Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #24 üzenetére

    Szerencsére ezen már túlléptünk, a mai problémák inkább olyan jellegűek, hogy a játékban az egyes számítások már eleve a szerveren történnek. Például a BF4-ben a tenger mozgását a szerver kalkulálta, és mindenkinek elküldte a friss adatot, hogy mindenki ugyanazt lássa a hullámzás szempontjából (ez tulajdonképpen egy geometria volt). Na most itt hiába van 240-500 Hz-ed, másodpercenként 30-szor érkezik friss adat, tehát 30 Hz-en frissít a tenger mozgása. Nem tud a gép többet, mert nem kap több adatot a szervertől. Ehhez hasonlók a tipikus gondok ma.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák