- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Azonnali fotós kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikari
veterán
válasz
MCBASSTION #40 üzenetére
deferred ctx + multithreados rendering:
-bevallom, nem ismertem a deferred ctx fogalmat mostanáig, ezért most hamar utána kellett olvasnom. a dolognak ez a legszerencsétlenebb megvalósítása, amit emberi ésszel ki lehetett volna találni.
-nem véletlenül szórták ki a display listet openglből. most, hogy ezt teljesen más koncepcióba helyezve megkaptuk a d3d-ben, még az opengl bácsi nem fogja visszatenni az apijai közé, mert a koncepció egy hulladék
-grafikai apihoz több threadról TILOS nyúlkálni - instabil, és nem fog működni.
nem, akkor sem, ha rá van írva-az openglre 1997 óta rá van írva (vagy valami hasonlóan régen). tehát már akkoriban beharangozták a multithread képességet, de a hozzáadott examplékon kívül soha nem is bírta semmi így használni, és ez gyaníthatóan így is marad. én is idealistán álltam ehhez a helyzethez olyan 2008ig, amikor be kell vallanom, kipróbáltam a threadolást ala opengl, ezért is a fenti szkeptikus kijelentésem. amikor elkezdtem kipróbálni, mert a legszignifikánsabb featúra, amit így elértem, az egy kékhalál volt. elmeditálva nagyon alaposan és hosszadalmasan ezen api-k, a videókártya, és magának a 3d-nek a felépítésén, realizálódott számomra, hogy grafikus célhardverhez több threadon effektíve lehetetlen hozzányúlni. én erre a következtetésre jutottam, időközben több flamet is lefolytattam erről, és a fejlesztők, akik az ezzel ellentétes állásponton voltak, pár hónappal később mindig újságolták, hogy ki kellett dobni az ilyen irányú kódjaikat a francba.
-ogl4.xtől, 9 fölötti dx-ektől, és hasonló csodáktól meg a jó isten mentsen meg. max 2.0-ás opengl 1.4-es, ennek hiányában 1.1-es fallbackel, vagy directx9, shadernélküli pipelinere való ügyes fallbackel, és imádkozás. legalábbis pc-re.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Autós topik
- Magisk
- Windows 11
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Elektromos autók - motorok
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Hálózati / IP kamera
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- MSI RTX 2080 Ventus 8GB OC
- Asus ProArt RTX-4060 OC 8GB (PROART-RTX4060-O8G)
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit Videokártya
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
- RX570-es, RX580-as és RX5500XT eladó videó-kártyák - Garancia
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! R5 5600X / RTX 3080 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Xiaomi Redmi A3 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion Pro 5 16IRX9
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest