Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz -Solt- #36 üzenetére

    Ahogy fentebb írtam és az nVidia fórumos topicban is írják, sok olyan játék van ami az utóbbi 1-2 Creators Update óta nem tud valójában Fullscreen futni. Jellemzően ezek régebbi API-kra épülő játékok, ált. amelyik DX11 vagy újabb módban fut annak nem okoz gondot, de pl. indie fejlesztőknek ezekre nincsenek erőforrásaik... pl. a most megjelent Inquisitor Martyr sem ilyen, nem tud Fullscreen futni.

    Pontosabban beállíthatod te Fullscreen-re, de valójában egy Borderless Window felületen fog futni, nem kap exkluzív irányítást a monitor felett, és ettől a pillanattól kezdve a Windowed G-Sync nemműködése ugyan úgy érvényes rá.

    Egyébként meg k...va sokan játszanak borderless window-ban, a 21. században élünk, az emberek szeretnek multitaskolni. No meg ha pl. MMORPG-vel játszol vagy egyszerűen csak haverokkal, sokszor kitabolsz pl. Discord-on csatornát váltani, megkeresni weben hol esik egy neked kellő item, stb. 1001 okod lehet rá hogy ne akarj folyamatos monitor villogás és teljes játékminimalizálás mellett taskot váltani.

    No meg lehet 2. monitorod, nekem is van, de ha az elsődlegesen Fullscreen fut a játék ki sem tudod belőle húzni az egeret úgy hogy előtte ne kelljen minimalizálnod alt+tab-al. Borderless-be meg ott marad nyitva és látod mi történik, függetlenül attól hogy egy másik ablakban kattintgatsz közben...

    Igazából én azt nem értem hogy ki az aki akar még Fullscreen játszani, csak hátránya van... vagyis csak hátránya volt a 1803 win update-ig...

    Persze szokták mondani hogy Windowed módban alacsonyabb az fps, de én ilyesmivel a Win7 korai időszakaiban találkoztam utoljára...

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák