg a dvga? Vagy cska akkor lesz konzol szintű fifa, ha dvga nélkül, apu-val elbírja a pc? -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
RyanGiggs #20 üzenetére
Nem. Ahhoz a funkcióhoz, ami a next-gen FIFA-ban van még egy PC-s port esetén is olyan integrációt biztosító APU! kell, ami a konzolokban található. Például Kaveri, de a jövőben szinte mindegyik hardver ilyen lesz.
(#21) V!ck: Igen. Az asszinkron compute lehetősége sokat segít, mert effektíve ingyenessé tesz egy csomó effektet, aminek ma -10-20 fps a bekapcsolása. Itt az a gond, hogy tök jó, hogy a hardver képes a masszívan párhuzamos feldolgozásra, de az API soros feldolgozást kényszerít még a GPU-ra is. Persze csak a feladat szintjén, de ez elég ahhoz, hogy rossz legyen a kihasználtság.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert az API nem úgy működteti a hardvert, ahogy kellene. Régóta ez a probléma.
Lara haját kiterjeszteni minden szereplőre egy technikai probléma. Az két UAV-t igényel, és hatot elvisz a HDAO, a DoF és az árnyékok megjelenítését segítő compute shader. Tehát a futószalagon elérhető 8 erőforrás ezzel betelt. Ha még egy szereplőre rárakod Lara haját, akkor az már 10 UAV-t igényel, annyi pedig csak a feature level 11_1 szinten van. Minden extra lengedező haj a karaktereken +2 UAV. Ha 30+ emberre akarod megcsinálni, akkor ahhoz már Mantle kell. De ha 5-nél több ember lesz Lara-féle hajjal a képernyőn, akkor is a Mantle kell az asszinkron compute miatt, mivel DX11-ben nem lapolható át a számítás.
-
Pont az a lényege a Dx12-nek, hogy ugyanazt a képminőséget kevesebb erőforrással hozza, mert nem izomból, hanem tudással oldja meg (eléggé konyhanyelven fogalmazva).
(#13) Takacs1985: A DX12 az eddigi infók alapján nem egy folytatása lesz az eddigi DX-nak, hanem újrakezdés. Szerintem logikus lett volna más nevet adni neki.
-
Zso2
őstag
Akkor miért bír el nehezen a legjobb vga is egy dx11-ig bezárólag felmaxolt játékot? Talán nem is tudja elvinni rendesen a legjobb kari sem ,ha van egyáltalán ilyen játék ami teljesen kihasználja ezeket az effekteket.
Gondolom még dx11 meghajtó progival is lehetne olyan látványvilágos játékot csinálni amitől leesne az ember álla,dehát nem csináltak,ugye milyen vas kellene hozzá? n erről beszélek,szóval a vas mindíg kevés szerintem,aztán hol van még a dx 12-vel megtűzdelt effektek.Mikor lesz olyan játék ahol úgy leng minden szereplő haja meg ruhája mind Lará-é a techdemókban. Ezekre nincs elég erőforrás szerintem,mert megcsinálni megtudnák,de ki tudná maxra állítani a játékot? -
Takacs1985
újonc
Nemigazán értem ezt a kavarást.Van egy GTX 580-as VGA kártyám. DX 11.1 és DX 11.2 nem megy rajta de a DX12 igen..mivan?
-
-
Zso2
őstag
Igen DX-et úgy váltogatják már ,mint az alsóneműt, meg sem várják,hogy a hardverek felnőjenek hozzá (erő szempontjából) Még nem láttunk olyan játékokból amit a techdemokon vannak.Pedig DX10-11-nél is mutogattak olyanokat amivel nem találkozott az ember sűrűn.
Nem is lehet már 2 évre vga-t vásárólni, Jövőre jön a DX12.1 na arra már 8780-kell,mert a Crysis 4 nem fog 7870-nel szaladgálni..
-
épp ezt akartam írni, hogy nekem nagyon úgy tűnik, hogy elkezdtek komolyan gondolkodni a dolgok ésszerűsítésén, és látszólag el is indultak efelé, és ez hosszútávon mindenkinek jó lesz.
felhasználói / játékos szempontból pl mindenképp a könnyebb és jobb minőségű konzolportolást emelném ki. hátha megszűnik az, hogy "nem éri meg" felkiáltással egyszerűen ignorálják a PC piacot.
-
Meteorhead
aktív tag
Egyetértek. Persze amíg gyors, addig senkinek sem fáj, hogy tehermentesíti a programozót. De amikor már lassú is, akkor valóban ki kell iktatni az overheadet.
Nagy valószínűséggel eztán jöhetnek azok a konzolportok, amik tényleg csak azt a pár sort írták át, és GCN-en jól fog menni, a többiek meg le lesznek tojva.
Mindenesetre DX12 C++AMP-nak is jót tesz, mivel kisebb késleltetéssel lehet ComputeShadert futtatni és erőforrásokat lefoglalni és felszabadítani.
-
V!ck
senior tag
Az legalább látszik, hogy próbálkoznak és számomra úgy tűnik, hogy ez az új DirectX viszonylag nagy lépték és nem egy tipikus "csináljunk már ugyan valamit" dolog... majd kiderül, mi hogy teljesül a gyakorlatban.
Arra viszont nagyon kiváncsi leszek, hogy meddig tudom kihúzni egy GTX 275-tel, ill. akiknek HD4xxx kártyája van(#4) cain69: Asszem a DX10 óta arra felé tartanak, csak nem értek még oda
-
A DirectX 12-vel az API lényegében egy nagyon vékony interfésszé változik, ami igazából nem tesz egyebet, mint biztosítja az alkalmazás és a driver közti kapcsolatot.
Soha nem is kellett volna ennél többet csinálnia tbh. -
lemusz
addikt
HD7***-ben van MMU?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Precision M4600 - i7-QM I 8GB I 500GB I Nvidia I HDMI I 15,6" FHD I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest