Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    Ezt a hibát mikor fogják végre megszüntetni az sokkal jobban érdekelne... :U

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Abu85 #2 üzenetére

    Erre minden esély megvan, de akkor azt kommunikálják ki normálisan a fogyasztóik felé is, meg a Microsoft felé is. Hadd érezzük a törődést...
    A G-Sync egy erősen feláras / "enthusiast" feature, ennek ellenére a Spring Creator's Update óta használhatatlan és látszólag a füle botját sem mozdítja e miatt senki... :U

    Elég összetetten sz*rt amúgy bele M$ a levesbe, mert nem elég hogy Windowed módban nincs g-sync, ezzel egyidőben egy csomó játék nem képes már exkluzív fullscreen módban sem futni. Hiába állítod arra, és hiába kapcsolgatod a Win fullscreen optimizations-t ide-oda, akkor is borderless window-ban fut fullscreen helyett, mintha nem tudná "elvenni" a monitort a Windowstól. Innentől meg ugyan ott vagy, hogy nincs g-sync...

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Abu85 #4 üzenetére

    Nagyszerű, és miért is jó az a Microsoftnak hogy szívatja a PC-t mint gaming platformot? Akiben megvolt a hajlandóság hogy konzolt (is) vegyen az már megtette legkésőbb a bányászat miatti videokártya áremeléskor, szerintem...

    Szerk.:
    Mi az hogy megéri-e belerakni a G-Sync-be? Nem látom reális opciónak azt, hogy ezentúl a G-Sync kijelzőket és kompatibilis videokártyákat úgy fogják árulni, hogy rá van írva hogy "csak 2017-es Win10-el megy, ne frissíts!".
    Amíg pénzt akarnak keresni rajta addig biztosítaniuk kell a működését, nem?!

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz keIdor #9 üzenetére

    Szerintem is... Aktívan forgalmazzák vastag felárral, igenis legyen normális supportja és működjön, ez a minimum...

    Pl. a Z321QU monitorom 230 ropi kizárólag csak azért mert G-Sync-es... Full ugyan ez a monitor XZ321QU néven (FreeSync-el) meg 160 rugó. 70 ezer Ft-ba kerül a G-Sync és nem működik, majd amikor felháborodok rajta akkor még az én kurva anyámat... nevetséges. :W

    Ja és ennek a szóban forgó Acer monitorcsaládnak a forgalmazását is talán ha fél éve kezdték?... Szóval nem arról van szó hogy volt G-Sync X évig, mindenki örült neki, majd leállították a fejlesztését és szépen elérte a termék az "end of life"-ját és nem támogatják tovább. Francokat, ez egy aktívan marketingelt és terjesztett cucc a mai napig, és ilyen nudli supportja van.

    Persze értem én hogy a Microsoft tehet mindenről csak leszarom, a Spring Creator's Update-nek már X hónappal ez előtt voltak insider buildjei amikkel tesztelhetett volna az nVidia, megnézhették volna mi történik az új WDDM-el (DWM-el?) meg a G-Sync-el de fütyültek az egészre, sőt valami olyan analfabéta balfasz gyereket állítottak rá az issue feltárására akinek egy hét (!!) magyarázásba tellett még azt is felfognia hogy egyáltalán mi a probléma... (lásd. 1. hsz. link)

    A fülük botját se mozdítják meg a fogyasztóikért, csak a markukat tudják tartani. Tipikus nVidia. :W

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Dandris #11 üzenetére

    Volt, de az adataim alatt látod mim van.

    Onnan tudom hogy az XZ monitor ugyan ez és hogy mennyibe kerül mert volt olyanom ill. eredetileg FreeSync-et akartam, csak az is egy használhatatlan ipari hulladék. E miatt, ill. a G-Sync miatt váltottam nVidiára úgy egy jó hónapja, ha nem 2... A G-Sync működött is, kb. 1 hétig, aztán jött a Windows Update...

    ...majd szembesültem vele hogy az nVidia support pooooooontosan ugyan úgy szarik magasról a vásárlói fejére ahogy az AMD-é is, csak utóbbi legalább ingyen teszi ezt (már adaptive sync implementáció terén), előbbi meg vastag felárral...

    Sokat mondogatták nekem évekig, itt ezen a fórumon is hogy a zöld oldalon minden jobb meg gördülékenyebb meg működik, me "szar az AMD", meg "szar a Radeon driver"... háááát nem, a zöld se jobb semmivel.

    Függetlenül az adaptive sync nem-működésétől ez a G-Sync vezérlő amit az nVidia ad és ami ebben (meg minden más hasonló) a monitorban van, ez is kritikán aluli. Pl. input auto-select-et felejtsd el (Auto Source), nem tudja! 20 éve tudja még a 30e Ft-os noname monitor is, de a G-Sync vezérlő az nem, annak derogál...

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz b. #23 üzenetére

    Azzal egyetértek hogy nem korrekt amit M$ csinál, de szerintem egy nVidia szintű cégnek a nagy Windows Update-ek előtt erősen illene végig tesztelnie a drivereit az insider buildekkel...

    ...most ehhez képest nézd meg hogy a 1.-ben linket forumban az NV-től az a Guzman gyerek hogy reagál az egészre. Nem is tudtak a hibáról (ennyit a tesztről), szökőévente egyszer válaszol szóval pont nem is érdekli, és tök digitális analfabéta, alig sikerült sokadszorra felfognia hogy mi a baj... NV...

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz b. #25 üzenetére

    Ennek a driver update-es feature-nek mi köze van a G-Sync-hez a semmin kívül?... :U
    Az utolsó 3-4 driverükkel nem működik (régebbivel meg nem próbáltam), tök mindegy hogy a Win telepíti-e azokat vagy én...

    Ezt meg kár volt átvenni Abu-tól hogy az M$ érdeke a FreeSync működése, mert ha még véletlen az Xbox esetén így is van, PC-n egy használhatatlan sz*r a FS. Hiába érdeke az M$-nek hogy működjön ha az AMD meg látványosan szarik bele az egészbe...
    Mint fentebb írtam az FS hibái miatt váltottam nVidiára úgy, hogy előtte 15+ évig kizárólag Radeonjaim voltak és egyébként nem volt szimpatikus soha sem a zöld oldal, most sem az... Talán ez elmondja mennyit ér a FreeSync...

    A G-Sync-et legalább egyszer láttam egy hétig jól működni, igaz 70 ezer forinté... de az FS egy percig nem volt rá képes.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz -Solt- #36 üzenetére

    Ahogy fentebb írtam és az nVidia fórumos topicban is írják, sok olyan játék van ami az utóbbi 1-2 Creators Update óta nem tud valójában Fullscreen futni. Jellemzően ezek régebbi API-kra épülő játékok, ált. amelyik DX11 vagy újabb módban fut annak nem okoz gondot, de pl. indie fejlesztőknek ezekre nincsenek erőforrásaik... pl. a most megjelent Inquisitor Martyr sem ilyen, nem tud Fullscreen futni.

    Pontosabban beállíthatod te Fullscreen-re, de valójában egy Borderless Window felületen fog futni, nem kap exkluzív irányítást a monitor felett, és ettől a pillanattól kezdve a Windowed G-Sync nemműködése ugyan úgy érvényes rá.

    Egyébként meg k...va sokan játszanak borderless window-ban, a 21. században élünk, az emberek szeretnek multitaskolni. No meg ha pl. MMORPG-vel játszol vagy egyszerűen csak haverokkal, sokszor kitabolsz pl. Discord-on csatornát váltani, megkeresni weben hol esik egy neked kellő item, stb. 1001 okod lehet rá hogy ne akarj folyamatos monitor villogás és teljes játékminimalizálás mellett taskot váltani.

    No meg lehet 2. monitorod, nekem is van, de ha az elsődlegesen Fullscreen fut a játék ki sem tudod belőle húzni az egeret úgy hogy előtte ne kelljen minimalizálnod alt+tab-al. Borderless-be meg ott marad nyitva és látod mi történik, függetlenül attól hogy egy másik ablakban kattintgatsz közben...

    Igazából én azt nem értem hogy ki az aki akar még Fullscreen játszani, csak hátránya van... vagyis csak hátránya volt a 1803 win update-ig...

    Persze szokták mondani hogy Windowed módban alacsonyabb az fps, de én ilyesmivel a Win7 korai időszakaiban találkoztam utoljára...

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz keIdor #42 üzenetére

    Még mindig ott van az a probléma hogy sok játék már nem tud valós fullscreen módot kérni magának, de ha jól emlékszem ezt nem is a mostani Creators rontotta el hanem kb. a 2-vel ez előtti... csak eddig senkit nem érdekelt mert borderless winowban is ment a g-sync és ugyan úgy néz ki mintha fullscreen lenne... de már nem megy.

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák