Hirdetés
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Gaming notebook topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerencsére ezen már túlléptünk, a mai problémák inkább olyan jellegűek, hogy a játékban az egyes számítások már eleve a szerveren történnek. Például a BF4-ben a tenger mozgását a szerver kalkulálta, és mindenkinek elküldte a friss adatot, hogy mindenki ugyanazt lássa a hullámzás szempontjából (ez tulajdonképpen egy geometria volt). Na most itt hiába van 240-500 Hz-ed, másodpercenként 30-szor érkezik friss adat, tehát 30 Hz-en frissít a tenger mozgása. Nem tud a gép többet, mert nem kap több adatot a szervertől. Ehhez hasonlók a tipikus gondok ma.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Vagy 250, de a rendes OSP/CPM szervereken 125 fps volt a limit, ellenben ott is játszhattál alacsonyabb értékkel (csak nem akartál, mert a fizika nem úgy működött, ahogy kellett volna), a szerver csak a maximumot fixálta. Fincsi is volt 640-ben Diamondtron CRT-n, 200 Hz-cel; azt az élményt a mai napig nem hozták be az LCD-k. : > Egyébként CoD 2-ben és 4-ben is ezek voltak a mágikus számok, bár gondolom, ezt tudod, hiszen id Tech 3 alapok, ET, miegyebek.
QL-ban meg 125, aztán jött később a 250 (ez a hanggal machinált, mert néha egy-egy lépészajt nem renderelt az engine, hiszen utólag implementált feature volt, viszont sokkal fluidabb lett tőle a cucc), de amúgy igen, ha hálózati anomáliák nem voltak, a szervernek az égvilágon semmi köze nem volt ahhoz, hogy hogyan fut a játékod kliens oldalon, és az engine sem mészárolta le a reszponzivitást; messze a fix 250 fps + Hz, ami a csövön kifér volt a legjobb feel (classic Doom ugyanez, csak ott az fps is, ami a csövön kifér, s ez gyakorta négy számjegyű
) .tl;dr: Azok akik célzottan ilyen kijelzőket vesznek, jó eséllyel tudják, hogy miért és mihez, és aztán nem is bánják meg.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
A frame rate-nek és a képfrissítésnek semmi köze a szerver válaszidejéhez, meg a tick rate-hez, mert teljességgel kliens-oldali dolgok. Attól, hogy packet loss miatt stutterelsz/warpolsz, még lehet három számjegyű fps-ed.
Doomban azért szívesen kipróbálnék egy ilyen ASUS-t (WAD-tól függően 650-3500 fps). Biztos állat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kés topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Gaming notebook topik
- Formula-1
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- -ÚJ,2 ÉV GAR- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR4! SZÁMLA! 70 féle ház!
- HP Compaq Elite 8200 SFF (i3, 5GB DDR3, 250GB HDD, Win 10 kulcs)
- AZONNAL JÁTSZHATÓ Battlefield 6! CSAK 20E Ft.
- Octominer X8 Ultra + 5db Nvidia CMP 90HX
- -ÚJ,2 ÉV GAR- GAMER PC: RYZEN 7 5700/5800X +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR4! SZÁMLA! 70 féle ház!
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3127, 100% Akkumulátor
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Intel i7-10875H 32GB 512GB Nvidia Quadro RTX 3000 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
) .


