Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orbano

    félisten

    válasz Enclave #65 üzenetére

    Sajnos egyelőre nem lehet megcsinálni processzorokon azt a fizikai számolást, amit ez a kártya reprezentál, pláne nem ilyen mennyiségű objektumra. Persze én ettől függetlenül ellene vagyok ennek, mivel az utóbbi két-három évem munkáját tenné tökre (fizika engine-t írok). De a procik nem fejlődnek olyan ütemben, hogy egy normális szimulációt le tudjon futtatni (egyelőre pl. egy kvadratikus formulákat megoldó program megírása is nehéz, nem hogy a gyors kiszámítása), főleg egy keményebb AI mellett.
    A busz-sávszélesség sem lesz egy nagy probléma, mert a grafikai adatkohoz képest elenyésző mennyiségű adatra lesz szükség, mivel a 3D gyorsítóknál a legtöbb adatot a textúrák teszik ki.
    Persze egy ilyen (nem VGAra integrált) megoldásnál nyilván jobban le fogja terhelni a buszt a program, mivel minden egyes frameben át kell hogy vándoroljanak a modellek egyik kariról a másikra (persze csak 1 irányban). Egy dinamikus rendszerben viszont ez elég drasztikus teljesítménycsökkenéshez vezet. Ezért is valószínű, hogy egybe fogják építeni a grafikus gyorsítókkal.

    Egyébként már csak azt várom, hogy valaki bejelent egy hardveres AI gyorsító kártyát, hardveres neuronhálókkal. akkor lennék igazán boldog :)

Új hozzászólás Aktív témák