Hirdetés
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Blu-ray lejátszók
- Bluetooth hangszórók
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen egeret válasszak?
- Vezetékes FEJhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
MCBASSTION
aktív tag
tenyleg tilos hozzanyulni tobb szalrol (ie. tobb szalrol renderelni). Viszont ez nem errol szol.
Itt arrol van szo, hogy A szalon renderelsz, es kozben B szalon streameled a kovi framehez szukseges dolgokat. Elvileg ez dx11-ben meg lett oldva rendesen.ogl alatt mivel egyszerre csak 1 szalon lehet aktiv a kontextus, ezert nem tudsz streamelni. Illetve letrehozhatsz kulon szalon kontextust, csak akkor meg mire atcopyzod a masik szalra az lesz overhead.
lasd:
http://www.opengl.org/wiki/OpenGL_and_multithreadinga deferred context-nek meg nem tudom h van-e ertelme, mindenesetre elvileg ez sokkal jobb, mint a display list. Tehat valszeg van ertelme... Foleg akkor ha ugye egy jelenetet 2x kell renderelni. (pl deferred lighting)
am nem ertem h miert irtozol gl2+-tol. Olyan dolgok vannak benne, hogy utana valszeg nem akarsz majd visszaterni gl2-re, mert egyszeruen kevesnek erzed majd.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A The Museum of the Microstar névre keresztelt alkotás olyan effekteket mutat be, amelyeket több játékban is szívesen látnánk.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest