- OLED TV topic
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Drágul a Raspberry Pi, de lesz egy új, olcsó verzió
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Videós, mozgóképes topik
- A Cherry többé nem gyárt kapcsolókat
- Milyen lézer nyomtatót vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikari
veterán
válasz
MCBASSTION
#40
üzenetére
deferred ctx + multithreados rendering:
-bevallom, nem ismertem a deferred ctx fogalmat mostanáig, ezért most hamar utána kellett olvasnom. a dolognak ez a legszerencsétlenebb megvalósítása, amit emberi ésszel ki lehetett volna találni.
-nem véletlenül szórták ki a display listet openglből. most, hogy ezt teljesen más koncepcióba helyezve megkaptuk a d3d-ben, még az opengl bácsi nem fogja visszatenni az apijai közé, mert a koncepció egy hulladék
-grafikai apihoz több threadról TILOS nyúlkálni - instabil, és nem fog működni.
nem, akkor sem, ha rá van írva-az openglre 1997 óta rá van írva (vagy valami hasonlóan régen). tehát már akkoriban beharangozták a multithread képességet, de a hozzáadott examplékon kívül soha nem is bírta semmi így használni, és ez gyaníthatóan így is marad. én is idealistán álltam ehhez a helyzethez olyan 2008ig, amikor be kell vallanom, kipróbáltam a threadolást ala opengl, ezért is a fenti szkeptikus kijelentésem. amikor elkezdtem kipróbálni, mert a legszignifikánsabb featúra, amit így elértem, az egy kékhalál volt. elmeditálva nagyon alaposan és hosszadalmasan ezen api-k, a videókártya, és magának a 3d-nek a felépítésén, realizálódott számomra, hogy grafikus célhardverhez több threadon effektíve lehetetlen hozzányúlni. én erre a következtetésre jutottam, időközben több flamet is lefolytattam erről, és a fejlesztők, akik az ezzel ellentétes állásponton voltak, pár hónappal később mindig újságolták, hogy ki kellett dobni az ilyen irányú kódjaikat a francba.
-ogl4.xtől, 9 fölötti dx-ektől, és hasonló csodáktól meg a jó isten mentsen meg. max 2.0-ás opengl 1.4-es, ennek hiányában 1.1-es fallbackel, vagy directx9, shadernélküli pipelinere való ügyes fallbackel, és imádkozás. legalábbis pc-re.
Új hozzászólás Aktív témák
- Pályára állt a BME nagy dolgokra hivatott kisműholdja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung kuponkunyeráló
- OLED TV topic
- Lexus, Toyota topik
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- DJI Mic Mini (2 TX + 1 RX + Töltő tok)
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Olcsó laptop! Lenovo Ideapad 1 15AMN7! AMD 7120U / 4GB / 128 SSD
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



