Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MCBASSTION

    aktív tag

    válasz Pikari #41 üzenetére

    tenyleg tilos hozzanyulni tobb szalrol (ie. tobb szalrol renderelni). Viszont ez nem errol szol.
    Itt arrol van szo, hogy A szalon renderelsz, es kozben B szalon streameled a kovi framehez szukseges dolgokat. Elvileg ez dx11-ben meg lett oldva rendesen.

    ogl alatt mivel egyszerre csak 1 szalon lehet aktiv a kontextus, ezert nem tudsz streamelni. Illetve letrehozhatsz kulon szalon kontextust, csak akkor meg mire atcopyzod a masik szalra az lesz overhead.
    lasd:
    http://www.opengl.org/wiki/OpenGL_and_multithreading

    a deferred context-nek meg nem tudom h van-e ertelme, mindenesetre elvileg ez sokkal jobb, mint a display list. Tehat valszeg van ertelme... Foleg akkor ha ugye egy jelenetet 2x kell renderelni. (pl deferred lighting)

    am nem ertem h miert irtozol gl2+-tol. Olyan dolgok vannak benne, hogy utana valszeg nem akarsz majd visszaterni gl2-re, mert egyszeruen kevesnek erzed majd.

Új hozzászólás Aktív témák